quote:Op donderdag 21 april 2011 05:28 schreef klabbakus het volgende:
wtf zijn pecs?
lol edit: ik google 'pecs' google images en ik zie allemaal gays
Hoe doe je dat met je neusvleugels dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik kan mijn oren en neusvleugels bewegen
Gewoon de juiste spieren aanspannen denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met je neusvleugels dan?
gheghe ik zat je een beetje te trollen. ik dacht dat iedereen dat kon namelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gewoon de juiste spieren aanspannen denk ik...
Als ik wist hoe ik dat precies doe zou ik ook kunnen leren mijn neus alle kanten op te bewegenMaar helaas...
Ik kan het ook! Mensen vinden het maar eng..quote:Op donderdag 21 april 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
kan je ook al je vingerkootjes los van elkaar bewegen? kan mijn zus....
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
kan je ook al je vingerkootjes los van elkaar bewegen? kan mijn zus....
Dat klinkt wel moeilijk! Heb ik nog nooit gezien bij iemand.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef 3Dino het volgende:
Neusvleugels, oren, tenen afzonderlijk van elkaar, pecs/boobs.. is niet zo bijzonder als het lijkt
Ha, dat heb ik ook een beetje! Is alleen wel onhandig in je knieën omdat het zeer gaat doen als je ze lang 'op slot' hebt tijdens het staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben hypermobiel dus kan m'n gewrichten doorbuigen waar anderen dat niet kunnen.
Dit. En de wave met m'n tong (heen en terug), en nog meer rare kunstjes met m'n tong.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef moosh11 het volgende:
oren, neusvleugels, wenkbrauwen en ik kan me buik laten rollen
Rare kunstjes met je tong..? Wat moet ik me daarbij voorstellen..?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Dit. En de wave met m'n tong (heen en terug), en nog meer rare kunstjes met m'n tong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |