Ik wel, ik wil Amsterdam, Berlijn, Londen en Milaan in mijn moederlandquote:Op donderdag 21 april 2011 02:07 schreef mootie het volgende:
Ik wil helemaal geen greater motherland.
Ik wil ook zoveelquote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil Amsterdam, Berlijn, Londen en Milaan in mijn moederland
Saaiquote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook alleen maar willen wat haalbaar is, dat helpt
Zag het in het journaal. Moest lachen. Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen................Pietje kijk nou lees eens vind ik wel stom hoor laten ze de beker vallen.
Copa del Rey onder bus Real
MADRID - De Copa del Rey, de Cup van de Koning, is de nachtelijke festiviteiten na de triomf van Real Madrid op Barcelona (1-0) niet ongeschonden doorgekomen. Verdediger Sergio Ramos liet de 15 kilo zware trofee uit zijn handen vallen toen hij de beker vanuit de open spelersbus aan de uitzinnige menigte in de Spaanse hoofdstad toonde. De Copa kwam tot ontzetting van de fans onder de wielen van het voertuig terecht. Bekijk HIER de beelden.
De Copa del Rey valt voor de wielen van de Real-bus. De Copa del Rey valt voor de wielen van de Real-bus.
De chauffeur zette de bus onmiddellijk tot stilstand. Toegesnelde agenten en ordebewakers haalden de zilveren cup onder de bus vandaan. Beschaamd nam de bestuurder de trofee snel mee naar binnen waarna de triomftocht door Madrid kon worden hervat. Volgens omstanders hebben stewards na het incident meer dan tien losse onderdelen van de gehavende Copa van de straat geplukt.
Hij viel, hij viel, maar het is goed, het is goed, stamelde Ramos later tegenover verslaggevers. Volgens Spaanse media hadden ongeveer 60.000 fans zich verzameld op het befaamde Cibeles-plein in het centrum van de stad om hun favorieten rond half vijf in de ochtend toe te juichen. Flinke regenval kon de aanhang niet deren. De supporters kregen de beschadigde Copa del Rey echter niet meer te zien.
moest ook wel lachen hoor wat een kluns laat ie het zo naar beneden kletterenquote:
Je zit toch niet te liegen he...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vrolijk en ik word er zelf een beetje misselijk van.
Neem een leuk maskertje voor ze mee morgen!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Gert het volgende:
Het voelt zo vakantie, met m'n open dakje over de snelweg!![]()
Maar ja, vervolgens kom je aan op kantoor, met al die lelijke IT'ers.
Zullen zij hetzelfde denken als ze jou zien?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Gert het volgende:
Het voelt zo vakantie, met m'n open dakje over de snelweg!![]()
Maar ja, vervolgens kom je aan op kantoor, met al die lelijke IT'ers.
'Eeeew, daar heb je hem weer'quote:Op donderdag 21 april 2011 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zullen zij hetzelfde denken als ze jou zien?
Nog niet echt goed, en hoesten, ik word er zo moe van.quote:
Zou je niet gewoon even naar de HUisarts gaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog niet echt goed, en hoesten, ik word er zo moe van.
Ik vind het nu thuis ook niet leuk, alleen maar ziek en moe zijn.
Heb zelfs geen zin om te winkelen, nou dan ben ik wel erg beroerd.
morgen alweer opweg naar Spanje, dus nu even de koffers weer inpakken met hetzelfde spul, waarmee ik kwam.
Waarom ben je nog niet naar de dokter gegaan dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
morgen alweer opweg naar Spanje, dus nu even de koffers weer inpakken met hetzelfde spul, waarmee ik kwam.
Nee, dan denken ze: wat komt die nou tijdens de lunchpauze pas aanrijden, met z'n bruine bek.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zullen zij hetzelfde denken als ze jou zien?
Zn bruine slaaibákquote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dan denken ze: wat komt die nou tijdens de lunchpauze pas aanrijden, met z'n bruine bek.
Geen idee wat dat is, maar het zal vast wel lelijk zijn.quote:
Duik lekker je hangmat in, boek erbij, genietenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat mijn werkdag erop zit. Mijn tuin geeft me gelijk.
Effe lekker een sloabakkes scoren of hoe dat ook heet daor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat mijn werkdag erop zit. Mijn tuin geeft me gelijk.
Whehehehequote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe lekker een sloabakkes scoren of hoe dat ook heet daor.
[ afbeelding ]
Unne slaismoel!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Gert het volgende:
Effe lekker een sloabakkes scoren of hoe dat ook heet daor.
[ afbeelding ]
Vergeet je grote glas gevuld met ijskoud drinken en ijsklontjes nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Unne slaismoel!
De hangmat roept, en House of Leaves ook. En hoor ik mezelf daar al zachtjes snurken?
Maar je bent dus niet naar de HA geweest? Dompie!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe dan even alle wolken wegsturenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Unne slaismoel!
De hangmat roept, en House of Leaves ook. En hoor ik mezelf daar al zachtjes snurken?
Niet zo lelijk doen hoor, over die stad met die geweldige voetbalclubquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Gert het volgende:
Wolkenradar
[ afbeelding ]
Hier in a'dam is het heiïg, maar dat kan ook smog zijn van die stinkstad.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef mootie het volgende:
Kut, komt Moby ineens aankakken met een babyvogeltje
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor, over die stad met die geweldige voetbalclub
Zie??quote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor de zekerheid 11 eurootjes gezet een paar weken geleden, op een kampioenschap.
De 100 euro die mij dit in dat ongewenste geval oplevert verzacht het leed een heel klein beetje.
Vangen en in een doos doen....zie je het nest?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef mootie het volgende:
Maar hij is springlevend nog, wat moet ik ermee!
Bewaren totdat de kipfilet op isquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef mootie het volgende:
Maar hij is springlevend nog, wat moet ik ermee!
Geen nest te bekennen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vangen en in een doos doen....zie je het nest?
Vliegen kan ze nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef Copycat het volgende:
Och, dat vogeltje!
Gisteren vloog ze nog?
Dan moet je het beestje voeren! Tot het groot en sterk genoeg is om te kunnen vliegen! Dan heeft een slechtvalk er nog wat aanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Vliegen kan ze nog nietZe kan me wel heel zielig aankijken met een wijdopengesperd snaveltje.
quote:
Misschien kunnen ze 'm ophalen met een dierenambulancequote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet eerst wachten op de auto, ga niet met een doosje onder mijn snelbinder op pad.
Al geprobeerd, er is niemand, of ik later even terug wil bellenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze 'm ophalen met een dierenambulance
Bel ze gewoon even.
Die komen echt niet voor een sogeltje! Ze wilden zelfs de gevonden kitten afmaken, dat is dus de 8-jarige die de tuin leegrauscht vandaag.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
Dan bel je de Dierenambulance Eindhoven: 0900 1120000
Dan bel je de lokale chinees voor een recept!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komen echt niet voor een sogeltje! Ze wilden zelfs de gevonden kitten afmaken, dat is dus de 8-jarige die de tuin leegrauscht vandaag.
Ja dan moet je maar naar wormen gaan graven en hem een leuk kooitje en een knuffelbeest als nepmama gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komen echt niet voor een sogeltje! Ze wilden zelfs de gevonden kitten afmaken, dat is dus de 8-jarige die de tuin leegrauscht vandaag.
Dat nummer is toch hetzelfde als Remlof al gepost had?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat de DA Eindhoven is opgeheven. Je moet nu hier zijn:
http://brabantzo.dierenbescherming.nl/
telefoon 0900-1120000
Hé inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat nummer is toch hetzelfde als Remlof al gepost had?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé inderdaad.
Maar ik zie dat Mootie daar niet naar belt omdat ze denkt dat ze toch niets doen. Dat is wel even de vraag, ik zou het gewoon proberen.
Wie heeft ze dan wel gebeld?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Al geprobeerd, er is niemand, of ik later even terug wil bellen
De poelier?quote:
De dierenambulance, al heb ik wel het gevoel dat ze hem gewoon ergens in een groencontainer dumpen @@quote:
Dat kutbeest heeft vast geen eitjes achter gelaten. Ondankbaar krengquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
Mmmmmm lekker een gebraden vogeltje met pasen
Een babymus, zit niet echt veel vlees aanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
Mmmmmm lekker een gebraden vogeltje met pasen
Uitstervend ras de duiven nemen de overhand. Wat een kut beesten en maar voeren die rattenquote:
Je ziet tegenwoordig inderdaad veel minder mussen dan zeg in de jaren zeventig inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitstervend ras de duiven nemen de overhand. Wat een kut beesten en maar voeren die ratten
Het zijn ook beschermde vogels nu . En iid ze waren met véle meer jaren geleden. Toen vielen ze nog wel eens van het dak !!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ziet tegenwoordig inderdaad veel minder mussen dan zeg in de jaren zeventig inderdaad.
Het is ook een stad's probleem. Die kut duiven zeg maar. Ik heb daar zelf de laatste jaren echt last van. Poep en herrie. Maar ja zo lang mensen die beesten voeren schiet het niet opquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag een aardige mussenpopulatie die bij mij in de tuin komt eten. Het totaal komt elk jaar weer op rond de veertien mussen.
Ja maar ik zit in de stad, niet ver van het centrumquote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef Soury het volgende:
Het is ook een stad's probleem. Die kut duiven zeg maar. Ik heb daar zelf de laatste jaren echt last van. Poep en herrie. Maar ja zo lang mensen die beesten voeren schiet het niet op
#musquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook altijd aardig wat mussen in mijn tuin. Die twitteren zo gezellig.
En wat heb je deze keer gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Het is duidelijk mijn dag niet. Halverwege mijn wandeltje zie ik een duif op zijn rug liggen..... op sterven na dood.
Nou ja zeg, 3 kapotte dieren op 1 dagquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef mootie het volgende:
Het is duidelijk mijn dag niet. Halverwege mijn wandeltje zie ik een duif op zijn rug liggen..... op sterven na dood.
Maar hopen dat ie inmiddels zachtjes is gestorven dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Ik heb hem omgerold, en onder een heg gelegd.
LOL, bij mij zitten daar ook de eikeltjes bij.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Er staan wel heel gekke vriendjes bij @@quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, bij mij zitten daar ook de eikeltjes bij.
Quote me dan ook niet zo vaakquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staan wel heel gekke vriendjes bij @@
Oh, is dat hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Quote me dan ook niet zo vaak.
Maar maar maar, de mus leeft nog, de muis misschien ook wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
In veel bijbelse en middeleeuwse verhalen wordt, als iets drie keer gebeurt, dit als teken van God gezien. Als iets 1 keer gebeurt wordt het vaak als toeval gezien, bij twee keer heeft het een kwade bedoeling omdat dit een duivels getal is (déja vu). Bij drie keer wordt het gezien als waar en zeker en van God afkomstig.
Bron is Wiki
dan komt al het goede gewoon in 3...of rampen...kies maarquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar maar maar, de mus leeft nog, de muis misschien ook wel!
Maar er kwamen wel 3 dieren op je pad, levend, halflevend.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar maar maar, de mus leeft nog, de muis misschien ook wel!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
laat maar ik had wat posten niet gelezen
Ik vind je engquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
In veel bijbelse en middeleeuwse verhalen wordt, als iets drie keer gebeurt, dit als teken van God gezien. Als iets 1 keer gebeurt wordt het vaak als toeval gezien, bij twee keer heeft het een kwade bedoeling omdat dit een duivels getal is (déja vu). Bij drie keer wordt het gezien als waar en zeker en van God afkomstig.
Bron is Wiki
Ik las babymutsquote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Een babymus, zit niet echt veel vlees aan
Jij herkent een briljante persiflage ook niet hè.quote:
Godverquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij herkent een briljante persiflage ook niet hè.
Domme!quote:
Ja en ? uit welke duim komt dat vandaan dan ? Nah ja zal wel ik hou niet zo van dat verdoemenis gezeik .quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das niet van mij schat...Maar van wikipedia
Godverdommelquote:
Beschaafd! Daarom:quote:
Godverquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdommel
Hmm...
Nee hè?
Of zie ik nu een briljante persiflage over het hoofd?
Natuurlijk niet, zo'n lompe, domme hondquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdommel
Hmm...
Nee hè?
Of zie ik nu een briljante persiflage over het hoofd?
Houden zo!quote:
Dat zou verboden moeten worden.quote:
Dat werpt nog wel een stel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zich toch maar voort gaan planten
Ik ben er ook bang voor.quote:
Aan de andere kant is het wel fijn dat mensen dat niet voor anderen mogen gaan bepalen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zich toch maar voort gaan planten
En hij heif ech kankahveil humoâh.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Wat is er zo leuk aan je vriend:
"Hij is lekker breed, lief en zonnebankbruin".
Maar een mens mag hopen, toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel fijn dat mensen dat niet voor anderen mogen gaan bepalen.
Die "Tijgertje" zou nog veel hoger op mijn niet-werpen lijstje staan trouwens.
quote:
Eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En toch is Barbie wel een schatje, nogal dommig, maar wel een schatje.
Dan zijn ze ineens een stuk minder dommig, maar het profiteren hebben ze met de paplepel ingegoten gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè.
Al zal het je verbazen hoe bijdehand dergelijke types zijn als het gaat om het benutten van mogelijkheden om uit de staatsruif te vreten.
Nog 3 nachtjes slapen en dan mag je je paashaaspak aanquote:
Als ik er een had, had ik 'm aangetrokken...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjes slapen en dan mag je je paashaaspak aan
Dan doen we alleen de eitjes, wel puur graagquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik er een had, had ik 'm aangetrokken...
En dan eitjes zoeken, zeg maar.
Ga eens een broodje eten op een terras op de Grote Markt. Echt hoor, als je even niet oplet pikken die mussen het brood van je bord!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag een aardige mussenpopulatie die bij mij in de tuin komt eten. Het totaal komt elk jaar weer op rond de veertien mussen.
Morgen even uitzending gemist kijken, halve avond aan de telefoon gehangen...............quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef hondjes het volgende:
Ik vond Gouda leuk..de uitzending Passion.
Oh, ben jij er ZO één?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doen we alleen de eitjes, wel puur graag
Misschien mag ian de jouwe lenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft er nou géén paashaaspak?
Je hebt teun zijn taak overgenomenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik noteer het wel.
Maar die heeft al geworpen en is voor de zoveelste keer wegens winkeldiefstal opgepakt, samen met haar mama.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel fijn dat mensen dat niet voor anderen mogen gaan bepalen.
Die "Tijgertje" zou nog veel hoger op mijn niet-werpen lijstje staan trouwens.
Ik moet wel. De laatst levende afstammeling van Petrus, Snowball, rekent op me.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga nou niet ineens gierig doen...
Misschien is er iemand in het Indianen-subforum geïnteresseerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb hier nog wel wat veertjes liggen, als iemand als paaskip wil gaan.
Feedbackquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zijn er een paar mod's een hetze tegen mij begonnen ofsow?
...
wilde ik effe kwijt
ja dat ken ik ...quote:
Opeens staat een topic waar ik gisteren tweemaal in heb gepost niet meer in Myats. 't Is een complot!quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
De mogelijkheid om in 1 klap alle posts van 1 user uit een topic te halen bestaat sinds een tijd wel ja. Dat is wel heul rigoureus. Heb 't geloof ik pas 1x gebruikt, en nee niet voor jou fannetje
.
mogguh
Jij denkt dat zjin vriendin de borstharen met haar tanden uit zijn borst heeft getrokken?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Deisyy het volgende:
Jij denkt dat zjin vriendin de borstharen met haar tanden uit zijn borst heeft getrokken?
Zou allemaal heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of dat ie zelf heeft gesnoven. Dat doet juridisch niks aan 't gepruts af. Kusje terug.
Je duikt om half 3 een terras op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Nee joh, ik zit in mijn eigen wereldje. Ik gok dat Piet een d in een t heeft veranderd.
En dat ik vanmiddag vanaf half drie weekend ga vieren. Ik schrijf lekker op schema vandaag.
Ik heb eigenlijk afgesproken om bij Coffee Lovers bij Selexyz koffie te gaan drinken, maar dat is binnen. En stiekem heb ik daar niet zoveel zin in. Hang ik liever in mijn mat, mensenschuw wicht da'k ben.quote:
Ik hoef die hort niet op, want die levert niks op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent eigen baas dus de hort op jij, met je hangmat![]()
En ik was dat heul niet, een van m'n hulpjes jwtz
ontbijt zequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Laysa het volgende:
ik ga dr maar ff een leuke dag van maken....ff een pannenkoek eten
Zitten ze tegen je te zeiken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Laysa het volgende:
man man man...nu al een stomme dag...en al zo vroeg![]()
Pfff ja en nee....ik moet voor een kleine ingreep dinsdag hier naar het ziekenhuis en de afdelingen die met elkaar contact moeten houden doen dat niet, dus nu heb ik in 2 dagen tijd wel 5 medewerkers aan de telefoon gehadquote:
Dat is inderdaad om doodmoe van te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pfff ja en nee....ik moet voor een kleine ingreep dinsdag hier naar het ziekenhuis en de afdelingen die met elkaar contact moeten houden doen dat niet, dus nu heb ik in 2 dagen tijd wel 5 medewerkers aan de telefoon gehad![]()
Wel allemaal heel goed van de check check maar als ze dan nog steeds niet onderling communiceren raakt mijn geduld op![]()
En ik heb nu al 5 x verteld dat er allang contact is geweest met mijn longspecialist en dat ik echt niet naar een longarts van dit ziekenhuis ga....grrrrr..... stoom uit me oren...maar ze bedoelen het goed dus ik blijf aardig hoor
En poedersuikerquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad om doodmoe van te worden.
Gooi er maar lekker veel stroop op
Dat weet jij heul niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
het staat je eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig
Ik verneuk helemaal niets, ik was alleen bang dat ik 1 van de weinige ben die aan het werk isquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel?
Komt ze hier mijn stemmingkje een beetje verneuken
Ik begin om kwart over twee pas. Maar ik mag dan wel tot een uur of half 11quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verneuk helemaal niets, ik was alleen bang dat ik 1 van de weinige ben die aan het werk is
Wtfquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Deisyy het volgende:
Drops of Jupiler in your hair, yeah yeah!
Aah omgekeerd tropenrooster dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begin om kwart over twee pas. Maar ik mag dan wel tot een uur of half 11
Yup, maar ook als ik niet vrij was, was alles prima. Mijn baantje is érg leuk op het momentquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aah omgekeerd tropenrooster dus.
Maar bent je met de Pasemus wel vrij?
Ik zat deze te luisteren en vond Jupiler veel leuker klinken. En ik hou niet eens van bierquote:
Ik vind 'm geniaal en ben een béétje jaloers dat ik het niet bedacht heb.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat deze te luisteren en vond Jupiler veel leuker klinken. En ik hou niet eens van bier![]()
We hebben een blije werknemerquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar ook als ik niet vrij was, was alles prima. Mijn baantje is érg leuk op het moment
Aan de lopende band hè, in een stinkende fabriek vol Chineesjes. Met een grote neger die op een trommel slaat op het ritme waar in we moeten werken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben een blije werknemer![]()
Je wilt niet vertellen wat je doet he?
Weet je wat, omdat jij het bent mag je hem lenen, ik hou mijn mondje dichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind 'm geniaal en ben een béétje jaloers dat ik het niet bedacht heb.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat, omdat jij het bent mag je hem lenen, ik hou mijn mondje dicht
Ow....nou daar trek ik dan maar 1 conclusie uit....vast niet de goedequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar ook als ik niet vrij was, was alles prima. Mijn baantje is érg leuk op het moment
Vertelquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....nou daar trek ik dan maar 1 conclusie uit....vast niet de goede
En niet eens een fiets van de zaak zeker? Kutzooi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan de lopende band hè, in een stinkende fabriek vol Chineesjes. Met een grote neger die op een trommel slaat op het ritme waar in we moeten werken.
Laten we het dáár maar op houden anders heeft Dementje niets op om af te geven
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een natte krant bent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef Laysa het volgende:
maar ga ik mn mond houden....das nu de vraag
Ik heb wel zin in een omkoopschandaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een natte krant bent?
Om héél eerlijk te zijn komen ze me zometeen ophalen met de autoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet eens een fiets van de zaak zeker? Kutzooi.
Mijn bunnypakje opborstelen en eieren verstoppenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om héél eerlijk te zijn komen ze me zometeen ophalen met de auto
Terwijl het tien minuutjes fietsen is
Maar laten we het niet over werk hebben, wat ga jij allemaal doen dit weekend?
Wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om héél eerlijk te zijn komen ze me zometeen ophalen met de auto
Terwijl het tien minuutjes fietsen is
Maar laten we het niet over werk hebben, wat ga jij allemaal doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn bunnypakje opborstelen en eieren verstoppen
En de pics staan maandag op FB?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn bunnypakje opborstelen en eieren verstoppen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik weerquote:
En ik maar denken dat je heul up-to-date bent...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik weer![]()
Ik moet dringend mijn done en not done lijstje updaten.
Welnee joh, mijn lijstje is nog uit 2009quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je heul up-to-date bent...
Misschien ben je dan juist weer keck omdat je niet met de kudde meehuppelt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee joh, mijn lijstje is nog uit 2009
Your call!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:09 schreef Gert het volgende:
Lunchpauze! Im Gartenchen!![]()
Of zal ik het gewoon a day callen? Heerlijk weer en weinig werk te doen.
Wat doen jullie?
Jullie zijn zeker keihard aan het zwoegen nog hè?
nee hoor, maar ook niet in de tuin, echt veel te warm om in de tuin te zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:09 schreef Gert het volgende:
Wat doen jullie?
Oh ja, dan is het Pasen. Daar doe ik niet aan. Maandag ga ik de interviews die ik deze week heb gehouden uitwerken.quote:
Weekend!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:09 schreef Gert het volgende:
Wat doen jullie?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan de lopende band hè, in een stinkende fabriek vol Chineesjes. Met een grote neger die op een trommel slaat op het ritme waar in we moeten werken.
Laten we het dáár maar op houden anders heeft Dementje niets op om af te geven
Niet, ik sta in een afgedankte kussensloop te huilen tussen de negertjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie je helemaal voor me, zeker ook in zo een wit papieren pak met zo een papieren mutsje op
Maar in de schaduw is het wel heel lekker in de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, maar ook niet in de tuin, echt veel te warm om in de tuin te zitten
oh hahahhaquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, ik sta in een afgedankte kussensloop te huilen tussen de negertjes
Wat ontzettend gaaf! Die muzikante en uiteraard vooral jouw programmaconcept!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin iedere dag met dit clipje tegenwoordig
Die Afrikanen kunnen ook echt niets zonder onze hulp. Deze vent, die er ook nog eens uitziet als een vrouw, weet niet eens hoe hij een gitaar vast moet houden. Misschien een leuk programma-idee voor John de Mol, dat er wat artiesten uit Volendam die Afrikanen gaan bijbrengen hoe ze muziek moeten maken.
Lekker hangmatten dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
En mijn koffiedate is door zijn rug gegaan, mijn afzegging kwam als een geschenk uit de hemel. Of dat was zijn valium, dan kan ook.
Ik zit op 650 woorden, dus het gaat de goede kant op. Nu eerst even in de zon het interview van zo voorbereiden. Daarna deze tekst afmaken en dan hang in therequote:
Ik krijg het bericht niet te zien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
Mera woont toch in Klundert?
De kranten hebben het over Zevenbergen maar het Radio 1 nieuws over Klundert:
http://www.gelderlander.n(...)nbergen-opgepakt.ece
Yep. Blij dat ze hem zo snel hebben gepakt.quote:
Ja dat is echt een raar verhaal, hè. Hij heeft nog geld opgenomen, vertoeft waarschijnlijk daar waar ze eerder hebben gewoond, dus hoe zit dat en wat is hij van plan. Durfde hij zichzelf niet meer te doden nadat hij zijn gezin plus honden had uitgemoord? En die lakens over de meubels, wat moet dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Yep. Blij dat ze hem zo snel hebben gepakt.
De man die in Nantes ws zijn hele gezin heeft omgebracht is nog steeds niet gevonden. Zijn auto inmiddels wel. Rare mensen heb je toch.
Ik heb begrepen dat er sinds 4 april niet meer is gepind. Zijn auto is gevonden in een plaats ten oosten van Marseille. Die lakens over de meubels duiden er ws gewoon op dat hij het huis netjes heeft achtergelaten en niet van plan was er voorlopig terug te komen. Buren etc. hebben niets gemerkt omdat hij had verteld dat ze naar Australie zouden gaan. Waarom er toch argwaan is ontstaan weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is echt een raar verhaal, hè. Hij heeft nog geld opgenomen, vertoeft waarschijnlijk daar waar ze eerder hebben gewoond, dus hoe zit dat en wat is hij van plan. Durfde hij zichzelf niet meer te doden nadat hij zijn gezin plus honden had uitgemoord? En die lakens over de meubels, wat moet dat.
Ze zijn hem wel op het spoor en hij had nog wel gepind:quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er sinds 4 april niet meer is gepind. Zijn auto is gevonden in een plaats ten oosten van Marseille. Die lakens over de meubels duiden er ws gewoon op dat hij het huis netjes heeft achtergelaten en niet van plan was er voorlopig terug te komen. Buren etc. hebben niets gemerkt omdat hij had verteld dat ze naar Australie zouden gaan. Waarom er toch argwaan is ontstaan weet ik niet.
Zelf denk ik eigenlijk dat hij allang heel ver weg zit.
Het is echt wárm, geheel uit de wind en in de volle zon ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, maar ook niet in de tuin, echt veel te warm om in de tuin te zitten
Er even van uitgaand dat de vader de dader is: ik zal nooit begrijpen hoe je zover komt dat je je eigen kinderen ombrengt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn hem wel op het spoor en hij had nog wel gepind:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kant-Frankrijk.dhtml
Akelig ook van die honden, onderaan.
Het is hier in de schaduw ook warm, maar mij hoor je niet klagen! En we houden de paas ook mooi weer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt wárm, geheel uit de wind en in de volle zon ja!
Stukkie fietsen dan maar.
Lang weekend!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit dus een beetje te window shoppen op internet en kwam dit shirt tegen.
Ik moest meteen aan Scream denken![]()
[ afbeelding ]
Ach, vanavond is er vast niks leuks op tv. Morgen is vroeg genoeg, kun je naar "Ik hou van Holland" kijken op je nieuwe tvquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
Die tv wordt dus morgen pas op z'n vroegst bezorgd:
Ben ik me dus een beetje voor niks thuis gebleven vandaag, stel je voor dat ik er vrij voor had genomen
Ja stel je voor, dan had je met die mooie weer toevallig ook nog eens vrij gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
Ben ik me dus een beetje voor niks thuis gebleven vandaag, stel je voor dat ik er vrij voor had genomen
Gewoon de verkeerde gequotequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, vanavond is er vast niks leuks op tv. Morgen is vroeg genoeg, kun je naar "Ik hou van Holland" kijken op je nieuwe tv
Wat kut voor je dat je vrij hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
Ik heb de gordijnen in de woonkamer dicht en in de keuken en beide slaapkamers de ramen open.... de keukenkant en daar zit ook 1 slaapkamertje is op het noorden dus dat waait nu wel even doorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier 26,5oC in de woonkamer. Best koel vergeleken met de slaapkamer.
Ik klaag alleen over het weer als het regent. Hitte en kou, ik hou er wel van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet nu zo aan Teun en mij denken, wij houden van sneeuw regen en hagel en storm jullie waren zo aan het klagen over de kou, nu is het warm en zie toch iets van pppfftttt wel warm hoor
nou ik verlang wel weer naar de winterquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik klaag alleen over het weer als het regent. Hitte en kou, ik hou er wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |