Inderdaad, beter dan dat 4:3-pauperige. Wie wil er nou een film met mega zwartebalken kijken...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Galaxy Tabvind het goed dat ze eindelijk eens een beetje afwijkend design hebben gekozen.
Samsung is idd wel een copy -> paste kingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Galaxy Tabvind het goed dat ze eindelijk eens een beetje afwijkend design hebben gekozen.
Precies, want een tablet koop je toch alleen voor de films, en in portrait is het ook een genot om te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad, beter dan dat 4:3-pauperige. Wie wil er nou een film met mega zwartebalken kijken...
Heb zowel een Ipad en een andere tablet met 16:10 beet gehad, en ik vond het niet veel verschillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Precies, want een tablet koop je toch alleen voor de films, en in portrait is het ook een genot om te gebruiken.
Grapjas, beeldverhouding heeft absoluut niks met formaat te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zowel een Ipad en een andere tablet met 16:10 beet gehad, en ik vond het niet veel verschillen.
De :10 kant van een 16:10 tab is ongeveer even groot als de :3 kant van de Ipad. Terwijl de breedte juist groter is.
Ik heb nu een half jaar een iPad er er nog niet 1 film op gekeken...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Precies, want een tablet koop je toch alleen voor de films, en in portrait is het ook een genot om te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ironisch bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe is dat ironisch bedoeld dan? Sarcasme denk ik dan eerder, hè.quote:
[offtopic]quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoe is dat ironisch bedoeld dan? Sarcasme denk ik dan eerder, hè.
Ja, hij is nu in Nederland, vanavond om 17.20 de Nederlandse tracking gekregen, met een beetje geluk dus morgen binnen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Pandora73 het volgende:
Zijn er al mensen waar een Transformer onderweg is?
Dan heb je straks al met al, wat, een week gewonnen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, hij is nu in Nederland, vanavond om 17.20 de Nederlandse tracking gekregen, met een beetje geluk dus morgen binnen!
(maar de tracking werkt nog niet)
Aankomende week wordt hij officeel angekondigd in Nederland, de meeste webshops geven nog steeds rond 1 juni af voor uitlevering (misschien een weekje eerder). En dan nog moet je maar afwachten of je er 1 in de Pre-order hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan heb je straks al met al, wat, een week gewonnen?Had ik gewoon dat geduld opgebracht.
Ach so (al had ik het zelfs dan waarschijnlijk nog gelaten).quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aankomende week wordt hij officeel angekondigd in Nederland, de meeste webshops geven nog steeds rond 1 juni af voor uitlevering (misschien een weekje eerder). En dan nog moet je maar afwachten of je er 1 in de Pre-order hebt.
En hij was na verzenden even duur :pquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so (al had ik het zelfs dan waarschijnlijk nog gelaten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |