De 2gb versie kun je in china voor 50 euro krijgen. Lijkt leuk (en is het ook) maar vrij duur voor wat je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
BartSmit heeft er nu één voor ¤99,95, 7inch
Eensch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan is dit in mijn opinie de mooiste die je momenteel kunt vinden onder de 150 euro.
Snelle processor, capacitief scherm (beter te bedienen met de vinger), draait de betere games ook en heeft hdmi (niet nodig in de trein natuurlijk)
3G moet je zo te zien wel extern koppelen als je wil internetten in de trein.
Op de route Schiphol <-> Groningen vaak wel gelukkig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zijn er daar inmiddels meer van? Toen ik vorig jaar een tijd heb getreind in elk geval niet op mijn route.
Dit bericht heb ik op mijn Xoom getyptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef ZodiaX het volgende:
Heb de Motorola Xoom gepreorderd, zal nog wel wat weekjes duren maar kan haast niet wachten.
ik zie ook voordelen met garantie, hup gewoon naar de winkel ermee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 2gb versie kun je in china voor 50 euro krijgen. Lijkt leuk (en is het ook) maar vrij duur voor wat je er voor krijgt.
Voor 150 euro heb je een dropad a8/herotab c8/haipad 8 (of hoe het nog meer kan heten).
Capative scherm, (veel) betere processor, hdmi, en meer kans op firmware upgrades
Als je niet uit china koopt dan is het waarschijnlijk wel een redelijke keuze.
Daar heb je een punt. (al neem ik persoonlijk het risico)quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik zie ook voordelen met garantie, hup gewoon naar de winkel ermee.
Als ik 2 tablets (precies de zelfde) daar kan kopen, voor de prijs die hier 1 kost, dan ben ik bereid het risico te nemen. Maar dat moet iedereen zelf beslissen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik zie ook voordelen met garantie, hup gewoon naar de winkel ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op de post naar Nederland. Iemand ervaring hoe snel een aangetekend pakje uit UK naar Nederland is?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:NVIDIA has mentioned that products using the Tegra 3 SoC will be arriving in August 2011, and rumors about ASUS claim that they are working on tablets that will be released around the same time period as well. Putting two and two together, its not too farfetched to believe that ASUS will be releasing Tegra 3 tablets later this year.
Asus is een heerlijk bedrijf! alleen maar top notch producten van hun gehad, kan niet wachten op wat ze gaan brengen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ubergizmo.com/2011/05/asus-tegra-3-tablets/
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Klonk het volgende:
Dus ik net helemaal blij toen ik het TNT bezorgbusje zag, hieperdepiephoera enzo.
Was ik toch teleurgesteld toen hij een heel klein pakje aan mij gaf, was even vergeten dat ik ook een hoesje voor mijn telefoon had besteld
Wat staat er op de tracking, en wanneer verzonden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
Als ie voor het weekend niet binnen is ga ik er vanuit dat ie bij de douane ligt
14de verzonden en 3 weken is het maximale wat ik ooit heb gehad voor iets uit China en tracking, dat doet niets met mijn code op de site van HongKongpostquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat staat er op de tracking, en wanneer verzonden?
Dus de tacking werkt helemaal nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
14de verzonden en 3 weken is het maximale wat ik ooit heb gehad voor iets uit China en tracking, dat doet niets met mijn code op de site van HongKongpost
Waar eindigt de code op? wel op HK toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Klonk het volgende:
Lekker dan, net naar TNT gebeld en zij vonden het heel raar dat mijn code uit HongKong met RT begon. Pakket onbekend dus...
Maar een nieuw ticket aangemaakt, en dan maar wachten op een reactie van hun (en wat ik lees zijn ze ook niet altijd even snel)
* RobertNL Duimt mee voor Klonk, (en stiekem ook voor zijn eigen transformer die onderweg is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Klonk het volgende:
Ah, dank je wel voor de geruststelling
Idd begint met RT en als laatste HK, ik ga nu gewoon mijn Zen muts opzetten en dan komt het wel goed
Nee, heb hem gewoon in Engeland besteldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Klonk het volgende:
Is die transformer nou ineens zo goedkoop geworden?
Enne, ik zie op het forum van MP4nation dat ik niet de enige ben, mensen die hun bestelling pas na 5/6 weken krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |