ik heb mijn geschil laatst opgewaardeerd naar een claimquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef Klonk het volgende:
Nou, ik denk dat ik binnenkort kan gaan ontdekken hoe het werkt om een claim bij paypal in te dienen, 30 mei zijn de 45 dagen voorbij en ik heb er een hard hoofd in dat dat ding voor die tijd nog opduikt.
TNT kent de code niet dus ligt niet bij de douane, Hongkongpost kent de code ook niet, ik vermoed dat er ergens chineeske heel blij is met zijn nieuwe tablet...
Simkaart zit erin en alle contacten zijn ook te zien behalve in whatsapp. Ik wacht wel even totdat er meer over dit onderwerp op internet verschijnt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:41 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Heb je een simkaart in je tab??? Anders heb je er niets aan.
Bij een mobiel moet je in ieder geval zorgen dat je contacten op je apparaat staan en niet op je simkaart. Daarnaast moet je nog wat aanvinken bij de instellingen.
MP4nation heeft nu in Hongkong een zoekactie bij de Hongkongpost gestart, kortom dat ding is kwijt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb mijn geschil laatst opgewaardeerd naar een claim
Zit alleen nog te wachten op de uitkomst
Denk niet dat jij papieren van HK post krijgt, claim richting de post wordt altijd gestart door de verzender. Gewoon op dag 44 een claim openen, dan zit je altijd safe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
MP4nation heeft nu in Hongkong een zoekactie bij de Hongkongpost gestart, kortom dat ding is kwijt.
Ik ga er nu maar gewoon van uit dat ik een hoop gedoe en formulieren van Hongkongpost en paypal krijg en dat ik kan fluiten naar de tablet en hopelijk niet naar mijn geld.
En vervolgens koop ik fijn een Honeycomb tablet, lekker dichtbij
ah, ok, op die fietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:14 schreef UncleSam het volgende:
Nee hoeft niet, je moet binnen 45 dagen een geschil aanmaken anders ben je te laat en behandeld PP het geschil niet. En ivm tijdsverschillen is dag 44 de meest veilige optie terwijl je zo lang mogelijk hebt gewacht.
Het lijkt dezelfde als deze: http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef Pandora73 het volgende:
Aanbieding bij e-plaza:
http://www.eplaza.com/7-inch-tomtec-android-2-2-media-tablet-4-gb
Is dat wat? Ik ben ondertussen door de bomen het bos kwijt...
Ik snap dat het niet te vergelijken is met de Transformer, maar de prijs is natuurlijk ook volkomen anders. Is dit iets wat de 100 euro waard is, of is het drie keer niks?
ik geef ze eerst de kans het netjes op te lossen, daarna gaan we vervelend doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef UncleSam het volgende:
Ja. Een bedrijf mag per x aantal transacties maar een x% aan geschillen hebben. Als ze over die grens gaan kunnen ze sancties krijgen.
Daarbij als ze het zonder PayPal willen oplossen heb jij verder geen poot om op te staan.
In de papieren folder staat dat er ook een oplader bij zit (o wacht, op de site staat USB oplader zie ik) en een externe dongle met LAN en USB aansluiting. Raar dat er niet hetzelfde staat... Zag hem net in de winkel trouwens niet liggen, maar goed. Werd afgeleid door de Nintendo DS 3Dquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het lijkt dezelfde als deze: http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Alleen mis je wat accesoires bij eplaza, zo heb je geen USB dock en geen AC adapter.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Alleen mis je wat accesoires bij eplaza, zo heb je geen USB dock en geen AC adapter.
Dank voor de link!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]Tomtec, die maken van die cheapass elektronica waar verder niks mis mee is, maar niet echt bekend staan om je te verbazen. Is verder niet van de Chinese merkloze markt. Die modellen zullen dan ook als dag en nacht verschillen, al is de vraag welke dan voor dag en welke voor nacht door mag gaan. Beter leg je er nog een beetje bij en koop je een Dropad/Flytouch III.
Hum, userreview mocht je toch nog geïnteresseerd zijn:
Tablet 7 inch Tomtec android 2.2 halen of niet?
Ik ken verder Pickegg niet, maar: http://www.pickegg.com/wh(...)uchpad-with-gps.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dank voor de link!
Ik lees daar dat de Market niet werkend te krijgen is (niet te koppelen aan Google-account)? Tja dan houdt het wel op voor mij... Ik moet wel gewoon de Market in kunnen op een normale manier. Als ik overal apps voor moet installeren dan ben ik het al snel zat. (*lui is*)
Hell yeah.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef Pandora73 het volgende:
Denk dat ik toch maar gewoon op de Transformer wacht
Wel 2GB meer. Maar ik zou toch het ding van BIC nemen. Daar kun je sowieso makkelijk een image opjassen mét market.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Redelijk prijzig dan 2gb voor 50 euroquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wel 2GB meer. Maar ik zou toch het ding van BIC nemen. Daar kun je sowieso makkelijk een image opjassen mét market.
En garantie en in NL kopen zodat je niet een maand moet wachten en nog niks krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Redelijk prijzig dan 2gb voor 50 euro
Nee, Sony komt wel met een tablet dat mijn idee steelt om IR te integreren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik vroeg het me in eens af je mobiel is haast multi functioneel bestaat er ook een afstandsbediening app voor de Androidzit er infrarood op is meteen de vraag? HTC desire
Er zijn namelijk wel IR plugins te verkrijgen om op je Telefoon te stoppen, dus waarom niet dacht ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, Sony komt wel met een tablet dat mijn idee steelt om IR te integreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |