Nice nice, ergens dit jaar moet het voor mij ook gebeuren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:31 schreef Sold het volgende:
Heb ook eindelijk een Honeycomb-tablet!
Wilde eigenlijk voor een Transformer gaan, maar stond bij de Saturn vanmiddag, en kon me niet beheersen, en nu dus een Acer Iconia A500 rijker
Pas wel op hè, want voor zo ver ik weet zijn navigatiesystemen met zo'n groot scherm niet legaal. Je kunt er dus een bekeuring voor krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:34 schreef RobertNL het volgende:
GPS, maar ik verwacht nog geen offline maps, dus vandaag maar even Navi installeren
Is er een navigatie die ook grotere resoluties goed ondersteund?
heb ik ook eens gehoord jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Pas wel op hè, want voor zo ver ik weet zijn navigatiesystemen met zo'n groot scherm niet legaal. Je kunt er dus een bekeuring voor krijgen.
ik hang hem aan de achterkant van de hoofdsteun van mijn stoel, daar zit die jongen altijd, dus ik ben veiligquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Pas wel op hè, want voor zo ver ik weet zijn navigatiesystemen met zo'n groot scherm niet legaal. Je kunt er dus een bekeuring voor krijgen.
Wát? Dat meen je niet? Wat een gedoe weer.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
haha klopt, blijft bullshit toughquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat klinkt nu alsof er een maximum grootte is voor een navigatiescherm. Het punt is gewoon dat je zicht niet geblokkeerd mag zijn door een of ander object en dat klinkt al een stuk geloofwaardiger en ook begrijpelijker. Maar of dat nu een knuffelbeest of een navigatiesysteem is (ongeacht welke grootte) dat maakt geen bal uit. Maar nu stond ik dus laatst naast een politieauto aan het stoplicht, die hebben tegenwoordig ook een soort van tablet op hun dashboard staan en die zat m.i. toch aardig in het blikveld...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat zat ik inderdaad net aan het Editenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat klinkt nu alsof er een maximum grootte is voor een navigatiescherm. Het punt is gewoon dat je zicht niet geblokkeerd mag zijn door een of ander object en dat klinkt al een stuk geloofwaardiger en ook begrijpelijker. Maar of dat nu een knuffelbeest of een navigatiesysteem is (ongeacht welke grootte) dat maakt geen bal uit. Maar nu stond ik dus laatst naast een politieauto aan het stoplicht, die hebben tegenwoordig ook een soort van tablet op hun dashboard staan en die zat m.i. toch aardig in het blikveld...
Sex met je tablet nog niet...quote:
Handsfree... gelukkig dat die dingen dan ook op spraak werken, hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is inderdaad logisch. Ik zie wel eens mensen rijden met een navigatiesysteem recht voor hun gezicht. Mag je een tablet (zonder belfunctie) wel bedienen tijdens het rijden? Navigatie en radio mag ook.
Ik wil ook een Porsche killer die goedkoop is... iemand?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef Oksel het volgende:
Is er nu al eens een iPad killer met Android die goedkoop is?
Zag laatst bij Blik op de weg wat voorbeelden hiervan. Ze deden ook tests waaruit bleek dat je hele fietsers en voetgangers kwijt kunt raken achter zo'n klein navigatiesysteempje. Moet je je voorstellen wat er gebeurt als je er een groot tablet hangt. Je kunt het beter proberen lager te bevestigen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is inderdaad logisch. Ik zie wel eens mensen rijden met een navigatiesysteem recht voor hun gezicht. Mag je een tablet (zonder belfunctie) wel bedienen tijdens het rijden? Navigatie en radio mag ook.
Dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
In dashboard zal toch wel mogen? of op die hoogte van dashboard?
Vette shit manquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
In dashboard zal toch wel mogen? of op die hoogte van dashboard? Kan je ook mooi applicatie gebruiken zoals Torque.
Maar dan weer wel typisch dat de politieauto's wel een groot ding flink in hun zicht hebben staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zag laatst bij Blik op de weg wat voorbeelden hiervan. Ze deden ook tests waaruit bleek dat je hele fietsers en voetgangers kwijt kunt raken achter zo'n klein navigatiesysteempje. Moet je je voorstellen wat er gebeurt als je er een groot tablet hangt. Je kunt het beter proberen lager te bevestigen.
Heb je een simkaart in je tab??? Anders heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:42 schreef zoz het volgende:
Mijn galaxy tab is binnenIk kan whatsapp Alleen niet vinden in de market.
Ik heb hem al gevonden en geinstalleerd. Hij pakt mijn contacten niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |