quote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Zou jij daar advies van willen hebben?
bel het belastingkantoor, zeg dat ik hulp nodig heb, ze geven me een tijd en het wordt door hen gratis ingevuld. Heb ik een Mootje niet voor nodig.quote:
Zeer waar, helaasquote:
Ik vind het af en toe wel fijn, streamlocks zijn echt een beetje de rustpuntjes in mijn dagquote:Op donderdag 21 april 2011 01:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
waar weer commetaar op gegeven kan worden ;p
ik ook wie had dat gedachtquote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef Aimy het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe SL? Ik mis het oog een beetje..
De kelderquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Waar zijn de mensen gebleven die hier reageren? (of is er een geheime kamer op fok?)
Ik ben d'r nogquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Waar zijn de mensen gebleven die hier reageren? (of is er een geheime kamer op fok?)
slapen misschien? het is er wel de tijd voorquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Ik rook ook nog een biertje,en drink een sigaretje...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:45 schreef MargrietV het volgende:
rook mijn sigaret op, drink mijn glas leef, gaat nog wandelen met Straatmadelief en ben het ff zat met SSt..... zo stompzinnig saai!
Ze moeten vast Gerard kalmeren, die was al sinds gisteren tamelijk door aan het draaien.quote:
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer wegquote:Op donderdag 21 april 2011 01:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze moeten vast Gerard kalmeren, die was al sinds gisteren tamelijk door aan het draaien.
Hij was meer bang voor een nieuwe bewoner en de info. Daarnaast vond ik het wel wat lullig voor Karim dat ie diens plezier wat aan het vergallen was.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer weg
Computer uitzetten en weer opnieuw, dan doet ie het bij mij meestal weer, ander lees ik het hier, dat het bij niemand doetquote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef TheHunterAmin het volgende:
Heb sinds gister avond dat ik helemaal niks zie.. Wordt er gek van. "De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar"
Is het niemand nog opgevallen dat Gerard nooit van die gekke opdrachten krijgt?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer weg
Dan heb ik dat gemist, kijk niet zoveel meerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij was meer bang voor een nieuwe bewoner en de info. Daarnaast vond ik het wel wat lullig voor Karim dat ie diens plezier wat aan het vergallen was.
vind die dating zo een afgang.... omdat je alleenstaand bent, ben je opeens verplicht te daten,quote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd eerder vandaag, maar help niet.. Maargoed kan wel nog en poging wagen. U never know!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Computer uitzetten en weer opnieuw, dan doet ie het bij mij meestal weer, ander lees ik het hier, dat het bij niemand doet
Dat hebben ook mensen gemist die wel keken, druk als ze waren met mootjequote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist, kijk niet zoveel meer
Hoezo vergallen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Computer uitzetten en weer opnieuw, dan doet ie het bij mij meestal weer, ander lees ik het hier, dat het bij niemand doet
Vindt ik heel goed, dat die niet over zijn grens heen gaat. Voor je dingen opkomen. Durven niet zo heel veel mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Is het niemand nog opgevallen dat Gerard nooit van die gekke opdrachten krijgt?
Die weigerd gewoon principieel dingen te doen soms![]()
En grappig genoeg komt hij er ook altijd mee weg!
Dat hele gekunstelde gezeur met die liefdsverhaallijntjes vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind die dating zo een afgang.... omdat je alleenstaand bent, ben je opeens verplicht te daten,
Zelfde met van die koppelaars, die ook iedereen aan iemand willen vastplakken,heb daar echt enorme hekel aan!
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat hele gekunstelde gezeur met die liefdsverhaallijntjes vind ik verschrikkelijk.
Zelfs zijn vrouw vond het zwakquote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Is het niemand nog opgevallen dat Gerard nooit van die gekke opdrachten krijgt?
Die weigerd gewoon principieel dingen te doen soms![]()
En grappig genoeg komt hij er ook altijd mee weg!
Ja heel goed inderdaad! Maar ik vind het wonderlijk dat hij er altijd zo goed mee wegkomt.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef Mita het volgende:
[..]
Vindt ik heel goed, dat die niet over zijn grens heen gaat. Voor je dingen opkomen. Durven niet zo heel veel mensen
hij heeft toch een keer een nominatie gehad...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja heel goed inderdaad! Maar ik vind het wonderlijk dat hij er altijd zo goed mee wegkomt.
Hou me ten goede,het is met sharon en karim mn favoriet hoor....maar vind het verbazingwekkend dat hij dingen zomaar kan weigeren zonder dat er een zware sanctie op komt te staan.
1 keer en die had hij op zn sloffen ook gewonnen....quote:Op donderdag 21 april 2011 01:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft toch een keer een nominatie gehad...
Ja en plus die mensen van dat programma schrikken zich daar misschien vanquote:Op donderdag 21 april 2011 01:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft toch een keer een nominatie gehad...
andere sanctie is zn gel niet krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:55 schreef cindy11 het volgende:
[..]
1 keer en die had hij op zn sloffen ook gewonnen....
Ik ben wel voorstander van Peggyquote:Op donderdag 21 april 2011 01:56 schreef BobHarris het volgende:
Wie is leuker?? Peggy of die andere?
Peggy! Vond Bianca maar slappe hap.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:56 schreef BobHarris het volgende:
Wie is leuker?? Peggy of die andere?
Hij heeft ze ontmoet en ze hebben meegekeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:56 schreef Ifa het volgende:
De twee meiden zijn in het huis geweest terwijl Karim op zolder zat?
Ja, maar ze vroegen aan Karim "waar was jij toen", iets i.v.m. die meiden.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft ze ontmoet en ze hebben meegekeken.
spontaan en geïnteresseerd, i.t.t. de restquote:
dan moet iemand haar even wakker schudden en de pen afpakkenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Alles wat van buiten komt heeft Jo haar interesse....zijn potentiele klanten hoorrr!
Ik blijf hopen dat iemand haar een keer uit haar sprookje kan wakker maken.....maar dat gaat niet lukken vrees ik..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan moet iemand haar even wakker schudden en de pen afpakken
Zo klinkt het alweer andersquote:Op donderdag 21 april 2011 02:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
spontaan en geïnteresseerd, i.t.t. de rest
Ja want die schijt weer groen en geelquote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef suzi1 het volgende:
nu de prangende vraag van mo, zeiden ze nog iets over mij
niet?! sl ging eraf en je hoort mo gelijk de ether inschreeuwenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo klinkt het alweer anders
Want ik zit te kijken en hoorde helemaal niemand schreeuwen
Op de voet gevolgt door Jo....want die willen allebei als eerste weten wat de buitenwereld van ze vind!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Ja want die schijt weer groen en geel
Ben het zowaar met je eens!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef akveor het volgende:
Ik snap echt niet wat deze dates nog met Secret Story te maken heeft. Blijkbaar moest er voor de saaie Karim iets van een verhaallijntje gecreëerd worden om zijn appearance in de show nog te kunnen rechtvaardigen. Belachelijk.
En nu worden we verder verveeld met de langdradige verhalen van Karim en z'n belevenissen. Doe mij maar een streamlock. Dit belooft wat voor de live show vanavond.
Misschien stemmen in je hoofd?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet?! sl ging eraf en je hoort mo gelijk de ether inschreeuwen
Ik vind Jo (ben er geen fan van) ietsje beter als Mo. ( De streams op haar, heel de tijd stoort mij ontiegelijk) En ze is 7 jaar jonger als Moquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Op de voet gevolgt door Jo....want die willen allebei als eerste weten wat de buitenwereld van ze vind!
ja dat is nu al meerdere keren gezegdquote:
Heel goeie vraag hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:06 schreef Day het volgende:
Oh, die dames zijn dus het huis ingeweest, vandaar de SL.
En Mo heeft dus hele fijne vragen gesteld.
Hij gaat ook iedereen die ie mag stinkend rijk maken na SST.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:06 schreef liqrich het volgende:
wat ik jammer vind van Geer dat hij donders goed weet wat Secret Story met Jo in petto heeft, hij heeft al meerdere keren tegen een paar mensen gezegd ik vertel je dit na het programma.
Ik hoop dat hij t morgen gewoon ff op tafel gooit.
dat zeiden de stemmetjes in jouw hoofd danquote:Op donderdag 21 april 2011 02:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja dat is nu al meerdere keren gezegd
Karim is toch degene die aangeeft dat hij er nu niet over wil praten?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:04 schreef Ifa het volgende:
Geer vind het genoeg geweest en nadat zijn poging eerder al mislukte gaat ie hopelijk nu eindelijk zelf slapen. Waarom toch weer het moment bederven...
(oh wacht, hij zei net zelf al "we (hij en karim) hebben morgen veel gespreksstof". Waar is Ratelgeer toch bang voor?
was een van de eerste dingen die te horen was toen de sl eraf was, denk eerder dat jij iets in je oren hebt dan ik stemmetjes in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 april 2011 02:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zeiden de stemmetjes in jouw hoofd dan
want ik hoorde het niet eerder
ja, maar Gerard trekt het zo naar zich toe. Deed ie vannacht eigenlijk ook al.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Karim is toch degene die aangeeft dat hij er nu niet over wil praten?
ze moeten zoveel bestaande programma's erin persen, wachten is op Twee voorTwaalf,Tussen Kunst en Kitsch en nog meer proggies. Boer zoekt Vrouw etc...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef akveor het volgende:
Ik snap echt niet wat deze dates nog met Secret Story te maken heeft. Blijkbaar moest er voor de saaie Karim iets van een verhaallijntje gecreëerd worden om zijn appearance in de show nog te kunnen rechtvaardigen. Belachelijk.
En nu worden we verder verveeld met de langdradige verhalen van Karim en z'n belevenissen. Doe mij maar een streamlock. Dit belooft wat voor de live show vanavond.
wil je een virituele ruzie hebben, of wah!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was een van de eerste dingen die te horen was toen de sl eraf was, denk eerder dat jij iets in je oren hebt dan ik stemmetjes in mijn hoofd
Misschien doofquote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wil je een virituele ruzie hebben, of wah!
Denk dat Gerard nergens bang voor is,en dat is voor zn tegenpartij een zure pil om te slikken.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:04 schreef Ifa het volgende:
Geer vind het genoeg geweest en nadat zijn poging eerder al mislukte gaat ie hopelijk nu eindelijk zelf slapen. Waarom toch weer het moment bederven...
(oh wacht, hij zei net zelf al "we (hij en karim) hebben morgen veel gespreksstof". Waar is Ratelgeer toch bang voor?
jij begint..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wil je een virituele ruzie hebben, of wah!
Eens, maar ik heb het over Gerard sinds ie weet dat Karim dates krijgt. Hij is toch overduidelijk opgefokt door iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat Gerard nergens bang voor is,en dat is voor zn tegenpartij een zure pil om te slikken.
Hij weigerd om zn principe`s te verkopen of dingen te doen die hem tegenstaan....
Gelijk heeft hij!
Waarom zou hij dat doen,hij heeft zn schaapjes op het droge,en bizarre actie`s kan hij wel overlaten aan zn medebewoners.
Gerard is heel goed bezig,doet geen afbreuk aan zn eigen persoon,zn vrouw kan trots op hem blijven en hij is al heel ver in het progamma!
Voor het geld zit hij daar duidelijk niet,dus zijn missie is al geslaagd!
Ja, en net stierf ze nog van de slaap.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:10 schreef Pippien het volgende:
Wat is Mo weer vreselijk irritant zeg.. Dat schreeuwen.
Zijn vrouw vond het zwak dat hij zijn grenzen niet kon verleggenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Denk dat Gerard nergens bang voor is,en dat is voor zn tegenpartij een zure pil om te slikken.
Hij weigerd om zn principe`s te verkopen of dingen te doen die hem tegenstaan....
Gelijk heeft hij!
Waarom zou hij dat doen,hij heeft zn schaapjes op het droge,en bizarre actie`s kan hij wel overlaten aan zn medebewoners.
Gerard is heel goed bezig,doet geen afbreuk aan zn eigen persoon,zn vrouw kan trots op hem blijven en hij is al heel ver in het progamma!
Nee, hij is gewoon enthousiast.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb het over Gerard sinds ie weet dat Karim dates krijgt. Hij is toch overduidelijk opgefokt door iets.
ja belachelijk dat hij die kakkerlakken niet opvroot!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn vrouw vond het zwak dat hij zijn grenzen niet kon verleggen
Gerard zegt dat hij er voor de ervaring zit en dat hij alles wil meemaken zoals het bedoelt is, en dan gaat ie alles weigeren
vind het alleen wel een beetje jammer dat hij geen grenzen durft verleggenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij!
En als Mo opgefokt is moet ze op de brandstapelquote:
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs, dat als ie geen miljonair was, z'n principes ook hadquote:Op donderdag 21 april 2011 02:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij!
Dat is niet de enige opdracht die hij verpest heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja belachelijk dat hij die kakkerlakken niet opvroot!
ja jij ook hequote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is niet de enige opdracht die hij verpest heeft natuurlijk.
Maar idd anderen zouden het wel gedaan hebben denk ik
Ik kies er niet voor om aan dat programma mee te doen omdat het zo een geweldige ervaring is en dat ik alles wil meemaken zoals het bedoelt isquote:
dat hij geen kakkerlakken eet kan ik me nog iets bij voorstellen, maar bij die groepsmissie die wormen van 1 schaal in een andere doen hoefde hij niks bij op te eten, dat viel me gewoon tegen van hem dat hij dat niet kon/wilde doenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja belachelijk dat hij die kakkerlakken niet opvroot!
Kan zijn dat hij dondersgoed doorheeft dat Karim nu een verhaallijn door zn strot gegoten krijgt met die dame`s....quote:Op donderdag 21 april 2011 02:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb het over Gerard sinds ie weet dat Karim dates krijgt. Hij is toch overduidelijk opgefokt door iets.
Ik zie toch duidelijk een verschil in het gedrag van Gerard en Mo. En ik ben niet geïrriteerd omdat ze vanavond raar tegen Gerard doet, ze doet al sinds Maik weg is, raar tegen alle bewoners.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
En als Mo opgefokt is moet ze op de brandstapel
Dat is een verklaring, kan kloppen. Stel ik toch vast dat hij de afgelopen 24 uren een staaltje manipulatie aflevert waar Joanna jaloers op kan zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij dondersgoed doorheeft dat Karim nu een verhaallijn door zn strot gegoten krijgt met die dame`s....
Of hij leeft gewoon ontzettend mee....geen idee wat zijn beweegredenen zijn om inderdaad enigzins opgefokt te zijn.
Maar ik denk....dat hij zich toch voornamelijk druk maakt omdat Karim ongevraagd nu die date`s heeft,waar Karim zelf niet om gevraagd heeft.
Dus beetje van hoe verloopt dat,en is het gunstig voor Karim?
Dus die 2 meiden hebben, natuurlijk niks gezegd tegen Mo over hoe goed ze in heeeeeeel Nederland overkomtquote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een verschil in het gedrag van Gerard en Mo. En ik ben niet geïrriteerd omdat ze vanavond raar tegen Gerard doet, ze doet al sinds Maik weg is, raar tegen alle bewoners.
Grote bek, sjaggo, bijdehand en zogenaamd lollig. Voor de SL was ze stront sjaggo en moest ze om de 5 minuten melden dat ze moe was en naar bed wou. Na de SL is ze ineens vrolijk en voert ze het hoogste woord.
Tuurlijk, zijn andere mensen, maar ik vond Mo net best wel grappig.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een verschil in het gedrag van Gerard en Mo. En ik ben niet geïrriteerd omdat ze vanavond raar tegen Gerard doet, ze doet al sinds Maik weg is, raar tegen alle bewoners.
Grote bek, sjaggo, bijdehand en zogenaamd lollig. Voor de SL was ze stront sjaggo en moest ze om de 5 minuten melden dat ze moe was en naar bed wou. Na de SL is ze ineens vrolijk en voert ze het hoogste woord.
Ja klopt hellemaalquote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Manipulatie in welke zin, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat is een verklaring, kan kloppen. Stel ik toch vast dat hij de afgelopen 24 uren een staaltje manipulatie aflevert waar Joanna jaloers op kan zijn
Heeft de hele nacht met Karim geweest. Als vriend zou ik me daar ook druk over maken, als die wat krijgt, wat die niet echt wilquote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat is een verklaring, kan kloppen. Stel ik toch vast dat hij de afgelopen 24 uren een staaltje manipulatie aflevert waar Joanna jaloers op kan zijn
Hoe hij Karim naar zijn opvatting van de situatie leidt. (je was er gisternacht toch?)quote:Op donderdag 21 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Manipulatie in welke zin, want ik zie het niet.
Karim is een volwassen man, die kan dat best alleen aan. Hoef je echt niet de hele nacht bij te liggen en z'n handje vast te houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:19 schreef Mita het volgende:
[..]
Heeft de hele nacht met Karim geweest. Als vriend zou ik me daar ook druk over maken, als die wat krijgt, wat die niet echt wil
Of Gerard doet voor zijn gevoel op deze manier genoeg ervaring op?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn vrouw vond het zwak dat hij zijn grenzen niet kon verleggen
Gerard zegt dat hij er voor de ervaring zit en dat hij alles wil meemaken zoals het bedoelt is, en dan gaat ie alles weigeren
Miljonair of niet,denk dat hij gewoon het karakter heeft om geen dingen tegen zn zin in te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En ik denk zelfs, dat als ie geen miljonair was, z'n principes ook had
Is ze niet alleen met de sex enzo. dan gaat dat over op Flip en Jo, denkt zequote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef suzi1 het volgende:
condomino. mo wil dat jo zich nu voor schut gaat zetten op tv
Een nominatie vind ik wel niet meevallen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:21 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Of Gerard doet voor zijn gevoel op deze manier genoeg ervaring op?
En weigerd gewoon stelselmatig om zichzelf of zn vrouw te kakken te zetten op tv?
Oke met een borreltje teveel op en wat dansend of zogenaamd diepzinnig kletsen kan je hem wel aantreffen....
Maar ondanks soms een borreltje teveel...is er nog niets gebeurd wat Gerard of zn vrouw kan schaden straks,en das meer als wat de rest van de bewoners voor elkaar gekregen hebben!
Want stuk voor stuk zijn ze door hun grenzen heen gegaan.....Geer weigerd dat simpelweg,en grappige is...zijn sanctie`s vallen ozo mee!
Ik vind het niet leiden, ze hebben gisternacht (ja toen was ik er) besproken wat er uit die dates zou kunnen komen, hoe ze (de redactie) erop zijn gekomen en wat de intentie ervan was. Karim heeft toen,tegen Geer en niet tegen de rest, eerlijk toegegeven dat hij eigenlijk niet op die dates zat te wachten, dat hij voor SST zijn relatie verbroken had, omdat hij op zoek was naar zichzelf en na SST zo veel mogelijk wil gaan reizen. Gerard wist dus dat Karim best zenuwachtig was voor die dates en was plaatsvervangend zenuwachtig en hyper voor zijn vriend. Ik zie dus geen manipulatie. Ik zie iemand die nieuwsgierig of datgene wat hij afgelopen nacht met zijn vriend besproken heeft klopte.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hoe hij Karim naar zijn opvatting van de situatie leidt. (je was er gisternacht toch?)
En dat Mo info over buiten wil hebben. Toch niet gek dat ze dat belangrijk vindt? Willen ze allemaal wel.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef suzi1 het volgende:
condom. mo wil dat jo zich nu voor schut gaat zetten op tv
Dat heb ik dus ook gezien. En je ziet aan Karim als ie zenuwachtig wordt. Direct zie je datquote:Op donderdag 21 april 2011 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet leiden, ze hebben gisternacht (ja toen was ik er) besproken wat er uit die dates zou kunnen komen, hoe ze (de redactie) erop zijn gekomen en wat de intentie ervan was. Karim heeft toen,tegen Geer en niet tegen de rest, eerlijk toegegeven dat hij eigenlijk niet op die dates zat te wachten, dat hij voor SST zijn relatie verbroken had, omdat hij op zoek was naar zichzelf en na SST zo veel mogelijk wil gaan reizen. Gerard wist dus dat Karim best zenuwachtig was voor die dates en was plaatsvervangend zenuwachtig en hyper voor zijn vriend. Ik zie dus geen manipulatie. Ik zie iemand die nieuwsgierig of datgene wat hij afgelopen nacht met zijn vriend besproken heeft klopte.
Het manipulatieve zie ik in de spottende manier waarmee hij de onzekerheid van Karim aan voeden was. Dat vond ik misselijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet leiden, ze hebben gisternacht (ja toen was ik er) besproken wat er uit die dates zou kunnen komen, hoe ze (de redactie) erop zijn gekomen en wat de intentie ervan was. Karim heeft toen,tegen Geer en niet tegen de rest, eerlijk toegegeven dat hij eigenlijk niet op die dates zat te wachten, dat hij voor SST zijn relatie verbroken had, omdat hij op zoek was naar zichzelf en na SST zo veel mogelijk wil gaan reizen. Gerard wist dus dat Karim best zenuwachtig was voor die dates en was plaatsvervangend zenuwachtig en hyper voor zijn vriend. Ik zie dus geen manipulatie. Ik zie iemand die nieuwsgierig of datgene wat hij afgelopen nacht met zijn vriend besproken heeft klopte.
Duidelijk maar jammer voor mo gaat hem niet worden.Die (eer verlaging) houd ze toch zelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef suzi1 het volgende:
condomino. mo wil dat jo zich nu voor schut gaat zetten op tv
Dat jaaa!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dus je vond het wel goed?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:30 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze gaat dadelijk voordoen hoe goed ze in bed is. Dat hebben wij gezien in kleur
Wat denk jezelf. Iemand die een man in het oor fluistert de eerste keer, van ik laat je thuis zien hoe goed ik in bed bent. Dat is opscheppen over iets, wat ik niet wil weten. Dus neequote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je vond het wel goed?
Nog wat op of ingestoken?
Nou wij hebben dus duidelijk wat anders gezien: ik zag 2 lichtelijk dronken mannen die na een gesprek voor de gein wat spullen in het zwembad gooiden. Oveigens gooide Karim zijn glas na Gerard het water in, niet nadat Gerard het herhaaldelijk had gedaan. Je doet nu overigens alsof karim altijd maar als een mak schaapje achter Gerard aanloopt en dat is echt niet zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Het manipulatieve zie ik in de spottende manier waarmee hij de onzekerheid van Karim aan voeden was. Dat vond ik misselijk.
Overigens, die scene met dat lege glazen in het zwembad gooien. Tamelijk arrogante (lichaams-)houding en zijn 'dat voelt goed, hé, lege glazen in een zwembad gooien" herhaalde hij een paar keer omdat Karim er eerst niet op inging. Tv-momentje enzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je vond het wel goed?
Nog wat op of ingestoken?
Maar je vond dit al goed, dus misschien is ze irl echt wel beter kan toch.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:34 schreef Mita het volgende:
[..]
Wat denk jezelf. Iemand die een man in het oor fluistert de eerste keer, van ik laat je thuis zien hoe goed ik in bed bent. Dat is opscheppen over iets, wat ik niet wil weten. Dus nee
Voor de vet-teksten: ben me niet bewust dat ik dat beweer.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nou wij hebben dus duidelijk wat anders gezien: ik zag 2 lichtelijk dronken mannen die na een gesprek voor de gein wat spullen in het zwembad gooiden. Oveigens gooide Karim zijn glas na Gerard het water in, niet nadat Gerard het herhaaldelijk had gedaan. Je doet nu overigens alsof karim altijd maar als een mak schaapje achter Gerard aanloopt en dat is echt niet zo.
Ik zeg niet dat Gerard heilig is, hij drukt regelmatig op knopjes, zeker op die van Mo en Jo (vaak zonder dat ze het doorhebben), maar ik twijfel niet aan z'n vriendschap met Karim. Ja, ze zijn heel verschillend, Gerard is een stuk ouder en gehaaider, maar je maakt nu wel iets lelijks van hun band en daar ben ik het niet mee eens, sorry.![]()
Dat spottende? Ja, gerard drong behoorlijk aan, maar ik denk dat het was omdat hij wist dat Karim iets achterhield over de dates en dan gaat hij zitten pushen. Mij is opgevallen dat Karim pas na pushen eerlijk zegt wat hij denkt, anders geeft hij politiek correcte antwoorden.
Hmm ik begin te twijfelen of alles wel fair gaat. Zou dit dan toch kloppen? http://www.datditkaninned(...)t5-en-familie-joannaquote:Jo weet dat de brief van haar ex al anderhalve week bij de redactie ligt. Dat maakt het voor Laura (met instemming van Mo en Sharon) raar dat die brief uitgerekend vandaag komt. Sharon: "dat is niet eerlijk"
Goh..
OMGquote:
Zij vond zichzelf goed, ik niet. Hoef ik niet te fluisteren. Heb ik al eens gezegd, moet jezelf doenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je vond dit al goed, dus misschien is ze irl echt wel beter kan toch.
Toch netjes dat ze het nu bescheiden houdt
Karim is een karakterloze inhoudsloze zemelaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nou wij hebben dus duidelijk wat anders gezien: ik zag 2 lichtelijk dronken mannen die na een gesprek voor de gein wat spullen in het zwembad gooiden. Oveigens gooide Karim zijn glas na Gerard het water in, niet nadat Gerard het herhaaldelijk had gedaan. Je doet nu overigens alsof karim altijd maar als een mak schaapje achter Gerard aanloopt en dat is echt niet zo.
Ik zeg niet dat Gerard heilig is, hij drukt regelmatig op knopjes, zeker op die van Mo en Jo (vaak zonder dat ze het doorhebben), maar ik twijfel niet aan z'n vriendschap met Karim. Ja, ze zijn heel verschillend, Gerard is een stuk ouder en gehaaider, maar je maakt nu wel iets lelijks van hun band en daar ben ik het niet mee eens, sorry.![]()
Dat spottende? Ja, gerard drong behoorlijk aan, maar ik denk dat het was omdat hij wist dat Karim iets achterhield over de dates en dan gaat hij zitten pushen. Mij is opgevallen dat Karim pas na pushen eerlijk zegt wat hij denkt, anders geeft hij politiek correcte antwoorden.
Zo komt het, als ik je vorige post lees, wel over. Maar misschien lees ik het dan wel verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Voor de vet-teksten: ben me niet bewust dat ik dat beweer.
Ik heb het alleen over Gerard. Dat spottende heeft ie vandaag ook nog steeds, zonder alc. Dát doet mij vermoeden dat ie niet helemaal goed in zijn vel zit, en eigenlijk vind hem vrij irritant overkomen vandaag.
En blijkbaar vindt ze het nodig om te vertellen dat haar moeder meekijkt voordat ze het gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Zij vond zichzelf goed, ik niet. Hoef ik niet te fluisteren. Heb ik al eens gezegd, moet jezelf doen
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Zij vond zichzelf goed, ik niet. Hoef ik niet te fluisteren. Heb ik al eens gezegd, moet jezelf doen
Dit klopt niet hequote:Op donderdag 21 april 2011 02:30 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze gaat dadelijk voordoen hoe goed ze in bed is. Dat hebben wij gezien in kleur
Voor de moeder bedoel je? Ik vind het een rare familie.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:43 schreef AYLI het volgende:
[..]
En blijkbaar vindt ze het nodig om te vertellen dat haar moeder meekijkt voordat ze het gaan doen.
Opwindend wel ja..
Ik vind hem dus absoluut niet karakter- en inhoudsloos. En misschien kan je je nog herinneren dat Karim en Gerard in het begin helemaal niet altijd goed met elkaar door 1 deur konden?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Karim is een karakterloze inhoudsloze zemelaar.
Wanneer iemand zo tegen mij zou praten zou ik na een uur zeggen dat ie beter iemand anders kan gaan vervelen. Hij was daardoor ook het makkelijkst in Gerards web te vangen. Eindelijk iemand die naar z'n positieve gewauwel wilde luisteren. En ze noemden zich spontaan vrienden voor het leven.
Ik heb Gerard en Karim hoog zitten, maar m.n. Gerard verdient het om eens scherper te bekijken dan als "EINDBAAS".quote:Op donderdag 21 april 2011 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Zo komt het, als ik je vorige post lees, wel over. Maar misschien lees ik het dan wel verkeerd
Ik heb vandaag heel weinig streams gekeken, dus ik weet niet of hij vandaag spottend is geweest tegen Karim. Wat ik net (rond middernacht) gezien heb is een iets te hypere gerard die benieuwd was naar Karim's verhalen. Kan irritant zijn, Mo was het met je eens.
Nou nee, voor Maik! Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik spontaan misselijk worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:45 schreef Mita het volgende:
[..]
Voor de moeder bedoel je? Ik vind het een rare familie.
Ja als jij dingen gaat bedoelen zoals je het niet zegt wordt het vrij lastig natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik bedoel nog steeds dat Mo zichzelf goed vind, ik niet, als Mo het zelf zo zegt.
Ze zet nu de Limburgers voor schut, dank je wel Mo. Daarom ben ik geen fan van Jouquote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Ifa het volgende:
Argh, haar Limbo-imitatie gaat ook mij te ver![]()
Ik ga nu niet vertellen, wat jij wil horen. Heb mijn principesquote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja als jij dingen gaat bedoelen zoals je het niet zegt wordt het vrij lastig natuurlijk
Nee, als het goed gebeurd lig ik in een deuk, maar bij haar versie krijg ik de kriebels.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze zet nu de Limburgers voor schut, dank je wel Mo. Daarom ben ik geen fan van Jou
Ow dat is hetquote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze zet nu de Limburgers voor schut, dank je wel Mo. Daarom ben ik geen fan van Jou
Hoe kan een Limbo een Limbo imiteren?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Ifa het volgende:
Argh, haar Limbo-imitatie gaat ook mij te ver![]()
Ik snap je 1e zin niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik heb Gerard en Karim hoog zitten, maar m.n. Gerard verdient het om eens scherper te bekijken dan als "EINDBAAS".
Die actie net van hem om iedereen naar bed te krijgen, hadden Jo/Mo niet moeten proberen of COS was weer een heel stuk sneller gegaan
Als ie karakter had gehad was ie verre van Gerard gebleven. Maar gezien Karim's positieve insteek in het leven heeft ie blijkbaar voor hem blinde vlekken ontwikkeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind hem dus absoluut niet karakter- en inhoudsloos. En misschien kan je je nog herinneren dat Karim en Gerard in het begin helemaal niet altijd goed met elkaar door 1 deur konden?
Sterker nog, Karim is toen uit 'de drie musketiers' gestapt, omdat hij het niet eens was met Gerard.
Dialect van het volgende dorp dik aanzettenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe kan een Limbo een Limbo imiteren?
blinde vlekken moet je voor iedereen daar krijgen wil je je tijd een beetje fijn door kunnen brengenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie karakter had gehad was ie verre van Gerard gebleven. Maar gezien Karim's positieve insteek in het leven heeft ie blijkbaar voor hem blinde vlekken gekregen.
Ik hoor het verschil niet tussen een Surinamer uit Zuid-Suriname en het Noorden.....quote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dialect van het volgende dorp dik aanzetten
Het is de schijnbaar de insteek van dit programma. Je zoveel mogelijk inlikken bij elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blinde vlekken moet je voor iedereen daar krijgen wil je je tijd een beetje fijn door kunnen brengen
Wat minder kritiekloos kijken. Werkelijk alles wat Mo doet wordt negatief geïnterpreteerd, bij Gerard haast niets.quote:
slabek?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef Day het volgende:
God, die slabek heeft weer duidelijk teveel gedronken.
En hij had verre van gerard moeten blijven omdat?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie karakter had gehad was ie verre van Gerard gebleven. Maar gezien Karim's positieve insteek in het leven heeft ie blijkbaar voor hem blinde vlekken ontwikkeld.
Ik weet niet WAT het is...maar je relatie breken omdat je in een programma gaat en een wereldreis wil maken....quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie karakter had gehad was ie verre van Gerard gebleven. Maar gezien Karim's positieve insteek in het leven heeft ie blijkbaar voor hem blinde vlekken ontwikkeld.
En dat kan ze ook al niet goed, Ik zit zowat 50 km vandaan, is een heel ander dialectquote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dialect van het volgende dorp dik aanzetten
Ze klonk nog bespottelijker als normaal dus ik vond het gewoon grappigquote:Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil niet tussen een Surinamer uit Zuid-Suriname en het Noorden.....
Het zit diep hequote:Op donderdag 21 april 2011 02:54 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat kan ze ook al niet goed, Ik zit zowat 50 km vandaan, is een heel ander dialect
Zal wel een dialect uit Kerkrade zijn, dat maken de meesten Limbo's nog wel belachelijk...en niet inzien hoe ze zelf klinken...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze klonk nog bespottelijker als normaal dus ik vond het gewoon grappig
Nogmaals, IK zie gerard niet als god, hoor. Ik zie echt zijn fouten wel, maar die vallen in het niet bij heel veel van de bewoners daar. Verbaas mij dus niet dat hij zo populair is. Het hangt er, denk ik, ook vanaf hoe je ernaar kijkt en wat je verwacht van een rls.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat minder kritiekloos kijken. Werkelijk alles wat Mo doet wordt negatief geïnterpreteerd, bij Gerard haast niets.
Suggestie van Eendje van gisteren vond ik wel sterk. Bekijk hem eens als Gerard Ratelband, Ratelgeer dusDe man die iedereen rijk gaat maken.
Ik praat geen Nederlands, ik schrijf het alleen.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal wel een dialect uit Kerkrade zijn, dat maken de meesten Limbo's nog wel belachelijk...en niet inzien hoe ze zelf klinken...
Het zal allemaal wel ik blijf zo ver mogelijk uit de buurt.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal wel een dialect uit Kerkrade zijn, dat maken de meesten Limbo's nog wel belachelijk...en niet inzien hoe ze zelf klinken...
Nou dat lijkt me wel duidelijk. Schijnbaar is het Gerard die show naar z'n hand zet zonder daar op afgerekend word. Je bij de zwakkeren inlikken en een toneelspel opvoeren bij de mensen die wel sterk zijn. Maar ach ja zij doen slechts voor de ervaring...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
En hij had verre van gerard moeten blijven omdat?
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel ik blijf zo ver mogenlijk uit de buurt.
Maar wel leuk om te zien hoe dat soort volk is op de streams, wat een hoerenbende zal het daar zijn
En buiten een straal van 50 km ligt de kuisheidsgrens?quote:
Tegen Sharon en Karim op de slaapkamer: rijk worden is heel eenvoudig, dat kan iedereen, maar dat leg ik pas na het huis uit. Hij presenteert zich ook regelmatig als weldoener voor de dromen van enkele bewoners.. (maakt ie misschien ook waar, maar minstens een klein beetje scepsis zou mogen: je kunt als je wilt ook roepen dat ie zich zo populair wil maken bij bewoners en publiek)quote:Op donderdag 21 april 2011 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, IK zie gerard niet als god, hoor. Ik zie echt zijn fouten wel, maar die vallen in het niet bij heel veel van de bewoners daar. Verbaas mij dus niet dat hij zo populair is. Het hangt er, denk ik, ook vanaf hoe je ernaar kijkt en wat je verwacht van een rls.
En ik heb gerard nooit horen zeggen dat hij iedereen rijk gaat maken. Ja, er zijn mensen naar hem toegeweest om advies te vragen, maar heb hem nooit horen zeggen: kom na afloop maar naar mij en ik zorg dat je net zoveel verdiend. Hij wil wel delen hoe hij het heeft gedaan, maar dat is voor mij niet hetzelfde als: ik maak je wel rijk.
lijkt van niet he, hoe hij de wand vastpaktquote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaat het wel goed daar met Karim onder de douche? Die heeft het vandaag echt zwaar gehad...
Heeft ie ze alletwee al ge-bunga-bunga'ed?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaat het wel goed daar met Karim onder de douche? Die heeft het vandaag echt zwaar gehad...
Nee, Belgie en Duitslandquote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
En buiten een straal van 50 km ligt de kuisheidsgrens?
Lijkt helemaal de weg kwijt...quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lijkt van niet he, hoe hij de wand vastpakt
Ach ja een ticket naar Egypte voor de een, een reisje naar Engeland voor de ander. Het helpen met het opzetten van een kroeg... Nee hoor, ik koop niemand om want ik doe slechts mee voor de ervaring.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tegen Sharon en Karim op de slaapkamer: rijk worden is heel eenvoudig, dat kan iedereen, maar dat leg ik pas na het huis uit. Hij presenteert zich ook regelmatig als weldoener voor de dromen van enkele bewoners.. (maakt ie misschien ook waar, maar minstens een klein beetje scepsis zou mogen: je kunt als je wilt ook roepen dat ie zich zo populair wil maken bij bewoners en publiek)
Mos ze zelf t hendje ophojjequote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja een ticket naar Egypte voor de een, een reisje naar Engeland voor de ander. Het helpen met het opzetten van een kroeg... Nee hoor, ik koop niemand om want ik doe slechts mee voor de ervaring.
hij maakt ook af en toe reclame voor het eoa. tijdje terug over een bank waar hij bijzat. en zo vaker bij andere firma's. wie weet zit daar voor hem ook wel een extraatje in.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja een ticket naar Egypte voor de een, een reisje naar Engeland voor de ander. Het helpen met het opzetten van een kroeg... Nee hoor, ik koop niemand om want ik doe slechts mee voor de ervaring.
Een Limburgsequote:Op donderdag 21 april 2011 03:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mo dus hoogbegaafd... Moet je haar eens horen...
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:11 schreef pointer2 het volgende:
Kijk morgen om19:30 uur hoe gerard een zalmsalade klaar maakt.
Dit is niet alleen gedrag van een dom blondje, maar gewoon plat en ordinair...quote:
Is dus geen Limburgs voorbeeld. Haar ouders schamen zich zelf, zo'n dochter haal je aan d'r haren eruitquote:Op donderdag 21 april 2011 03:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dit is niet alleen gedrag van een dom blondje, maar gewoon plat en ordinair...
Kijk je nooit uitzendingen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Is dus geen Limburgs voorbeeld. Haar ouders schamen zich zelf, zo'n dochter haal je aan d'r haren eruit
Niet alles, maar je zult vast niet alleen gelet hebben op wat PaMo *zei*quote:Op donderdag 21 april 2011 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk je nooit uitzendingen dan?
Dat volk keurt alles goed en zeggen dat ze door moet gaan
Kom zelf uit Rotterdam en geloof me Jo is voor hier ook geen voorbeeld...quote:Op donderdag 21 april 2011 03:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Is dus geen Limburgs voorbeeld. Haar ouders schamen zich zelf, zo'n dochter haal je aan d'r haren eruit
Stem je PVV, dat volk woont in jouw landquote:Op donderdag 21 april 2011 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk je nooit uitzendingen dan?
Dat volk keurt alles goed en zeggen dat ze door moet gaan
Dat bedoel ik, niet een persoon op een heel gebied afrekenenquote:Op donderdag 21 april 2011 03:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom zelf uit Rotterdam en geloof me Jo is voor hier ook geen voorbeeld...
Ja duh, ze moesten hem ook niet een beetje hebben hequote:Op donderdag 21 april 2011 03:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet alles, maar je zult vast niet alleen gelet hebben op wat PaMo *zei*
WTFquote:Op donderdag 21 april 2011 03:18 schreef Mita het volgende:
[..]
Stem je PVV, dat volk woont in jouw land
Idemquote:Op donderdag 21 april 2011 03:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kom zelf uit Rotterdam en geloof me Jo is voor hier ook geen voorbeeld...
Geimproviseerde slquote:Op donderdag 21 april 2011 03:17 schreef akveor het volgende:
Terwijl ze in de meidenslaapkamer lekker aan het keten zijn blijft dat fokking digitale kanaal op de mannenslaapkamer staan. Waar de 2 heren liggen te pitten
Mita, lees PC Eend's post nog een keer, aub?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:18 schreef Mita het volgende:
[..]
Stem je PVV, dat volk woont in jouw land
Hij weigerde antwoord te geven op de vraag of ie trots was en bart deinsde van schrik naar achterenquote:Op donderdag 21 april 2011 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja duh, ze moesten hem ook niet een beetje hebben he
Was een beetje kwaad op Mo net,ik lees het nog eens, Ik had mijn dochter er aan de haren uitgehaaldquote:Op donderdag 21 april 2011 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Mita, lees PC Eend's post nog een keer, aub?
quote:
Ik vind eigenlijk dat je veel te veel post hier, mot je mo niet verdedigen?quote:
Ik hoef jou niet te vertellen wat je daar aan kan doen tochquote:Op donderdag 21 april 2011 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je veel te veel post hier, mot je mo niet verdedigen?
Ik ga naar m'n nest!
Bedankt Day. Ben Limburgs, maar blijf erniet in hangen, maar was net even boos op Mo. Ze moet allemaal zelf weten wat ze doet. Maar niet voor alle Limburgers gaan praten, dat lukt Geert ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je veel te veel post hier, mot je mo niet verdedigen?
Ik ga naar m'n nest!
Nah het is natuurlijk wel zo dat ze er een typecasting op na houden en wel degelijk kijken naar wie er een bepaald deel van het land goed vertegenwoordigdquote:Op donderdag 21 april 2011 03:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Bedankt Day. Ben Limburgs, maar blijf erniet in hangen, maar was net even boos op Mo. Ze moet allemaal zelf weten wat ze doet. Maar niet voor alle Limburgers gaan praten, dat lukt Geert ook niet
En dit is de eerste Limburger ever in een rlsquote:Op donderdag 21 april 2011 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah het is natuurlijk wel zo dat ze er een typecasting op na houden en wel degelijk kijken naar wie er een bepaald deel van het land goed vertegenwoordigd
Valt niet te ontkennen
En een mooie lieve intelligentequote:Op donderdag 21 april 2011 03:42 schreef Mita het volgende:
[..]
En dit is de eerste Limburger ever in een rls
Na alle negatieve beeldvorming van de afgelopen maanden was het hoog tijd voor een wat meer positief beeld van Limburg.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Je had je op moeten geven voor een date met karimquote:Op donderdag 21 april 2011 03:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
Na alle negatieve beeldvorming van de afgelopen maanden was het hoog tijd voor een wat meer positief beeld van Limburg.
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had je op moeten geven voor een date met karim
Waarom? Dat heb ik niet nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had je op moeten geven voor een date met karim
Nee jij niet, jij zou gelijk aan je haren laten trekken oidquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij niet, jij zou gelijk aan je haren laten trekken oid
Dat is mij dan net weer iets te kinky
Niet aan mijn haren. Ik had haar eruit gehaald voor dit allemaal, want ze blijft bezigquote:Op donderdag 21 april 2011 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij niet, jij zou gelijk aan je haren laten trekken oid
Dat is mij dan net weer iets te kinky
Ja nu weet ik het welquote:Op donderdag 21 april 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Niet aan mijn haren. Ik had haar eruit gehaald voor dit allemaal, want ze blijft bezig
Doe dat dan ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
Niemand in dat huis weten, waarom ze Mootje nalopen. Dus ergens doet ze het goed. Maar ik houdt daar niet van. Dat deden ook veel mensen met Adolf. En daar wil ik haar niet mee vergelijken. Maar ze krijgt het wel voor mekaar, op een manier waar ik niet van hou.
Je begon net al over PVV en nu ga je lieve mootje vergelijken met hitlerquote:Op donderdag 21 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
Niemand in dat huis weten, waarom ze Mootje nalopen. Dus ergens doet ze het goed. Maar ik houdt daar niet van. Dat deden ook veel mensen met Adolf. En daar wil ik haar niet mee vergelijken. Maar ze krijgt het wel voor mekaar, op een manier waar ik niet van hou.
Daar wordt hier toch mee gegooid limbo libwa liplezer enz. Even teruglezen, ik had het nog niet gezegd of schreeuw mo was bezig, in dubbel Liburgs en toen werd ik kwaad, niet op jullie maar op Mo. Dus toen draafde ik door sorry moest effequote:Op donderdag 21 april 2011 03:55 schreef AYLI het volgende:
Waarom voel je jezelf eigenlijk zo aangesproken? Alleen omdat je uit dezelfde provincie komt al Monique?
Vind ik nog raar. Mo doet iets wat ze in de rest van het land niet kunnen begrijpen en dan geef je Mo de schuld?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:58 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar wordt hier toch mee gegooid limbo libwa liplezer enz. Even teruglezen, ik had het nog niet gezegd of schreeuw mo was bezig, in dubbel Liburgs en toen werd ik kwaad, niet op jullie maar op Mo. Dus toen draafde ik door sorry moest effe
Ach, ik heb ook het lichaam/de lengte van Laura. Als ik me druk moet maken om wat daarover allemaal gezegd wordt kom ik tijd tekort.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:58 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar wordt hier toch mee gegooid limbo libwa liplezer enz. Even teruglezen, ik had het nog niet gezegd of schreeuw mo was bezig, in dubbel Liburgs en toen werd ik kwaad, niet op jullie maar op Mo. Dus toen draafde ik door sorry moest effe
Ik werd kwaad niet Moquote:Op donderdag 21 april 2011 04:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vind ik nog raar. Mo doet iets wat ze in de rest van het land niet kunnen begrijpen en dan geef je Mo de schuld?
En die heb je niet want je wilt slapen!quote:Op donderdag 21 april 2011 04:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook het lichaam/de lengte van Laura. Als ik me druk moet maken om wat daarover allemaal gezegd wordt kom ik tijd tekort.
't Liefst de hele dag!quote:Op donderdag 21 april 2011 04:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
En die heb je niet want je wilt slapen!
Zie je het komt toch een beetje uit die streek hequote:
Nee want ik woon er 50 km vanaf, dat is niet in de streekquote:Op donderdag 21 april 2011 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je het komt toch een beetje uit die streek he
Wij noemen dat gewoon een pot natquote:Op donderdag 21 april 2011 04:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee want ik woon er 50 km vanaf, dat is niet in de streek
quote:Op donderdag 21 april 2011 04:11 schreef PC eend het volgende:
Maar ik zou maar een schuilkelder bouwen want de MO-ffen komen eraan
Daar ben je vanwege Mo naartoe gevlucht?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 03:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Godwin's law, you loose..quote:Op donderdag 21 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |