quote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Zou jij daar advies van willen hebben?
bel het belastingkantoor, zeg dat ik hulp nodig heb, ze geven me een tijd en het wordt door hen gratis ingevuld. Heb ik een Mootje niet voor nodig.quote:
Zeer waar, helaasquote:
Ik vind het af en toe wel fijn, streamlocks zijn echt een beetje de rustpuntjes in mijn dagquote:Op donderdag 21 april 2011 01:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
waar weer commetaar op gegeven kan worden ;p
ik ook wie had dat gedachtquote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef Aimy het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe SL? Ik mis het oog een beetje..
De kelderquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Waar zijn de mensen gebleven die hier reageren? (of is er een geheime kamer op fok?)
Ik ben d'r nogquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Waar zijn de mensen gebleven die hier reageren? (of is er een geheime kamer op fok?)
slapen misschien? het is er wel de tijd voorquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef cindy11 het volgende:
Ik rook ook nog een biertje,en drink een sigaretje...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:45 schreef MargrietV het volgende:
rook mijn sigaret op, drink mijn glas leef, gaat nog wandelen met Straatmadelief en ben het ff zat met SSt..... zo stompzinnig saai!
Ze moeten vast Gerard kalmeren, die was al sinds gisteren tamelijk door aan het draaien.quote:
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer wegquote:Op donderdag 21 april 2011 01:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze moeten vast Gerard kalmeren, die was al sinds gisteren tamelijk door aan het draaien.
Hij was meer bang voor een nieuwe bewoner en de info. Daarnaast vond ik het wel wat lullig voor Karim dat ie diens plezier wat aan het vergallen was.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer weg
Computer uitzetten en weer opnieuw, dan doet ie het bij mij meestal weer, ander lees ik het hier, dat het bij niemand doetquote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef TheHunterAmin het volgende:
Heb sinds gister avond dat ik helemaal niks zie.. Wordt er gek van. "De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar"
Is het niemand nog opgevallen dat Gerard nooit van die gekke opdrachten krijgt?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Mag die ook eens, met allemaal die zeurtrutten. Heeft ie Karim net terug, moet die weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |