Ah kijk, ik wist dat jij wel zou reagerenquote:
was 10 euro hier om de hoek, dus ze verdient er goed aan,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding was
kan ze wel gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef willllll het volgende:
laura gaat aan de andere kant zitten daar zijn meer fricandellen
Er kwam al snel een streamlock na de brief. dus heb weinig meegekregen, hopelijk voor jou weten anderen meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ah kijk, ik wist dat jij wel zou reageren!
Hoe reageerde Jo op de brief? Ik weet inmiddels al dat ze 'm heeft gelezen, samen met Sharon.
En weet Flip er al van?
Dat is de bovenkant van een Marokkaanse Kaftan. Bij Ali op de Hoefkade voor ¤ 30.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding was
Jo heeft t afgedaan met dat dennis liegt eind goed al goedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jo op de brief? Ik weet inmiddels al dat ze 'm heeft gelezen, samen met Sharon.
En weet Flip er al van?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En weet Flip er al van?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
Teruggelezen, Day, ik denk dat Jo niet is ingestort omdat ze op voorhand al drommels best wist dat de relatie niet goed zat en ze vorige week genoeg heeft gehuild om Dennis, nu is ze gewoon kwaad omdat hij haar nu weer een brief stuurt met verwijten.
moet je gewoon niet bij nadenken!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
de onbestendige ingredienten van frikandellen, daar krijg ik rillingen van,
Ik vind frikandellen wel lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
die van Dungelman zijn 20x lekkerder.... en ja een heel hete en goedgebakken kroket vind ik zeer erotisch hapje, erg hequote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef cindy11 het volgende:
Dungelman kroketten??
Ik maar die dikke van dobbe kroketten naar binnen werken,dacht dat erotisch voedsel was
Nog nooit een frikandel gegeten in mijn leven en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
jamaar ... dit is het eerste ding wat ik na haar 400ste verkleding partij leuk vind ... dus ik dacht ff kijken ...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, ze is de nieuwe collectie van de voddenshop weer aan het proJOten?
Vele SL'squote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En weet Flip er al van?
is zoooo lekker!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nog nooit een frikandel gegeten in mijn leven en dat wil ik graag zo houden.
geniet er dan van! Ik geniet van andere dingen lolquote:Op donderdag 21 april 2011 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind frikandellen wel lekker
Hard 't niet gezienquote:
zo oogt het net alsof je de heule dag achter een lockmachine zitquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is de bovenkant van een Marokkaanse Kaftan. Bij Ali op de Hoefkade voor ¤ 30.
Onderkant eraf knippen zoompie en hoppa 70 pietermannen in de knip.
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere kroket
Nee hoor niet erg!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die van Dungelman zijn 20x lekkerder.... en ja een heel hete en goedgebakken kroket vind ik zeer erotisch hapje, erg he
Dungelman in Den Haag, de lekkerste van Nederland!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ben ik ook niet vies van!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die scheve muil van Jo... kan ze dat niet bij laten spuiten?quote:
Thx!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vele SL'sEn ik heb zelf niets gezien. Niki P heeft in één van de vorige topics het summerie wat wel te zien was beschreven. Kan je niet helpen.
Hoorde haar later wel zeggen dat ze het stom vond dat die brief vandaag kwam als ze toch morgen naar huis moest.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hard 't niet gezien, teveel willen zien én SV teruglezen.
Jep wat ik zei in een van de vorige COSen was:quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vele SL'sEn ik heb zelf niets gezien. Niki P heeft in één van de vorige topics het summerie wat wel te zien was beschreven. Kan je niet helpen.
Hoorde haar later wel zeggen dat ze het stom vond dat die brief vandaag kwam als ze toch morgen naar huis moest.
Ga je der dan wel leuk vinden ?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die scheve muil van Jo... kan ze dat niet bij laten spuiten?
Iedereen weet er van.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!
En ook niet meegekregen dus of Flip al ervan weet.
Hooguit een lokmachinequote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
zo oogt het net alsof je de heule dag achter een lockmachine zit![]()
![]()
Volgens mij heeft ze hem aan iedereen laten lezen ik heb haar er ook wel met Flip over horen praten maar meer dan wat heb je er aan enzo kwam er niet uit in de minuut voor de SL...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!
En ook niet meegekregen dus of Flip al ervan weet.
Slootweg in Den Haag de allerlekkerste kroketten!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dungelman in Den Haag, de lekkerste van Nederland!!!
Super dat je er nog bent!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep wat ik zei in een van de vorige COSen was:
Er stond iets in over dat hij niet was vreemdgegaan en dat hij alles ontkende ook alles wat ze samen hadden mee gemaakt, ook had ze het er over dat er in stond dat hij wou dat ze ergens anders tijd voor zich zelf had genomen en dat ze dat zelf ook na een week had gerealisseerd
Voor de rest was eigenlijk alles geSLed
Ze was toch ook boos vanwege het ontkennen van zijn fouten/tekortkomingen en de verwijten?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep wat ik zei in een van de vorige COSen was:
Er stond iets in over dat hij niet was vreemdgegaan en dat hij alles ontkende ook alles wat ze samen hadden mee gemaakt, ook had ze het er over dat er in stond dat hij wou dat ze ergens anders tijd voor zich zelf had genomen en dat ze dat zelf ook na een week had gerealisseerd
Voor de rest was eigenlijk alles geSLed
De adresjes voor goede kroketten in denhaag zijn nu wel bekend....laat ik zelf nu ook in denhaag wonenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Slootweg in Den Haag de allerlekkerste kroketten!!!!
wat zal eruit komen?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Mo nog steeds aan de alcohol ondanks de ongeboren vrucht van haar een maik
verwijten en verwijen lijkt verdacht veel op elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze was toch ook boos vanwege het ontkennen van zijn fouten/tekortkomingen en de verwijten?
Tja, ik zit in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
De adresjes voor goede kroketten in denhaag zijn nu wel bekend....laat ik zelf nu ook in denhaag wonen
Lekker is maar een vinger lang, dat moet ze nog leren met alles. Maar denk dat ze het nooit leert.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
woon er ook, ben import, maar de kroketten weet ik te vinden hahaha,.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
De adresjes voor goede kroketten in denhaag zijn nu wel bekend....laat ik zelf nu ook in denhaag wonen
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
maar hebben toch een andere betekenisquote:Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
verwijten en verwijen lijkt verdacht veel op elkaar
Nou ja ze zei hij ontkent alles maar ook de dingen die we samen hebben mee gemaakt.. Waar door ze dat niet vreemdgaan ook in twijfel trok...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze was toch ook boos vanwege het ontkennen van zijn fouten/tekortkomingen en de verwijten?
Ik ben ook import......ik woon hier,maar ben geboren en getogen in Rotjeknor!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
woon er ook, ben import, maar de kroketten weet ik te vinden hahaha,.
ik ook niet, en Madelief zorgt voor de nodige kotsbakkies,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze 2 slijmavonden haddden, maar goed, ik heb dus niet zo heel veel gemist. En Ruth Jacott was toppie!![]()
Nu weer ontopic (ikke dan,hè)
Geloof er ook geen zak van, maar vind het wel leuk om geintjes te maken over zwangerschapsgym, foliumzuur etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof er niks vanGisteren een hoop bombarie en nog geen test gezien vandaag.
We hadden 70% van de avond SL dus je hebt inderdaad niet veel gemist...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze 2 slijmavonden haddden, maar goed, ik heb dus niet zo heel veel gemist. En Ruth Jacott was toppie!![]()
Nu weer ontopic (ikke dan,hè)
Lol, ik denk dat ze vroeger ergens in de registers de t zijn kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
verwijten en verwijen lijkt verdacht veel op elkaar
helemaal mee eens!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef willllll het volgende:
de hond moet wakker blijven van laura, als er iemand veel geslapen heeft is zij het wel
Hij is volgens mij eerst 1 uur bij Bianca geweest kwam tot even 1 minuut je weer binnen en ging toen weer weg dat is nu ongeveer 1 uur geleden...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef Day het volgende:
Oh wacht, nog 1 vraagje: Karim zit met zijn dates op zolder en blijft daar ook slapen?
okeequote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof er ook geen zak van, maar vind het wel leuk om geintjes te maken over zwangerschapsgym, foliumzuur etc.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat ze vroeger ergens in de registers de t zijn kwijtgeraakt.
Ik geloof d'r ook niks van.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof er ook geen zak van, maar vind het wel leuk om geintjes te maken over zwangerschapsgym, foliumzuur etc.
Maar heeft Mo zelf dan ooit uitgesproken dat het mogelijk is dat ze zwanger is, of gaat de redactie met dit verhaal aan de loop?quote:
En hij verweet haar de relatie met Phil, zij vond dat niet leuk. Hoe dan ook, er is tussen Jo en Phil niks gebeurd voordat hij haar spullen bij MaJo had geparkeerd dus hij moet niet zeuren imo.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ja ze zei hij ontkent alles maar ook de dingen die we samen hebben mee gemaakt.. Waar door ze dat niet vreemdgaan ook in twijfel trok...
1 keer maar alleen voor de grap...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar heeft Mo zelf dan ooit uitgesproken dat het mogelijk is dat ze zwanger is, of gaat de redactie met dit verhaal aan de loop?
Ze heeft verteld weleens de pil te vergeten....en tel daarbij haar antibiotica kuur voor blaasonsteking op,en je pil is lang zo veilig niet meer als je denktquote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar heeft Mo zelf dan ooit uitgesproken dat het mogelijk is dat ze zwanger is, of gaat de redactie met dit verhaal aan de loop?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hij verweet haar de relatie met Phil, zij vond dat niet leuk. Hoe dan ook, er is tussen Jo en Phil niks gebeurd voordat hij haar spullen bij MaJo had geparkeerd dus hij moet niet zeuren imo.
Inderdaad al zei ze wel de hele tijd als ze met Flip kroelde (voor de JoMa brief) dan Dennis dat niet leuk zou vinden, en toen ze net de eerste brief hadden verwachten ze beide (Jo en Flip) ook dat het door hun "relatie" kwamquote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hij verweet haar de relatie met Phil, zij vond dat niet leuk. Hoe dan ook, er is tussen Jo en Phil niks gebeurd voordat hij haar spullen bij MaJo had geparkeerd dus hij moet niet zeuren imo.
Geef ik je gelijk in....denk dat mijn man dat ook niet op prijs zou stellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat handje en voetje vrijen wat ze deden anders wel iets wat je niet doet als je een vent thuis hebt zitten.
Dat heeft de redactie hier bij de "deskundigen" op Fok gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze heeft verteld weleens de pil te vergeten....en tel daarbij haar antibiotica kuur voor blaasonsteking op,en je pil is lang zo veilig niet meer als je denkt
Trouwens, ze heeft ook een keer gekotst, dan is ie ook niet meer betrouwbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft de redactie hier bij de "deskundigen" op Fok gelezen.
Ja vandaar deze zwangerschaps wending aan de verhaallijn van Mootjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft de redactie hier bij de "deskundigen" op Fok gelezen.
Wat is een "deemoedplasje"? die term ken ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef MargrietV het volgende:
jeetje dat was deemoedplasje, daar mag je hond niet voor straffen.
hallo,,, welke vent??is al lang weg zover ikk begrepen hebquote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat handje en voetje vrijen wat ze deden anders wel iets wat je niet doet als je een vent thuis hebt zitten.
Als je hem even tevoor hebt ingenomen niet nee....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Trouwens, ze heeft ook een keer gekotst, dan is ie ook niet meer betrouwbaar.
Vind ze haar wel leuk staan alleen niet met dat shirtje..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Wie vroeg nou of Laura nieuwe schoenen aanhad?
Dat is niet zo, die Nikies heeft ze al vanaf het begin, heeft ze alleen niet zo vaak aan.
Onderdanigheidsplasje.....plassen omdat je respect hebt of gespannen bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat is een "deemoedplasje"? die term ken ik niet.
Zucht.... ze had nog een relatie toen ze het huis in kwam, na de eerste week begon het gefrunnik van Flip en Jo al aan elkaar, week of 4 geleden kreeg ze pas te horen dat haar relatie over was.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef spikey08 het volgende:
[..]
hallo,,, welke vent??is al lang weg zover ikk begrepen heb
Oh, die had ik nog niet gezien.Wel haar kerkschoenen en Delfst-blauwe schoenen. Ook zo charmant.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Dat is niet zo, die Nikies heeft ze al vanaf het begin, heeft ze alleen niet zo vaak aan.
Toen nog niet hoor.....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef spikey08 het volgende:
[..]
hallo,,, welke vent??is al lang weg zover ikk begrepen heb
Ikkequote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Maar wie vrijt met een vent, zonder condoom, die je pas kent, en het met mannen doet, en 2 weken van tevoren met Johanna. Hoogbegaafd of goede opvoedingquote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Als je hem even tevoor hebt ingenomen niet nee....
ok tnx.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef MargrietV het volgende:
hond is blij... maar ook onderdanig en laat dan zonder dat hij er iets kan doen, zijn plas lopen
Jo en flip waren inderdaad al vrij snel heel close. Zeker voor iemand die elke dag vertelde dat ze zielsveel van man hield.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt niet kunnen zou veel te graag willen weten wat er in stond en Jo had al heel vaak gezegd dat ze wou dat hij zelf het respect voor haar had om iets van hem te laten horen, dus zou het heel lullig over kommen om hem dan te versnipperen..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:46 schreef speedy133 het volgende:
Snap ook niet dat ze die brief niet gelijk door de versnipperaar gedaan heeft.
Mijn idee bij mo is dat ze niet zonder kerel kan en dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar wie vrijt met een vent, zonder condoom, die je pas kent, en het met mannen doet, en 2 weken van tevoren met Johanna. Hoogbegaafd of goede opvoeding
Deze draagt ze meestal met haar MC Hammerbroek.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh, die had ik nog niet gezien.Wel haar kerkschoenen en Delfst-blauwe schoenen. Ook zo charmant.
Sharon doet het best goed met het hondje hoor...oke niet perfect!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Wat een geweldig hondje, het is jammer dat die vreselijke Sharon hem mee naar huis neemt. Krijg medelij met het beestje.
zucht.. kijk ook vanaf het begin,en i vind frunnikken wel toegestaan,kroelen, knuffelen!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zucht.... ze had nog een relatie toen ze het huis in kwam, na de eerste week begon het gefrunnik van Flip en Jo al aan elkaar, week of 4 geleden kreeg ze pas te horen dat haar relatie over was.
Mijn idee bij Mo is dat ze niet zonder constante aandacht en bevestiging kan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee bij mo is dat ze niet zonder kerel kan en dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt.
En haar vent niet, dus daarom.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:49 schreef spikey08 het volgende:
[..]
zucht.. kijk ook vanaf het begin,en i vind frunnikken wel toegestaan,kroelen, knuffelen!!
Oók, ook, geldt tevens voor Jo.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mijn idee bij Mo is dat ze niet zonder constante aandacht en bevestiging kan.
Tuurlijk, maar gun het haar gewoon niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Sharon doet het best goed met het hondje hoor...oke niet perfect!
Maar op zich heeft ze gelijk dat ze wil dat duidelijk duidelijk is,hoe schattig en innemend zo`n pup ook kan zijn.
Nu zijn sommige dingen nog schattig en leuk,en roept iedereen laat dat beestje toch....tot het beestje 50 kilo is,en men dan zegt,had je dat lompe kreng niet kunnen opvoeden?
Lekker is maar ene vinger lang. Zolang ze geen maat kan houden, blijft dat zo. En ze ontkent alles. Maar wij hebben alles gezien. En nu draait het om Jo en Lau, kan ze ook niet tegenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee bij mo is dat ze niet zonder kerel kan en dat het voor de rest eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt.
lekker laten lopen dan!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En haar vent niet, dus daarom.
klopt helemaal, vind zichzelf aardig veel geweldig.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:48 schreef ZaZoe het volgende:
Vind Flipse de laatste tijd wat hoogmoedig worden, siert hem niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oók, ook, geldt tevens voor Jo.
Dat is wat anders,zeg dan gewoon recht voor zn raap,ik mag die sharon niet en misgun haar dat hondjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar gun het haar gewoon niet.
heb 3 pups gedurende mijn leven gehad, dus vraag maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:52 schreef willllll het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van honden, dus ik vraag maar
En Lau zit weer d'r nagels af te kluiven.quote:
waarom de hond niet buiten mag slapenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb 3 pups gedurende mijn leven gehad, dus vraag maar.
Hmm, misschien, maar ze is pas gaan zoenen en knuffelen na de break.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
denk echt dat ze het goed doet en ook met heel goede intentie.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat is wat anders,zeg dan gewoon recht voor zn raap,ik mag die sharon niet en misgun haar dat hondje![]()
Maar kwa omgang doet ze het niet slecht hoor met dat beestje.
Sinds ie weet dat er dames voor Karim zijn is ie behoorlijk hyper.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo die tegen Gerard zegt dat ie 'ff normaal' moet doen..
mag best hoor. ze gaan er niet dood vanquote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef willllll het volgende:
[..]
waarom de hond niet buiten mag slapen
weer is onbestendig momenteel in Portugal. Bliksem zou hem zeer van streek kunnen maken,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef willllll het volgende:
[..]
Nee hoor, dat knuffelen was ook al eerder. ben je alweer vergeten dat madam zogenaamd een afstand van 3 meter wilde omdat de rest dacht dat ze verliefd op elkaar waren?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, misschien, maar ze is pas gaan zoenen en knuffelen na de break.
Mischien omdat de bedoeling is in nederland straks dat hij huishond gaat worden?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef willllll het volgende:
[..]
ok zetten ze de bench toch buitenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef spikey08 het volgende:
[..]
mag best hoor. ze gaan er niet dood van
Ze is de hele tijd al zo tegen 'm bezig.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo die tegen Gerard zegt dat ie 'ff normaal' moet doen..
hooi coos!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lau zit weer d'r nagels af te kluiven.
ik weet wel dat ze niet gezoend hebben,dus niet vreemdgaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat knuffelen was ook al eerder. ben je alweer vergeten dat madam zogenaamd een afstand van 3 meter wilde omdat de rest dacht dat ze verliefd op elkaar waren?
Mo IS vervelend.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:57 schreef willllll het volgende:
waarom doet mo zo vervelend tegen gerard
Ja ik ook,en vergeet niet...sharon werkt met bv paarden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk echt dat ze het goed doet en ook met heel goede intentie.
D'r smoel staat ook op onweer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is de hele tijd al zo tegen 'm bezig.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi coos!
binnenkort ben ik weer in de buurt van den haag. kennah we wel effah een rondje naaktstrand doen..![]()
ga nu op m'n nest, te veel gezopuhh.![]()
trusten straks
ik wil alleen maar zeggen dat ik het geknuffel en gedoe voor de break niet buiten proportie vond, sorry als je het er niet mee eens bent maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat knuffelen was ook al eerder. ben je alweer vergeten dat madam zogenaamd een afstand van 3 meter wilde omdat de rest dacht dat ze verliefd op elkaar waren?
Jij vindt het blijkpas pas intiem als er gezoend of geneukt wordt, mijn standaard is anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:58 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze niet gezoend hebben,dus niet vreemdgaan.
liever binnen. ik ben ook een dierenvriend!!!maar in geval van nood.....,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:56 schreef willllll het volgende:
[..]
ok zetten ze de bench toch buiten
Bedankt voor je zeer uitgebreide en inzicht gevende opmerking ***terug naar de studio nu weer***quote:Op donderdag 21 april 2011 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
on topic: kreigdetiefusindathuistepotugahllll
Ja maar die hebben alle scene's van Mo gezien, het gejank, de sex en de restquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef Pippien het volgende:
Als Karim een van de meisjes mee naar binnen gaat nemen, weet ik zeker dat Mo enorm slijmerig aardig gaat doen. Hoop echt dat dat meisje haar geen blik waardig gunt.
Nee ik ben het daar inderdaad niet mee eens, en sorry is niet nodig hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik wil alleen maar zeggen dat ik het geknuffel en gedoe voor de break niet buiten proportie vond, sorry als je het er niet mee eens bent maar dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik ben ook een dierenvriend!!!maar in geval van nood.....,
knuffelen etc doe je ook met bv familie. ben benieuwd hoe jij daar mee omgaatquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkpas pas intiem als er gezoend of geneukt wordt, mijn standaard is anders.
Die van jo ook, maar die bleef ze dagelijks oprekken.
plassenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Zo, die sjaggo kut is naar bed, thank god!
Knuffelen kan je met iedereen in principe...maar het ligt aan de intensie die erachter zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:02 schreef spikey08 het volgende:
[..]
knuffelen etc doe je ook met bv familie. ben benieuwd hoe jij daar mee omgaat
Allemaal zinnetjes van vijf woorden.quote:
Klopt, maar wel nadat ze hem heel duidelijk had gemaakt dat ze gek was op haar vent, het was imo iets anders als ze net als Mo en Maik iemand anders te kakken had gezet, zij heeft het bij teasen/flirten gehouden totdat Dennis het heeft uitgemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee ik ben het daar inderdaad niet mee eens, en sorry is niet nodig hoor![]()
Jo zei zelf altijd dat ze nooit met een andere vent etc... maar ondertussen zat ze flip maar te teasen.
wathever, we hebben een andere meningquote:Op donderdag 21 april 2011 01:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Knuffelen kan je met iedereen in principe...maar het ligt aan de intensie die erachter zit.
In normale gezonde omstandigheden kan je dat met familie veilig doen....
Maar in het geval man vrouw....zeker als 1 of zelfs allebei aantrekking voelen,dan is het handiger om afstand te houden.
Ze noemen dat de kat niet op het spek binden
Dus net alsof ze thuis in Limburg in de kroeg zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:05 schreef willllll het volgende:
mo krijgt geen aandacht en geen drank
Mo heeft er een handje van, de laatste avonden van genomineerden te verprutsenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:05 schreef willllll het volgende:
mo krijgt geen aandacht en geen drank
gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo heeft er een handje van, de laatste avonden van genomineerden te verprutsen
het liefst in nederlandquote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef Day het volgende:
Ja mo, we weten dat je moe bent, sodemieter naar je nest!
slaap lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Jongelui ik ga naast WillemJozef liggen![]()
Ik wordt melig van de SSt nu.
Slaap lekker, Coos.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Nee, gewoon naar Nederland gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef suzi1 het volgende:
eerst zuipt ze de fles van laura leeg en geeft gerard amper tijd om in het boek te schrijven en nu mauwt ze dat iemand normaal moet doen en zie ik haar continu stomme bekken trekken
tijd dat ze gaat strekken dus
Is die fles leeg? Dan zal ze morgen wel koppijn hebben, dat spul is venijnig.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef suzi1 het volgende:
eerst zuipt ze de fles van laura leeg en geeft gerard amper tijd om in het boek te schrijven en nu mauwt ze dat iemand normaal moet doen en zie ik haar continu stomme bekken trekken
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard zei "Dat PIKdingetje..." En meteen een SL
Hij had het over een speeltje van Seggie.
'Is ook opvallend dat sinds Maik weg is, ze al om 23:00 uur moe is en naar bed wil. En ze is zooo geïnteresseerd in haar medebewoners, NOT!. Ja, tenzij het om nominaties gaat, dan wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef suzi1 het volgende:
Of het is gewoon tijd,en je houd een bepaalde regelmaat erop na?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu heeft die Sharon ff tijd, wedden dat hij zo de bench in moet als ZIJ genoeg van hem heeft.
Dat heb ik allang gezien, en ook over gecostquote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
'Is ook opvallend dat sinds Maik weg is, ze al om 23:00 uur moe is en naar bed wil. En ze is zooo geïnteresseerd in haar medebewoners, NOT!. Ja, tenzij het om nominaties gaat, dan wel!
En klagen over lawaai in de slaapkamer!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
'Is ook opvallend dat sinds Maik weg is, ze al om 23:00 uur moe is en naar bed wil. En ze is zooo geïnteresseerd in haar medebewoners, NOT!. Ja, tenzij het om nominaties gaat, dan wel!
vind overigens ook wel raar dat ik laura nu best vaak hoor tegen flip en jo het geklef. deed ze tegen mo-ma nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef AYLI het volgende:
[..]
En klagen over lawaai in de slaapkamer!Zij is wel de laatste die dat mag zeggen.
sweet dreamsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef jovink1963 het volgende:
sleep well ,die keuken tafel heb ik nu ook wel bekeken
Ja inderdaad, en dat terwijl ze zelf haast aan Alex vastgeplakt zat.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vind overigens ook wel raar dat ik laura nu best vaak hoor tegen flip en jo het geklef. deed ze tegen mo-ma nooit
Nee, Er was een trio tussen Mo, Laura en Betty.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger de stream net weer aan en ja hoor.. streamlocks..
Is die rooie broek soms binnengekomen met z'n fokmerries?
Dat is pas sinds ze zelf niets meer te kleffen heeft, grappig dat ze het bij een ander wel ziet...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vind overigens ook wel raar dat ik laura nu best vaak hoor tegen flip en jo het geklef. deed ze tegen mo-ma nooit
Laura krijgt nu noten op haar zang,omdat de eindstreep in zicht is.....quote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Altijd anderen de schuld geven, van wat ze zelf allemaal doet,zo;n klein Mootje, met veel vrienden, en zo,n goed werk en goede opvoeding. Ik heb d'r nog niks van gezien. Maar ze fietst er wel overal doorheen.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef AYLI het volgende:
[..]
En klagen over lawaai in de slaapkamer!Zij is wel de laatste die dat mag zeggen.
nee, maar toen vormden zij en mo de happy stelletjes met die debielen van ze.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
slaapverwekkend!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
Ik begrijp die SL nooit, waarom zouden wij die dingen niet mogen zien?
omdat ze dat exclusief in de uitzending willen laten zien zodat de streamers ook naar de show op tv half 8 kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
Ik begrijp die SL nooit, waarom zouden wij die dingen niet mogen zien?
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 01:21 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij is dit geen SL, maar laten ze ons zien dat er niemand gebruik maakt van de keuken
Wat jij net zei heb ik me ook over verbaasd, binnen 2.5 weken je benen wijd gooien voor een vent met wisselende contacten, en alleen bescherming van de pil. Ik heb begrepen dat iedereen getest is, voor ze dat huis in gingen. Maar als 30-jarige 'slimme' vrouw doe je dat toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Mita het volgende:
[..]
Altijd anderen de schuld geven, van wat ze zelf allemaal doet,zo;n klein Mootje, met veel vrienden, en zo,n goed werk en goede opvoeding. Ik heb d'r nog niks van gezien. Maar ze fietst er wel overal doorheen.
zouden de meeste steamers toch wel kijken??ik welquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
omdat ze dat exclusief in de uitzending willen laten zien zodat de streamers ook naar de show op tv half 8 kijken
was toch gerard die dacht haar geheim te weten van dat ze de hoer had gespeeld in curacuaoquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Wat jij net zei heb ik me ook over verbaasd, binnen 2.5 weken je benen wijd gooien voor een vent
ja ik mute wel jo meestal (dus ongeveer 85 procent v/d uitzending)quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef spikey08 het volgende:
[..]
zouden de meeste steamers toch wel kijken??ik wel
servio had gedrukt dat ze 'een dame van lichte zeden' wasquote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was toch gerard die dacht haar geheim te weten van dat ze de hoer had gespeeld in curacuao
Nee, dat was toch Servio?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was toch gerard die dacht haar geheim te weten van dat ze de hoer had gespeeld in curacuao
dan was het iig geen geintje hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 01:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
servio had gedrukt dat ze 'een dame van lichte zeden' was
Soms, maar ik vind streams leuker, dus ik kijk beide steeds minder omdat het Streamlock story aan het worden is !quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef spikey08 het volgende:
[..]
zouden de meeste steamers toch wel kijken??ik wel
denk dat niet ver van de waarheid is, maar ja dat mogen haar ouders niet weten. Pim deed mogelijk aan pimpwerkquote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Uitzending klopt totaal niet met wat je op de streams ziet en dat gebrabbel van bart.. die kijkt zelf volgens mij helemaal niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Soms, maar ik vind streams leuker, dus ik kijk beide steeds minder omdat het Streamlock story aan het worden is !
ja idd!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat niet ver van de waarheid is, maar ja dat mogen haar ouders niet weten. Pim deed mogelijk aan pimpwerk
Wellicht, maar het is toch een "real-life" programma?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
omdat ze dat exclusief in de uitzending willen laten zien zodat de streamers ook naar de show op tv half 8 kijken
Nee Servio, meen ik mij te herinneren. En wordt ze nog serieus genomen op haar werk. Die kijken allemaal. Ze heeft nadat haar geheim eruit was, niet laten zien dat het slimmigheid was, het domme blondje te spelen. Ze is een dom blondje op sociaal gebiedquote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik Capt1Cave al een tijdje niet meer hier gezien, zijn er denk wel meer die afhaken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef suzi1 het volgende:
ik zit de laatste week minder op fok, en merk echt dat er nog minder aan is dan het al was
helemaal mee eens!kijk ook graag overdag.{in de avond,en de nacht}haha...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Soms, maar ik vind streams leuker, dus ik kijk beide steeds minder omdat het Streamlock story aan het worden is !
Aha!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die drukte idd, maar de roddel kwam van gerard.
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee Servio, meen ik mij te herinneren. En wordt ze nog serieus genomen op haar werk. Die kijken allemaal. Ze heeft nadat haar geheim eruit was, niet laten zien dat het slimmigheid was, het domme blondje te spelen. Ze is een dom blondje op sociaal gebied
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee Servio, meen ik mij te herinneren. En wordt ze nog serieus genomen op haar werk. Die kijken allemaal. Ze heeft nadat haar geheim eruit was, niet laten zien dat het slimmigheid was, het domme blondje te spelen. Ze is een dom blondje op sociaal gebied
hmmzz ja je kijkt al,quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou jij niet kijken als een collega of je buurvrouw in het huis zat?
Dat was een cover-up voor haar geheimquote:
zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
Het proMO team komt naar je toe deze lente
Maar wel ECHT domquote:
in zo'n red bull autootje jaquote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
Het proMO team komt naar je toe deze lente
Zij maar hopen dat iedereen dacht dat haar geheim was....ik ben blond uit een potje!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was een cover-up voor haar geheim
ik zou het vermoeden, maar het dan als zodanig opschrijven. De zin van Mita zou ik pas opschrijven als ik het ook zeker wistquote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hmmzz ja je kijkt al,
maar je weet wat ik bedoel
secret....?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was een cover-up voor haar geheim
Dat. Ik ken haar nietquote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou jij niet kijken als een collega of je buurvrouw in het huis zat?
het hele kantoor heeft een big screen aan de muur hangen welke de godganse dag op net 15 staatquote:Op donderdag 21 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
ik zou het vermoeden, maar het dan als zodanig opschrijven. De zin van Mita zou ik pas opschrijven als ik het ook zeker wist
"Belastingadvies met eMotie"quote:Op donderdag 21 april 2011 01:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het hele kantoor heeft een big screen aan de muur hangen welke de godganse dag op net 15 staat
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lust geen RedBull smaakt naar ouderwetse Bazooka kauwgum en dat was mijn kauwgum dus niet.
Ben maar blij dat ze van die Fireballs nooit drankjes hebben gemaakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lust geen RedBull smaakt naar ouderwetse Bazooka kauwgum en dat was mijn kauwgum dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |