Ah kijk, ik wist dat jij wel zou reagerenquote:
was 10 euro hier om de hoek, dus ze verdient er goed aan,quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding was
kan ze wel gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef willllll het volgende:
laura gaat aan de andere kant zitten daar zijn meer fricandellen
Er kwam al snel een streamlock na de brief. dus heb weinig meegekregen, hopelijk voor jou weten anderen meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ah kijk, ik wist dat jij wel zou reageren!
Hoe reageerde Jo op de brief? Ik weet inmiddels al dat ze 'm heeft gelezen, samen met Sharon.
En weet Flip er al van?
Dat is de bovenkant van een Marokkaanse Kaftan. Bij Ali op de Hoefkade voor ¤ 30.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding was
Jo heeft t afgedaan met dat dennis liegt eind goed al goedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jo op de brief? Ik weet inmiddels al dat ze 'm heeft gelezen, samen met Sharon.
En weet Flip er al van?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En weet Flip er al van?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
Teruggelezen, Day, ik denk dat Jo niet is ingestort omdat ze op voorhand al drommels best wist dat de relatie niet goed zat en ze vorige week genoeg heeft gehuild om Dennis, nu is ze gewoon kwaad omdat hij haar nu weer een brief stuurt met verwijten.
moet je gewoon niet bij nadenken!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
de onbestendige ingredienten van frikandellen, daar krijg ik rillingen van,
Ik vind frikandellen wel lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
die van Dungelman zijn 20x lekkerder.... en ja een heel hete en goedgebakken kroket vind ik zeer erotisch hapje, erg hequote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef cindy11 het volgende:
Dungelman kroketten??
Ik maar die dikke van dobbe kroketten naar binnen werken,dacht dat erotisch voedsel was
Nog nooit een frikandel gegeten in mijn leven en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef MargrietV het volgende:
jamaar ... dit is het eerste ding wat ik na haar 400ste verkleding partij leuk vind ... dus ik dacht ff kijken ...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, ze is de nieuwe collectie van de voddenshop weer aan het proJOten?
Vele SL'squote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En weet Flip er al van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |