abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2011 @ 05:05:56 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96873648
Vandaag voor het laatst mijn binder aangehad 8-) Tenzij ik morgen ineens weer word gebeld van "wil je dit of dat komen doen" natuurlijk, maar toch... :9

Nu twee weken strakke hesjes tegen de zwelling :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 16 mei 2011 @ 10:56:22 #152
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_96877916
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik weet het niet meer, ik ben vandaag naar de vrouwengroep gegaan en ik schrok toch wel een beetje van sommige personen daar.
Houd er wel rekening mee dat er een pre-selectie plaats heeft gevonden, op dat soort bijeenkomsten (ook op de VU info-avond) komen vooral transen die nog maar net begonnen zijn of nog met hun transitie bezig zijn. En ik heb begrepen dat sommige transen die het wat minder goed vergaat er nog wel eens willen blijven hangen. Maar degenen die het allemaal achter de rug hebben en gewoon opgaan in de maatschappij zul je daar niet snel zien.

Ook op oudere leeftijd kan je nog best een heel eind komen, b.v. m.b.v. FFS. Een en ander hangt wel van je eigen uitgangspositie af natuurlijk.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_96879844
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef Joanne35 het volgende:
Houd er wel rekening mee dat er een pre-selectie plaats heeft gevonden, op dat soort bijeenkomsten (ook op de VU info-avond) komen vooral transen die nog maar net begonnen zijn of nog met hun transitie bezig zijn. En ik heb begrepen dat sommige transen die het wat minder goed vergaat er nog wel eens willen blijven hangen. Maar degenen die het allemaal achter de rug hebben en gewoon opgaan in de maatschappij zul je daar niet snel zien.
Daar heb je gelijk in, ik had er nog geen rekening mee gehouden en het is zeker een geruststelling. Het was wel grappig omdat Ajax toen net gewonnen had was het 1 vrolijke bende in A'dam. Dus bij het naar huis fietsen werden Mathildis en ik even op gang geholpen door een vreugde-dronken Ajaxiet. Nog nooit zo sensueel de arm van een man om mijn middel gehad.Is die man blind, denk je dan :P

Net met de zorgverzekering gebeld, gezichtsepilatie wordt maar tot 300 euro vergoed. Het zal dus grotendeels wachten worden op de diagnose denk ik.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  maandag 16 mei 2011 @ 11:58:50 #154
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_96880490
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Venus-Castina het volgende:
Is die man blind, denk je dan :P
Dat gevoel ken ik :)

Maar dan moet je dit maar eens lezen: Self Perception (The man in the Mirror)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_96882019
Merci voor de link, die is gebookmarked
Ik denk dat het iets is waar we allemaal wel last van hebben.

Pas geleden ben ik tegen mijn huisbaas uitgekomen die onder me woont. Zojuist vond ik een briefje van zijn vrouw in mijn postvak:

quote:
[...] denk goed aan- en zorg voor jezelf he. Jij alleen bepaalt uiteindelijk hoe of wat. Als je uiteindelijk maar goed in je vel zit en neem de tijd (die heb je nl. nog plenty) [...]
Zo lief als mensen er geen vooroordeel over hebben en het accepteren.

[ Bericht 69% gewijzigd door Venus-Castina op 16-05-2011 13:28:55 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  maandag 16 mei 2011 @ 15:10:36 #156
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_96887604
Ah, leuke link. Het bevestigt wat ik deels al wist.
Ik wil namelijk een keer m'n kin/kaak wat minder "vierkant" maken, meer ook niet, want ik ben best tevreden met de overige verhoudingen in m'n gezicht. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 16:51:29 #157
206345 Magenta
Full of colour
pi_96892073
Herkenbaar inderdaad. Trouwens twee maanden terug een online formuliertje ingevuld bij mijn stroomleverancier waarom je ALLES online aan kunt passen, behalve je geslachtsaanduiding. Niets meer van gehoord. Kreeg van de week de maandfactuur (per post), en het was netjes aangepast :)

^O^ voor Essent dus, ook al hebben ze het niet even teruggekoppeld.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef Venus-Castina het volgende:
Pas geleden ben ik tegen mijn huisbaas uitgekomen die onder me woont. Zojuist vond ik een briefje van zijn vrouw in mijn postvak:

[..]

Zo lief als mensen er geen vooroordeel over hebben en het accepteren.
O+
~Fin
  maandag 16 mei 2011 @ 17:52:11 #158
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_96894850
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Magenta het volgende:Trouwens twee maanden terug een online formuliertje ingevuld bij mijn stroomleverancier waarom je ALLES online aan kunt passen, behalve je geslachtsaanduiding.
Ik heb gewoon meegedaan aan een collectieve inkoop van energie en ben overgestapt, nu betaal ik minder en ik kon meteen het goede geslacht doorgeven. :Y
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_96896823
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:56 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Houd er wel rekening mee dat er een pre-selectie plaats heeft gevonden, op dat soort bijeenkomsten (ook op de VU info-avond) komen vooral transen die nog maar net begonnen zijn of nog met hun transitie bezig zijn. En ik heb begrepen dat sommige transen die het wat minder goed vergaat er nog wel eens willen blijven hangen. Maar degenen die het allemaal achter de rug hebben en gewoon opgaan in de maatschappij zul je daar niet snel zien.

Ook op oudere leeftijd kan je nog best een heel eind komen, b.v. m.b.v. FFS. Een en ander hangt wel van je eigen uitgangspositie af natuurlijk.
ja maar FFS word niet vergoed een het kost nog al wat
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:28:14 #160
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_96937088
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef carla_ het volgende:
ja maar FFS word niet vergoed een het kost nog al wat
Ja, dat is waar, alhoewel het nog wel veel verschil uitmaakt welke chirurg je kiest en voor welke operaties je gaat (niet iedereen heeft een volledige FFS nodig).

Overigens wordt FFS in sommige gevallen wel vergoed, al is de kans dat je verzekeraar je toestemming geeft wel heel erg klein. Je moet dan waarschijnlijk een extreem mannelijk gezicht hebben als je daarvoor in aanmerking wilt komen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_96969805
@ Wonderer veel succes morgen :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:12:31 #162
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96974440
Thanks :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_96982809
nu lig ik dus echt in een deuk bel ik net het genderteam op, krijg jos aan de lijn die een briefje voor een van de collegas schrijft.
wordt ik net gebeld door het genderteam met de mededeling dat ik zo snel mogelijk gebeld wordt.
bellen om te vertellen dat je me gaat bellen.....beetje vage actie IMHO.
pi_97020000
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, alhoewel het nog wel veel verschil uitmaakt welke chirurg je kiest en voor welke operaties je gaat (niet iedereen heeft een volledige FFS nodig).

Overigens wordt FFS in sommige gevallen wel vergoed, al is de kans dat je verzekeraar je toestemming geeft wel heel erg klein. Je moet dan waarschijnlijk een extreem mannelijk gezicht hebben als je daarvoor in aanmerking wilt komen.
Hoezo in sommigen gevallen op psyche gronden in lederen geval niet meer. allen nog maar op medisch gronden dat is mij in 2004 verteld door de chirurgen van het V.U ziekenhuis . een wat mijn uiterlijke betref zal ik eerst mijn levens verhaal hier neer moeiten zitten om te begrijpen. een beter beeld van mij te krijgen
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:06:47 #165
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_97022111
@carla: Er ligt een standpunt van het CVZ hierover:

Zorg aan transseksuelen behoort grotendeels tot het terrein van de Zvw en deels tot het terrein van de AWBZ en de Wmo.

quote:
Standpunt CVZ Aangezichtschirurgie (niet-kaakchirurgische en kaakchirurgische
correcties)
:

Aangezichtschirurgie bij man-vrouw transseksuelen behoort tot de te verzekeren prestaties Zvw, indien bij de man-vrouw transseksueel sprake is van een passabiliteitsprobleem. Men spreekt van een passabiliteitsprobleem als een man-vrouw transseksueel vanwege het (nog altijd aanwezige) mannelijke gelaat, niet als vrouw wordt herkend, waardoor mensen in het voorbijgaan een schrikreactie vertonen of bevreemd of niet respectvol reageren. Een in de praktijk ontwikkelde scorelijst – een zogenoemde ‘uiterlijke kenmerkenlijst’ – kan als hulp-middel dienen om na te gaan of sprake is van een passabiliteitsprobleem.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_97161168
Op dit moment zijn Mathildis en ik bezig Genderjongeren weer in de lucht te krijgen.
Genderjongeren is bedoeld voor jongeren tot en met 25 jaar die met genderdysforie leven en zal bestaan uit 2 delen: een site met nieuws en informatie en een afgeschermd forum waar registratie verplicht is.

We zijn nog druk bezig met het ontwerp en het aanmaak, ideeen en suggesties zijn altijd welkom ^O^ .
Het plan is om 1 juni de lucht in te gaan, tot dan!



[ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 22-05-2011 17:32:20 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_97169503
Tot en met 25.... ik voel me oud nu. Ben al 28 :( ;)

Echt ik voel me heel niet zo oud. Ik schrik soms gewoon als ik mijn leeftijd ergens op moet geven. Ben goddomme al bijna 30. Ik wil geen bijna 30 zijn. Ik voel me geen bijna 30. Ik voel me meer 22 ofzo. Bijna 30 impliceert dat je volwassen en verantwoordelijk bent enzo. Dat ben ik heel niet.....

Maar als je nog een moderator ofzo zoekt, die wel ouder dan 25 mag zijn houd ik me aanbevolen.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:26:39 #168
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97169877
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Fixers het volgende:

Echt ik voel me heel niet zo oud. Ik schrik soms gewoon als ik mijn leeftijd ergens op moet geven. Ben goddomme al bijna 30. Ik wil geen bijna 30 zijn. Ik voel me geen bijna 30. Ik voel me meer 22 ofzo. Bijna 30 impliceert dat je volwassen en verantwoordelijk bent enzo. Dat ben ik heel niet.....
Alsof je direct in mijn gevoelens zit :D Zo voel ik me dus ook, precies :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97170367
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Fixers het volgende:
Tot en met 25.... ik voel me oud nu. Ben al 28 :( ;)

Echt ik voel me heel niet zo oud. Ik schrik soms gewoon als ik mijn leeftijd ergens op moet geven. Ben goddomme al bijna 30. Ik wil geen bijna 30 zijn. Ik voel me geen bijna 30. Ik voel me meer 22 ofzo. Bijna 30 impliceert dat je volwassen en verantwoordelijk bent enzo. Dat ben ik heel niet.....

Maar als je nog een moderator ofzo zoekt, die wel ouder dan 25 mag zijn houd ik me aanbevolen.
We hebben een uitloop tot 30 jaar (Ik ben zelf alweer 25 ;( ). Het forum is nu opgezet en er wordt hard gewerkt aan de regels. Je bent altijd welkom w/

[ Bericht 2% gewijzigd door Venus-Castina op 22-05-2011 20:48:43 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_97171783
ik voel me ook geen 30 maar ben toch wel 30+.
ergens had ik dat als jongere ook wel willen hebben een genderforum.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:15:50 #171
206345 Magenta
Full of colour
pi_97173253
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Fixers het volgende:
Tot en met 25.... ik voel me oud nu. Ben al 28 :( ;)

Echt ik voel me heel niet zo oud. Ik schrik soms gewoon als ik mijn leeftijd ergens op moet geven. Ben goddomme al bijna 30. Ik wil geen bijna 30 zijn. Ik voel me geen bijna 30. Ik voel me meer 22 ofzo. Bijna 30 impliceert dat je volwassen en verantwoordelijk bent enzo. Dat ben ik heel niet.....

Maar als je nog een moderator ofzo zoekt, die wel ouder dan 25 mag zijn houd ik me aanbevolen.
Ben ook 28 (spoedig 29, helaas zou ik bijna zeggen) maar voel me inderdaad meer 22 o.i.d. Maar goed, maakt ook niet uit, je bent zo oud als je je voelt, toch?
~Fin
  zondag 22 mei 2011 @ 21:29:55 #172
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97174368
Ik word tenminste 30 als man. En als homo. Dus dan ben ik meteen afgeschreven :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97174835
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik word tenminste 30 als man. En als homo. Dus dan ben ik meteen afgeschreven :')
Arme jij :)
  zondag 22 mei 2011 @ 21:54:20 #174
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97176241
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Arme jij :)
Ik heb nog drie maanden om de beest uit te hangen :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97185099
Grappig dat mijn help ik word oud gevoel hier wordt gedeeld. Dan ben ik gelukkig niet de enige.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik word tenminste 30 als man. En als homo. Dus dan ben ik meteen afgeschreven :')
Och de bedoeling is dat ik 30 wordt als lesbienne. Zal ik maar gelijk een abbo op de Opzij nemen? :P

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:35 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

We hebben een uitloop tot 30 jaar (Ik ben zelf alweer 25 ;( ). Het forum is nu opgezet en er wordt hard gewerkt aan de regels. Je bent altijd welkom w/
Ow dan meld ik me nog wel aan. :) Dat isisforum waar ik me ook ooit aangemeld heb zit me net even te vol met zure mutsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')