precies, veel spontanerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dit is wel meteen ouwehoeren... Iets minder ongemakkelijk...
Ze is 24quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Karim vindt haar in elk geval leuker zo te zien.
Maar ze lijkt wel héél veel jonger dan hem.
Hej, mijn topicquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic . Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
En in het dagelijks leven kijkt ze secret storyquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Gert het volgende:
1-0 voor Peggy en ze is ook nog verpleegster.
They have no soulsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Samboraa het volgende:
Gingers are going to take over the world!!
Nee, misschien heeft ze wel haar tot aan haar navel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef Injetta het volgende:
Nou die Peggy maakt de beste eerste indruk.. Maar dat zegt niet altijd alles.
En toch mag ie kiezen....quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef afca_oc het volgende:
Peggy is leuker, maar eigenlijk beiden niks
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, misschien heeft ze wel haar tot aan haar navel.
Karim heeft een opvoeding gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Karim vindt haar in elk geval leuker zo te zien.
Maar ze lijkt wel héél veel jonger dan hem.
hahaha.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, Peggy wordt het dus. Klaar.
Nog even de brief dan
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
jonguuhquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had liever die massage gezien..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik had liever meer van die dates en zijn reactie gezien dan dat kul toneelstukje.
Precies!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik had liever meer van die dates en zijn reactie gezien dan dat kul toneelstukje.
Ach ja, je kunt anders nog altijd naar Dennis flugeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Oeh, Karim valt op rood zegt ie...
Maak ik ook nog kans
Die stond net achter Bartje alweer te wachten bij de deur, maar Karim zat er nog in.quote:
Doei..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Die stond net achter Bartje alweer te wachten bij de deur, maar Karim zat er nog in.
Tot morgen hier.![]()
En nu zonder te lachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was wel weer een grote Karim Show vanavond.. Ik had liever wat meer van Joan of Laura gezien.
Ja, Joanne, die zien we anders nooit! Zo zonde.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was wel weer een grote Karim Show vanavond.. Ik had liever wat meer van Joan of Laura gezien.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Sarcasme herkennen blijft lastig hè?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef patrick37 het volgende:
Lutte,met alle respect.......
Maar volgens mij is het vanaf dag 1 de grote jo-show
En nu vindt jij dat er wel meer joanne in had gemogen
Jezus......volgens mij spoor je niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |