Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude
Zeg alsjeblieft dat je daar meerdere porties van maakt
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasausquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah. Had wel minder gemogen.
Had gewoon 3 ons gehaald en 3 porties saus gemaakt een tijdje terug.
Ik geef mijn portie wel aan jouquote:
Christusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.
Ik vond het nu echt te veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasaus
Stomme appiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Christus
[..]
Ik vond het nu echt te veel.
Maar ja, appie heeft geen verpakkingen van 2,5 ons
Hoiquote:
Holy crapquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
En je weet wat er in die schuur zat hequote:
Laat me raden: rarequote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je weet wat er in die schuur zat he
Goedquote:
Lekker doen johquote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar 1 stukje was te weinig, dus dan maar allebei. En ik was alleen, ik moest wel.
En ik had zoveel pepersaus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker doen joh
Ik eet gewoon niet zo veel vlees.
Hoewel ik bij biefstuk ook wel zou zwichten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |