Dit was heeeel sarcastischquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Darakka het volgende:
Lauwra : Ik ben heel blij dat jullie samen in 1 bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat Karim door SST z'n relatie be-eindigd heeft en totaal niet meedoet om liefde ofzo te vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Vooral omdat ze het eergister eerst hadden over 'honderden dames', tien seconden later had de stem het over 'tientallen inzendingen' en toen moest ie kiezen uit vier waarvan er 3 eigenlijk sowieso al niets voor hem leken
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef Darakka het volgende:
Lauwra : Ik ben heel blij dat jullie samen in 1 bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Deze droom komt uitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een rotmokkel
Dat ze er morgen maar fijn uit mag vliegen. Hatsee.
(Dromen mag)
Welke mokkelquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Mijn god, wat een rotmokkel
Dat ze er morgen maar fijn uit mag vliegen. Hatsee.
(Dromen mag)
Dat is logisch!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom zenden hun alles door elkaar uit
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitterquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat MamaJo nooit laten gebeuren ben ik bang.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitter(Volgens mij bedoelt ze Lissabon)
Of als springstokquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
Laura heeft na SST wel sowieso een baan, als geraamte voor een circustent ofzo.
Nee kan kloppen hoor, in Turkije schijn je goedkoop fake merk-kleding te kunnen opkopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
MamaJo is in Istanbul morgen volgens twitter(Volgens mij bedoelt ze Lissabon)
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Het gaat echt alleen maar over Djoon en Flip hè? Alweer.
als het mag van mamadjoonquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossen
mocht mo vanmiddag de herenslpkmr niet in?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef afca_oc het volgende:
Geer nodigt hier dus Lau uit, waar Mo later op de dag onder geen beding mocht komen
Ik geef dat item 5 minuten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Karim komt dat onderwerp straks ff aflossen
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef liqrich het volgende:
wat hoorde ik nou : joanna krijgt brief van ex vriend onder ogen?
Nee Ik doe geen gok want alles en iedereen word afgefikt zelfs de hond. Welk kamp jij bent boeit me niet maar wees dan duidelijkquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
of als lantaarnpaal.. zaklamp in d'r bek en lekker blijven staan
Nou nou, probeer het morgen even met je andere been, dat uit bed stappenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Ik doe geen gok want alles en iedereen word afgefikt zelfs de hond. Welk kamp jij bent boeit me niet maar wees dan duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |