Iniquityquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat doet mij hier aan denken : http://www.didimon.nl/Humor/Flash/Growl.htm
Volgens mij zijn dat gewoon stelschroeven, die heb ik ook op al mijn gitaren. Dan kun je de snaren geheel zuiver krijgen, zonder dat je de nek hoeft op te spannen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef Muchachooo het volgende:
Iemand die weet waarom je een brug zou willen waarbij je de ruimte tussen de snaren af kan stellen? http://www.thomann.de/nl/schaller_stmc_steg.htm
meest verkochte brug bij thomann...
ja je kan met elke brug de lengte van de snaren (intonatie) instellen, maar met deze kan je de snaren dichter bij elkaar of juist verder van elkaar af krijgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon stelschroeven, die heb ik ook op al mijn gitaren. Dan kun je de snaren geheel zuiver krijgen, zonder dat je de nek hoeft op te spannen.
Ja dat was een leuke docu, wel grappig om te zien dat dave grohl het er vaak moelijk mee heeft als hij mensen weggestuurd heeft maar toch wel steeds kiest voor kwaliteit binnen zn bandquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef mr-green het volgende:
Gisteren de Docu van Foo Fighters gezien op Canvas. Eindelijk weer eens een kwaliteits docu van een band
Kleine/grote handen enzo. Nu moet je aan een standaard wennen, maar als je ze zelf iets verder uit elkaar kan zetten kan je misschien wel ineens veel beter/lekkerder spelen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja je kan met elke brug de lengte van de snaren (intonatie) instellen, maar met deze kan je de snaren dichter bij elkaar of juist verder van elkaar af krijgen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Hmmz, bassist stopt met de band...!
Een zwarte suzuki swiftquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, jammer dat het niet echt werkt om met z'n drieën te gaan; anders was ik gisteren even meegegaan met m'n broer naar filmopnames van Majesteit (film over Beatrix). Een auto van hem wordt gebruikt in een scène. Leek me toch wel gaaf om een keer te zien.
@ hierboven, niet mijn smaak maar ziet er toch wel tof uit!![]()
Ben halverwege toch maar afgehaakt omdat ik anders vanmorgen niet wakker kon worden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef mr-green het volgende:
Gisteren de Docu van Foo Fighters gezien op Canvas. Eindelijk weer eens een kwaliteits docu van een band
quote:
En, hoe is die?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef Muchachooo het volgende:
Voor die 5 euro verschil had ik geen zin om allemaal dingen te moeten bestellen, dus ben maar ff naar de feedback gefietst
[ afbeelding ]
Dankquote:
werkt perfect!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
En, hoe is die?
[..]
DankBest wel lang met het bewerken bezig geweest
Inderdaad! Alleen jammer dat je alleen maar gitaren ziet en niets van een gitaar hoortquote:
Ja, dat zou ook mijn enige kritiekpuntje zijn, je maakt een promo voor een bandje, maar je hoort ze nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen jammer dat je alleen maar gitaren ziet en niets van een gitaar hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |