/carequote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wou eerst geen ring omdoen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
Jo " Me break-up" blijft wel hangen he.....? "
No shit sherlock.
Nieuwe outfit?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wou eerst geen ring omdoen.
Echt belachelijk gewoon, die brief, wat willen ze daarmee bereiken ?? dat ziet ze over 4quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joanna ontvang brief van ex-vriend. Vanavond 19:30u Net5
Nog meer Betty...
Wederom, laat die manipulatie van de Betty-Show achterwege.
laat Mamabitch met haar brede rug zich laten nemen door 10 mannen in Instanbul.
STEM OP LAURA!!!!!
quote:
gezien (hier)quote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef Urb het volgende:
Maar deze stond er niet tussen...![]()
[ link | afbeelding ]
Aan de siliconen-tiet bij Jo.quote:
Tsja Gerard kaartte het net ook al aan maar ze lult er gewoon over door, want aandacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
Normaal gesproken mogen ze niet over missie praten. Maar Djoon......
haha thats the question!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Blijf je zelf... is dat hoe ze nu is, of hoe ze was?
quote:
*Bam*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef shomila het volgende:
Jo helemaal blij vanavond een bericht van thuis.
Gillend naar kdw jaaaaa ikke, ikke ikke.
En dan de brief van Dennis.
dat is de bedoeling toch ook? die brief is 3 weken geleden al aangekondigd en dan krijgt ze hem terwijl ze genomineerd is? domme fout van nep5 gewoonquote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef Ginosa het volgende:
Wat zou Jo die brief van Dennis nou nog kunnen schelen ??!! (behalve dat ze er weer "emotioneel" van kan worden natuurlijk).
jo ziet dan weer een tvmoment ze kan scoren!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef Ginosa het volgende:
Wat zou Jo die brief van Dennis nou nog kunnen schelen ??!! (behalve dat ze er weer "emotioneel" van kan worden natuurlijk).
Absoluut!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Stability het volgende:
dat ge "schat" word je ook gek van he
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat het zo zijn dat het geen brief vol complimentjes is, maar gewoon de waarheid, een vies vuil manupilerend strontwijf dat shit over haar ex uitkakt.
laura moet ondergaan wat de stem zegt...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef bixs het volgende:
laura wat een kleur moet je opvallen of zo
Er staat in dat hij er gedumpt heeft door haar gedrag met Flip.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Laat het zo zijn dat het geen brief vol complimentjes is, maar gewoon de waarheid, een vies vuil manupilerend strontwijf dat shit over haar ex uitkakt.
en de stem zegt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef waterkant het volgende:
[..]
laura moet ondergaan wat de stem zegt...
Ik begrijp Dennisquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Er staat in dat hij er gedumpt heeft door haar gedrag met Flip.
En dat hij niet is vreemd gegaan.
Dennisquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Was in de uitzending vorige week ofzo. ;')quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begrijp Dennis
Maarre, hoe weet jij dat?
Ik snap er ook geen reet van, ze rommelt toch al fijn met Flip?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef Ginosa het volgende:
Dit dus, maar je weet hoe het werkt hè?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
ja niets byzonders....ik snap niet wat de toevoeging er van moet zijn...ze is nu toch zo gek op flip? wat maakt die dennis dan uit?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Is voorgelezen in de daily.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begrijp Dennis
Maarre, hoe weet jij dat?
Helaas welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus, maar je weet hoe het werkt hè?
Sterker nog, vannacht vertelde ze dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest al nu met 'zoveel liefde'quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van, ze rommelt toch al fijn met Flip?
Ik denk Dennis die al een tijd geleden gestuurd heeft en dat ze hem nu pas gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niets byzonders....ik snap niet wat de toevoeging er van moet zijn...ze is nu toch zo gek op flip? wat maakt die dennis dan uit?
Skattie, Djoon heeft MamaDjoon beloofd geen sex in het huis te hebben. Dat zeg je toch niet als je in een relatie zit? Doorgestoken kaart en die brief slaat nergens op.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik snap er ook geen reet van, ze rommelt toch al fijn met Flip?
ja drie weken geleden zei majo al dat er een brief onderweg was en dat ze die de maandag erop zou krijgen.....die maandag is al 3 weken voorbij dusquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk Dennis die al een tijd geleden gestuurd heeft en dat ze hem nu pas gebruiken.
en dat moeten we maar geloven?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, vannacht vertelde ze dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest al nu met 'zoveel liefde'
twee weeken dacht ikquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk Dennis die al een tijd geleden gestuurd heeft en dat ze hem nu pas gebruiken.
Het gros slikt al haar leugens voor zoete koek.quote:
alles voor de kijkcijfers.. mo is nu ïnteressantquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Djoon heeft MamaDjoon beloofd geen sex in het huis te hebben. Dat zeg je toch niet als je in een relatie zit? Doorgestoken kaart en die brief slaat nergens op.
Skattiequote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Djoon heeft MamaDjoon beloofd geen sex in het huis te hebben. Dat zeg je toch niet als je in een relatie zit? Doorgestoken kaart en die brief slaat nergens op.
Hoeft niet, ze had toch ook vreemd kunnen gaan in het huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
"quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Skattie
Nee maar ik snap niet dat ze het op deze manier blijven doen, al die aandacht voor Jo.
Want nu kan ze weer even haar momentjes pakken natuurlijk, beter dramaqueenen, aandachtshoeren en 'steun' vragen aan Flipje.
Die familie spoort sowieso niet, die uitspraak van haar moeder 'Ja dat weet ik!' toen Flip zei dat ze goed kon zoenenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze had toch ook vreemd kunnen gaan in het huis.
Zij die 20000% zeker weten fakking nooit vreemd gaat en geen goedkope poes heeft?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze had toch ook vreemd kunnen gaan in het huis.
die lompenboer intereseert me niet eens, jou wel dan? alles is doorgestoken kaart joh...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef danilel het volgende:
Tja en ik denk maar; "Dennis where the fak is Dennis"
Niks te vinden over deze vent.......
Bestaat ie wel????
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die familie spoort sowieso niet, die uitspraak van haar moeder 'Ja dat weet ik!' toen Flip zei dat ze goed kon zoenen
Tja wrslk heeft mama dat jo zelf geleerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die familie spoort sowieso niet, die uitspraak van haar moeder 'Ja dat weet ik!' toen Flip zei dat ze goed kon zoenen
Da's duidelijk, maar dan mag ik er toch wel even over piepen?quote:
Open er maar een topic voor, zitten hier veel speurneuzen, vader van Jo is ook gevondenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef danilel het volgende:
Bestaat ie wel????
echt? heb ik gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Open er maar een topic voor, zitten hier veel speurneuzen, vader van Jo is ook gevonden
Ja vaag hè geen vrienden, vriendinnen niemand hoor je over hem.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef danilel het volgende:
Bestaat ie wel????
Dat van die bovenlip bijspuiten dacht ik net ook, toen er zo'n dikke laag vaseline op d'r muil zat.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Jo d'r kledingvoorraad wordt constant aangevuld.
En haar bovenlip ook.
Anderen zie je meerdere keren in dezelfde outfit lopen, maar Jo amper!
Sorry, ik bleef een beetje hangen in mijn DGK modus.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Skattie
Nee maar ik snap niet dat ze het op deze manier blijven doen, al die aandacht voor Jo.
Want nu kan ze weer even haar momentjes pakken natuurlijk, beter dramaqueenen, aandachtshoeren en 'steun' vragen aan Flipje.
geregeld met moeder! dochter mag gaan maar wel promotie over bedrijf!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
En haar bovenlip ook.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Verity het volgende:
Denken jullie echt dat dit programma wordt gescript? En zo ja door wie?
weet het zeker!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Verity het volgende:
Denken jullie echt dat dit programma wordt gescript? En zo ja door wie?
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef cherishable het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)000608990930&theater Dennis&Joanna, voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.
Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef cherishable het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)000608990930&theater Dennis&Joanna, voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.
Denk dailyquote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
hoe laat zou die date voor karim komen?of gebeurt dat tijdens de daily?
Wat denk je zelf? Ze mag toch niet in de live-show verschijnen in dezelfde outfit?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
En haar bovenlip ook.
Ik zou haar kleren eerder dragen dan die van Lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ze mag toch niet in de live-show verschijnen in dezelfde outfit?
Die nepshop moet weer even gepromood worden. Spuuglelijke blouse en ring trouwens.
Poeh én 'de brief' en de dates? Zullen die dates er wel ff snel doorheen gejast worden, is maar bijzaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
hoe laat zou die date voor karim komen?of gebeurt dat tijdens de daily?
is het zeker dat die brief komt vandaag?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh én 'de brief' en de dates? Zullen die dates er wel ff snel doorheen gejast worden, is maar bijzaak.
Het wordt beweerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
is het zeker dat die brief komt vandaag?
Vanavond in de uitzending: post voor Joanna, gekibbel over scharrels en natuurlijk de live schakeling naar Portugal voor de dates van Karim! Je ziet het om 19:30 uur op Net5.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
is het zeker dat die brief komt vandaag?
op de cos...maar ook van de site?quote:
helaas draagt laura henm en cena moet ze op afgerekend worden!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik zou haar kleren eerder dragen dan die van Laura
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Sharon: wanneer komt jou ding?
Sharon: ik weet niet waar je het over hebt.
Ik loop nog liever in een hobbezak.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Verity het volgende:
Ik zou haar kleren eerder dragen dan die van Laura
ah duidelijk ....achterlijke zet die brief, maar jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vanavond in de uitzending: post voor Joanna, gekibbel over scharrels en natuurlijk de live schakeling naar Portugal voor de dates van Karim! Je ziet het om 19:30 uur op Net5.
dat wil ik zienquote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik loop nog liever in een hobbezak.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat wijf weet gewoon weer eerder dan de ander dat er voor de ander iets komt. Als medebewoner gaan je haren daar toch ook van overeind staan?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon tegen Sharon: wanneer komt jou ding?
Sharon: ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je nu djoon imiteren, die liep gister met een vuilniszak rond, 'heb ik altijd al willen doen'.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
is script maak je niet druk!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus dat wijf weet gewoon weer eerder dan de ander dat er voor de ander iets komt. Als medebewoner gaan je haren daar toch ook van overeind staan?
Dat zou je denken hè? Maar ze weten hoe de vork in de steel zit. Buigen voor die biatch.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus dat wijf weet gewoon weer eerder dan de ander dat er voor de ander iets komt. Als medebewoner gaan je haren daar toch ook van overeind staan?
Sharon gaf vanochtend ook al aan dat Jo ergens nog niet over mocht praten. Vervolgens zei Sharon tegen Jo dat ze ook nooit haar mond kan houden. Heb het idee dat meer mensen weten wat er gebeurd en niet alleen Jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
weet ik zeker! jij zou het niet pikken!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou je denken hè? Maar ze weten hoe de vork in de steel zit. Buigen voor die biatch.
Ze zouden een slechte aan mij hebben.
alllllllemaal script!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Sharon gaf vanochtend ook al aan dat Jo ergens nog niet over mocht praten. Vervolgens zei Sharon tegen Jo dat ze ook nooit haar mond kan houden. Heb het idee dat meer mensen weten wat er gebeurd en niet alleen Jo.
[negerinmodus on] You go girl !!! [negerinmodus off]quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou je denken hè? Maar ze weten hoe de vork in de steel zit. Buigen voor die biatch.
Ze zouden een slechte aan mij hebben.
Jij had het aan alex kunnen vragen, of ie een richting opgestuurd werd...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja nu weten we wel dat je het gescript vindt
Hoezo 'wake up'?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik bleef een beetje hangen in mijn DGK modus.![]()
Laat dat nou net de bedoeling zijn. Wake up girl.
Alex werd linea recta naar Schiphol gestuurd ipv die lange hoer, wat dacht je daar van?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij had het aan alex kunnen vragen, of ie een richting opgestuurd werd...
heb jij nog hoop dan??? wil heel graag dat lau blijft! maar gaat niet gebeuren sms dus maar niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja nu weten we wel dat je het gescript vindt
En in bed kotsen?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten er eigenlijk een schoonmaakster ingooien net als in DGK, en dan lekker rellen
oooh jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten er eigenlijk een schoonmaakster ingooien net als in DGK, en dan lekker rellen
Niet het idee gekregen dat hij het gescript vond, wel dat Jo vaak naar de kamer ging vond ie opvallend.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij had het aan alex kunnen vragen, of ie een richting opgestuurd werd...
Ik heb altijd hoop en hou niet zo van negatief geneuzelquote:Op woensdag 20 april 2011 18:36 schreef waterkant het volgende:
[..]
heb jij nog hoop dan??? wil heel graag dat lau blijft! maar gaat niet gebeuren sms dus maar niet!
Jo maakt toch zo goed en fanatiek schoon? (als het haar uitkomt en er nominaties in aantocht zijn)quote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
cynthia is toch al weggestemd?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
LOL.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Ginosa het volgende:
Jo + zorgen voor anderen = Münchhausen by proxy.
En nog geen 2 maanden later een andere ventquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
facebookbericht van djoon :
Joanna Verweijen
Nu ik aan een nieuw avontuur ga beginnen realiseer ik me wat een fijn leven ik heb. Ik hou van mijn moeder, mijn man, broertje, vrienden, hondje, werk, huis mijn leven!
08 februari om 0:32
geen huisquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nog geen 2 maanden later een andere vent
Ach dat overkomt de beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nog geen 2 maanden later een andere vent
Man op de tweede plaats.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
facebookbericht van djoon :
Joanna Verweijen
Nu ik aan een nieuw avontuur ga beginnen realiseer ik me wat een fijn leven ik heb. Ik hou van mijn moeder, mijn man, broertje, vrienden, hondje, werk, huis mijn leven!
08 februari om 0:32
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joanna ontvang brief van ex-vriend. Vanavond 19:30u Net5
STEM OP LAURA!!!!!
De slechtste, in dit geval..quote:
omgquote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie wel een rol weggelegd voor Sjer als Jaap
LoLquote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
wie ligt daar onder jaapquote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zin is zo lekker helder...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef sjampoeh het volgende:
nog een facebook bericht van djoon
Joanna Verweijen
Ik dacht eerst dat ik te overwerkt was en mijn ogen iets zagen wat niet echt gebeurde- toen in mijn auto de winkel voorbij zag rijden. Zonder mij achter het stuur! de wind duwde hem het schuine stoepje af, hij maakt vaart en BOEM.
12 november 2010 om 10:25 via BlackBerry
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
oke nog 1 dan:
Joanna Verweijen
De liefde van een vrouw zit aan haar voeten!
7 november 2010 om 19:18 via BlackBerry
Te kleine 'kwaliteitsschoenen' want ze zijn zo mooi, of een goed luisterend hondje?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
oke nog 1 dan:
Joanna Verweijen
oow dat lijkt op Ericquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Weet niet wie het is, DGK maar zelden gekeken
[ afbeelding ]
dit figuur iig
komt ie zo achterquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En flip is zo benieuwd wat hem te wachten staat in nl....
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Flashbox het volgende:
Heb het filmpje er even opnieuw opgegooid, omdat die niet meer te zien was.
Alleen de titel heb ik aangepast.
ze blowtquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zin is zo lekker helder...
Haiku's aan het maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef waterkant het volgende:
en wie is jaap??? hoop niet sharon
dik? nee
maar zou zo maar kunnen
slachtoffer rol
heftig geheim..
hondje gekoppeld aan haar!
Eksterogen...??quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
oke nog 1 dan:
Joanna Verweijen
haar bulletjequote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
oke nog 1 dan:
Joanna Verweijen
soort zoekt soort, of is dat te hardquote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
Heeft Dennis die brief zelf geschreven? Hij ziet er nogal dom uit, volgens kan die helemaal niet schrijven
er kwam toch steeds een SL op het laatst als beppie het over dennis had, misschien wil hij het wel helemaal niet en misschien bestaat dennis niet eens en had ze al relatie met Flip, alles is zo dom in elkaar gezetquote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
Heeft Dennis die brief zelf geschreven? Hij ziet er nogal dom uit, volgens kan die helemaal niet schrijven
je zit hiermee heel dicht in de buurt denk ik..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er kwam toch steeds een SL op het laatst als beppie het over dennis had, misschien wil hij het wel helemaal niet en misschien bestaat dennis niet eens en had ze al relatie met Flip, alles is zo dom in elkaar gezet
Dennis bestaat ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef sjampoeh het volgende:
damn kan die dennis niet vinden op facebook
of dennis wel of niet brieven schrijft doet niet terzake...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
Philip is eigenlijk haar halfbroer, en die hond een puppy van Buddhaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er kwam toch steeds een SL op het laatst als beppie het over dennis had, misschien wil hij het wel helemaal niet en misschien bestaat dennis niet eens en had ze al relatie met Flip, alles is zo dom in elkaar gezet
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef waterkant het volgende:
[..]
of dennis wel of niet brieven schrijft doet niet terzake...
dennis wordt gebruikt in het in de aandacht brengen van jo! is goed gelukt!
jo moet blijven... laura mag niet positief/neatief overkomen! alles voor jo!
haar broer?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie is die knakker dan op de foto die ze haar vriend noemt
denk het ook en al eerder gepost iets klopt er allemaal nietquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
je zit hiermee heel dicht in de buurt denk ik..
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Leuk gesprek tussen Mo en Geer. Geer steekt Mo een hart onder de riem en zegt dat ze niet zo onzeker moet zijn over haar relatie met Maik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef Laysa het volgende:
Bij jullie werken de streams duidelijk wel
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef Laysa het volgende:
10 MINUTEN TERUG HIER OOK NIET NA EEN PAAR MINUTEN DOET DE STEAM HET WEERquote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef Laysa het volgende:
je mist niet veel hoor, gelul over kijkcijfersquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij zelfs de streams Van Sst niet
Gerardquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
Mo: Lau heeft niet zoveel kans gehad .
Geer: je maakt je eigen kansen hier.
hetzelfde hierquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij zelfs de streams Van Sst niet
goedemiddagquote:
OKquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
10 MINUTEN TERUG HIER OOK NIET NA EEN PAAR MINUTEN DOET DE STEAM HET WEER
Ik heb de tv ff aangezet...maar das nog saaier dan bij mij thuisquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
je mist niet veel hoor, gelul over kijkcijfers
echt niet!bonnie clair had ook wijze gesprekken met viool in hbb,en die is ook niet wijzerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komt Gerard's hulp eindelijk eens door bij Monique, ze hebben al eerder zulke gesprekken gehad maar toen bleek het kwartje niet te vallen.
leuk voor geer niet voor de manipulerende moquote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
Streams werken, heb heerlijk bloemkoolschoteltje gegeten en ben nu weer paraat. Die bal was zeer goed, hahaha. Heel leuk gesprek tussen Geer en Monique
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
Lol, Geer heeft Djoon zo door en zegt maar ja.
jo is ook zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
Lol, Geer heeft Djoon zo door en zegt maar ja.
ze kan er vast iets van opstekenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
leuk voor geer niet voor de manipulerende mo
dat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef shomila het volgende:
Promo filmpje voor Jo hoe slecht is dat dan.
Heh, die van Laura was veel leukerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef shomila het volgende:
Ja, ik zag het ook, ik durfde het hier niet te postenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef shomila het volgende:
gelijk heb jequote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook, ik durfde het hier niet te posten
nivo sst dussssssssssquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook, ik durfde het hier niet te posten
het is immers de JoJostoryquote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Jo krijgt dus vanavond de brief, kan geen toeval zijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef Candyfreak het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
Doet deze site het bij jullie?
Bij spix ligt stream 3 eruit bij mij
En die site doet het bij mij niet.
doet het hierquote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef Candyfreak het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
Doet deze site het bij jullie?
Bij spix ligt stream 3 eruit bij mij
En die site doet het bij mij niet.
Kan het me helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef Niki.P het volgende:
Zou Lau boos zijn dat er zo aandacht is voor Jo en dat dat oneerlijk is...
ik zou not amused zijn, zeker als ze weten dat die brief al weken oud isquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef Niki.P het volgende:
Zou Lau boos zijn dat er zo aandacht is voor Jo en dat dat oneerlijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |