I know, maar waarom wordt het niet geaccepteerd. Ik ga de kroeg toch ook niet binnen lopen en tegen iedereen alcoholist zeggen. Bij wijze vanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou zeggen: doe het gewoon. De truc is om maling te hebben aan acceptatie van de maatschappij.
Waarom denk je dat het niet geaccepteerd wordt?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef mcf het volgende:
[..]
I know, maar waarom wordt het niet geaccepteerd. Ik ga de kroeg toch ook niet binnen lopen en tegen iedereen alcoholist zeggen. Bij wijze van
Wat een rare vergelijking. Kant noch wal, kut op Dirk.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef SkryZer het volgende:
Ik wil seks met paarden... Moet dat ook geaccepteerd worden TS?
Pfff vrouwen met een mening... Ga eens terug naar de keuken, ik heb honger.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking. Kant noch wal, kut op Dirk.
Ach gos. Laat me raden. Je bent onlangs gedumpt? Kusje d'rop.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Pfff vrouwen met een mening... Ga eens terug naar de keuken, ik heb honger.
Je raad niet, je zat je mening te geven in mijn topic.. Helaas kun je geen vrouwen weren uit topics die je maakt. Heb je mijn broodje nu al?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach gos. Laat me raden. Je bent onlangs gedumpt? Kusje d'rop.
Waarom ga jij je op vreemde vrouwen op internet af zitten reageren?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Je raad niet, je zat je mening te geven in mijn topic.. Helaas kun je geen vrouwen weren uit topics die je maakt. Heb je mijn broodje nu al?
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga jij je op vreemde vrouwen op internet af zitten reageren?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef -Remy het volgende:
Doe maar niet, straks moeten we homo's nog gaan accepteren.
Dan is het niet meer acceptabel volgens die mensen, die hebben dan een baan etc en kunnen dat echt niet maken. Zoals ze zelf zeggen. (ja ik heb nagevraagd)quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Kabolter het volgende:
Ik zou eerst de vraag beantwoorden waarom veel mensen die op jongere leeftijd wel blowen dit op latere leeftijd niet meer doen. Daarna kan je altijd nog kijken naar sociaal geaccepteerd gedrag.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga jij je op vreemde vrouwen op internet af zitten reageren?
Waarom reageren jullie jezelf af in mijn topic. Ga ergens anders huilenquote:
Ik ken eerlijk gezegd geen enkele blower/ex-blower die gestopt is omdat hij/zij (ander) werk kreeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef mcf het volgende:
[..]
Dan is het niet meer acceptabel volgens die mensen, die hebben dan een baan etc en kunnen dat echt niet maken. Zoals ze zelf zeggen. (ja ik heb nagevraagd)
Ik sta dan liever stil met een joint en geniet dan dat alles zsm moet omdat de maatschappij daar om vraagt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef loop het volgende:
Je kunt wel de rest van je leven iedere dag blowen maar dan moet je wel accepteren dat je bv. geen auto mag rijden, ook niet naar je werk of voor je werk. Ook dien je te begrijpen dat sommige mensen zullen merken dat je vaak onder invloed bent en je daarom gaan mijden, genoeg mensen die een hekel hebben aan stoners om allerlei redenen. Misschien vind je deze interessant:
Blowen heeft ook iets onthaastends, je wordt relaxter, onverschilliger tegenover bepaalde zaken. De maatschappij echter is gehaast, alles moet vandaag af anders blijven we achter de zaken aan lopen en moeten we alleen maar harder gaan rennen om de achterstand weer in te halen. Mensen vinden het ook vaak leuk om te rennen, het geeft ze het gevoel dat ze uitmuntend bezig zijn en dan komt er zo'n stoner aansloffen die het groepstempo onderuit haalt.
Het achterliggende idee is dat we stilstaan als we niet rennen en dus geen vooruitgang meer boeken, dat alles daardoor minder wordt met allerlei doemscenario's/economische crisis...
Maar ook het idee dat blowen onvermijdelijk psychoses veroorzaakt en daarmee wordt een stoner een potentieel blok aan het been voor de maatschappij, zo iemand gaat geld kosten ipv opleveren, het ideale scenario is die waar je je hele leven lang optimaal en keihard werkt voor het grotere goed dat de maatschappij heet.
Zou eerder denken dat deze mensen er op den duur op uitkomen dat een leven zoals jij je voorstelt begint te vervelen. Je gaat toch op een gegeven moment meer nodig hebben om in die extase te komen. Kortetermijngeluk heet dat geloof ik..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef mcf het volgende:
[..]
Dan is het niet meer acceptabel volgens die mensen, die hebben dan een baan etc en kunnen dat echt niet maken. Zoals ze zelf zeggen. (ja ik heb nagevraagd)
Ja toch..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik sta dan liever stil met een joint en geniet dan dat alles zsm moet omdat de maatschappij daar om vraagt.
Dit,is dus niet waar. Ik blow al geruime tijd en kan veel hebben. Maar van normaal aantal wiet wordt ik alsnog wel even stoned als toen ik net begon.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zou eerder denken dat deze mensen er op den duur op uitkomen dat een leven zoals jij je voorstelt begint te vervelen. Je gaat toch op een gegeven moment meer nodig hebben om in die extase te komen. Kortetermijngeluk heet dat geloof ik..
Wiet is ook gewoon genieten, een biertje is slechter dan een joint. Als je een joint hebt gerookt laat je je ook niet zo snel tegenhouden, doe je leukere dingen en heb je echt goede ideeën. Dit lijkt misschien niet altijd zo maar dat is het wel. Voer maar eens een "highdea" uit. Je hebt ze wel altijd maar voert ze nooit uit (Uit mijn ervaring). Maar probeer eens een plan uit te voeren en je zult zien dat het het gewenste resultaat oplevert.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch..
Als ik kon kiezen tussen elke dag hard werken en leven.. of een uitkering en elke dag wel een jointje kunne roken had ik het 2e denk ik wel gedaanwant hoe ik nu leef elke dag werken is alleen maar stress en lange dagen.. ik voel me er gewoon levenloos door
Maar veel mensen die denken alleen maar negatief over wiet.
Mischien zijn het meestal de ouderen want die lijken me veel te jaloers omdat hun dat niet in hun jeugd hebben gehad.. Tis wel een goeie diss zijn ze wel gelijk stil meestal
Het wordt nooit meer zo lekker zoals het is als je jong bent is mijn ervaring. En ik heb aardig wat jaartjes geblowd, met regelmaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch..
Als ik kon kiezen tussen elke dag hard werken en leven.. of een uitkering en elke dag wel een jointje kunne roken had ik het 2e denk ik wel gedaanwant hoe ik nu leef elke dag werken is alleen maar stress en lange dagen.. ik voel me er gewoon levenloos door
Maar veel mensen die denken alleen maar negatief over wiet.
Mischien zijn het meestal de ouderen want die lijken me veel te jaloers omdat hun dat niet in hun jeugd hebben gehad.. Tis wel een goeie diss zijn ze wel gelijk stil meestal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |