Duurt sowieso een uur voordat Jo opgedraaid is.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Dakotamu het volgende:
ik denk dat jo en flip gewoon iets beter zijn in stil zijn tijdens het gefrunnik, en als ze echt tekeer zouden gaan, komt waarschijnlijk toch niet in beeld
Ja ik zat ook al ff vol aandacht naar der te luisterenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Advies van Djoon; heb het niet over missies.
Gelukkig weet ze van niks.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef knagsje het volgende:
en vanavond de brief van dennis in de uitzending
wat leukquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef knagsje het volgende:
en vanavond de brief van dennis in de uitzending
quote:Poll
Wie zou jij als boodschappenmandslaafje willen hebben?
Monique
7%
Joanna
17%
Sharon
4%
Laura
6%
Philip
28%
Gerard
11%
Karim
10%
Segredo
17%
fakking mucho veelquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
ik heb mucho me zakken vol van dat kreng grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Dakotamu het volgende:
ik wil sharon als boodschappenmand, de hele voorraadkast past wel in die grote bek van d'r
Ik vind zo'n hondeprint veel mooier, van die poten kan je mooi de hengsels makenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Urb het volgende:
Men wil Flipje het liefst als boodschappenslaafje, gefeliciteerd !
[..]
op dat tuinhek kan je ook wel veel kwijt hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Dakotamu het volgende:
ik wil sharon als boodschappenmand, de hele voorraadkast past wel in die grote bek van d'r
Ja die staat er nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:08 schreef Blackprinces het volgende:
staat die poll dan nog op ss over die mand?
Mo is namelijk de mand geweest vanmiddag
ze is gewoon aan het stoken vanwege Sharon.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Advies van Djoon; heb het niet over missies.
Gelukkig weet ze van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |