Goede tandartsverzekering?quote:Nou ben ik zelf niet de slimste geweest om met haar het bed te delen gedurende zomer van 2009 toen maat(B) naar het buitenland moest(zit in het leger).
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Vertel het hem nou maar gewoon... Zo moeilijk is dat toch niet?
Als jij het niet vertelt dan komt hij er vanzelf wel achter wat voor hoer ze is. De waarheid komt altijd boven tafel.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?
ik geef toe dat ik vrij egoistisch ben, zit zo nu en dan te denken hoe ik het beste kan brengen zonder in het ''vuurlinie'' te staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Demon-X het volgende:
Ja je kan jezelf zo niet echt z'n maat meer noemen, en respect voor haar is volgens mij ook allang pleite. Geef haar een laatste kans om op te biechten of jij doet het voor der lijkt me zo
Niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik vrij egoistisch ben, zit zo nu en dan te denken hoe ik het beste kan brengen zonder in het ''vuurlinie'' te staan.
Ja op dat scenario hoop ik, en dan wel met die gozer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als jij het niet vertelt dan komt hij er vanzelf wel achter wat voor hoer ze is. De waarheid komt altijd boven tafel.
neequote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Minisuisse het volgende:
Weet hij dat je zn vriendin gepakt hebt?
Het lijkt me allemaal zo'n gedoe, vaarwel rustige leventjequote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee!
Je legt de situatie netjes uit en gedraag je voorbeeldig. Je spijt het je zeer maar zeg er ook bij dat die vriendin een player is.
Gewoon de hele situatie uitleggen, als ik in deze situatie erachter zou komen dat mijn vriendin vreemd ging en niemand vertelde mij dat dan zou ik meer boos zijn dan je het zou op biechen.
Dat is ze zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Armageddon het volgende:
Snap er geen reet van maar voor zover ik kan zien is het een gore slet.
O rly?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee!
Je legt de situatie netjes uit en gedraag je voorbeeldig. Je spijt het je zeer maar zeg er ook bij dat die vriendin een player is.
Gewoon de hele situatie uitleggen, als ik in deze situatie erachter zou komen dat mijn vriendin vreemd ging en niemand vertelde mij dat dan zou ik meer boos zijn dan je het zou op biechen.
Die meid wil je denk ik toch niet bevriend houden lijkt me, hoogstens der nummer bewaren voor een vrijgezellenfeest, die 'maat' B is je vriend nu al niet meer alleen is het extra vernederend voor B want zowel z'n beste vriend als z'n vriendin zitten hem achter z'n rug om uit te lachen. Misschien dat C je vriend kan blijven zolang die niet met A blijft plakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Niet.
Als je je mond opentrekt, ben jij de gebeten hond. Bedenk beter met wie je graag vrienden wilt blijven en wie niet, Want je gaat iemand verliezen.
Ja dit dus, ik heb geen zin om kogels te vangenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
O rly?
Jij zou bozer zijn als je beste maat niet zou zeggen dat je vriendin vreemdgaat, dan wanneer hij met je vriendin gebatst zou hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |