Goede tandartsverzekering?quote:Nou ben ik zelf niet de slimste geweest om met haar het bed te delen gedurende zomer van 2009 toen maat(B) naar het buitenland moest(zit in het leger).
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Vertel het hem nou maar gewoon... Zo moeilijk is dat toch niet?
Als jij het niet vertelt dan komt hij er vanzelf wel achter wat voor hoer ze is. De waarheid komt altijd boven tafel.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Zulke gesprekken zijn niet aan mij besteed; hey je vriendin gaat vreemd man kut voor je?
ik geef toe dat ik vrij egoistisch ben, zit zo nu en dan te denken hoe ik het beste kan brengen zonder in het ''vuurlinie'' te staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Demon-X het volgende:
Ja je kan jezelf zo niet echt z'n maat meer noemen, en respect voor haar is volgens mij ook allang pleite. Geef haar een laatste kans om op te biechten of jij doet het voor der lijkt me zo
Niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik vrij egoistisch ben, zit zo nu en dan te denken hoe ik het beste kan brengen zonder in het ''vuurlinie'' te staan.
Ja op dat scenario hoop ik, en dan wel met die gozer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als jij het niet vertelt dan komt hij er vanzelf wel achter wat voor hoer ze is. De waarheid komt altijd boven tafel.
neequote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Minisuisse het volgende:
Weet hij dat je zn vriendin gepakt hebt?
Het lijkt me allemaal zo'n gedoe, vaarwel rustige leventjequote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee!
Je legt de situatie netjes uit en gedraag je voorbeeldig. Je spijt het je zeer maar zeg er ook bij dat die vriendin een player is.
Gewoon de hele situatie uitleggen, als ik in deze situatie erachter zou komen dat mijn vriendin vreemd ging en niemand vertelde mij dat dan zou ik meer boos zijn dan je het zou op biechen.
Dat is ze zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Armageddon het volgende:
Snap er geen reet van maar voor zover ik kan zien is het een gore slet.
O rly?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee!
Je legt de situatie netjes uit en gedraag je voorbeeldig. Je spijt het je zeer maar zeg er ook bij dat die vriendin een player is.
Gewoon de hele situatie uitleggen, als ik in deze situatie erachter zou komen dat mijn vriendin vreemd ging en niemand vertelde mij dat dan zou ik meer boos zijn dan je het zou op biechen.
Die meid wil je denk ik toch niet bevriend houden lijkt me, hoogstens der nummer bewaren voor een vrijgezellenfeest, die 'maat' B is je vriend nu al niet meer alleen is het extra vernederend voor B want zowel z'n beste vriend als z'n vriendin zitten hem achter z'n rug om uit te lachen. Misschien dat C je vriend kan blijven zolang die niet met A blijft plakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Niet.
Als je je mond opentrekt, ben jij de gebeten hond. Bedenk beter met wie je graag vrienden wilt blijven en wie niet, Want je gaat iemand verliezen.
Ja dit dus, ik heb geen zin om kogels te vangenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
O rly?
Jij zou bozer zijn als je beste maat niet zou zeggen dat je vriendin vreemdgaat, dan wanneer hij met je vriendin gebatst zou hebben?
Niet dat het veel uitmaakt maar toendertijd was ik degene die het wou zegge maar vriendinlief smeektte me om me mond te houden, de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Je bent wel echt een mietje, TS. Als je dan het lef hebt om de meid van je vriend te batsen, kom er dan in ieder geval voor uit.
Wie zijn piemel gebruikt, moet op de blaren zitten.
Wees eerlijk - heeft ze niet gewoon gelijk ?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef the_whole_truth het volgende:
En ze heeft het lef om nog te zeggen dat ik jaloers ben dat ik het niet ben.
Ik denk dat ze gewoon meerdere relaties op nahoudt, waarom ze het niet uitmaakt is voor mij een raadselquote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Kerol het volgende:
Ergens houdt ze vast wel van hem, maar ook weer niet. Waarom maakt ze het niet gewoon uit als ze anderen neukt? Is het alleen om de seks of doen ze ook andere dingen samen? Is ze bang om hem te verliezen of heeft ze gewoon seks nodig?
In alle gevallen is ze een slet though.
Ze wonen samen, vriend zit vanwege werk permanent in het buitenland maar betaalt dus wel de huur e.d. ?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon meerdere relaties op nahoudt, waarom ze het niet uitmaakt is voor mij een raadsel
Nee ik kijk nu vanuit een ander punt, en ik vind het gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wees eerlijk - heeft ze niet gewoon gelijk ?
Ze wonen nog niet samen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ze wonen samen, vriend zit vanwege werk permanent in het buitenland maar betaalt dus wel de huur e.d. ?
Daarom.
wees niet zo hatelijk manquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef AgLarrr het volgende:
Vertellen. Die vriend kan dan gepast handelen: zijn wijf dumpen, jou nooit meer aankijken, en mensen om zich heen verzamelen die hem wel respecteren.
Dat wijf en jij zijn allebei eerloze honden, zullen elkaar daarin vinden, en kunnen derhalve een middelmatige relatie opbouwen om uiteindelijk geestelijk af te sterven in een VINEX wijk, terwijl jullie even middelmatige kinderen dezelfde fouten begaan.
What goes around, comes around.
Ja gewoon doorgaan met het leven en geen aandacht besteden, vroeg of laat komt die wel achter denk ik dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:38 schreef eleusis het volgende:
Eerst z'n vriendin neuken moet kunnen, maar als iemand anders haar neukt moet je het opeens gaan vertellen?
Why?
Laat hem er lekker zelf achter komen...
Hij heeft toch gewoon gelijk. Wat een lamzak ben jij zeg. Bij elke kans die je krijgt zeggen hoe erg je het wel niet vindt, en dat het slecht is, en hoen spijt je wel niet hebt, maar toch janken als een ander even goed duidelijk maakt hoe triest je bezig bent.quote:
Kans? Nee. Ikzelf zou het nooit maar dan ook nooit m'n beste maat kunnen vergeven, toch vind ik dat hij het moet zeggen omdat hij dan iets minder een lafaard is.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef DeepInLove het volgende:
gewoon alles uitleggen aan die maat van je, dan heb je nog kans dat het je maat blijft. Als hij er zelf achter komt zal het beetje moeilijker zijn om uit te leggen denk ik...
Precies. Je zou toch verwachten van een militair dat ie een beetje gevoel voor eer heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Je verdient niet anders dan dat die vriend je keihard laat vallen, ben een man en accepteer gewoon de gevolgen van het feit dat je hem niet in je broek kunt houden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
O rly?
Jij zou bozer zijn als je beste maat niet zou zeggen dat je vriendin vreemdgaat, dan wanneer hij met je vriendin gebatst zou hebben?
Dat maakt TS niet zoveel uit, die probeert hier vooral uit te vinden hoe hij zijn eigen hachje kan redden, omdat hij met de chick van van zijn maat zelf gebatst heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]![]()
Het gaat om het geheimhouden oftewel achter de rug praten en via via via via moeten horen dat bijvoorbeeld mijn vriendin vreemd is gegaan.
Dan heb ik toch wel liever dat iemand gelijk zegt waar het op staat.
Hoe apart heb je haar precies genomen? Pics?quote:toen ik haar apart nam
Eigenlijk vind ik dat TS gewoon op de blaren moet zitten. Hij is zelf nog fouter geweest dan zijn vriendin.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef leppeh het volgende:
Tegen die gast vertellen dat zn vriendin vreemdgaat, zelf alles ontkennen. Dan loop je jarenlang met een schuldgevoel maar dat is wel de veiligste manier.
Dat dus. Maar het schuldgevoel zal wel meevallen. Het lijkt hem niet te boeien dat hij haar uberhaupt gebatst heeft.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef leppeh het volgende:
Tegen die gast vertellen dat zn vriendin vreemdgaat, zelf alles ontkennen. Dan loop je jarenlang met een schuldgevoel maar dat is wel de veiligste manier.
een matenaaier en een leugenaar.quote:
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef leppeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arr
Wat een slappe zak ben jij gastquote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Nu je het zegt! ik kan het niet met alle zekerheid zeggen, maar ik geloof het niet anders zou ze me niet gesmeekt hebben om niks te vertellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef Sessy het volgende:
En je weet zeker dat je maat er niet vanaf weet? Ik bedoel, open relaties komen steeds vaker voor...
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Snackie017 het volgende:
had je maat maar niet in het leger moeten gaan logisch dat zijn vriendin ook haar behoeftes heeft
Ja oke ze roept een beetje jaloezie in me op, so what?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ze neukt jou en het is geen probleem, ze neukt iemand anders en dan is het wel een probleem... Beetje vreemd, niet?
Ik weet het niet, ze heeft nogal maniertjes om haar fout gedrag te verbloemen met haar geflirt etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef Scorpie het volgende:
Doe een GTST-tje, zeg het tegen je maat en zodra zij zegt dat jij dr ook geneukt hebt zeg je gewoon dat ze liegt. Succes gegarandeerd.
Hmm nee GEEN goed idee,quote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef JeMoeder het volgende:
Goeie vriend ben je.... je maat riskeert zijn leven in het buitenland en jij naait z'n vriendin![]()
Ik zou zeggen: vertel dat eerst eens aan je vriend, en ga dan pas klikken...
Kijk hier kan ik wat mee, waarom ik haar geneukt heb? Omdat ze gedurende relatie met maat, hele tijd seksuele toespellingen maakt, qua uiterlijk/aantrekkelijkheid doet ze weinig onder voor doutzen kroes, tja zeg nou eens eerlijk! welke heteroman is er nou niet gevoelig voor??quote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
Neem met haar contact om en vraag of zij het met je beste vriend wilt uitmakenLijkt mij je beste optie. Je hebt zelf je beste vriend nog een grotere naaistreek geflikt dan haar, dus tegen hem wat zeggen lijkt mij vanuit jou positie geen optie. En als zij wat met C wilt dan zou ik haar daar zoveel mogelijk in aanmodigen
Maar echt waarom heb je haar geneukt?
Het kan iedereen overkomenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemands relatie verkloten.
Degene zijn waarmee iemand vreemdgaat.
Geen zelfrespecterende man zijn.
Geen eer hebben.
Zoals ik al zeg, beetje vreemdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Ja oke ze roept een beetje jaloezie in me op, so what?
De gelegenheid wel ja, dat heb ik weleens meegemaakt. Maar je koppie erbij houden, dat doen er maar weinig.quote:
Dus eigenlijk heb je geen spijt? Of wat bedoel je met tot een bepaalde hoogte?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
maar geirriteerd hou ik de boot af, want ik heb wel degelijk spijt, tot een bepaalde hoogte weliswaar.
Als zij zich naakt op hem werpt gaat hij geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je geen spijt? Of wat bedoel je met tot een bepaalde hoogte?
Ik heb wel spijt, maar waarom vertellen het veroorzaakt maar drama, dus ik kan het beter voor me houdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je geen spijt? Of wat bedoel je met tot een bepaalde hoogte?
Je maat z´n vriendin neuken kan iedereen overkomen?quote:
Dat gaat lastig worden ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als zij zich naakt op hem werpt gaat hij geen nee zeggen.
jouw icoontje, ben jij dat? zo ja, dan lijk je verdacht veel op haar!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Doutzen het volgende:
TS tegen zijn maat.
Hij gast ik moet je iets vertellen en het zit mij al een hele tijd dwars. Die zomer van 2009, toen jij naar <land> ging, heb ik geneukt met je vriendin. (EN NIET BEGINNEN OVER DIE ANDERE SCHARREL VAN HAAR!!! dat lost zich in en verder stadium vanzelf op). Klaar!
TS zal een paar klappen krijgen of kapot gescholden worden en dat is terecht!
Die soldaat zal bij zijn vriendin verhaal gaan halen en naar alle waarschijnlijkheid komt het verhaal van die andere scharrel ook aan bod.
Soldaat ziet in dat vriendin een slet is en ts een matennaaier. De meeste mensen onder ons laten niet meerdere vrienden tegelijk vallen omdat ze dan in een sociaal gat terecht komen.
Soldaat gaat de balans opmaken en ziet dat zijn vriendin 2x (mischien zelfs vaker) is vreemdgegaan en dat jij hem maar 1 keer hebt genaaid.
Naar alle waarschijnlijkheid krijg je nog een kans om je te bewijzen als vriend, tenzij die vriendin heel erg goed kan manipuleren en een flink stel tieten heeft (die 2 zijn inherent aan elkaar).
Dat drama is maar tijdelijk en als je het mij vraagt onvermijdelijk. Vroeg of laat komt hij er wel achter. Wat denk je dat voor jou de meeste schade aanricht?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef the_whole_truth het volgende:
[..]
Ik heb wel spijt, maar waarom vertellen het veroorzaakt maar drama, dus ik kan het beter voor me houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |