Badkleding in de sauna gaat ook stinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qua hygiene maakt dat geen fluit () uit lijkt me
En het houdt de stank van zweet uit onsmakelijke lichaamsholten volgens mij ook niet tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Badkleding in de sauna gaat ook stinken
Nou het schijnt dat dat heel erg gaat stinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qua hygiene maakt dat geen fluit () uit lijkt me
Op zich wel een voordeelquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Badkleding zou dan alleen zijn dat je niet naar tieten, kutten en pikken hoeft te kijken.
Gb en ik zitten altijd keurig met de beentjes over elkaar in de sauna.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Badkleding zou dan alleen zijn dat je niet naar tieten, kutten en pikken hoeft te kijken.
Hihihiiihihihihiiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb en ik zitten altijd keurig met de beentjes over elkaar in de sauna.
Truusje Trut en Co
Dat je zo regelrecht het geboortekanaal inkijkt zeg maar?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee, naakt in de sauna.
Maar die mensen die zo schaamteloos wijdbeens gaan zitten vind ik wel een beetje raar
Maar daar gaat iedereen toch voor?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, als je er tegenover zou zitten. Maar meestal zijn het de mannen die hun zaakje laten bungelenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat je zo regelrecht het geboortekanaal inkijkt zeg maar?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar gaat iedereen toch voor?
Over het randje van het houten bankjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je er tegenover zou zitten. Maar meestal zijn het de mannen die hun zaakje laten bungelen
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
WTF![]()
Sauna populair bedrijfsuitje
Steeds meer bedrijven kiezen een sauna als locatie voor bedrijfsuitjes. Dat heeft alles te maken met het feit dat we de laatste jaren met z'n allen minder preuts geworden zijn en ons minder snel schamen.
Hihihihihihiquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een seksueel vrijgevochten vrouw
Ik had exact dezelfde tekstquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Stond dat andere er ook onder?
Je bent seksueel vrijgevochten.
Het is echter maar de vraag of je je daar nu zo gelukkig bij voelt. Je voelt je namelijk onzeker over jezelf en hebt veel behoefte aan bevestiging. Het lijkt erop dat je (soms) seks gebruikt om die bevestiging te krijgen. Jammer, want het gevoel dat jij zoekt, namelijk dat je wel de moeite waard en aantrekkelijk bent, kan je alleen jezelf maar geven. De waardering van een minnaar is weliswaar fijn, maar duurt maar heel kort. Het is dus tijd om iets aan je gevoel van eigenwaarde te doen. Heb je een beter gevoel over jezelf, dan zal je veel meer genieten van seks. Je vrijt dan niet langer vanuit een frustratie, maar vanuit een authentieke behoefte aan seks en liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |