Als dat zo is dan gaat ze er toch ook niet uit? Bespaar je de moeite man, Laura is 1000 keer minder populair en 1000 keer irritanter. Is nou eenmaal zo. Punt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe erg Laura ook gaapt en hoe erg ze lui op ieder oppervlak ligt niets te doen...
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges van die Betty/Beppie Breipen, van die manipulerende idioot met haar manipulerende moeder.
Open je ogen!!!!!
SST is alleen nog een beetje geloofwaardig als Betty eruit is.
Serieus? Wat een omhooggevallen truthola is het tochquote:
Dan kan die zo in de collectie van haar webwinkel, want dat zijn ook afentoe net vuilniszakken met een gat erin geknipt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Wat voor statement wil ze er nu mee maken? Dat ze zelfs mooi is in een vuilniszak of zo?
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef StephanL het volgende:
Topic staat niet in Secret Story
Edit: Nu wel, na reactie.
Oh oke, ik wou mijn haar al blond gaan verfenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal wel
Ok.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal wel
Ze maakt toch wel een vullisjurk met een open ruggetje?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan kan die zo in de collectie van haar webwinkel, want dat zijn ook afentoe net vuilniszakken met een gat erin geknipt.
Succesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef bollokus het volgende:
zo ga de boel van afgelopen anderhalve week eens bijlezen .............
Dat is een poos geleden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Wellicht gewoon clou's voor Karim, maar ze snappen het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap ook die hilarische toneelstukjes niet, met badjassen en vuilniszakken en zo
Hallo Bolli! Fijn dat je er bent, we krijgen de warmste pasen hier sinds 1901. Het is heerlijk warm hier!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef bollokus het volgende:
zo ga de boel van afgelopen anderhalve week eens bijlezen .............
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een poos geleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bleek ook nog een leven te hebben, deed alleen savonds even checken
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
dat probleem heb ik helaas niet lolquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
bleek ook nog een leven te hebben, deed alleen savonds even checken
Haperingen? Zwart beeld?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
nog steeds klote met de streams zeg
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
3 staat op zwart, 4 geen geluid.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
3 staat op zwart, 4 geen geluid.
Ik neem aan dat het wel snel gefixed gaat worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
dacht dat het aan mij lag, niet dus
Vandaag alleen complimentenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef Dakotamu het volgende:
kun je ergens tips doorgeven voor missies eigenlijk?
Open je ogen? Zeg dat maar tegen Luiraquote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe erg Laura ook gaapt en hoe erg ze lui op ieder oppervlak ligt niets te doen...
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges van die Betty/Beppie Breipen, van die manipulerende idioot met haar manipulerende moeder.
Open je ogen!!!!!
SST is alleen nog een beetje geloofwaardig als Betty eruit is.
Kaartjes voor de live-show?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef MargrietV het volgende:
Liep ik net met Madelief te wandelen, bij mij op de hoek is een slijterij, kom er al sinds 1979 en roept de eigenaar, morgen langskomen, we hebben een verrassing voor je en je hoeft niks te kopen, lachen toch!
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Open je ogen? Zeg dat maar tegen Luira
Jammer dat jij je menig wel hierin mag hebben en wij niet... ik vind Laura niet verrot/irritant/nep/lui/saai/hangerig etc etc etc maar juist een mooi, lief, warm, gezellig en positief mens en ik vind het nog steeds leuk elke dag naar haar te kijken!!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaat ze er toch ook niet uit? Bespaar je de moeite man, Laura is 1000 keer minder populair en 1000 keer irritanter. Is nou eenmaal zo. Punt.
En voor mensen met: ''Mag ik mn eigen mening hebben''. Ja dat mag, maar niet hierin. Dit is geen mening meer, Laura is gewoon verrot/irritant/nep/lui/saai/lui/lui/saai/hangerig/irritant/had ik saai al?/enz enz enz.. Jammer dat stemmen van familie enzo ook tellen anders had het denk ik 90%-10% geworden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef shomila het volgende:
Als ze deze het huis ingooien is Mo niet blij wordt weer janken.
Melvvz Melvin
@
@secretstorynl #Compliment Monique, Je doet het goed, en wat nederland denkt moet je je niets van aantrekken! Ga voor de finale! #sstnl
45 seconds ag
Dit zal me toch weer niks verbazen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef shomila het volgende:
Als ze deze het huis ingooien is Mo niet blij wordt weer janken.
Melvvz Melvin
@
@secretstorynl #Compliment Monique, Je doet het goed, en wat nederland denkt moet je je niets van aantrekken! Ga voor de finale! #sstnl
45 seconds ag
Waarom zou het me niets verbazen als dit familie is van Laura.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Jammer dat jij je menig wel hierin mag hebben en wij niet... ik vind Laura niet verrot/irritant/nep/lui/saai/hangerig etc etc etc maar juist een mooi, lief, warm, gezellig en positief mens en ik vind het nog steeds leuk elke dag naar haar te kijken!!
Dus tuurlijk mag jij je mening hebben maar dan mag ik mijn mening ook hebben
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dakotamu het volgende:
ik zit nog steeds te wachten dat laura ergens staat en vervolgens segredo, net als de zovelen, denkt: hey, paal, ff lekker plassen
Gewoon langs die azijnpisser lezen joh, verspilde moeite om tegenin te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Jammer dat jij je menig wel hierin mag hebben en wij niet... ik vind Laura niet verrot/irritant/nep/lui/saai/hangerig etc etc etc maar juist een mooi, lief, warm, gezellig en positief mens en ik vind het nog steeds leuk elke dag naar haar te kijken!!
Of Ridder Alex... O nee, die is niet lid van internetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou het me niets verbazen als dit familie is van Laura.
Nee vind het nog steeds jammer dat ie niet ff kan langskomen hierquote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Of Ridder Alex... O nee, die is niet lid van internet
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom of op welke momenten je haar lief, warm en gezellig vindtquote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef shomila het volgende:
Ik lig echt in een deuk om die tweets.Nog 1 dan.
sylly66 sylvia
@PuckLeijten ik heb RESPECT voor die gozer dennis die zijn vriendin ziet vreemdgaan #compliment #sstnl
1 minute ago
toen ze karim aan het 'bekstekken' was ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom of op welke momenten je haar lief, warm en gezellig vindt
sylly66 sylvia
@PuckLeijten ik heb RESPECT voor die gozer dennis die zijn vriendin ziet vreemdgaan #compliment #sstnl
1 minute ago
Vast toen ze heel braaf de snoepjes uitdeelde 1voor 1quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
toen ze karim aan het 'bekstekken' was ofzo?
Lachuh als ze die perongeluk dat scherm op knallen strax, en dan meteen die brief van Dennis erachteraan. *bam*quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef shomila het volgende:
sylly66 sylvia
1 minute ago
Toen ze vast aan de boeien zat met Karim vond ik haar best leukquote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
toen ze karim aan het 'bekstekken' was ofzo?
Ja, daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Dakotamu het volgende:
ah... nu op net 5: vanavond de brief van ex
Wat een timing heeft MamaJo toch he, daar kan Alex nog wat van leren.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Dakotamu het volgende:
ah... nu op net 5: vanavond de brief van ex
Ja, toen wel moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Toen ze vast aan de boeien zat met Karim vond ik haar best leuk
Deze............zouden ze moeten inlijstenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef shomila het volgende:
Echt de laatste dan.
MBBDesigns Mo
#sstnl #compliment Joanna, een gouden wikkel kan mooi zijn, maar gevuld met stront blijft ie stinken!!!
1 minute ago
Correct, maar dat zegt dan weer meer over deze eind-bazen dan over de rest.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, toen wel moet ik eerlijk toegeven.
Valt me op dat iedereen leuker wordt in het gezelschap van Gerard of Karim.
Hahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef shomila het volgende:
Echt de laatste dan.
MBBDesigns Mo
#sstnl #compliment Joanna, een gouden wikkel kan mooi zijn, maar gevuld met stront blijft ie stinken!!!
1 minute ago
Op een tegeltje op de WCquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef shomila het volgende:
Echt de laatste dan.
MBBDesigns Mo
1 minute ago
Helaas is Geer minder wanneer Karim weg is.... het is een gouden duoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Correct, maar dat zegt dan weer meer over deze eind-bazen dan over de rest.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Correct, maar dat zegt dan weer meer over deze eind-bazen dan over de rest.
[..]
Hahahaha![]()
![]()
![]()
quote:lo_wil lo
by secretstorynl
Lieve Joanna en Philip, elke keer als ik jullie zie, lach ik van blijdschap. En Jo, je bent een voorbeeld voor mij :^)
als dat een voorbeeld is, ben je er beroerd aan toe iddquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die dat geschreven heeft die heeft gewoon therapie nodig
Nee, helaas hebben pubermeisjes idolen enzo nodig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Dakotamu het volgende:
misschien was het dat ze elke keer moet lachen, en daarmee bedoelt uitlachen, en dat ze een goed voorbeeld is.. van hoe het NIET moet
Dat moet een ander dan maar doen. zit nog maar twee dagen op Fok en ben al blij dat ik de quote knop en smileys gevonden hebquote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Die is wel te maken, ff prutsen met good old Paint.
en die vreselijk veters!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
Goh, Laura krijgt ook zendtijd op 4.
heb alleen cam 4 beeld, geen geluidquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef R0T29 het volgende:
Ik weet dit is niet het topic ervoor, maar ben ik de enige bij wie de streams het gewoon niet doen?
wij streamers zijn afgedankt daarquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef Flashbox het volgende:
En ze zijn ook zo lekker snel he daar bij SST, even melden dat er iets niet goed is met de streams nemen ze de moeite niet eens meer voor.
sylly66 sylvia
1 minute ago
zie op 1 en 2 sl, 3 is zwart en 4 beeld maar geen geluidquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Toch niet: Op stream drie en vier ondervinden wij momenteel een technische storing. We proberen dit zsm te verhelpen. Onze excuses. #sstnl
Misschien een idee je off-topic niet te plaatsen en als excuus er een on-topic bericht bij te plaatsen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
[sc#101] bijna iedereen gaat slapen
OnTopic: Karim maakt een dobbelsteen.
Die knuppel zit gewoon mee te lezen hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Toch niet: Op stream drie en vier ondervinden wij momenteel een technische storing. We proberen dit zsm te verhelpen. Onze excuses. #sstnl
Nou mag ie dit ook meelezen:quote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die knuppel zit gewoon mee te lezen hier.
Keurig dat ze het even melden!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Prachtig gemaakt!quote:
Zal ik je nog wat gekkers vertellen, ze willen Laura er ook niet uit hebben...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou mag ie dit ook meelezen:
Wij hebben jullie dooooohooooorrrrr, jullie willen jo er niet uit
me kin valt nu op me toetsebord..........hoezo dat dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat gekkers vertellen, ze willen Laura er ook niet uit hebben...
Moet geer dan zelf de live show presenteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef Dakotamu het volgende:
rofl, heb het met mijn buurvrouw over de oprotvolgorde, ze is het eens met mij, plus een kleine wijziging:
lau
shar/jo
shar/jo
flip
mo
bart
renate
gerard
karim
ik word gek als ze ivm de week v/d verbroedering ze alletwee laten blijven, zie ze wel aan voor zo'n kutstreekquote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat gekkers vertellen, ze willen Laura er ook niet uit hebben...
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach je was me al voor.
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Waren bij de andere real liveshows nu ook familieleden die zich met het concept bemoeide of is dit de eerste keer???quote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef shomila het volgende:
En die brief komt dus vanavond.
Het valt niet op ook hoor net5.
Samen met Karim het kan nooit slechter zijn dan nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet geer dan zelf de live show presenteren?
tja.. hoeveel slechter kan het worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet geer dan zelf de live show presenteren?
OMG nu je het zegtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik word gek als ze ivm de week v/d verbroedering ze alletwee laten blijven, zie ze wel aan voor zo'n kutstreek
Ach, als ze Mo er dan uitgooien, kan ik er best mee levenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik word gek als ze ivm de week v/d verbroedering ze alletwee laten blijven, zie ze wel aan voor zo'n kutstreek
[..]
Ach je was me al voor.
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Bij DGK toch ook met Claire.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waren bij de andere real liveshows nu ook familieleden die zich met het concept bemoeide of is dit de eerste keer???
Mijn lijstje:quote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef Dakotamu het volgende:
rofl, heb het met mijn buurvrouw over de oprotvolgorde, ze is het eens met mij, plus een kleine wijziging:
lau
shar/jo
shar/jo
flip
mo
bart
renate
gerard
karim
Staat.quote:Joanna heeft een missie van De Stem gekregen.
Ze moet elke bewoner binnen een halfuur een gemeend en origineel compliment geven. De bewoners mogen niet doorhebben dat het een missie is. Zodra Joanna uit de Kamer van de Waarheid loopt, geeft ze een compliment aan Monique: Ik moet het toch even zeggen Mo, wat staat je leuk achter het aanrecht, heel sexy! Daarna is Philip aan de beurt.
Nou alleen een keer een boze man van een bewoner maar voor de rest niet dat ik weetquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waren bij de andere real liveshows nu ook familieleden die zich met het concept bemoeide of is dit de eerste keer???
bij dgk toch ook? amanda's moeder en brains moederquote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou alleen een keer een boze man van een bewoner maar voor de rest niet dat ik weet
het hele programma lijkt niet eens over geheimen te gaan, en kan flip niet uitstaan (gedeeltelijk door het hele jo gebeuren, geen ruggegraat)quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Lau
Sharon
Mo
Gerard ( omdat ie al centjes heeft )
Jo
Philip/Karim
Philip/Karim (Philip omdat hij het spel heeft gespeeld en de geheimen heeft geraden, Karim om wie hij)
[..]
Ach je was me al voor.
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is correctquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
ik heb trouwens 2 streamlocks....1 zwarte stream en 1 stream met 3 personen waar ik geen geluid bij krijg..en jullie?
Owwww ja indd, glad vergeten ik bijnaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Stability het volgende:
[..]
bij dgk toch ook? amanda's moeder en brains moeder
Same here.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
ik heb trouwens 2 streamlocks....1 zwarte stream en 1 stream met 3 personen waar ik geen geluid bij krijg..en jullie?
Bij mij is het ook bagger. zie en hoor nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
Ja het is een echte storingquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Dakotamu het volgende:
ook op tv niets te zien/horen, dus vraag me af of het een echte storing is
Awwww Lautje.quote:marxxxxxx #compliment voor laura dat er kaken nog niet op slot zijn gegaan van al dat gapen 13 minutes ago via Secret Story
Je mag nooit meer raden, heb zo iets vernomen...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij er wel geld voor , niets is wat het lijkt toch??quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap hier dus echt niks van. Die Dennis wil niet meer hebben dat Joanna nog over hem praat, maar hij wil wel een brief dat huis in. Ze mag het niet meer over die Dennis hebben, wat heeft het dan nog voor zin die brief te geven.
1:Voor de Streamlocks.
2 Dat ze er morgen dan toch uit zal gaan.
[ afbeelding ]
Tsja, de logica is zowieso ver te zoeken dus niks verbaast mij meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap hier dus echt niks van. Die Dennis wil niet meer hebben dat Joanna nog over hem praat, maar hij wil wel een brief dat huis in. Ze mag het niet meer over die Dennis hebben, wat heeft het dan nog voor zin die brief te geven.
[ afbeelding ]
haar jennen en eisen dat Bulletje van hem is en zij hem 1x per week uur mag zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig voor Net 5 doet het geluid van de reclames het nog wel!!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
gelukkig voor Net 5 doet het geluid van de reclames het nog wel!!
Omdat MamaDjoon, snap dat dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Flashbox het volgende:
preciesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat MamaDjoon, snap dat dan.![]()
Een groot drama straks en al die bakvissen en/of pubers stemmen op Djoon. Net als bij de vorige brief, zo net voor de eliminatieronde.
Dat gaat via een redirect (omleiding) dus staat helemaal los van de streamserverquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
gelukkig voor Net 5 doet het geluid van de reclames het nog wel!!
het gaat wel opvallen dat er elke keer weer een stunt uitgehaald wordquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat MamaDjoon, snap dat dan.![]()
Een groot drama straks en al die bakvissen en/of pubers stemmen op Djoon. Net als bij de vorige brief, zo net voor de eliminatieronde.
Dit respecteer ik nu juist wel aan Laura, ze is de enige die zulke dingen hardop tegen Joanna durft te zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
"Wat sta je leuk achter het aanrecht, heel sexy!"
20 april om 15.12
Joanna heeft een missie van De Stem gekregen.
Ze moet elke bewoner binnen een halfuur een gemeend en origineel compliment geven. De bewoners mogen niet doorhebben dat het een missie is. Zodra Joanna uit de Kamer van de Waarheid loopt, geeft ze een compliment aan Monique: Ik moet het toch even zeggen Mo, wat staat je leuk achter het aanrecht, heel sexy! Daarna is Philip aan de beurt. Later op de dag heeft De Stem een verassing in petto voor alle bewoners.
Duur plastic
20 april om 16.00
Laura heeft geen interesse in nepborsten.
Joanna en Laura praten met Sharon over wat ze gaan doen als ze morgen naar huis moeten. Sharon vraagt voor de grap of Joanna seks met haar ex gaat hebben. Joanna: Dat gaat never nooit niet gebeuren. Ze gaat misschien een Tarzan kopen zegt ze. Later krabbelt ze terug en geeft ze toe niet van plastic te houden. Laura reageert cynisch: Ze betaalt er alleen wel 10.000 euro voor. Of weet ik veel hoe duur die dingen zijn. Joanna weet eerst niet waar Laura op doelt, maar heeft later in de gaten dat het om haar borsten gaat. Nee joh, ze kosten tussen de drie en vijf, zegt Joanna. Laura reageert ongeïnteresseerd: Dacht dat het, het dubbele was. Heb me er nooit in verdiept blijkt maar weer. Joanna vraagt daarna hardop waarom Philip niet met haar aan het kroelen is. Laura reageert opnieuw: Oh Jo! Jullie hebben niet eens wat! De spanningen lopen hoog op rond de eliminatieshow
nooit niet gebeuren? dan gaat het dus WEL gebeurenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
20 april om 15.12
Ze moet elke bewoner binnen een halfuur een gemeend en origineel compliment geven. De bewoners mogen niet doorhebben dat het een missie is. Zodra Joanna uit de Kamer van de Waarheid loopt, geeft ze een compliment aan Monique: Ik moet het toch even zeggen Mo, wat staat je leuk achter het aanrecht, heel sexy! Daarna is Philip aan de beurt. Later op de dag heeft De Stem een verassing in petto voor alle bewoners.
Duur plastic
20 april om 16.00
Joanna en Laura praten met Sharon over wat ze gaan doen als ze morgen naar huis moeten. Sharon vraagt voor de grap of Joanna seks met haar ex gaat hebben. Joanna: Dat gaat never nooit niet gebeuren. Ze gaat misschien een Tarzan kopen zegt ze. Later krabbelt ze terug en geeft ze toe niet van plastic te houden. Laura reageert cynisch: Ze betaalt er alleen wel 10.000 euro voor. Of weet ik veel hoe duur die dingen zijn. Joanna weet eerst niet waar Laura op doelt, maar heeft later in de gaten dat het om haar borsten gaat. Nee joh, ze kosten tussen de drie en vijf, zegt Joanna. Laura reageert ongeïnteresseerd: Dacht dat het, het dubbele was. Heb me er nooit in verdiept blijkt maar weer. Joanna vraagt daarna hardop waarom Philip niet met haar aan het kroelen is. Laura reageert opnieuw: Oh Jo! Jullie hebben niet eens wat! De spanningen lopen hoog op rond de eliminatieshow
Als het zo gezegd is inddquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit respecteer ik nu juist wel aan Laura, ze is de enige die zulke dingen hardop tegen Joanna durft te zeggen.
Vind het wel grappig dat ze wel 'nieuws' stukjes kunnen schrijven, maar ons geen beeld of geluid kunnen geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
20 april om 15.12
Duur plastic
20 april om 16.00
Jep Laura mag nog even blijven hoor. Vind deze manier erg leuk. Laura heeft Joanna behoorlijk door zeg maar. Ze weet waarschijnlijk ook dat ze het niet gaat halen morgen maar ze is zo wel lekker bezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
Duur plastic
20 april om 16.00
Waarschijnlijk is het zelfs nog down-tuned aangezien het anti-Joanna is. Jammer dat we het mee hebben kunnen zien.quote:
bully!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
kon niks lievers verzinnen sorry
Als ik dat laatste zo eens door blijf lezen lijkt het erop of Lau hier een beetje wordt zwart gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat ze wel 'nieuws' stukjes kunnen schrijven, maar ons geen beeld of geluid kunnen geven.
en terechtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik dat laatste zo eens door blijf lezen lijkt het erop of Lau hier een beetje wordt zwart gemaakt.
Jo-lovers lezen dit, denken wat een kreng...gaan nog meer stemmen voor Jo.
Twijfelaars denken wat een biatch ik stem op Jo.
Ik zoek overal wat achter he?
nee hoor fok is fokquote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik dat laatste zo eens door blijf lezen lijkt het erop of Lau hier een beetje wordt zwart gemaakt.
Neehoor, kijk maar naar de reacties van de bakvis-brigade die het klakkeloos overneemt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En geloof me, er zullen er nog velen volgen.quote:angelique en leon
20 april 2011 om 16:24
laura geen nep borsten nee waar heeft ze wel zin in die trien ik vind dr geen flikker aan kan alleen maar steken geven laat ze maar naar alex gaan wat een saaie trutje zeg die LAURA
Sabine Teeuwen
20 april 2011 om 16:24
Laura moet echt kappen met die vieze opmerkingen richting JO ze komt me nu werkelijk de STROT uit.. altijd maar die snauwen! Laura eruit van mij.. was in het begin fan van haar en Guido,maar jemig wat een achterbaks kind is het eigenlijk nog zeg.. Samen met Mo.. exit please!
Peter Panninga
Peter Panninga
20 april 2011 om 16:26
Flipje is bang... Heeft geen idee wat zijn gekroel doet bij de stemmers. Hij zou even ingelicht moeten worden dat het juist goed is......
Ja doe ik ook, net zo hard.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee hoor fok is fok
en laura fokken is hier de grootste hobby!
nog nietquote:
Dit is een vraag aan de overige users, dus commentaar op users (COU)quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Denken jullie nu echt dat je naar een eerlijke RLS zit te kijken? Lol.
De enige eerlijke RLS was BB1 en zelfs daar heb ik mijn twijfels over. Omdat Hummie.
Dit was even mijn bijdrage tijdens een SL.quote:Ik ga die gescripte zooi niet eens meer kijken
Nou ik heb dus gelijk, wat voorspelbaar allemaal zegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Neehoor, kijk maar naar de reacties van de bakvis-brigade die het klakkeloos overneemt.
[..]
En geloof me, er zullen er nog velen volgen.
laat ik je een ding vertellen een eerlijke kans??? neeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, net zo hard.
Ik wil alleen dat ze daar allemaal een eerlijke kans maken, en soms lijkt dat niet daar
Nou dat blijkt, vind ik niet fair.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef waterkant het volgende:
[..]
laat ik je een ding vertellen een eerlijke kans??? neeeeeeeeeeeeeee
leren het script van vanavond uit hun hoofd!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is een vraag aan de overige users, dus commentaar op users (COU)
Daar ben jij zeer op tegen, dus deze vraag zou je normaalgesproken niet hebben gesteld. Omdat het geen commentaar op de streams is.
Maar weej ow weej dat Gerard niet op de streams is en dan ga je ineens van je principes af.
Wees consequent en blijf zelf ook on-topic, óf heb geen kritiek op andere users.
En als je denkt dat alles niet eerlijk is, dan doe je toch wt je vóór SST al had gezegd?
[..]
Dit was even mijn bijdrage tijdens een SL.
quote:# Img00184-20110331-1605_normal Limbogirl1 RT @marschabroeren: #compliment #sstnl Complimenten aan @secretstorynl voor de perfecte timing van de brief aan Jo. ... http://tmi.me/96MN7 5 minutes ago via ÜberSocial
ik erger me enorm aan mo! maar helaas die heeft geluk!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef Dakotamu het volgende:
ik heb nog steeds liever een jankbek dan die walgelijke luiwammes die her en der accenten probeert over te nemen (vooral van sharon, hard praten en aso doen), of dus idd van aso sharon, of achterbakse jo
vind ook nog steeds niet dat mo moet winnen, maar ik erger me echt niet zoveel aan haar nu maik weg is
Er wordt hard aan gewerkt om stream 3 én 4 weer operationeel te krijgen, kan niet lang meer duren verwacht ikquote:
Hoe wete gij da?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er wordt hard aan gewerkt om stream 3 én 4 weer operationeel te krijgen, kan niet lang meer duren verwacht ik.
kijk dan níet....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef Dakotamu het volgende:
brrrr... en ik zat naar de tv te kijken op het moment dat het terug kwam... en het eerste wat ik op mijn bord krijg: kutstem van sharon en smerige luierbroek van lau
dit bedoel ik dus! eerlijke kans??? hoe promoot ik Jo zoveel mogelijk! bloemen, missie voor positiviteit?? allemaal promotie voor onze leuke jo!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan deze ook perongeluk voor de brief dat scherm opknallen * Bam*
Yep, dat mag natuurlijk niet hè? Hands off van Djoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Urb het volgende:
Heeft Sharon het nu over suggestieve vragen in de KvdW over irritaties tussen Joanna & Laura ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Urb het volgende:
och arme, ik heb gelijk gekregen. Joanna begint alweer over die foto van Bulletjuh.
Als je dit leest, Pearlbitch.![]()
haha pearl heeft gelijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Urb het volgende:
och arme, ik heb gelijk gekregen. Joanna begint alweer over die foto van Bulletjuh.
Als je dit leest, Pearlbitch.![]()
Nee ze noemde me een Joanna-hater omdat ik voorspelde dat dit zou gebeuren toen ze "slechts" bloemen kreeg van Monique.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
Laura krijgt de foto van Budha en slaat hem stuk op de kop van Joanna, nadat ze twee ranja's met een rietje en 2 passoa's naar binnen heeft gewerkt.
dat is veel te actief voor lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
Laura krijgt de foto van Budha en slaat hem stuk op de kop van Joanna, nadat ze twee ranja's met een rietje en 2 passoa's naar binnen heeft gewerkt.
als ze die pasoa nog krijgt in het huis! denk het nieeeeetquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
Flip moest kroelen maar wilde liever dammen en zwemmen. Dat valt niet goed bij Djoon.quote:
serieus?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat zitten Phil en Jo liefffff bij elkaar
First things first he!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip moest kroelen maar wilde liever dammen en zwemmen. Dat valt niet goed bij Djoon.
ja denk ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef Verity het volgende:
Week van de verbroedering - Sharon zorgt daar nu voor en daarom krijgen ze iets... soort van missie
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon fungeert weer als dokter phill
Ja inddquote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoop trouwens dat Karim de dates heeft voordat die brief komt, anders wordt het weer de Jo show..
hoezo WEER?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoop trouwens dat Karim de dates heeft voordat die brief komt, anders wordt het weer de Jo show..
Lau wordt vast jaloersquote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Reksie1981 het volgende:
? je bedoelt dat het continu de Jo show is?quote:
Ah gelukkig, ik dacht al bijna dat je een Jo fan wasquote:
ach ja jo mag alles!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty: "Ik heb echt geen probleem met haar." (over Laura)
En gisteren zei ze nog tegen Flip dat ze Laura hatelijk vond en haar niet mocht.
precies, wat een huichelaars.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
En Jo en lau maar doen of er niets aan de hand is, terwijl ze elkaars bloed wel te kunnen drinken.
quote:
Jamaar dat haalt de uitzending niet en is dus nooit gebeurd.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty: "Ik heb echt geen probleem met haar." (over Laura)
En gisteren zei ze nog tegen Flip dat ze Laura hatelijk vond en haar niet mocht.
had wel wat geweest voor huubje van de gouden kooiquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef Dakotamu het volgende:
vraag me af wie die missies verzinnen, hadden ze iemand op moeten zetten die leuk is
Geen idee, maar het zou me niets verbazen dat ze een type is die doordat ze denkt dat ze zwanger is, dat ze ook ineens de symptomen heeft.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
Blij dat alle streams het weer doen?
Yep, mindfucken doen ze goed daarquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar dat haalt de uitzending niet en is dus nooit gebeurd.![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2780/Duur+plastic er staat nu schijnbaar een filmpje bij, ff kijken.
Missie geslaagd, al 24 reacties
geen fuckbuddy om haar op te laden..... Dan maar naar Ome Jan..........quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura is op aan het raken. Slaaptekort?
Ik volg alleen de TV (Ziggo) stream en die doet het gelukkig meestal foutloosquote:
ach laura kent het script! weet dat ze vertrekt!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen fuckbuddy om haar op te laden..... Dan maar naar Ome Jan..........
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoezo de camaramannen zijn 100% hetero?
Flip kwam in beeld met zijn hand in zijn zwembroekje en de camera ging meteen weer op vrouwen.
Flip kwam in beeld met zijn hand in zijn zwembroekje en de camera ging meteen weer op vrouwen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik volg alleen de TV (Ziggo) stream en die doet het gelukkig meestal foutloos
Zelfde als bij UPC dus. Heb ook meestal beeld, als ze hier geen streams meer hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik volg alleen de TV (Ziggo) stream en die doet het gelukkig meestal foutloos
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Gerard20 april 2011 om 16:49
NEE STRAKS JULLIE JANKEN MEE VOOR JOANNA ALS ZE DIE DE BRIEF KRIJGT VAN DER EX ZIELIG DAN VOOR DER ROTTOCH OP MET DAT ZEIKWIJF EN MOEDER DIANA DIE HEBBEN NU ALGENOEG IN DE MEDIA GESTAAN .... DIT STAAT OP UPC EN ZIGGO
OMG echt???quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Reksie1981 het volgende:
NEE STRAKS JULLIE JANKEN MEE VOOR JOANNA ALS ZE DIE DE BRIEF KRIJGT VAN DER EX ZIELIG DAN VOOR DER ROTTOCH OP MET DAT ZEIKWIJF EN MOEDER DIANA DIE HEBBEN NU ALGENOEG IN DE MEDIA GESTAAN .... DIT STAAT OP UPC EN ZIGGO
mijn tv geeft fantastische beelden van de lege keuken dan, niet veel interessanter :Squote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfde als bij UPC dus. Heb ook meestal beeld, als ze hier geen streams meer hebben.
ja zijn fluuttuutterje zat scheef, kan toch nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
we krijgen toch niets te zienquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef afca_oc het volgende:
Die dennis geeft flip ook toch een veeg uit de pan ofnie? nja, of hoe djoon met flip omgaat dan
Ben benieuwd wat Djoon dan doet.
lol @ retaliverenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef flintekind het volgende:
Laura krijgt straks ook beelden te zien als ze weer thuis is maar die weet ze wel te retaliveren.....![]()
Lach me kapot op die SST site om die reactiesquote:
Nee, ze heeft wel gezegd dat als ze genomineerd zou staan 2 dagen ging ketsen. Maar nee niks gebeurtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
even by the way, heb nergens terug kunnen lezen dat jo en flip aan het batsen waren,.... dus nog niet gebeurd??
Ik moet denken aan mijn bloeddruk dus doe ik dat niet te veelquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lach me kapot op die SST site om die reacties
nee Flipske is consequentquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
even by the way, heb nergens terug kunnen lezen dat jo en flip aan het batsen waren,.... dus nog niet gebeurd??
ik zette de tv uit op het moment dat flip schuurgeluiden maakte onder de dekens, maar wil niet nadenken over wat het was en de positie van zijn arm lolquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ze heeft wel gezegd dat als ze genomineerd zou staan 2 dagen ging ketsen. Maar nee niks gebeurt
Lachen is toch goed voor je bloeddruk (hoop ik : )quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moet denken aan mijn bloeddruk dus doe ik dat niet te veel
Laatste keer dat ik keek kwam er stoom uit me oren, nee niet zo goed voor mequote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lachen is toch goed voor je bloeddruk (hoop ik : )
Nee johhhh, Joanna heeft immers toch vantevoren al aan Mama beloofd om niet te sexen, hoewel ze al 3,5 jaar een relatie thuis heeft ( had ) zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
hier doet alles t bestquote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef MargrietV het volgende:
Heb nergens meer geluid, zijn ze weer aan het klooien?
Zichzelf bevredigd op de wc ?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Dakotamu het volgende:
mijn beste gok is dat flip stinkende vinger had vanmorgen
heb het even nagekeken... ook hier alles voor jo! die van mij wordt niet geplaatstquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lach me kapot op die SST site om die reacties
Geen ideequote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft Flip dat enge broekje aan onder de douche? Of doucht hij alleen naakt als hij alleen onder de douche staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |