Als dat zo is dan gaat ze er toch ook niet uit? Bespaar je de moeite man, Laura is 1000 keer minder populair en 1000 keer irritanter. Is nou eenmaal zo. Punt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe erg Laura ook gaapt en hoe erg ze lui op ieder oppervlak ligt niets te doen...
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges van die Betty/Beppie Breipen, van die manipulerende idioot met haar manipulerende moeder.
Open je ogen!!!!!
SST is alleen nog een beetje geloofwaardig als Betty eruit is.
Serieus? Wat een omhooggevallen truthola is het tochquote:
Dan kan die zo in de collectie van haar webwinkel, want dat zijn ook afentoe net vuilniszakken met een gat erin geknipt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Wat voor statement wil ze er nu mee maken? Dat ze zelfs mooi is in een vuilniszak of zo?
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef StephanL het volgende:
Topic staat niet in Secret Story
Edit: Nu wel, na reactie.
Oh oke, ik wou mijn haar al blond gaan verfenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal wel
Ok.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een bug van FOK!, nieuwe topics verschijnen niet altijd in de index van het betreffende subforum, een reload helpt meestal wel
Ze maakt toch wel een vullisjurk met een open ruggetje?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan kan die zo in de collectie van haar webwinkel, want dat zijn ook afentoe net vuilniszakken met een gat erin geknipt.
Succesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef bollokus het volgende:
zo ga de boel van afgelopen anderhalve week eens bijlezen .............
Dat is een poos geleden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Wellicht gewoon clou's voor Karim, maar ze snappen het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap ook die hilarische toneelstukjes niet, met badjassen en vuilniszakken en zo
Hallo Bolli! Fijn dat je er bent, we krijgen de warmste pasen hier sinds 1901. Het is heerlijk warm hier!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef bollokus het volgende:
zo ga de boel van afgelopen anderhalve week eens bijlezen .............
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een poos geleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bleek ook nog een leven te hebben, deed alleen savonds even checken
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
dat probleem heb ik helaas niet lolquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
bleek ook nog een leven te hebben, deed alleen savonds even checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |