Besten mensen,
Ja hier is er weer één een man die het weer goed verknald heeft bij z'n vrouwtje.
Afgelopen zondag terug rijdend met vrienden vanaf Doetinchem (Graafschap-Twente) een telefoontje van m'n meid... "Zou ik jou vanavond kunnen spreken het is nogal belangrijk..."
Iedere man weet bij deze woorden dat er iets mis is, dat er niet zomaar een klein probleem te bespreken is.
Nou thuis aangekomen zit ze op me te wachten, ze wilde direct met me praten hoewel ik al wist hoe laat het was.
Ze zette onze 2 jarige relatie zomaar stop, ik zag het voorheen totaal niet aankomen maar als reden gaf ze op dat we toch te veel ruzies hadden de afgelopen tijd. Wat ik zag als de bekende up en downs wat iedere relatie heeft.
We zouden teveel verandert zijn in loop van tijd.
Ik zou teveel met m'n vrienden uithangen, waardoor ik haar signalen niet op pakte.
Ik ben de lamzak die liever lekker thuis blijft wanneer zij iets leuks wilde doen.
Ik dacht teveel aan mezelf en niet aan haar.
Nu ben ik iemand die dat in de eerste instantie niet kan begrijpen.. Waarom ze dat niet veel eerder had besproken waarom ze het niet duidelijk aangaf dat het echt niet zo verder kon..
Ik zie nu pas echt in dat ik haar een klein beetje aan het verwaarlozen was.
Met veel pijn namen we afscheid van mekaar en vond ze het beter dat het definitief was en allebei ons eigen pad in moesten slaan.
Ik ben het er totaal niet mee eens en weet dat ik wel degelijk kan veranderen..
Nu heb ik haar sinds de breuk geen 1 sms of wat dan ook gestuurd, ik wil dat ze haar rust pakt, dat lijkt me beter met de intentie van als ze me mist dan doet zij dat wel en dan sta ik er voor zolang het nog kan...
Ik hoop aan de andere kant niet dat ze denkt van hij geeft niets om me dit en dat...
Ik wil er gewoon even mee wachten dat ik haar misschien volgende week rustig kan benaderen van hoe is het met je? Zou je binnenkort eens wat leuks met me willen doen... In de hoop dat ik haar kan laten zien dat ik nu echt wil vechten en haar gelukkig wil maken.
Wat raden jullie me aan?