abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95760286
Besten mensen,
Ja hier is er weer één een man die het weer goed verknald heeft bij z'n vrouwtje.
Afgelopen zondag terug rijdend met vrienden vanaf Doetinchem (Graafschap-Twente) een telefoontje van m'n meid... "Zou ik jou vanavond kunnen spreken het is nogal belangrijk..."
Iedere man weet bij deze woorden dat er iets mis is, dat er niet zomaar een klein probleem te bespreken is.

Nou thuis aangekomen zit ze op me te wachten, ze wilde direct met me praten hoewel ik al wist hoe laat het was.

Ze zette onze 2 jarige relatie zomaar stop, ik zag het voorheen totaal niet aankomen maar als reden gaf ze op dat we toch te veel ruzies hadden de afgelopen tijd. Wat ik zag als de bekende up en downs wat iedere relatie heeft.

We zouden teveel verandert zijn in loop van tijd.
Ik zou teveel met m'n vrienden uithangen, waardoor ik haar signalen niet op pakte.
Ik ben de lamzak die liever lekker thuis blijft wanneer zij iets leuks wilde doen.
Ik dacht teveel aan mezelf en niet aan haar.

Nu ben ik iemand die dat in de eerste instantie niet kan begrijpen.. Waarom ze dat niet veel eerder had besproken waarom ze het niet duidelijk aangaf dat het echt niet zo verder kon..

Ik zie nu pas echt in dat ik haar een klein beetje aan het verwaarlozen was.
Met veel pijn namen we afscheid van mekaar en vond ze het beter dat het definitief was en allebei ons eigen pad in moesten slaan.

Ik ben het er totaal niet mee eens en weet dat ik wel degelijk kan veranderen..

Nu heb ik haar sinds de breuk geen 1 sms of wat dan ook gestuurd, ik wil dat ze haar rust pakt, dat lijkt me beter met de intentie van als ze me mist dan doet zij dat wel en dan sta ik er voor zolang het nog kan...

Ik hoop aan de andere kant niet dat ze denkt van hij geeft niets om me dit en dat...

Ik wil er gewoon even mee wachten dat ik haar misschien volgende week rustig kan benaderen van hoe is het met je? Zou je binnenkort eens wat leuks met me willen doen... In de hoop dat ik haar kan laten zien dat ik nu echt wil vechten en haar gelukkig wil maken.

Wat raden jullie me aan? :)
  woensdag 20 april 2011 @ 14:17:51 #2
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95760559
Denk dat je in de onderhandelfase van de verwerking zit, waarin je haar zo ongeveer alles zou beloven om deze situatie maar terug te draaien.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_95760669
Ja daar zit wat in, daar heb je gelijk in ik zou haar alles zeggen wat ze wil horen.. maar ik ben er ook echt merkbaar mee bezig.. ik probeer mezelf te veranderen, ik ga vanavond weer eens naar de sportschool en probeer eens wat meer voor anderen over te hebben zo nu en dan!

Het is een begin.
pi_95760718
Gewoon los laten.
Komt ze terug, prima.
Komt ze niet terug dan had dat zo moeten zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 20 april 2011 @ 14:28:55 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95760936
Zet binnenkort eens voor haar op papier hoe je ertegenover staat. Als ze niet een idee krijgt dat je wil veranderen, denk ik niet dat je hoeft te gaan zitten wachten tot ze terug komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95761070
Jammer dat het zo heeft moeten lopen en het lijkt wel of zij niet tijdig genoeg aan heeft gegeven wat er aan de hand is of wat er beter kan.

Zij heeft er een punt achter gezet. Nu kun je wel willen veranderen voor haar, dat werkt uiteindelijk toch niet zijn mijn ervaringen. Je bent wie je bent.

quote:
Zet binnenkort eens voor haar op papier hoe je ertegenover staat. Als ze niet een idee krijgt dat je wil veranderen, denk ik niet dat je hoeft te gaan zitten wachten tot ze terug komt.
Ja doen! Leuk, dan hebben de vriendinnen en de rest ook wat te lezen. Als zijn vriendin niet met woorden terug wil komen of zo een punt achter zet, dan kon zij mij wat.

:)
Last van zure lucht?
pi_95761249
Vanavond kruipt ze toch wel bij iemand weg. Troosten, hm.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:41:49 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95761372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef ZureLucht het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen en het lijkt wel of zij niet tijdig genoeg aan heeft gegeven wat er aan de hand is of wat er beter kan.

Zij heeft er een punt achter gezet. Nu kun je wel willen veranderen voor haar, dat werkt uiteindelijk toch niet zijn mijn ervaringen. Je bent wie je bent.

[..]

Ja doen! Leuk, dan hebben de vriendinnen en de rest ook wat te lezen. Als zijn vriendin niet met woorden terug wil komen of zo een punt achter zet, dan kon zij mij wat.

:)
Wat bedoel je met 'als zijn vriendin niet met woorden terug wil komen'?
pi_95761393
Heeft ze dit al eerder besproken? Signalen doen mannen niet aan he, tis geen hints spelletje!
Ik gok hem ook wel een beetje op dat je misschien wat minder aandacht hebt gegeven en dat ze daardoor zelf een fout heeft gemaakt met iemand anders welke ze zo afschermt.
Ik was zelf in eerste instantie direct weg gelopen als ze dit had gezegd, niets laten merken of zeggen dat je het eigenlijk zelf ook al moe was. Klinkt hard maar de situatie wordt dan direct duidelijk of ze liegt of niet...
pi_95761723
Dat over rustig opschrijven van m'n gevoel zat ik eerlijk gezegd ook over te denken, denk ook zeker niet dat ze me belachelijk gaat lopen maken bij haar vriendinnen daar ken ik haar te goed voor dat zou ze niet kunnen.

Het is gewoon een super lief, te zacht meisje die af en toe niet weet wat ze wil. Ze is ook een beetje onzeker.

Ik weet precies hoe ze over me denkt ze is er waarschijnlijk van overtuigt dat ze het wel weer wil proberen maar denkt dat het weer in hetzelfde patroon terecht komt wat 9 van de 10 keren ook daadwerkelijk gebeurd daar geef ik haar ook echt gelijk in.

Denk eerlijk gezegd niet dat ze iemand anders heeft, of voorlopig wil. Ze woont trouwens ook 2 straten verderop en zou haar zomaar tegen het lijf kunnen lopen en voor nu ook zou ik niet aan kunnen zien dat iemand m'n plaats heeft ingenomen dan kan ik heel onvoorspelbaar zijn.. Ik weet dat het niet opschiet en alleen mezelf belachelijk zou maken. Maar de stoppen slaan dan door... Ook al is dat gelukkig helemaal niet aan de orde.

Ze heeft er zelf heel veel verdriet van m'n andere ex (waar ik niet heel lang mee heb gelopen en het een stuk makkelijker verliep) heeft haar maandag nog zien huilen waar ze getroost werd door een vriendin van haar.

Dat maakt het mij ook moeilijk.
pi_95785280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Rym0 het volgende:
Ze heeft er zelf heel veel verdriet van m'n andere ex (waar ik niet heel lang mee heb gelopen en het een stuk makkelijker verliep) heeft haar maandag nog zien huilen waar ze getroost werd door een vriendin van haar.

Dat maakt het mij ook moeilijk.
Het is natuurlijk ook wel heel normaal dat ze verdriet heeft van de breuk. Het feit dat zij besloten heeft om ermee te stoppen wil niet perse zeggen dat ze al over je heen is. Wss is het een hele rationele beslissing geweest en moet haar gevoel over de beslissing nog even wennen/komen.

Ik zou daarnaast ff op zn minst een maand niets van me laten horen (tenzij zij natuurlijk contact opneemt). Dan heeft ze iig de mogelijkheid om je te missen. Een weekje is nogal kort hoor, dan komt de "klap" nog niet. Pas na een maand oid zal de breuk veel echter voelen...Bovendien heb je na een maand ook pas weer wat te bespreken en is je vraag hoe het gaat ook een beetje relevant aangezien het dan pas een beetje heeft kunnen bezinken...

een maand kan lang duren I know, maar je moet op de lange termijn denken. Bovendien, als je direct laat weten nog open te staan voor een 2e run, kan zij mss ook het gevoel krijgen dat ze je op de "reservebank" kan zetten... :/
  donderdag 21 april 2011 @ 00:58:31 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95790734
Ze heeft een ander en om haar straatje schoon te vegen doet ze alsof het jouw schuld is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:13:12 #13
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_95841166
Lol, dat vrouwen altijd volgens fok vreemd gaan :') , misschien pasten TS en zijn vriendin wel niet meer zo bij elkaar. Dingen veranderen, mensen ook.
pi_95842441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef nurpp het volgende:

[..]
een maand kan lang duren I know, maar je moet op de lange termijn denken. Bovendien, als je direct laat weten nog open te staan voor een 2e run, kan zij mss ook het gevoel krijgen dat ze je op de "reservebank" kan zetten... :/
Goed punt :)
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:16:29 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95842494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:13 schreef Kittl het volgende:
Lol, dat vrouwen altijd volgens fok vreemd gaan :') , misschien pasten TS en zijn vriendin wel niet meer zo bij elkaar. Dingen veranderen, mensen ook.
Precies. Soms lopen dingen op deze manier en dan is het nu eenmaal beter zo. In het begin is het effe kut, maar je kunt 'gewoon' uit elkaar groeien.
Gourmetten of steengrillen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 april 2011 @ 10:25:16 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95842715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef Rym0 het volgende:
Wat raden jullie me aan? :)
Geen 'vrouwtje' meer gebruiken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95845075
quote:
Geen 'vrouwtje' meer gebruiken...
Wat is daar mis mee? Vrouwtje, meisje, wijfie.

Klinkt beter dan hoer of sletje. :)
Last van zure lucht?
pi_95847417
Houdt ze van je om wie je bent of om wat ze van je had kunnen maken?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_95850034
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon los laten.
Komt ze terug, prima.
Komt ze niet terug dan had dat zo moeten zijn.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:29:34 #20
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95850829
Na twee jaar beginnen partners zichzelf te zijn.. daar gaat het vaak mis. Je kunt dan ook zeggen dat jullie niet bij elkaar passen, blijkbaar vond madam het onnodig om zich aan te passen. de vraag hier is óf de egoist het waard is om je voor aan te passen?

zulke mensen kun je beter op hun loop laten, naar mijn mening.
wat je zegt ben je zelf.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:40:25 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95851191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef From.the.block het volgende:
Na twee jaar beginnen partners zichzelf te zijn.. daar gaat het vaak mis. Je kunt dan ook zeggen dat jullie niet bij elkaar passen, blijkbaar vond madam het onnodig om zich aan te passen. de vraag hier is óf de egoist het waard is om je voor aan te passen?

zulke mensen kun je beter op hun loop laten, naar mijn mening.
Blijkbaar vond 'madam' het niet meer leuk genoeg en heeft ze eieren voor haar geld gekozen.
pi_95852957
Ik zou niet contact met haar zoeken zij wou geen contact meer dus dan zet je het daarbij

Wacht af en wees hard je laat je toch niet kennen? wie heeft er nou een wijf nodig :P
pi_95853505
1, Je veranderd niet (en al helemaal niet voor iemand anders)
2, Niets opschrijven
3, Verbreek elk contact
4, Geen ruzie meer in de tent, jij weer happy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')