Hoezo?quote:
Ja gaat nu automatisch!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nogmaals, ik dacht dat ik de LaPo had maar Bommie had die.
TT-nummer is nog fout ook
Ja die gaat vanzelf tegenwoordig, je loopt achter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
TT nummer hoef je niets meer aan te doen. Dat gebeurt automatisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
ook een hondje is niet waterdicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Sharon is een zeikerd volgens Wazigwijfke:(
Dankequote:
Mo kvdw en Lau ligt ergensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waar zijn Lau en Mo naartoe? Slapen?
Dit was echt liev, alleen beetje jammer dat er meteen weer zo'n slinger aan gegeven wordt.quote:Karim zorgt voor een strak lichaam
20 april om 13.54
Segredo fungeert als extra gewicht.
Karim is de hele dag al in de weer. Het is duidelijk dat hij zich goed voorbereid op zijn dates van vanavond. Hij heeft al uitgebreid met zijn medebewoners besproken wat hij moet vragen en hoe hij zich gaat opstellen. Naast genoeg gespreksstof, moet je natuurlijk ook lekker in je vel zitten. Karim traint zijn spieren, zodat hij er vanavond goed uitziet. Segredo zorgt voor extra gewicht zodat Karims workout extra intens is. Het mag duidelijk zijn, Karim komt vanavond goed beslagen ten ijs. Wil jij weten hoe zijn date verloopt? Kijk dan vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5!
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit was echt liev, alleen beetje jammer dat er meteen weer zo'n slinger aan gegeven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |