Hoezo?quote:
Ja gaat nu automatisch!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nogmaals, ik dacht dat ik de LaPo had maar Bommie had die.
TT-nummer is nog fout ook
Ja die gaat vanzelf tegenwoordig, je loopt achter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
TT nummer hoef je niets meer aan te doen. Dat gebeurt automatisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
ook een hondje is niet waterdicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Sharon is een zeikerd volgens Wazigwijfke:(
Dankequote:
Mo kvdw en Lau ligt ergensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waar zijn Lau en Mo naartoe? Slapen?
Dit was echt liev, alleen beetje jammer dat er meteen weer zo'n slinger aan gegeven wordt.quote:Karim zorgt voor een strak lichaam
20 april om 13.54
Segredo fungeert als extra gewicht.
Karim is de hele dag al in de weer. Het is duidelijk dat hij zich goed voorbereid op zijn dates van vanavond. Hij heeft al uitgebreid met zijn medebewoners besproken wat hij moet vragen en hoe hij zich gaat opstellen. Naast genoeg gespreksstof, moet je natuurlijk ook lekker in je vel zitten. Karim traint zijn spieren, zodat hij er vanavond goed uitziet. Segredo zorgt voor extra gewicht zodat Karims workout extra intens is. Het mag duidelijk zijn, Karim komt vanavond goed beslagen ten ijs. Wil jij weten hoe zijn date verloopt? Kijk dan vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5!
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit was echt liev, alleen beetje jammer dat er meteen weer zo'n slinger aan gegeven wordt.
Zou ik ook niet doen , dus stem maar niet.heeft zie in elk geval weer een stem minderquote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou willen stemmen op Laura.
Maar ik geef Net5 geen cent.
ik ga over mijn nek... en gil Madelief haal bakje.... Madelief haalt bakje en ik kan lekker kotsen nuquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Huh, Djoon krijgt bloemen van Mo? Hemelse goedheid.
WTF.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Blackprinces het volgende:
Mo geeft dus bloemen aan Jo met excuses............over een aanvaring???
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie dat Laura er ALLES aan doet om een eindsprint te starten voor de kijkers zodat ze veel sms-jes krijgt en kan blijven donderdag....
Uhm nee, mevrouw ligt gewoon weer lekker gestrekt.
Ik hoor Joanna straks al zeggen: " He bah, ik had liever dat lijstje van BUlletje gehad... "quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Blackprinces het volgende:
Mo geeft dus bloemen aan Jo met excuses............over een aanvaring???
leer ze en laterssquote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was weer gezellig, ik moet naar de les. Bye mensen
als ze daar weer over begint donder ik weer die stream uitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoor Joanna straks al zeggen: " He bah, ik had liever dat lijstje van BUlletje gehad... "![]()
![]()
Geen vaas? Wel joh, die gaapbek van Laura past heel dat boeket in.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Tamaartje het volgende:
Krijgt ze bloemen hebben ze geen vaas
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Geen vaas? Wel joh, die gaapbek van Laura past heel dat boeket in.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Mag lijden dat Segje nu ff Jo fröbelwerk in 1000 stukjes scheurt, dan is hij toppie bezig.
Haha ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Lief toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Huh, Djoon krijgt bloemen van Mo? Hemelse goedheid.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef Tamaartje het volgende:
Oh ik zie het al gebeuren dat Mo uitschiet met dat mes
Dat is nou Laura. Geen mooi weer spelen om zieltjes te winnen. What you see is what you get. Topwijfie!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie dat Laura er ALLES aan doet om een eindsprint te starten voor de kijkers zodat ze veel sms-jes krijgt en kan blijven donderdag....
Uhm nee, mevrouw ligt gewoon weer lekker gestrekt.
nee inderdaad. Kijk lau zal wel in bed liggen, maar waar is karim danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef K_L het volgende:
Ik zie Lau en Karim al een tijdje niet meer op stream?
er onderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee inderdaad. Kijk lau zal wel in bed liggen, maar waar is karim dan
Ja heel spontaan.....mooie actie.....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef beequeen het volgende:
Mo dacht dus dat het een boeket van Maik was. Hoe spontaan.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze daar weer over begint donder ik weer die stream uit
Ah thanks, goeie tip.quote:
dit zit je nu spontaan te tikken uit jezelf....zeg dat jij dit gewoon verzonnen hebt nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef Roguee het volgende:
Moeder Joanna heeft geld overgemaakt aan Stem voor bosje bloemen Joanna#secretstory #secretstorynl #sstnl #sst greetz uit Istanbul
Hahaha ja nee mooi niet, tis weer gezellig op twitterquote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dit zit je nu spontaan te tikken uit jezelf....zeg dat jij dit gewoon verzonnen hebt nu.
en dan nog zijn er mensen die beweren dat jo niet voorgetrokken wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hahaha ja nee mooi niet, tis weer gezellig op twitter
Haters hebben ook een rijke fantasie hè...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoor Joanna straks al zeggen: " He bah, ik had liever dat lijstje van BUlletje gehad... "![]()
![]()
tja dat krijg je met grove poriën in je schaamlippen......quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu snap ik ook dat Betty Bitch zei dat ze geen goedkope kut heeft..
[ afbeelding ]
Ze hebben ons al lang losgelaten, ze moeten het hebben van de daily en live kijkers, die zien niet alles.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het is weer de Djoon show hè? Blommen, straks dat complimentengedoe en tijdens de daily de brief.
Hoe achterlijk denken ze bij SST dat we zijn.
yup..........aan de kant geschoven streamers dat zijn we dusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben ons al lang losgelaten, ze moeten het hebben van de daily en live kijkers, die zien niet alles.
Heb ik al vaker gemerkt. Jo is heel gauw blij te maken met kleine attenties.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
leer ze en laterss
Jo is lyrisch over de bloemen
Ik weet het ka, maar ik erger me echt kapot aan de gang van zaken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef kahaarin het volgende:
Ze hebben ons al lang losgelaten, ze moeten het hebben van de daily en live kijkers, die zien niet alles.
Ben geen hater, heb ergens wel respect voor haar slimme toneelspel.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haters hebben ook een rijke fantasie hè...
jij gaat me nu proberen te triggeren he??quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gemerkt. Jo is heel gauw blij te maken met kleine attenties.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef danilel het volgende:
[..]
tja dat krijg je met grove poriën in je schaamlippen......
Geen idee en ik schaam me dr ook niet voorquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef bixs het volgende:
ik schaam mij diep maar hoe werkt twitter ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef Chanel5 het volgende:
Jo bloemen van Mo? het moet niet gekker worden!!!
zie je??? zelfs op deze manier proberen ze je haar door de strot te duwenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef R0T29 het volgende:
Beeld blijft hangen hier bij UPC op... Jo...
ziggo ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef R0T29 het volgende:
HOUDEN ZO!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef R0T29 het volgende:
Bij Ziggo ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef R0T29 het volgende:
Heb zelf geen account, dat hoeft ook niet om mee te lezen http://twitter.com/search?q=sstnlquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef bixs het volgende:
ik schaam mij diep maar hoe werkt twitter ?
Ik heb ook tweetdeck ofzo, maar vraag mij ook niet hoe je iemand een bericht kan sturen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef K_L het volgende:
[..]
Geen idee en ik schaam me dr ook niet voor
Ondergeschoven kindjes, puppies in de bench.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yup..........aan de kant geschoven streamers dat zijn we dus![]()
Irriteer u niet verwonder u slechts.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het ka, maar ik erger me echt kapot aan de gang van zaken.
Tsja maar ze had met de rest dan ook niks om goed te maken, dat dan ook weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Roguee het volgende:
Mo heeft dus, zoals zij nu zegt, zelf gekozen aan wie zij de blommen mocht geven.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij gaat me nu proberen te triggeren he??
dankje hier heb ik voor nu wat aanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb zelf geen account, dat hoeft ook niet om mee te lezen http://twitter.com/search?q=sstnl
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook tweetdeck ofzo, maar vraag mij ook niet hoe je iemand een bericht kan sturen.
ik ga je helpen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij gaat me nu proberen te triggeren he??
En jij gelooft dat? Ze dacht dat het blommen van Maik waren. Dus ff snel iets verzinnen zodat de blommen voor Djoon zijn. Hoe doorzichtig.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Roguee het volgende:
Mo heeft dus, zoals zij nu zegt, zelf gekozen aan wie zij de blommen mocht geven.
Echt hoor, je zou er spontaan Jo fan van worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ondergeschoven kindjes, puppies in de bench.
[..]
Irriteer u niet verwonder u slechts.Je hebt wel gelijk hoor, het is zo duidelijk dat Jo er in moet blijven, ik denk dat ze het zelfs nog wel voor elkaar krijgt dat zij en Phil samen op zolder mogen. Helaas...
Nee, ik gaf weer wat ze er zelf over te zeggen hadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft dat? Ze dacht dat het blommen van Maik waren. Dus ff snel iets verzinnen zodat de blommen voor Djoon zijn. Hoe doorzichtig.
Viel me ook al opquote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Af en toe trilt haar hand hier, alsof iemand een photoshop á la dit wil maken...
[ afbeelding ]
indd en dan de manier HOE ze in dat stinknest ligt , met die opgetrokken dekensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Flashbox het volgende:
Ze moeten die achterlijke strijkplank is foto's laten zien van mensen die in het ziekenhuis liggen.
Ze doet GVD net of ze een terminale ziekte heeft, door de godganse dag op bed te liggen.
Het zal je kind maar wezen, ik zou me ogen uit me kop schamen.
en ik ram dus nu net op F5quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef Tamaartje het volgende:
Stream 3/4 zijn bij mij vastgelopen en na refresh gaan ze niet meer aan
Dat heb ik ook hoor, maar we kunnen er zo weinig aan doen. Laura of Jo, één van de twee zal morgen moeten vertrekken. Nee, rechtvaardig is het niet. En ik verwacht ook geen missie waardoor ze allebei mogen blijven..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat jij voelt dat ik zit te stuiteren achter me pc van onrechtvaardigheid
zie jo op 4 haar vuilnis tenue aantrekkenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Flashbox het volgende:
volgens mij hangen alle streams nu vast,
hmmmzzz ik bedoelde dat ik het belachelijk vind dat jo der moeder bossie bloemen mag geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar we kunnen er zo weinig aan doen. Laura of Jo, één van de twee zal morgen moeten vertrekken. Nee, rechtvaardig is het niet. En ik verwacht ook geen missie waardoor ze allebei mogen blijven..
Idd, ach ja, zo hebben we hier wat te mopperen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt hoor, je zou er spontaan Jo fan van worden.
Ik heb veel gezien in de jaren rls, maar het wordt niet eens meer verborgen nu dat ze haar erin willen houden. Niet leuk meer zo.
Bekijk het van de zonnige kant, 100% minder gezeik over Laura of Joanna hier vanaf morgenavond, ik zal het niet missen in ieder geval!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar we kunnen er zo weinig aan doen. Laura of Jo, één van de twee zal morgen moeten vertrekken. Nee, rechtvaardig is het niet. En ik verwacht ook geen missie waardoor ze allebei mogen blijven..
Zie je dat sjaggerijnige smoelwerk tenminste niet, jammer dat je het wel hoort: kan iemand het gehele debed niet door haar strot proppen? Ik wil helemaal niet zo negatief zijn maar ze haalt het ergste in me naar boven!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
indd en dan de manier HOE ze in dat stinknest ligt , met die opgetrokken dekens
Ah oké, maar dat die bloemen van Jo's moeder zouden zijn berust natuurlijk alleen maar op speculatiesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmmzzz ik bedoelde dat ik het belachelijk vind dat jo der moeder bossie bloemen mag geven.
Moeten ze het voor iedereen toestaan....niet alleen voor haar.
ik heb hier twitterbericht rond zien gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké, maar dat die bloemen van Jo's moeder zouden zijn berust natuurlijk alleen maar op speculaties
Haha.. je weet zo onderhand toch wel dat hier alles uit de kast wordt getrokken om Jo en/of Lau in een slecht daglicht te stellen..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb hier twitterbericht rond zien gaan.
hmmm ik ga zelf nog eens ff koekeloeren op ss site.
Wordt weer para hier...
Bij Geer bewegen gewoon de bladeren dus lijkt me niet dat ie hangtquote:Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
die kunnen wel lang stil blijven zitten en liggen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tsja Mo mocht zelf iets uitzoeken, maar alleen voor iemand waar ze een aanvaring ( was vrij duidelijk vorige week aan het einde van week van de angst ) mee gehad heeft, dat Joanna de enige is dat berust dan uiteraard weer op louter toeval.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké, maar dat die bloemen van Jo's moeder zouden zijn berust natuurlijk alleen maar op speculaties
heb wel geluid maar stilstaand beeld.Nieuwe Streamlocks?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Ik heb wel stream geen geluid.
Geer vrees ik, zaagt behoorlijk zeg. Hoewel lang niet zo erg als Servio.quote:
Why moet dat met mijn post. Why.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu snap ik ook dat Betty Bitch zei dat ze geen goedkope kut heeft..
[ afbeelding ]
BELOOFD.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
Het beloofd een spannende strijd te worden.
Jij kijkt via upc of ziggo?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef beequeen het volgende:
Stem: Djoon, doe je zender om.
Geer: dat heb ik ook altijd als ik ergens naartoe loop. Dan laat ik mijn zender gewoon liggen.
Haha, grappig.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef beequeen het volgende:
Stem: Djoon, doe je zender om.
Geer: dat heb ik ook altijd als ik ergens naartoe loop. Dan laat ik mijn zender gewoon liggen.
Streams doe het hier gewoon, althans 1 en 2. Op streams 3 en 4 heb ik een Post-it geplakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Jij kijkt via upc of ziggo?
Stream doet hier geen bal meer.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
Een bloemetje voor Joanna
20 april om 14.36
Monique krijgt een missie.
Er ligt een mooi boeket in de Kamer van de Waarheid. De Stem zegt tegen Monique dat ze deze bloemen aan een van haar medebewoners mag geven waar zij in de afgelopen weken een aanvaring mee heeft gehad. Monique wil dit mooie boeket geven aan Joanna omdat zij in de Week van de Angst een kleine aanvaring met elkaar hadden, die voortkwam uit fanatisme. Het kost haar 250 euro voor dit mooie gebaar. Als Monique de Kamer van de Waarheid uitloopt, loopt ze snel naar Joanna en geeft haar de bloemen. Joanna is hier erg blij mee en knuffelt Monique
Laat zien!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef danilel het volgende:
er is echt een bitchfight gaande op twitter...........ilovit
ben net ff langs gezoefdquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef danilel het volgende:
er is echt een bitchfight gaande op twitter...........ilovit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag m staanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb ook even mijn duit in het zakje gedaan;
[ afbeelding ]
Dat weet je niet hè? Voor hetzelfde geld is er een bitchfight bezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
Gelukkig gebeurd er weinig in het huis, dus is een freeze op S3/4 niet zo erg.
Jezus kree, dat mensen zo ver gaan hiervoorquote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef Reksie1981 het volgende:
KRKMNS - laura
@sylly66 - houd je vervloekte muil lekker, jaloers mens. Kan je geen borstvergroting of botox betalen, dat je daar zo om zeikt?
18 seconds ago Favorite Retweet Reply
Alex is het leukstquote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jezus kree, dat mensen zo ver gaan hiervoor
Nog even en ze gaan shipwarren. Dat Laura en Karim leuker zijn dan Laura en Alex... Of Laura en Guido
Heb je je make-up en je meest sexy kleding al uit de kast gehaald, om Betty Bitch van Schiphol te halen?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. je weet zo onderhand toch wel dat hier alles uit de kast wordt getrokken om Jo en/of Lau in een slecht daglicht te stellen..
Ik kan niet kiezen, ik denk dat Laura zelf gekozen heeft voor Luira en haar bed.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jezus kree, dat mensen zo ver gaan hiervoor
Nog even en ze gaan shipwarren. Dat Laura en Karim leuker zijn dan Laura en Alex... Of Laura en Guido
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb ook even mijn duit in het zakje gedaan;
Hoi BQquote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je niet hè? Voor hetzelfde geld is er een bitchfight bezig.
Hoi Bongetje.
Wacht maar, daar wordt nog wel wat mee gedaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:06 schreef danilel het volgende:
en jo heb slecht nieuws gehad, ze mag haar highfasjionjurk nie aan...
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Chuckster het volgende:
Doen stream 3 en 4 het bij jullie ook niet? bij 3 is het beeld zwart en bij 4 heb ik geen audio
Heb je ook het UPC/Ziggo kanaal? Als hij het daar ook niet doet ligt het iig niet aan de I-net streamserverquote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Chuckster het volgende:
Doen stream 3 en 4 het bij jullie ook niet? bij 3 is het beeld zwart en bij 4 heb ik geen audio
Hehehe, die stem heeft ook wel eens gevoel voor humor.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Vultarian het volgende:
zit jo al bijna een dag een vuilniszakken jurk te maken en nu verteld de stem dat ze die niet aan mag doen?
daar doet ie het welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je ook het UPC/Ziggo kanaal? Als hij het daar ook niet doet ligt het iig niet aan de I-net streamserver.
Hear hear!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe erg Laura ook gaapt en hoe erg ze lui op ieder oppervlak ligt niets te doen...
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges van die Betty/Beppie Breipen, van die manipulerende idioot met haar manipulerende moeder.
Open je ogen!!!!!
SST is alleen nog een beetje geloofwaardig als Betty eruit is.
Dan ligt het aan Brightcove, iig zal het zo weer opgelost zijn verwacht ikquote:
Gewoon omdat het kan gequote. Al kan dat "Open je ogen!!" ook van toepassing zijn op de slapende Laura.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe erg Laura ook gaapt en hoe erg ze lui op ieder oppervlak ligt niets te doen...
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges van die Betty/Beppie Breipen, van die manipulerende idioot met haar manipulerende moeder.
Open je ogen!!!!!
bij mij idemquote:Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
STEM OP LAURA!!!!
Open je ogen!!!!!
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reboot van het streamsysteem.
heb vannacht gemist, wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef Dakotamu het volgende:
ik schommelde af en toe een beetje met mijn mening over JO
oliedom, maar hart op de juiste plek... OF manipulatief kreng
na vannacht was het wel duidelijk dat het een waardeloos kutkind is, maar toch: WEG MET LAURA, jo kan ook volgende week
ging over de hond, karim wou em meenemen om bij hem te slapen..quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef danilel het volgende:
[..]
heb vannacht gemist, wat was er gebeurd?
ja en waarover eigenlijk...........hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het viel me net al op dat we ondertussen bijna 465.000 posts in dit subforum hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef little_me het volgende:
ik was echt helemaal voor joanna, tot dat ze iets met flip kreeg, ben er zo op afgeknapt op dat dwangmatige neurotische aandachts gedrag van haar
de meeste gaan over een slapende luira weet ik zeker hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en waarover eigenlijk...........hahaha
maar dan is Jo toch manipulatief.......waarom moet laur er dan uit?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ging over de hond, karim wou em meenemen om bij hem te slapen..
jo: sharon wordt woest
karim: niet doen dan?
jo: van mij mag je hoor, moet je helemaal zelf weten
5 minuten later
Jo tegen sharon: ik kon hem echt niet tegenhouden
For example... Het subforum van The Bunker Online destijds haalde maar 175.662 posts. Maar ja, dat was dan in 1 maand tijd, maximaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en waarover eigenlijk...........hahaha
maar ja dat valt dan ook echt op aan haarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef little_me het volgende:
[..]
de meeste gaan over een slapende luira weet ik zeker haha
de bunker vond ik veel leuker dan secret storyquote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For example... Het subforum van The Bunker Online destijds haalde maar 150.000 posts. Maar ja, dat was dan in 1 maand tijd, maximaal.
Dus relatief deed zelfs DIE realitysoap, die alleen via internet te kijken was... Het beter dan Sst.
kan je nagaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For example... Het subforum van The Bunker Online destijds haalde maar 175.662 posts. Maar ja, dat was dan in 1 maand tijd, maximaal.Dus... relatief deed zelfs DIE realitysoap, die alleen via internet te kijken was... Het beter dan Sst.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef little_me het volgende:
[..]
de bunker vond ik veel leuker dan secret story
Je vergeet Jeroentje-de-verkrachterquote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ook.
Met calimero-Eline, zeikerd-Marielin en popie jopie-Peter
ik kan helemaal NIETS positiefs vinden aan lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 15:23 schreef danilel het volgende:
[..]
maar dan is Jo toch manipulatief.......waarom moet laur er dan uit?
nou liever eerst sharon dan kan die hond naar huisquote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik kan helemaal NIETS positiefs vinden aan laura
iemand zei al: alletwee weg... mee eens.. maar als dat niet kan, dan jo maar volgende week wat mij betreft
op die manier, ok!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik kan helemaal NIETS positiefs vinden aan laura
iemand zei al: alletwee weg... mee eens.. maar als dat niet kan, dan jo maar volgende week wat mij betreft
Ik heb TBO helaas niet gevolgd, maar SST vind ik persoonlijk als ik het naast BB en DGK neerleg, een van de mindere RLS'sen, alleen HBB was nog slechter maar dat concept was ook heel andersquote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef little_me het volgende:
[..]
de bunker vond ik veel leuker dan secret story
Walgelijk kindquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
5 minuten later
Ja, waarom zit hij eigenlijk niet in Sst?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je vergeet Jeroentje-de-verkrachter
Laterssssquote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
5 minuten later
is toch niet zeker dat ie met haar meegaat?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef little_me het volgende:
[..]
nou liever eerst sharon dan kan die hond naar huis
Mijn oprotvolgordequote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
is toch niet zeker dat ie met haar meegaat?
maar in ieder geval mag ook sharon wel volgende week weg, maakt me niet zoveel uit
mijn oprotvolgorde:
Lau
jo/sharon
jo/sharon
flip
mo
gerard
karim (met de winst)
Ben het weer eens volledig met je eens prinsesje.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mijn oprotvolgorde
Jo
Mo
Lau
Flip
Sharon
Karim
Winnaar Geer
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben het weer eens volledig met je eens prinsesje.
zou er ook wel mee kunnen leven als geer wint, ik heb eigenlijk ook alleen maar een top 2quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mijn oprotvolgorde
Jo
Mo
Lau
Flip
Sharon
Karim
Winnaar Geer
Maik heeft genoeg tijd gehad om puin te scheppen denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef little_me het volgende:
ik denk zelf dat mo volgende week op de stoel zit, want gister heeft ze aangegeven dat ze wil weten of ze dan door gaat en mag blijven, ik denk dat ze dan naar huis moet
zoals het er nu voorstaat gaat lau wegquote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
Deze week verwacht ik iig dat Laura weggestemd gaat worden, al weet je het nooit helemaal zeker met SST
Die zal daar wel fanatiek mee bezig zijn, wie weet heeft hij ook Flashbox laten blocken op Y-tube, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maik heeft genoeg tijd gehad om puin te scheppen denk ik.
Ook druk met twitteren die Maik had ik begrepenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zal daar wel fanatiek mee bezig zijn, wie weet heeft hij ook Flashbox laten blocken op Y-tube, maar dat weet ik niet zeker
Er ziten twe in die hopen op een afscheidsbedrag, maar ik hoop dat die twee er keihard uitgestemd worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef little_me het volgende:
ik denk zelf dat mo volgende week op de stoel zit, want gister heeft ze aangegeven dat ze wil weten of ze dan door gaat en mag blijven, ik denk dat ze dan naar huis moet
Belachelijk he?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap ook die hilarische toneelstukjes niet, met badjassen en vuilniszakken en zo
Lol, dat zou best kunnen, is hij daar slim genoeg voor?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zal daar wel fanatiek mee bezig zijn, wie weet heeft hij ook Flashbox laten blocken op Y-tube, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Dakotamu het volgende:
misschien is mijn volgorde ook gewoon gebaseerd op mijn gezondheid, mijn vullingen springen eruit als lau of sharon hun bek opentrekken
met 2% van de stemmenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er ziten twe in die hopen op een afscheidsbedrag, maar ik hoop dat die twee er keihard uitgestemd worden.
Daar kijk ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook druk met twitteren die Maik had ik begrepen
volgens mij wil hij die dates helemaal niet naar aanleiding van dat gesprek vannachtquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Tamaartje het volgende:
Karim is zo schattig ... lekker bezig met die dates
te zot voor woorden, dat ze zgn. volwassen zulke kleuteropdrachten geven. Geeft het niveau van het programma duidelijk aan,quote:
Liever niet nee, maar hij is er toch wel erg mee bezig..quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef little_me het volgende:
[..]
volgens mij wil hij die dates helemaal niet naar aanleiding van dat gesprek vannacht
Wie wel? Djoon zorgt er iig voor dat ze een privé stream heeft. Ze kan nl ook gewoon bij de groep gaan zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap ook die hilarische toneelstukjes niet, met badjassen en vuilniszakken en zo
Je zou het hem niet geven maar ik zie Maik dat zomaar doen hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat zou best kunnen, is hij daar slim genoeg voor?
hoe weet hij het verschil nouquote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zag er toevallig 1 dat ie alleen op redelijke mensen wilde reageren ofzo
Zijun geen opdrachten, maar zogenaamd leuke eigen initiatieven van de Mo's en Jo;s in het huisquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
te zot voor woorden, dat ze zgn. volwassen zulke kleuteropdrachten geven. Geeft het niveau van het programma duidelijk aan,
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
of: het spijt me... er is NIET op jou gestemd
Dat vinden de tieners leuk het moet natuurlijk niet te ingewikkeld worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
te zot voor woorden, dat ze zgn. volwassen zulke kleuteropdrachten geven. Geeft het niveau van het programma duidelijk aan,
inddquote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat vinden de tieners leuk het moet natuurlijk niet te ingewikkeld worden.
inderdaad dat zei ze gisterquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Wat voor statement wil ze er nu mee maken? Dat ze zelfs mooi is in een vuilniszak of zo?
tja, niveautje veterdiploma en zwemdiploma Aquote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijun geen opdrachten, maar zogenaamd leuke eigen initiatieven van de Mo's en Jo;s in het huis
Het verhaal gaat dat ze zoiets al een keer met Sophia wilde gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Wat voor statement wil ze er nu mee maken? Dat ze zelfs mooi is in een vuilniszak of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |