Ja, ik vind zelf de klaver vier erg chill, maar de harten zeven mag er ook zeker zijn, zeker de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op[/info]
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?
Geen idee, ik speel op PS3 want dat is gratisquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op[/info]
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?
Ja. Kowloon is de bomb diggity met de Stakeout. Andere maps ook prima te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die al 6 dagen offline is, fijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel op PS3 want dat is gratis
Kowloon is zeker tofquote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Kowloon is de bomb diggity met de Stakeout. Andere maps ook prima te doen.
Happerdehapquote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die al 6 dagen offline is, fijnmaarja erg offtopic he
Waarom moet de GAM SC verkloot worden door dezelfde heikneuters die hier komen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Noemde gij men een heikneuter huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom moet de GAM SC verkloot worden door dezelfde heikneuters die hier komen?
Ik ben er weer, dus alles komt goed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef kenserkabouter het volgende:
Wat een draak van een topic is dit geworden.
vanaaf ffies kijken, lijkt er wel op dattie nog steeds uit de lucht isquote:
Neuh, hoor het wel als hij weer online kan..quote:
Die opmerking was dan ook niet "leuk" bedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Als dat zn topvorm is dan heeft die een zware tumor in zn humor
Probeer vanavond ook wel ff. Al meer dan een week niet op PSN gezeten geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
vanaaf ffies kijken, lijkt er wel op dattie nog steeds uit de lucht is
Och, op de xbox kan je teminste online spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef ForumPimp het volgende:
Er is goed wat mis met de matchmaking op de xbox360.
Dat is waar ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, op de xbox kan je teminste online spelen.
En dat is helemaal geen probleem, en zeker het geld waar. In tegenstellen tot een netwerk wat er nu 4 dagen ofzo uit ligt.quote:
Snap je punt, maar ik vind het altijd wel lekker om in de avond nog even een uurtje te spelen. FIFA11 of Black ops ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef BzP het volgende:
klinkt misschien inmiddels cliche, maar met dit mooie weer boeit t me een stuk minder..
Het is meer een principe kwestie
Ik ben vandermar, beetje trollen lopen trollen is een hobby. Aangezien ik ook andere fora afstruin kan ik hier niet alle dagen even de bink uithangen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha wie ben je? Je snapt al hoe het hier werkt zie ik?
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vandermar, beetje trollen lopen trollen is een hobby. Aangezien ik ook andere fora afstruin kan ik hier niet alle dagen even de bink uithangen.
xxx Henk, sonja en de koters
O en dan even dit.
xbox360 > ps3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |