Uhhu..quote:
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.quote:
QFTquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef SoldMayor het volgende:
Bad Company 2 en Halo Reach hebben anders nooit lag.
Heb Gears nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
Verder wie speelt er nou gaylo en BC2!
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
Verder wie speelt er nou gaylo en BC2!
Draait FIFA niet op servers? Maar 90% van de lag zou je weg kunnen halen door alle games op dedicated servers te laten draaien maar dit kost geld dus dat gaat niet gebeuren. Dat heeft vrij weinig met XBL te maken imoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb Gears nooit gespeeld.
Heb soms wel lag bij FIFA..
Ik ben tegenwoordig nog voor ajax!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?
Draait BC2 dan ook niet op die servers?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ja fifa draait op EA servers dus dan weet je het wel.
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draait BC2 dan ook niet op die servers?
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.
Maar als je je stats wilt bekijken ofzo dan is het vaak een hopeloos zooitje.
Ja ik heb verder toch geen problemen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.
Goedzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb verder toch geen problemen?
XBL is top. Alleen de verbinding bij cod is soms slecht.
enigstequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?
Ik kan er niet mee overweg met een Xbox controller.
Vreemd, zal wel aan mij liggen.
Citeer waar ik heb getpyt; Dat het aan de controller ligt? Of in een ander context?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef Timnation het volgende:
[..] maar dat betekent nog niet dat het aan de controller ligt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |