quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohhja haha lol
PS3 suckz lol hackers lol xD 360 > ps3 hiahiaa no homo ;X xD
Jij moet ook echt overal op reageren he!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
Liever een klapjosti dan een bruinwerker!
Sowieso "rondlopen" op FOK!![]()
Met de meeste bedoel je TS? of...? ik herken het namelijk helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Nee hoor helemaal niet, de PS3 is een erg tof apparaat met best coole games
Het is alleen zo jammer dat de meeste PS3 gebruikers die op FOK! rondlopen van die klapjosties zijn
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het trieste is dat achteraf het altijd word afgedaan als 'Troll' of wat dan ook... erger me gewoon aan dat gedrag, het is allang niet grappig meer. Vind je dat wel, dan betwijfel ik je humor iq
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.
Ben het met je eens.
Hoi.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.
Ben het met je eens.
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik wel herken is dat alle 360 owners hier nogal een arrogante houding lijken te hebben tegenover PS3 gebruikers, en gelijk met suffe opmerkingen komen als (vaak ook nog tegen een andere ps3 gebruiker) er tegen elkaar word gepraat.
Nee, je bent een irritante puber (Met een xbox)quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.
Is XBL beter dan PSN omdat XBL niet gehackt is? Wil niet zeggen dat het niet mogelijk is/nooit zal gebeuren?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.
Ja, dat snap ik dus niet he. Volgens mij valt het wel mee dat PS3 mensen hier op hameren...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
NIETUS!! PEOPLE FUCKED JESUSquote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck people, get over it
Dit is dus precies wat iedereen bedoeld met dat gebitch, en toch doet iedereen er aan mee
Nee helemaal niet. Het is een beetje hun "main argument" in de xboxvsPS3 discussies.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet he. Volgens mij valt het wel mee dat PS3 mensen hier op hameren...
Er wordt gewoon meer geld ingestoken (van de users zelf) en dat zie je duidelijk in het functioneren ervan.quote:En ook het 2e snap ik niet.. ik heb een 360 en een ps3 maar ik zie niet echt in waarom marketplace en online van microsoft beter is. Kan ook persoonlijk zijn, weet ik.
Maar ik zie het niet.
Gelukkig maar. Zou wat zijn als het ook op de werkvloer zou zijn.quote:Sowieso bitchen om wat het beste isik zie het ook alleen op forums/fora en op het schoolplein.
Ze vinden me niet zo lief in KLB omdat ik weleens tegen sommige modjes daar die selectief modden zeg wat ik daarvan vindt.quote:@ kenserkabouter, jij bent dus kutkabouter? valt me nu pas op eigenlijk vanwege het 'hoi'
Wat is er met je oude account?
Misschien moeten ps3 en xbl een apart topic hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is XBL beter dan PSN omdat XBL niet gehackt is? Wil niet zeggen dat het niet mogelijk is/nooit zal gebeuren?
Ik heb zelf bij deze topics (ben ergens halverwege MW2 gaan meelezen) altijd het idee gehad dat iedereen xbox had en er pas tegen het einde/begin BO wat ps3 spelers bijkwamen, en dat deze xboxspelers vaak liepen te zeiken over ps3. Graphics, betere spellen, wel of niet betalen..Gezeik altijd. Heb het gewoon over het spel of ga naar een topic over de xbox of ps3.
Ik bedoelde meer een apart topic voor xbox en ps3 opzich, niet voor de game. Die is er toch ook al?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Misschien moeten ps3 en xbl een apart topic hebben
Laat je gezicht dan wat vaker zien in de sc ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik een beetje klaar met BO. Heb Mortal Kombat besteld en die komt vandaag of morgen binnen, dan zal ik weer wat vaker online zijn.....
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik een beetje klaar met BO. Heb Mortal Kombat besteld en die komt vandaag of morgen binnen, dan zal ik weer wat vaker online zijn.....
Zal ik doen!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat je gezicht dan wat vaker zien in de sc ofzo.
Ik had ook nog 20 eu ofso erop staan. Zal wel spoorloos verdwijnenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik mis BO wel, bijna 10e prestige. Wat zou er trouwens gebeuren met het geld dat ik nog op mijn PSNaccount had staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |