SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door GGMM op 21-04-2011 02:19:24 ]2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Wow, dat filmpje... Lijkt mij ook wel watquote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef jeroen25 het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen:
-weg-
Wie heeft er wel eens seks met een indiaan gehad?
Hoe was dat?
Zonder kostuum is wel jammer ja, maja die geluiden die ze produceert compenseert dat wel weerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik heb het filmpje nog niet bekeken (kan niet op mn werk:)) maarja, ben ik de enige fokker die seks met een indiaan heb gehad? Was een paar jaar geleden, en uitstekend! Jammer genoeg zonder kostuum, dat zou wel leuk zijn geweest, maar ze was zowiezo niet een indiaantje dat in tradionele klederdracht rond liep/loopt.
Aan de reacties te lezen niet op de manier zoals in het filmpje, en helaas ik kan mij de aflevering niet herinneren toen het op TV was haha.
Ha toch maar even bekijken als ik thuis ben, kan ik zien wat ik gemist heb...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef poo het volgende:
[..]
Zonder kostuum is wel jammer ja, maja die geluiden die ze produceert compenseert dat wel weer
Oh, vandaar dat jij er ervaring mee hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Ha toch maar even bekijken als ik thuis ben, kan ik zien wat ik gemist heb...
Als iemand trouwens zoiets wilt, kom naar Regina, Saskatchewan, er lopen tientallen indaanse hoertjes in de binnenstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |