1 topic niet meeposten en je bent geneest!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Levitation het volgende:
Dit topic staat zomaar in mijn MyAt! Wat nu als ik ooit wil afkicken?
Verplicht verslaafd.
Oh, gelukkig.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 topic niet meeposten en je bent geneest!
met jouw leeftijd is je dat vergeven, ik ben er mee opgegroeid..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik leerde 10CC pas kennen toen Tori Amos ze coverde
ik had een 70cc cilinder op mijn brommertquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik leerde 10CC pas kennen toen Tori Amos ze coverde
Nee, het sluit heel goed aan bij m'n concept, dat is het tonen van de achterkant van de stad. Dus de 'lelijke', industriėle dingen (moet een gebouwencomplex ontwerpen op het Fens terrein, bij de Bergen) en het behouden van de historie op dat plein. Duussss fabrieken = lelijk/industrieel = Philips = historie Eindhoven. Bam.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef ArTiC het volgende:
Philips is wel erg afgezaagd...zoek iets anders
Inkopper: wat is je concept?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, het sluit heel goed aan bij m'n concept.
nee zo word je genoemd als je ninja edits doetquote:
Ja ik had hem nooit gehoord, vandaar m'n vraag.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee zo word je genoemd als je ninja edits doet
wat is het nou?quote:
Geen idee of het buiten dit topic gebruikt wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had hem nooit gehoord, vandaar m'n vraag.
dat waren de 70s, acid enzo, daarvan raak je in de war..quote:
*denkt aan zijn vader*quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat waren de 70s, acid enzo, daarvan raak je in de war..
het anne frank plantsoenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef febster het volgende:
Nee geen koffie reclame vandaag, ik lig een dagje in het park.
reet omhoog, potje om het geld in te doen naast zichquote:
Ik denk dat dat iets te ver teruggaat, maar ik ga eens kijken want wellicht levert het wat op. Thanks!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Mexicaantje, wat wellicht leuke inspiratie is voor je opdracht is het industriƫle eindhoven voordat PHILIPS groot was. Langs de domme vanaf de effenaar t/m het van abbe loopt er een pad waar een aantal bordjes staan waar verteld wordt over de bedrijven die toen naast de dommel gevestigd waren.
dat zeker. al is het grote gevaar dat je te snel weer overbelast.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
fijn blueman, dat scheelt al een hoop!
gevoetbald. bal/voet ongelukkig erop gehad en toen klapte enkel om.quote:
je hebt er maar 1! Kom maar hier bbqen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef FUFR het volgende:
kom ik thuis, geen vrouw, geen eten
zit nu een bak sla weg te duwen.
Belt ze op: ik ga met de kinderen naar de mac.
vandaag hebben we er 2quote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je hebt er maar 1! Kom maar hier bbqen.
Daar is het nu heeeeerlijk weer voor!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:33 schreef FUFR het volgende:
Ze gaan wel HB's meebrengen voor me hoor ik net.
Oeee... wat voor burgers krijg je?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef FUFR het volgende:
ja maar dan moeten ze nu komen anders ligt hier een uitgemergeld lijk op ze te wachten
De McFUFR, dat is een koe met daarop een snee broodquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oeee... wat voor burgers krijg je?
7 euroknallers?
Dat is degene die het eetquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De McFUFR, dat is een koe met daarop een snee brood
jezus...willen ze dat je wegwaait?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kreeg maar 1 qp, een hb, med.friet (2 mayo) en een milkshake
quote:
gewoon blijven eten FUFFIE, en monteer meteen een paardenzadel op je fiets omdat je reedtje niet meer pastquote:
een paard kan heul niet fietsen jonguh.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon blijven eten FUFFIE, en monteer meteen een paardenzadel op je fiets omdat je reedtje niet meer past
*schuift bakje chocolade paaseitjes door*quote:
mm.. dank jequote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*schuift bakje chocolade paaseitjes door*
Lijkt me sterk dat ze pas over een jaar terugkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef FUFR het volgende:
ja maar dan moeten ze nu komen anders ligt hier een uitgemergeld lijk op ze te wachten
Ik ben terecht!quote:
Tja... Tilburg...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef febster het volgende:
Hier in Tilburg is het nog wat bewolkt.
nee hoor, die ging er goed in, al is de onderste helft gestolen door een meisje..quote:
Neequote:
Ehv is niet veel beterquote:
Tja... Eindhoven...quote:
hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef febster het volgende:
Dat typte ik toen ik net Boxtel uitreed en dacht dat het in Ehv ook wel bewolkt zou zijn, niet dus.
De jeugd van tegenwoordig!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, die ging er goed in, al is de onderste helft gestolen door een meisje..
Dan had je een klote avond. 2x verloren. Met darts en Real Madrid dat won...quote:
Met dit weer is niks klotequote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig!
[..]
Dan had je een klote avond. 2x verloren. Met darts en Real Madrid dat won...
kan je al weer lopen?quote:
Heb nu tape erom heen gekregen en ik moest rustig aan weer gaan proberen te lopen.quote:
Oe lastig.quote:
dat helpt niet neequote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oe lastig.
En dan is het weer ook nog eens prachtig.
ik zou het sowieso ff doen want je auto staat al een week scheef geparkeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:23 schreef Blueman het volgende:
Ben aan het proberen te achterhalen of ik mag autorijden met een voet die is ingetaped. Niet dat ik dat nu wil doen maar de tape moet er 10 tot 14 dagen op blijven zitten. En dan wil ik vooral weten of het mag en of ik dan ook verzekerd ben. Waar zou ik hiervoor een betrouwbare bron kunnen achterhalen? Zorgverzekeraar of iemand nog goede ideeen?
Had het gezien ja. Mijn vriendin had hem mee gehad en dit is het resultaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou het sowieso ff doen want je auto staat al een week scheef geparkeerd
dus ze heeft nu een blauw oog?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had het gezien ja. Mijn vriendin had hem mee gehad en dit is het resultaat.
Zal opdracht geven dat ze hem straks verplaatst.
Okay, dan bel ik niet naar het meldpunt huiselijk geweld.quote:
Zaterdag zat er al een dak op de tweede verdieping... of ja de platen hiervoor dus op zich wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay, dan bel ik niet naar het meldpunt huiselijk geweld.
Schiet het al op met de nieuwbouw?
Wanneer zal het klaar zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zaterdag zat er al een dak op de tweede verdieping... of ja de platen hiervoor dus op zich wel.
Begin januari 2012... als mee zit...quote:
zit je midden in die buurt of kijk je uit over de knaal?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Begin januari 2012... als mee zit...
kijk uit over het kanaal al komt er nog een berg voor...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zit je midden in die buurt of kijk je uit over de knaal?
een berg?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
kijk uit over het kanaal al komt er nog een berg voor...
Ja een tallud of hoe heet dat... tegen het geluid van die weg...quote:
geluid?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja een tallud of hoe heet dat... tegen het geluid van die weg...
Ook dat.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geluid?
worden die huizen niet geļsoleerd?
je mag er nog maar 50 dus het zal wel meevallen...zonde van het uitzicht gewoon
Nee je zal het niet zien...er ligt een berg zand voorquote:
Oe scherp!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee je zal het niet zien...er ligt een berg zand voor
je moet ietsquote:
wel kudt dat je met dit weer niet naar buiten kan...quote:
Heb krukken staan. Maar waar moet ik heen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel kudt dat je met dit weer niet naar buiten kan...
moet ik een rolstoel regelen?
mijn auto wassen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb krukken staan. Maar waar moet ik heen?
Mmm zou kunnen.quote:
dan was je gewoon zonder waterquote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mmm zou kunnen.
Moet ik wel eerst een plastic zak om mijn voet doen want mijn tape mag niet nat worden.
Ook een optie.quote:
dan zou ik hem door de wasstraat doen maar ik ben bang dat mijn voorbumper dan eraf gerukt wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook een optie.
Waarom doe je het eigenlijk niet zelf?
is je baas erbij? is handig voor het bestellenquote:
Die kan toch zo lekker schreeuwen die baas van je!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is je baas erbij? is handig voor het bestellen
EJ, 3 BIER EEN ZOETE WITTE WIJN EN EEN COLA!!!!111!
verrekte captain jackquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die kan toch zo lekker schreeuwen die baas van je!
Hoppakee!
Dat zegt hij dan niet evenquote:
met klantquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
met klant
wilde je er bij zitten
EN JA FEB, ik zeghet maar vast, WE WETEN HET VAN AWAKENINGS
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen voor Clash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*meezwijmeltquote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef febster het volgende:
Het gaat al heel de hele week nergens anders over. Maar de Gashouder ja, zucht, zwijmel
.
platjes?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
ik doe thuis wel platjes draaien morgen...
Pendulum.... Baskerville... volgens mij wel leuk fiske!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195989:Clash.html![]()
![]()
gokje: niks voor mijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195989:Clash.html![]()
![]()
Bloody Beetrootsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Pendulum.... Baskerville... volgens mij wel leuk fiske!
Baskerville vind ik wel kei tofquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Pendulum.... Baskerville... volgens mij wel leuk fiske!
ik draai alles jonguhquote:
Oh nee Eindhoven fo sho.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef febster het volgende:
Lekker hoor, dat Clash! Daarna bij je ouders slapen of ga je helemaal terug naar Eindhoven?
vond de film beetje tegenvallenquote:
wie?quote:
3x gezien. Bloody Beetroots ook. Tiga 1x. Goose ook. Ongeveer de helft van die line-up al maar ohhh ik houd van Tiga en TBBquote:
het komt door de drugsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
3x gezien. Bloody Beetroots ook. Tiga 1x. Goose ook. Ongeveer de helft van die line-up al maar ohhh ik houd van Tiga en TBB![]()
![]()
mexi honnie, zullen we afspreken dat het K. woord hier in Le Topique niet als zodanig als scheld- ende vloekwoord wordt gebruikt? Er is al genoeg taalverloederings.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die Pasen vieren![]()
kanker. Zul je zien dat er niemand meekan.
dat je van Tiga houdtquote:
Wat jij wiltquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
mexi honnie, zullen we afspreken dat het K. woord hier in Le Topique niet als zodanig als scheld- ende vloekwoord wordt gebruikt? Er is al genoeg taalverloederings.
Nee man. Tiga was al mijn liefde toen ik nog jong en onschuldig was.quote:
ah, gisterenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat jij wilt
[..]
Nee man. Tiga was al mijn liefde toen ik nog jong en onschuldig was.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
mexi honnie, zullen we afspreken dat het K. woord hier in Le Topique niet als zodanig als scheld- ende vloekwoord wordt gebruikt? Er is al genoeg taalverloederings.
Dat is als met een kort rokje aan 's avonds door de bennekel lopen....riskant.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Taalverloedering, daar heb ik een betoog over gehouden.
Mijn conclusie was dat taalverloedering al eeuwen bestaat dus dat dat gelul van tegenwoordig daarover onzin is.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is als met een kort rokje aan 's avonds door de bennekel lopen....riskant.
Ik denk wel dat er een aardig verschil is in taalevolutie en taalverloedering....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn conclusie was dat taalverloedering al eeuwen bestaat dus dat dat gelul van tegenwoordig daarover onzin is.
Wanneer is het verloedering volgens jou?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een aardig verschil is in taalevolutie en taalverloedering....
Behalve achter in die hoek.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef FUFR het volgende:
alles rechts van Apeldoorn is tukkercounty
Je was er vanmiddag ook niet voor mij toen ik me verveeldequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
pastasalade met penne, rucola, zongedroogde tomaters, tonijnvis en kappertjes
en nee, niet zukke
[ afbeelding ]ziet r anders lekkerder uit dan die groene dingen
Sorry heb ht druk met werken en sportenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je was er vanmiddag ook niet voor mij toen ik me verveelde
viezerik!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef febster het volgende:
Zow, thuissss. Morgen filmen op hetr NK schoonspringen.
huh?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
My job is to see every day the leashes are fast.
Hollanders
oh, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef bleiblei het volgende:
Een kerel op een schip die dagelijks de kettingen/riemen moest checken of ze vast zaten.
Heb hem laten verzetten dus nu is die scheve auto bij ons in de straat weg!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou het sowieso ff doen want je auto staat al een week scheef geparkeerd
Volgens mijn rooster niet maar ik ben wel thuis ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:52 schreef ArTiC het volgende:
vrijdag...goede vrijdag
jullie zijn allemaal vrij natuurlijk
mooi zo, dan kan ik weer fatsoenlijk slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb hem laten verzetten dus nu is die scheve auto bij ons in de straat weg!
nee, we zijn geen ambtenaarsquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:52 schreef ArTiC het volgende:
vrijdag...goede vrijdag
ex-ambtenaarquote:
bronzer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een jurk aan, dankzij mijn bronzer heb ik gewoon bruine beners!
halp...MI'squote:
Ben blij dat ik je kan helpen met je nachtrustquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi zo, dan kan ik weer fatsoenlijk slapen
ik deed maar alsof...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je kan helpen met je nachtrust
Ik ben elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:52 schreef ArTiC het volgende:
vrijdag...goede vrijdag
ja...en op je vrije vrijdagen word je 38x gebeldquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij.
Naja, bijna elke vrijdag.
een ordinaire drukker ben je!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Of het is meer, ik heb elke vrijdag vrij maar heb af en toe toch werkgerelateerde zaken die ik af wil handelen op die vrije dag.
Al voelt het haast wel alsof ik bijna altijd vrij ben de laatste tijd.
Potjandorie! Helaas!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik deed maar alsof...
weer de halve nacht wakker gelegen door gepieker...pffff
Die hond is depressiefquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Blueman het volgende:
Okay. komende tijd ga ik me proberen in te houden maar omdat hij morgen echt komt, nog 1 fototje.
[ afbeelding ]
Die stamboomnamen zijn altijd zo kansloos hequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Blueman het volgende:
Okay. komende tijd ga ik me proberen in te houden maar omdat hij morgen echt komt, nog 1 fototje.
[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Mja stamboomnamen zijn altijd wel apart. vind deze op zich nog wel grappig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die stamboomnamen zijn altijd zo kansloos he
Wat een prupke
jij heet ook geen Stormqueen officieelquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Max heet officieel Vlinder's Aeculus uit het Berenbos.
Cutequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Aww
Onze hond heet idd ook Genesis met dan nog als achternaam de fokker natuurlijkWel zelf gekozen, omdat ie Sem heet en Sem komt uit Genesis
Ik heb mijn witheid geaccepteerd voor de rest van mn leven. En kijk wat ik gefröbelt heb deze weekMijn eerste echte jurk
[ afbeelding ]
Maar een hond die niet vastgehouden wil wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja stamboomnamen zijn altijd wel apart. vind deze op zich nog wel grappig.
Maargoed.. hij kijkt idd wat moeilijk maar dat doet hij meestal op foto's... misschien wil hij gewoon niet zo graag zo vastgehouden worden... op de foto gaan, gaat hij vanzelf aan wennen
Whehe... weet ik veel... altijd als dit soort foto's gemaakt worden, kijkt hij moeilijk...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar een hond die niet vastgehouden wil worden
Naja, kan me voorstellen dat niet elke hond graag opgetild wordt. Zolang je 'm gewoon kan aanraken en aaien en omduwen is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
honden zijn niet om op te tillen en vast te houdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
kat =/= hondquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef Inu het volgende:
Ik vind het juist zo gezellig om zo'n beest lekker op te pakken en te knuffelenBen blij dat dat ook gewoon mag van Dot... En Sem is te groot om te tillen, maar die komt vanzelf wel op je zitten
Ik zou echt niet zo'n hond of kat willen die alleen maar buiten wil zijn en niet wil kroelen
Onze hond wordt geen schoothond. enerzijds willen we dat niet en hij gaat ook te zwaar worden. Hoeft nou ook geen buitenhond te worden (inkopper a la Artic: heb ook geen buiten bij mijn appartement)quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef Inu het volgende:
Ik vind het juist zo gezellig om zo'n beest lekker op te pakken en te knuffelenBen blij dat dat ook gewoon mag van Dot... En Sem is te groot om te tillen, maar die komt vanzelf wel op je zitten
Ik zou echt niet zo'n hond of kat willen die alleen maar buiten wil zijn en niet wil kroelen
klopt...honden zijn niet van die schuwe klotebeestenquote:
Heel slim, als er iets stront-irritant is zijn het wel schoothondenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Onze hond wordt geen schoothond. enerzijds willen we dat niet en hij gaat ook te zwaar worden. Hoeft nou ook geen buitenhond te worden (inkopper a la Artic: heb ook geen buiten bij mijn appartement)
Eny is niet schuw, eny haat mensenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...honden zijn niet van die schuwe klotebeesten
tussen het complex en de goorloop ligt een mooi grasveldjequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Onze hond wordt geen schoothond. enerzijds willen we dat niet en hij gaat ook te zwaar worden. Hoeft nou ook geen buitenhond te worden (inkopper a la Artic: heb ook geen buiten bij mijn appartement)
en over een jaar of 2 is die houthandel gesloopt en gaan ze er een park aanleggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tussen het complex en de goorloop ligt een mooi grasveldje
Klopt! maar dan woon ik hier niet meer (hopelijk!)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en over een jaar of 2 is die houthandel gesloopt en gaan ze er een park aanleggen
Of van die honden die tegen je aanspringen bij binnenkomst...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel slim, als er iets stront-irritant is zijn het wel schoothonden
ik kijk dan uit over een park, jij tegen een berg zandquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt! maar dan woon ik hier niet meer (hopelijk!)
Oh, Dot kruipt zeker niet bij iedereen op schoot, die komt je even besnuffelen en als je goed ruikt mag je der aaien en dan gaat ze weer. Ze komt alleen bij J. en mij op schootquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef bleiblei het volgende:
Ik hoef weer geen kat die bij iedereen op z'n/haar schoot kruipt.
Doe mij maar Eny, die is altijd in de buurt en als je wil kan je em onder protest gewoon pakken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of van die honden die tegen je aanspringen bij binnenkomst...
Ook meteen korte metten mee maken!
ik knuffel mijn beesten wel zonder ze op te tillen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar ik til Bob ook altijd even op om hem een grote knuffel te geven
Hebben je ouders geen vorkheftruck?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik knuffel mijn beesten wel zonder ze op te tillen.
Sowieso is daar met een newfoundlander geen beginnen aan
die hond is van je ouders SQ!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik knuffel mijn beesten wel zonder ze op te tillen.
Sowieso is daar met een newfoundlander geen beginnen aan
Heeft toch wel met de afmeting van de hond te maken vind ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of van die honden die tegen je aanspringen bij binnenkomst...
Ook meteen korte metten mee maken!
heeft bb weer zijn baard laten staan?quote:
Ow, lees nu dat dat ding ook een SUV isquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef bleiblei het volgende:
Die nieuwe mini is gewoon een maxi en de nieuwe beetle is geen beetle meer.
Al is de reclame wel geinig.
Dit ding is gewoon groter dan een SUV.
[ afbeelding ]
Vanwege allebei fulltime werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is iets anders!
Maar waarom zelf geen hond? Is makkelijker dan baby's
sowieso is de new mini al niet erg miniquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, lees nu dat dat ding ook een SUV is.
maar ook niet echt maxiquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sowieso is de new mini al niet erg mini
24 uur per dag is wat anders. Bij jullie kan het ook makkelijk, ze zijn met z'n vieren en kunnen naar buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dus? alsof het beest erom zit te springen om 24 uur per dag samen met iemand te zijn!
Iedere hond kan dat, het is maar net wat hij/zij gewend is!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
24 uur per dag is wat anders. Bij jullie kan het ook makkelijk, ze zijn met z'n vieren en kunnen naar buiten
maar de naam pretendeert ook niet bepaald dat de auto maxi is.quote:
ze kunnen helemaal niet meer naar buiten omdat de katten dat niet mogen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
24 uur per dag is wat anders. Bij jullie kan het ook makkelijk, ze zijn met z'n vieren en kunnen naar buiten
Aproposquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze kunnen helemaal niet meer naar buiten omdat de katten dat niet mogen.
maar ze willen niet eens naar buiten als wij er niet zijn. ze willen liggen meuren dan.
toen ik een aantal weken thuis was waren ze helemaal van hun aporepoo![]()
Maar vertel eens, dan werkt er iemand parttime, moet dan in zijn vrije tijd altijd thuis zijn en gaan wandelen ofzo? Thuis zijn en het beest geen aandacht geven is hetzelfde als gewoon werken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Hier komt geen hond totdat 1 van ons parttime werkt.
Als er namelijk een hond komt, wordt het een grote en die kan je gewoon niet de hele dag alleen binnen laten zitten. Dat vind ik echt dierenmishandeling. Een klein formaat hond kan imho wel prima lang binnen zitten. Waarom ik dat vind weet ik trouwens niet.
rightquote:
Nee, maar die kan wel de hond de aandacht geven die ie nodig heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar vertel eens, dan werkt er iemand parttime, moet dan in zijn vrije tijd altijd thuis zijn en gaan wandelen ofzo? Thuis zijn en het beest geen aandacht geven is hetzelfde als gewoon werken!
ik geloof je nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als ik het niet wist had ik het woord niet eens gebruikt!
Ja en wij hebben dat ook lang gehad tot vorig jaar september (eigenlijk een dag voor we op vakantie gingen) en toen hebben we het erover gehad en toen besloten dat we er een wilde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar die kan wel de hond de aandacht geven die ie nodig heeft.
Maargoed, is een vreemde kronkel die ik zo ff niet kan verklaren maar iig. voor ons voldoende om niet aan een hond te beginnen. Onder andere dan. Er zijn nog een sloot andere redenen om geen hond te nemen op dit moment.
ach, iedereen denkt er anders over!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar die kan wel de hond de aandacht geven die ie nodig heeft.
Maargoed, is een vreemde kronkel die ik zo ff niet kan verklaren maar iig. voor ons voldoende om niet aan een hond te beginnen. Onder andere dan. Er zijn nog een sloot andere redenen om geen hond te nemen op dit moment.
Het is keileuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja en wij hebben dat ook lang gehad tot vorig jaar september (eigenlijk een dag voor we op vakantie gingen) en toen hebben we het erover gehad en toen besloten dat we er een wilde.
Nee. Maar honden zijn roedeldieren. En vinden het prettig als er roedelleden aanwezig zijn. Als ik een hond neem wil ik 'm aandacht kunnen geven, en momenteel gaat dat in mijn ogen nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar vertel eens, dan werkt er iemand parttime, moet dan in zijn vrije tijd altijd thuis zijn en gaan wandelen ofzo? Thuis zijn en het beest geen aandacht geven is hetzelfde als gewoon werken!
Ja maar een paar uur meer of minder maakt het beest echt niet uit hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Maar honden zijn roedeldieren. En vinden het prettig als er roedelleden aanwezig zijn. Als ik een hond neem wil ik 'm aandacht kunnen geven, en momenteel gaat dat in mijn ogen niet
waarom staat er achter elke zin een uitroepteken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
Maar ieder zijn eigen ding!
Begin er in ieder geval niet aan wanneer je parttime gaat werken omdat er ook net een kind is!
omdat ik het stom vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke!
Ik zal niet vragen waarom niet!
zomaar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom staat er achter elke zin een uitroepteken!
maar wij denken er op onze manier over, en zullen dat ook op die manier doen!
ik wil nu ook nog geen hond!
nee, maar da's wel de reden dat ik 102 weeg...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja en dat komt ook echt omdat ik vorige week ben begonnen met sporten he
Wij waren even zwaarquote:
Whut doet ie daar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Oh noes! Meelen bij ons in de straat SQ
weer op 95...sport ook nauwelijks meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij bent goed bezig he... op hoeveel sta je nu?
En je was nog wel wezen darten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer op 95...sport ook nauwelijks meer
dat is geen sport blauwmanquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld!quote:
En het is zulks mooi fietsweer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer op 95...sport ook nauwelijks meer
ik weeg al 1,5 kilo lichter dan woensdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:40 schreef bleiblei het volgende:
Ik weeg geen 3 cijfers.
Op 700 gram na.
alleen dikke postbodes en dunne trambestuurders noemen het een sportquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld!
Dat is ook weer waar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen dikke postbodes en dunne trambestuurders noemen het een sport
Toch krijg je er wel dikke armspieren van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen dikke postbodes en dunne trambestuurders noemen het een sport
ik ga ook voorzichtig fietsen...ff rustig aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het is zulks mooi fietsweer.
Ga het weekend ook proberen te fietsen, kijken wat rug daar van zegt.
vochtverlies of op crashdieet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg al 1,5 kilo lichter dan woensdag
dat is gewoon van het rukken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Toch krijg je er wel dikke armspieren van.
1 kant van het gooien, dan andere kant van het bier naar je mond brengen
van kroegje naar kroegjequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga ook voorzichtig fietsen...ff rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |