1 topic niet meeposten en je bent geneest!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Levitation het volgende:
Dit topic staat zomaar in mijn MyAt! Wat nu als ik ooit wil afkicken?
Verplicht verslaafd.
Oh, gelukkig.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 topic niet meeposten en je bent geneest!
met jouw leeftijd is je dat vergeven, ik ben er mee opgegroeid..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik leerde 10CC pas kennen toen Tori Amos ze coverde
ik had een 70cc cilinder op mijn brommertquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
Ik leerde 10CC pas kennen toen Tori Amos ze coverde
Nee, het sluit heel goed aan bij m'n concept, dat is het tonen van de achterkant van de stad. Dus de 'lelijke', industriėle dingen (moet een gebouwencomplex ontwerpen op het Fens terrein, bij de Bergen) en het behouden van de historie op dat plein. Duussss fabrieken = lelijk/industrieel = Philips = historie Eindhoven. Bam.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef ArTiC het volgende:
Philips is wel erg afgezaagd...zoek iets anders
Inkopper: wat is je concept?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, het sluit heel goed aan bij m'n concept.
nee zo word je genoemd als je ninja edits doetquote:
Ja ik had hem nooit gehoord, vandaar m'n vraag.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee zo word je genoemd als je ninja edits doet
wat is het nou?quote:
Geen idee of het buiten dit topic gebruikt wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had hem nooit gehoord, vandaar m'n vraag.
dat waren de 70s, acid enzo, daarvan raak je in de war..quote:
*denkt aan zijn vader*quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat waren de 70s, acid enzo, daarvan raak je in de war..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |