quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald?!?! Jeeej!Gefeli. Moet je daar tegenwoordig al 2 weken op wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een grap vertellen??Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Nog 3 daagjes en dan zit ik aan de kustquote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan.
Nicequote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog 3 daagjes en dan zit ik aan de kust
Stacaravan van ouders is toch wel erg handig![]()
Het wordt alleen rete druk; dus dat wordt vrijdag filerijden
zeg nou zit ik ook op die sitequote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
parfum.nl had een actie, als je 5 paaseieren vond op de site kreeg je de verzendkosten gratis. Dus ik zo in het zoekveld "paasei" intikken, en hoppetee, alle paaseieren op een rij!
Beetje faal wel
ik hou van die sitequote:
besteldquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou van die site
straks nog even naar ici paris, ze hebben de grote fles Scarlett met 50%
Donna Karan - Be Deliciousquote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Donna Karan - Be Delicious
Welke jij?
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Donna Karan - Be Delicious
En Boss Intense
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb 'm toch ook besteld!!! Daarom de
Ja ik snap em, ben niet zo snel vandaag na verrotte nachtquote:Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
omdat het ergis dat we uitgerekend dezelfde bestellen
Neverrrrrrrrrquote:
Er zitten toch nog wat voordelen aan hier wonen.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Loqi gefeliciteerd!!Best snel wel!
Nog 4 uurtjes werken en dan lekker 5 dagen vrij!!!!!!
Ik kreeg van mijn moeder dan vroeger altijd thee en een beschuitje met suiker.... ging redelijk goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat kun je wel eten als je misselijk bent?
Biscuitje? Musli reep hou ik iig niet binnen
Zuivel!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
domwat?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Mirjam het volgende:
beschuitje?
en heb je geen domperidon in huis?
thanks ga ik zo proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn moeder dan vroeger altijd thee en een beschuitje met suiker.... ging redelijk goed.
Sterkte wijffie!
oh k heb nog een klein beetje yoghurt, even kijken of het niet over datum is anders kan ik straks voor kotsronde nummer 8quote:
ieeeeuwl van die zoete bendequote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg een proefje Jimmy Choo bij de Ici... suikerspin in een flesje
oh soep ja!!! dat heb k ook niet in huisquote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaantje ! Nog beterschapIk at altijd beschuitjes idd.. en soep
En als ik dacht dat het beter ging; wou ik een bicky burger
Had net een Engels telefoontje.. Wat doe ik.. In het Frans antwoorden wtf![]()
Ben echt helemaal van de wap vandaag
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Rood?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn melkflessen zijn niet zonbestendig.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel me zo kloooooote
Net pakketjesman aan de deur, zakte ik in elkaar![]()
Klinkt niet goed meid, let je een beetje op?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel me zo kloooooote
Bijna, was maar even in de schaduw gaan zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Rood?
Is het al 17uConcentratie van noppes vandaag..
miech komt nu naar huis met boodschappen, hij is wat eerder weggegaan .. ik heb ook koorts nuquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt niet goed meid, let je een beetje op?
*geeft knuffel*quote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
miech komt nu naar huis met boodschappen, hij is wat eerder weggegaan .. ik heb ook koorts nu
knufquote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
miech komt nu naar huis met boodschappen, hij is wat eerder weggegaan .. ik heb ook koorts nu
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik voel me zo kloooooote
omg, ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ok, ik lees dus elke keer Dom Perignon
Sjaantje toch!heb je inmiddels wat gegeten?
Je zou je bijna gaan afvragen waarom hij 'ex' isquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en jullie zijn liefkoorts is er helaas nog steeds, gelukkig zorgt ex heel lief voor mij nu, haalt steeds drinken en als ik dingen nodig heb enzo
ik doe wel eens halfslachtige pogingen, maar tot dusver nog nooit succesvolquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef zoeperzazke het volgende:
SQ, ik dacht dat jij gestopt was met roken![]()
Domperidon is trouwens echt hét middel bij uitstek bij misselijkheid, op mijn trouwdag was ik ook kotsmisselijk (nee, niet van de zenuwen, was het maar zo simpel) en dankzij een domperidonnetje heb ik me toch goedgehouden de hele dag
Dan herinner ik me nog wel eenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je zou je bijna gaan afvragen waarom hij 'ex' is
Netjes kippiequote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef Diconnected het volgende:
Toets van vorige week: 93 vd 97 punten gehaald
Wel ineens een mondeling gehad vandaag, had geen idee
fijn dat je je weer wat beter voeltquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Wakker!! En onderweg naar het werk
Ik sliep gisteravond idd al. De vijf biscuitjes zijn binnen gebleven vannacht en heb in 1 ruk doorgeslapenvoel me nu stukken beter, neem pak biscuitjes mee naar het werk zodat ik daar wat te eten heb en als ik vanmiddag weer koorts krijg ga ik gewoon weer lekker naar huis
En ex zorgt idd heel goed voor mij, hij steunt mij ook super met het ziektegedoe nu, de verrotte dingen hebben we we'll uitgepraat
Jaaaaa gaat nu al tijdje goedquote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
fijn dat je je weer wat beter voelten dat het met je ex ook weer wat fijner verloopt
ik haat jou met je posts met sites erinquote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van de week maar bij head2toebeauty.com gefaald
ik heb gewoon besteldquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ: wat heb jij daar gekocht?
Bij China Glaze staat: Please Note: China Glaze products are available for sale in the United States only.
of is dat net als TD die een tijdje neergezet had dat ze niet gingen shippen maar t wel deden
ze hebben paypalquote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gewoon besteld
Nog geen factuur trouwens, zal er vandaag es achteraan mailen
ligt aan hoeveel je bestelt. Tot 7 lakjes is 17 nogwa, tien lakjes was 21 nogwa.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben paypal
wat zijn de shipping costs? kan ze nog niet vinde
oke dankquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan hoeveel je bestelt. Tot 7 lakjes is 17 nogwa, tien lakjes was 21 nogwa.
Wordt automagisch berekend
oe nicequote:
oeh, relluh relluhquote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Sensatie, eerst brullende buren, toen politie en nu is kutjoch meegenomen door politie.
En dat in een brave VINEX-wijk.quote:
Gaaf.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef Loqi het volgende:
ze gooien ook kokend water naar elkaar hier las ik van de week
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mennu ligt mijn oma in het ziekenhuis iets met d'r hart
Nee, ze ligt nu aan de vaatverwijders en moet nu wachten op de bloeduitslagen en die duren even.quote:
Bah, dat wachten is niet fijn. Sterkte ermeequote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu aan de vaatverwijders en moet nu wachten op de bloeduitslagen en die duren even.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mennu ligt mijn oma in het ziekenhuis iets met d'r hart
auchquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Diconnected het volgende:
Sterkte Bubs
Ugh ik ging gister naar bed en ineens verschrikkelijke pijn in m'n knie, alsof ie steeds uit de kom schoot ofzo. Hele nacht last van gehad. echt gewoon bijna janken steeds omdat ik m'n been niet kon bewegennu nog steeds echt hele erge pijn, heb al ibu's ingenomen dus hopelijk gaat het straks beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Sukkeltjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
BOH..zit ik net lekker....flikker ik mijn flesje bier om
Ja omg kreeg er ook al een mailtje vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer Crackle Glaze
Die zwarte opi kraakt hier anders goed! Ik vind die van P2 nog wel het bestequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
de enige kraaklakjes die ik tot dusver vind werken zijn die van P2... Opi en china glaze doen het 'm niet
Ik vond ze ook niet fijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik neem die zilvere van de OPI collectie wel, ik vond die vorige china glaze kraaklakjes voor geen meter lakken
huisgenotenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Mss het volgende:
Wat heb ik een beroerde nacht gehad zeg. Ik heb een huisgenote dat is echt zo'n schreeuwwijf eerste klas. En een ander huisgenootje loopt er echt als een hondje achteraan. Dus als die twee op stap zijn geweest en luidruchtig thuiskomen word ik wakker. Al voor de derde keer deze week
. Als je dan in je badjas en slaapkop de gang op loopt en vraagt of ze ergens anders willen ouwehoeren dan voor jouw deur, dan krijg je echt een blik van 'zeikwijf'.
En nu ga ik lekker puberaal klinken, maar ik geef vanavond een feestje en ben echt bang dat zij het gaat verpesten met haar geschreeuw om aandacht.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Mss het volgende:
Zij is echt een verhaal apart. Wij hospiteren. De mensen die op de eerste 10 plaatsen eindigen worden uitgenodigd voor een avond en dan kiezen wij iemand uit. En zij had gereageerd en die vriendin van haar (die eigenlijk wel okay is) had tegen haar gezegd dat ze 'wel even zou regelen dat we haar uit zouden kiezen'. Dramatische avond natuurlijk, want wij vonden het oneerlijk voor de anderen en we vonden haar helemaal niet het leukste. Uiteindelijk is ze toch gekozen. Ik vond haar van begin af aan al een veels te arrogant wijf, maargoed.
Ik heb het een kans gegeven, maar ik kan het echt niet met haar vinden. Ze praat niet normaal, ze schreeuwt. Denk er een Goois accent bij en dat alles bij iemand die er niet tegen kan als ze in een ruimte is en het draait niet om haar.![]()
![]()
Het erge is nog, dat mijn huisgenote die eigenlijk best okay was, als een hondje achter haar aanloopt waardoor je nu dus 2 van die mensen hebt. Helaas vinden de meesten haar wel geweldig, dus ben ik het zeikwijf als ik er wat van zeg als ik voor de derde keer in een week diep in de nacht van ze wakker word.
Zo dat is eruit
bagger dat je moet verhuizen alleen omdat zij er nu isquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:09 schreef Mss het volgende:
Het was hier eerst echt super leuk, tot dat zij kwam. En een eigen appartement kan ik niet betalen. Maar ik ben echt serieus aan het overwegen om te verhuizen nu. En dan naar een andere kamer hier.
stoel achterover klappen en zonnen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Lalalalaaaaa....ik zit in de auto met dakje open te wachten op lief die bij de handtherapeut is.![]()
Ik had mijn boek mee moeten nemen...
Ja, echt keizielig... hij had t zo benauwd...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Loqi het volgende:
arm beest. Fijn dat ze zo snel terecht kon en het goed is gegaan
Awwww Terrobasquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
Onderweg naar de dierenarts
[ afbeelding ]
Weer thuis op de bank, helemaal suf van de narcose
Ugh gelijk helemaal zweten en stoom uit m'n orenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
aaaah, zielig hondje is zielig
[..]
second that
Ja... werd net gebeld door BFF, wat ze nou hadden gezegd over pijnstilling enzo, want hij werd wakker en lag te piepenquote:
Kijk maar uit, vannacht klimt ie uit de stofzuiger, naar je kamer en over je gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ugh gelijk helemaal zweten en stoom uit m'n orenEn ik zoog net een spin op
sad doggehquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... werd net gebeld door BFF, wat ze nou hadden gezegd over pijnstilling enzo, want hij werd wakker en lag te piepen
Maar hij had al genoeg gehad voor vandaag via zijn infuus. Zielig
Broodfokkersquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Arm basje
En weer een reden erbij om die broodfokkers en alles wat ze in stand houdt uit te kotsen
Hondje kan er niks aan doen, je mishandelt onschuldige wezens al voor ze ter wereld komen![]()
![]()
Ja, is echt heel zielig... Arme arme Basje....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Arm basje
En weer een reden erbij om die broodfokkers en alles wat ze in stand houdt uit te kotsen
Hondje kan er niks aan doen, je mishandelt onschuldige wezens al voor ze ter wereld komen![]()
![]()
De volgende keer als die BFF van je naar een broodfokker rijdt hou je d'r wel tegen toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is echt heel zielig... Arme arme Basje....
Absolutely!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De volgende keer als die BFF van je naar een broodfokker rijdt hou je d'r wel tegen toch?
Ja, dat is het ook.... Vanmiddag ook, toen ie in de auto naar adem zat te happen, en ik met mijn wijsvinger zijn neusje omhoog moest duwen zodat ie iets meer lucht kreeg... echt zieligquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig
Vind het zo sneu voor de dieren
Aww gos... vreselijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.... Vanmiddag ook, toen ie in de auto naar adem zat te happen, en ik met mijn wijsvinger zijn neusje omhoog moest duwen zodat ie iets meer lucht kreeg... echt zielig
Ja.... en nu, met z'n hechtingen in z'n neusje...quote:
Bwhehehhe!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat laatst toch af te geven op het Veronica programma M!LF?
De presentator van die mannelijke machoshow woont letterlijk bij mij om de hoek.
Hij rijdt een groene Espace met kinderzitjes
bwhahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat laatst toch af te geven op het Veronica programma M!LF?
De presentator van die mannelijke machoshow woont letterlijk bij mij om de hoek.
Hij rijdt een groene Espace met kinderzitjes
arie boomsmaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe!
Ik stond laats bijna bij Arie Boomsma in zijn appartementIk dacht dat het de deur van de parkeergarage was in A'dam, maar dat was de deur er naast
'volgens mij ben je verkeerd... ik denk dat je in de parkeergarage moet zijn'
- Ohja...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe!
Ik stond laats bijna bij Arie Boomsma in zijn appartementIk dacht dat het de deur van de parkeergarage was in A'dam, maar dat was de deur er naast
- Ohja...![]()
![]()
Ariequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe!
- Ohja...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Mirjam het volgende:
lindy, als je het adres van arie even doorstuurt, gaan stormqueen en ik wel even 'langs'
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
zou Arie van fat bottomed girls houden?
he'd better!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
zou Arie van fat bottomed girls houden?
het was meer een conclusie n.a.v. jouw reactiequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee? Word je dan een vervelend dronken viswijf?
ow.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het was meer een conclusie n.a.v. jouw reactie
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, goeie vraag, ik zal het weer eens aankaarten hiero
bwhahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]Mogen wij dan allemaal bruidsmeisje zijn?
![]()
ofcurz, en dan nemen we allemaal een flesje wijn meequote:
nee, bierquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ofcurz, en dan nemen we allemaal een flesje wijn mee
beginnen we het feestje wel gelijk na de voltrekking, dus om 11u 's ochtends aan de wijnnnnnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Mirjam het volgende:
maar dan wel op het feestje he, aangezien we dan zeer waarschijnlijk trouwen op de gratis maandagochtend
SQ, neem jij de condooms mee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
Ja, hoi. Het adres van Arie: Bos en Lommerweg 2-90 in Rotterdam. En dan de deur links van de parkeergarage-ingang. Het exacte nummer moeten jullie zelf zoeken, want de voorgaande conversatie vond plaats voordat hij de trap op liep, terwijl ik bij hem in de ha; van het appartementencomplex stond
Mwehehe, en dan met z'n allen voor z'n deur gaan staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
Ja, hoi. Het adres van Arie: Bos en Lommerweg 2-90 in Rotterdam. En dan de deur links van de parkeergarage-ingang. Het exacte nummer moeten jullie zelf zoeken, want de voorgaande conversatie vond plaats voordat hij de trap op liep, terwijl ik bij hem in de ha; van het appartementencomplex stond
'hoi ariequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe, en dan met z'n allen voor z'n deur gaan staan
Boo for you!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
en waar moet ik het mee doen qua celebs?
Mona, peter lusse, bert van leeuwen en theo maassen
Ik dacht aan deze mona:quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mona was wel het vetst tho
[ afbeelding ]
nee nee, je bent abuis!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze mona:
[ afbeelding ]
Ja joh, ik zag hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee nee, je bent abuis!
Het was Mona!
mijn papa is morgen jarig, dus ik ga BBQ-en en met Max speulenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
SQ'tje, wat ga je morgenavond doen?
Zin om samen te zuupen?
Ik zit al in mijn pyjamaquote:
Bummer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn papa is morgen jarig, dus ik ga BBQ-en en met Max speulen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit al in mijn pyjama
[..]
Bummer!
Dan doen we wel een ander weekend
Kunnen we weer lekker in de rookruimte staan, terwijl de rest in de kroeg staat te paffen
You look good dear!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Oh, by the way, mijn haar is tof opgedroogd vanavond, check it out:
[ afbeelding ]
Boohooquote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dico, gaan we weer shoppen in Rotterdam als je terug bent?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Als ik m'n eerste salaris binnen heb dan
Neem der nog eenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, ik gooide baco over mezelf heen ,toen ik een slokje wilde nemen
Vervelend he! Mijn ritme wordt nu ook veel sterker omdat het licht is, ben elke dag om dezelfde tijd wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 07:10 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen zuiperds...... zit ik hier weer op dit vroege uur op zaterdagochtend..... Zomer is leuk hoor,behalve dat het zo vroeg licht is! Maar goed,Jopie ligt nog op bed te lezen en Dopie zit voor het Zandkasteel,kan mama even interwebben.
nijs!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Oh, by the way, mijn haar is tof opgedroogd vanavond, check it out:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mamma: Wat ruik je lekker!
Ik: Ja DKNY was goedkoop op parfum.nl en nu gratis verzenden dus ik had em maar gekocht
Mamma: IK WIL OOK! Hup achter de pc jij!
Ik:![]()
Nu heeft ze ook 2 luchtjes besteldgelukkig heb ik het niet van een vreemde
Misschien omdat je morgen langs Alkmaar moet rijden om taart te brengen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef Mirjam het volgende:
ik ben keizenuwachtig, en ikw eet niet waarvoor, er is namelijk helemaal geen reden toe.
I iz weird.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien omdat je morgen langs Alkmaar moet rijden om taart te brengen?
Niet alleen in eindhovenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is het wel dertig graden in eindhoven
Ziek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef princess-a het volgende:
@Mir, naast mijn werk zit ook een supermarkt en zij hadden het vandaag nog drukker dan afgelopen kerst!
bwhahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef Mss het volgende:
Alleen kut dat mijn badkamerlicht het niet doet. Alle bouwmarkten zijn dicht en er zit geen raam in mijn badkamer. Ik heb laatst eens van mijn vriend een zwaailicht van de kermis gekregen nu douche ik met een zwaailicht
Faalpaashaasjequote:Op zondag 24 april 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar een zoya pakketje bestellen
Ja.quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef princess-a het volgende:
Ladies!
Ik heb een dilemma wat me ziek maakt![]()
Zouden jullie het melden als je geestelijke kindermishandeling ziet gebeuren?
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef princess-a het volgende:
Ladies!
da's een moeilijke. Ligt er heel erg aan in welke gradatie enzo. Ik zou iig eerst met betrokkenen proberen te praten voordat ik in de kliklijn kruipquote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef princess-a het volgende:
Ladies!
Zo zit ik dus ook een beetje te twijfelen.. Ik wil het graag tegen ze zelf zeggen, anderzijds ken ik de mama in kwestie heeeel goed en die heeft een temperament van heb ik jou daar en ze neemt níks van een ander aanquote:Op zondag 24 april 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's een moeilijke. Ligt er heel erg aan in welke gradatie enzo. Ik zou iig eerst met betrokkenen proberen te praten voordat ik in de kliklijn kruip
zie pmquote:
jess_i_am1984 ofzo, iets in die trant. En nailetc.com. En er is er nog 1 waarvan de naam me even is ontschotenquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat was ook alweer de ebayer met zoyas? Ik ben niet thuis dus kan niet bij favorieten kijken
thanks ik zat al veel ebayers af te zoekenquote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jess_i_am1984 ofzo, iets in die trant. En nailetc.com. En er is er nog 1 waarvan de naam me even is ontschoten
geen idee! Ik heb me volgens mij nooit geregistreerd...quote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die optie niet?
of moet je dan geregisteerd zijn, ik betaal nu als guest ..
weird ik zie het echt niet namelijkquote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee! Ik heb me volgens mij nooit geregistreerd...
wat suf! Zouden ze iets veranderd hebben? Anders kun je haar even mailen voor een betaalverzoek via paypal?quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weird ik zie het echt niet namelijk![]()
met kortingscode TW_10 krijg je ook nog eens 10% korting op je bestelling daar!
Ja dat wou ik doen maar ik heb 1x aangeklikt betalen als guest EN NOU KRIJG IK DIE F-ING OPTIE NIET MEER!!!quote:
*stress*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |