abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 09:24:15 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95750537
Ik heb sinds eergisteren een witte iPad 2, tof apparaat 14.gif
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_95750636
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb sinds eergisteren een witte iPad 2, tof apparaat [ afbeelding ]
jammer van dat wit :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 20 april 2011 @ 09:29:25 #4
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95750674
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

jammer van dat wit :D
Ik heb ook nog een witte iPhone 3gs en het ziet er serieus echt tof uit :P, het is sowieso maar een klein oppervlak dat wit is, in principe alleen maar die buitenste rand.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_95750816
Had ik maar genoeg geld ;(

Maar toch als ik dan in de Mediamarkt met dat ding sta te kloten voelt het zo leeg aan. Dit zal waarschijnlijk komen doordat hij niet van jezelf is en niet je eigen apps hebt toch? Zijn er dingen die je op je Iphone echt nóóit zal doen, maar op de Ipad wel?
pi_95752184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef -tape- het volgende:

Maar toch als ik dan in de Mediamarkt met dat ding sta te kloten voelt het zo leeg aan. Dit zal waarschijnlijk komen doordat hij niet van jezelf is en niet je eigen apps hebt toch? Zijn er dingen die je op je Iphone echt nóóit zal doen, maar op de Ipad wel?
Comic books/magazines lezen. De iPad is, in combinatie met GoodReader, echt een heerlijke PDF-lezer. Het scherm van de iPhone is hier veel te klein voor. Verder is de iPad vooral een snellere iPod Touch met een heel groot scherm. De form factor en het formaat van de iPad zijn ook ideaal om je tijd te verdoen met Stumbleupon, of om gewoon op te browsen.

Ik zie de iPad, in combinatie met de Zaggmate, ook ideaal zijn voor studenten.
pi_95752916
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef -tape- het volgende:

zoveel...
met rdp/vpn een computer overnemen om wat werk te verzetten (knopje indrukken)
fullsize strips/comics/manga/magazines/studieboeken/documentatie lezen
zite afstruinen http://www.zite.com/
games spelen die toch echt een groot scherm nodig hebben (broken sword, rts)
pi_96012096
Levertijd bij Wehkamp is.... 13 weken! :D.
pi_96041683

De Ipad van 1994!!!!

Apart eigenlijk dat zoveel bedrijven er al mee bezig waren het probeerden maar constant faalden.
pi_96044513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Kandijfijn het volgende:

De Ipad van 1994!!!!

Apart eigenlijk dat zoveel bedrijven er al mee bezig waren het probeerden maar constant faalden.
zelfs met een voorbeeld lukt het bedrijven maar niet om de iPad te begrijpen. DesktopOS herbruiken in tabletvorm=fail. TabletOS maken voor tablet welke af is bij lancering + flinke hoeveelheid apps voor TabletOS = win.
pi_96056918
Ik heb sinds enkele weken ook een iPad, maar ik heb jullie hulp nodig!

Er ontgaat mij namelijk iets; de functionaliteit. Wat moet ik er in godsnaam mee doen wat niet met bijv. Een netbook kan?
pi_96057390
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb sinds enkele weken ook een iPad, maar ik heb jullie hulp nodig!

Er ontgaat mij namelijk iets; de functionaliteit. Wat moet ik er in godsnaam mee doen wat niet met bijv. Een netbook kan?
Verkopen *)

Sommige mensen zweren er bij om hem als E-reader, privé-tv, surfen, laatste nieuws (RSS), game-computer etc. etc.

Maar het kan zijn dat het niet aan jou besteed is. Dan verkoop je hem weer Apple-producten houden gelukkig redelijk hun waarde.
pi_96057645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Verkopen *)

Sommige mensen zweren er bij om hem als E-reader, privé-tv, surfen, laatste nieuws (RSS), game-computer etc. etc.

Maar het kan zijn dat het niet aan jou besteed is. Dan verkoop je hem weer Apple-producten houden gelukkig redelijk hun waarde.
Yes dat laatste weet ik maar ik heb hem gekregen dus verkopen is een no go. Wat bedoel je met prive-tv?
pi_96063062
Kan iemand mij zeggen of Word op een Ipad een beetje goed werkt?
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_96066185
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
Kan iemand mij zeggen of Word op een Ipad een beetje goed werkt?
Pages bedoel je? Ja hoor. Check ook evt. iA Writer.
pi_96066384
Nog één weekje :D
pi_96093799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef Ballsofsteel het volgende:
Nog één weekje :D
Vandaag *O*
pi_96103663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:25 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Vandaag *O*
dat gaat snel :o welke heb je?
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_96105511
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Temlin het volgende:

[..]

dat gaat snel :o welke heb had je?
Ik had een zwarte 16gb, maar er zaten krasjes op, dus die wordt nu "gerepareerd" en over een week krijg ik gewoon een nieuwe als het goed is.
Beetje vreemd maarja...
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:02:22 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96147915
Weet iemand een site waarop je tv-series kunt kijken? Veel van de sites die ik op mijn laptop gebruik, werken niet zoals Project Free TV.
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2011 @ 18:56:45 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96149830
En toen had ik ook ineens een iPad.
kwam net m'n pa tegen, had ie er zelf eentje net gehaald.
dus ik zo van 'hè tof man'. Vraagt hij of ik er ook eentje wil als hij zelf 600 er aan bijdraagt. Dus dat was geen moeilijke vraag he
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_96196689
Hmm, maar alvast een iTunes account aangemaakt. Ik heb nog geen iPad, maar kan ik nu gewoon apps kopen die ik voor later wil gebruiken? Er is nu namelijk één gratis (DisplayLink), en wat anderen zijn nu tijdelijk 70% goedkoper ofzo. Als ik m nu op mijn Apple account download, en hij is over een weekje niet meer gratis/goedkoper, kan ik m dan nog wel gewoon zonder kosten installeren aangezien ik hem gedownload had toen hij gratis/goedkoper was, of moet je bij elke installatie opnieuw de prijs betalen?

Kan je trouwens met meerderen op 1 iTunes account? (zodat niet iedereen de apps/gedownloade muziek hoeft te kopen)
pi_96198314
Ja en ja.

Downloaden in iTunes en daarna als je je iPad aansluit op de pc kan je de gekocht apps synchroniseren naar je iPad.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:02:29 #24
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_96250146
Net bij het NOS Journaal beelden van mensen die blij zijn met de dood van Osama. Stond achterin iemand met een iPad 2 te filmen. Dat zag er echt belachelijk uit ;( .Wie gaat er nou met zo'n groot ding voor zijn neus staan om een filmpje op te nemen :? , koop een camera of doe het desnoods met je telefoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miriampje op 02-05-2011 23:55:25 ]
pi_96250668
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Miriampje het volgende:
Net bij het NOS Journaal beelden van mensen die blij zijn met de dood van Osama.Stond achterin iemand met een iPad 2 te filmen. Dat zag er echt belachelijk uit ;( .Wie gaat er nou met zo'n groot ding voor zijn neus gaan staan om een filmpje op te nemen :? , koop een camera of doe het desnoods met je telefoon.
Misschien is ie aan het facetimen ;) het valt in ieder geval wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')