Nee want: The cake is a lie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Magicka ook
vraag:
Is er taart? en waarom wel / niet
makkie toch
Doe jij de volgende vraag maar. Ik moet gaan.quote:
In een schietende Cobra rondrijden niet koddig noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Age of empires was niet echt koddig
Zelfs alleen het woord koddig was ik al op settles uitgekomen
Jawoi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef w0nderboi het volgende:
Weet zeker dat ie goed is, Settlers III.
Prey is goed idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef MisterChirrel het volgende:
Prey?
Als het goed is, skip ik het stellen van een vraag want ik heb weer een lange treinreis voor de boeg.
Age of Mythology?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:12 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel kwamen de Grieken, Egyptenaren en Noormannen samen?
Eigenlijk LINC, maarja Link rekenen we goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Oh god... das even terug.... Link oid? Of Zink? zoiets is het
Het spel is volgens mij Starcraft 2. Even aan maten vragen welke units dit zijn. Die zijn helemaal weg van SC2, die kijken ook wekelijks TSL (SC2 competitie)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke units zijn niet te stoppen door forcefields, gecast door sentries? redelijk nieuw spel
Hij is freeware, je kan hem downloaden en spelen via deze site:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Beneath the Steel Sky ziet er heel tof uit, maar eens proberen.
Was dat niet iets met Mother Goose of zo? Ik kan me herinneren dat Humpty Dumpty en zo erin zaten, en iets met mensjes in een schoen...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel moet je allemaal figuren uit bekende (Engelse) kinderliedjes helpen met het vinden van spullen die ze kwijt zijn?
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Was dat niet iets met Mother Goose of zo? Ik kan me herinneren dat Humpty Dumpty en zo erin zaten, en iets met mensjes in een schoen...
Ik zie dit topic pas net, maar vind het zo leuk... Herinneringen ophalen
Wie sprak deze woorden?quote:"It's time to kick ass and chew bubble gum...and I'm all out of gum."
Duke Nukem.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wie sprak deze woorden?
Vast veels te makkelijk voor jullie, maar goed
Nee nee, van Weasel, niet Mei Ling.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja chinees/amerikaans is ze , Mei Ling heet ze toch?
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach , ik lees verkeerd
Nederlander
Transport Tycoon?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke simulator heeft funky jazz en blues als backgroundmuziek?
Als je niet 'simulator' had gezegd was mijn antwoord Fallout 3.quote:
Helemaal goed, de hoofdpersoon uit Sabrewulf; Sabreman maakte nog een cameo in Banjo-Tooie.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:06 schreef Nollem het volgende:
SabreWulf ?
(wel opgezocht hoor)
en misschien nog wel fout :S want dit is een game op de ZX (sabre wulf)
Dungeon Keeper?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef Nollem het volgende:
In welke game had je een topview, waarbij je je minions kon overnemen. In de nederlandse versie wanneer je aangevallen werd schalde door je boksen "Je slaven worden aangevallen"
Ouch stupid mequote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lol @ the cake is a lie
Postal, niet portal
E.T.?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Cynane het volgende:
wat was de eerste game waarop een film is gebasseerd?
Streetfighter?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Cynane het volgende:
wat was de eerste game waarop een film is gebasseerd?
lolquote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
E.T.?
Edit: Oh shit nu lees ik verkeerd.
Jazeker, de precieze quote zoals Id_do_her hem goed heeft opgezocht is "Hmmm... Thats one doomed space marine.quote:
Een versie van Leisure Suit Larry, welke weet ik niet precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef Nollem het volgende:
Welke game werd geleverd met de "Cybersniff 2000tm" kaart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |