SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------
Vraag:
Hoe heet de held in Halo 1, 2 en 3?
[ Bericht 52% gewijzigd door MisterChirrel op 20-04-2011 09:16:07 ]
Ik reken hem goed het is eigenlijk 2017quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef MisterChirrel het volgende:
Earth Defence 3000? Ik weet de exacte titel niet meer.
Goed, damn dat was snel dacht dat weten niet veel mensen.quote:
Er was een tijd dat Sonic niet zoogquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Volgens mij is het een instinker, sonic was idd antwoord op mario, maar sonic zuigt dus concurreren was niet nodig
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
Spaz, en het is zijn broer, niet zijn vriend.
Rare familie, maar het is goedquote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
Spaz, en het is zijn broer, niet zijn vriend.
Uiteraardquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Deck 16?
epic epic map, zoveel herinneringen aanleraar die stiekum een UT tourney had georganiseerd, laatste mano a mano gevecht tussen ons
hele klas schreeuwen
Godverdomme! Ik wilde T***** zeggen maar ik dacht dat het fout was.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd een wortel, ik zou zeggen google es op carrot ship ^^
Tyrian 2000 is een re-release, het was eerst gewoon Tyrian toen hij in 1995 uitkwam. Hij is trouwens ook freeware nu, je kan hem zowat overal legaal gratis downloaden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tyrian 2000 dus
Do maar een nieuwe iddoher
Logisch, maar goed is het antwoord niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Gokje:
Strikvraag! Er staat niets achter want het is de eerste versie.
Het klinkt wat mij betreft heel logisch
Ringo.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is de naam van de wasbeer uit de populaire DOS-racer van Apogee Software?
Groen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Juistem! weet je ook nog welk kleur karretje hij had?
Er stond me iets van bij dat er weleens mensen als Elvis binnenkwamen, er is ook een fokker met zo'n patiënt als UI, volgens mij DrDentz als ik het me goed herinner.quote:
Viva Pinata.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef MisterChirrel het volgende:
In welk spel is de Whirlm hoogstwaarschijnlijk de eerste bewoner?
Ik ben er geobsedeerd door geweest. Alles uitgespeeld, alles.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef MisterChirrel het volgende:
Correct.
Best een vermakelijk spel.
Neen.quote:
Sick, daar was hij bij mij ook heel geschikt voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
over viva pinata, als je een vriendin hebt en je wilt zelf wat anders doen de hele avond , IDEAAL spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |