Gaat ook lastig met zo'n afstand. Ze vraagt wel heel vaak wanneer ik langskom, maar goed.. Dat zal ik ook wel doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Veel ervaring denk ik, verwacht dus geen lange relatie.
Vertel erbij welke land dan. Als het Polen is of Hongarije word je er gewoon ingeluisd door een hoertje, je bent uiteindelijk heel wat geld aan de'r kwijt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:15 schreef Derenco het volgende:
[..]
Gaat ook lastig met zo'n afstand. Ze vraagt wel heel vaak wanneer ik langskom, maar goed.. Dat zal ik ook wel doen.
Hoeft niet. Ik heb met meiden gezoend die nog maar met 1 andere gezoend hadden, en die deden het beter dan sommigen met veel ervaring.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Veel ervaring denk ik, verwacht dus geen lange relatie.
Want zoenen is het enige wat bevredigend/liefdevol kan werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:36 schreef Elvanera het volgende:
Haha mooi topic dit. Niet om op te scheppenMaar ik heb van een aantal mannen ook gehoord dat ik de beste zoener was die ze ooit zijn tegengekomen.. Mooi ook dat ze dan aandacht blijven vragen om die reden.. Ik vraag me dan altijd af wat iedereen loopt te prutsen
Go with the flow..
Alhoewel ik ook slechte zoeners heb gehad, maar die deden hele andere dingen dan ik (wasmachine), dan werkt t niet nee. Dus wss zijn er wel meer meisjes die zo zoenen, alleen moet je elkaar wel aanvoelen hierin
Scheelt je weer een hoop reizen!
Aan de andere kant schijnt de eerste zoen zo van belang te zijn of je wel of niet met iemand wil zijn. Wat natuurlijk ook waar is, je gaat toch niks nemen met een slechte zoener
Ik niet iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |