quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, hier thuis is een Markje doen ontzettend hard snurken
quote:
je kunt proberen er effe een quootje van in de Cos te zettenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zoveel smileys kan alleen maar in een SC hè
Oeh! Zo gequote is hij nog leuker...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zoveel smileys kan alleen maar in een SC hè
Nu niet meer alleen in de COS uitzwaaien hè.... we hebben sowieso gisteren hier nog op je gewachtquote:
NEEEE! Niet met mijn linkje....quote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je kunt proberen er effe een quootje van in de Cos te zetten![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel taart mee genomen...
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, hier thuis is een Markje doen ontzettend hard snurken
Echt!! Sorry zal jullie nooit meer vergeten uit tezwaaien dat sowieso niet!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu niet meer alleen in de COS uitzwaaien hè.... we hebben sowieso gisteren hier nog op je gewacht
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel taart mee genomen...
laat je niet kennenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat je niet kennen
ik durf dat wel te doen hoor
Owkeeej....quote:
cos aanslingert.......quote:
Hmmm...? Link?quote:
100 * 300 - OPquote:
rekenen Kahaarinquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zoveel smileys kan alleen in de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop