quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zow, internet troubles opgelost als het goed is
Ja het is de bedoeling dat hij draaitquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plan was: mooi rooster vol lekker tv kijken en vroeg naar bed
Ja ik luister nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is de bedoeling dat hij draait
Hou opquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom Koelkast op "vakantie" is
Ik vraag 'm iedere dag aanquote:
Huppel ghostbusterquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveelste ghost was dat voor vanavond?
ik ook elke keer als ik de kans hebquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag 'm iedere dag aanGewoon omdat het kan.
hij blijft hier zeggen dat hij niet snel genoeg verzendquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveelste ghost was dat voor vanavond?
wat? ymca?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is genoeg reden om te kicken he dragems
Dat zegt jouw uitzendprogramma?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef dragems het volgende:
[..]
hij blijft hier zeggen dat hij niet snel genoeg verzend
Jaquote:
Jij zit misquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar symp ging toch 12 mei pas weer draaien? of zit ik nou mis
Hou eens op met je homemadelarppron uploaden danquote:
Had Sint daar ook last van?quote:
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op met je homemadelarppron uploaden dan
ja ik ook maar ik weet wel waaromquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens echt strontchagrijnig en ik weet niet waarom.
Je mist tieten in dit topic.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
Hoezo? Wil je zeggen dat jij dan weet wat het probleem is?quote:
Je wilt een knuffel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
Dat niet gelijk, maar is wel een hint in de goede richting.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je zeggen dat jij dan weet wat het probleem is?
Dat zou betekenen dat ik naar bed kan
Dat ook ja, verder erger ik me aan van alles en nog wat en heb ik de muziek al gemute want ik kan op dit moment blijkbaar even niks hebben..quote:
Aha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat niet gelijk, maar is wel een hint in de goede richting.
Nou, kom maar eens lekker hier dan *knuffel geeftquote:
Oeh Caroolsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fake boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten!
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Die zijn tenminste wel echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten!
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Grote tieten wel, past er maar eentje op m'n scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht, ik post m'n eigen. Maar niemand doet dat, dus ik ook niet
juist ok toe maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten!I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik durf nietwant ik heb geen bedekte foto.
doe maar prive in de pmquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Dan post je ze onbedekt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Post nou es je eigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als in, je kan er niet in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, grapje, ik heb wel bedekt. Kiek es an:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, grapje, ik heb wel bedekt. Kiek es an:mooi heur meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
samzz je mag 1 aanvragen.. welke doe jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Oh, dat heb ik net gemistquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samzz je mag 1 aanvragen.. welke doe je
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]gerrie geilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Straks ook nog een kwartiertje Discoooooooooo
virtueel likje ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Krijg ik niet eens een troostprijs???
Van jou altijdquote:
sop sopquote:
Wil je een ijsje dan?quote:
ik dacht meer aan anders likken of gelikt worden... maar een ijsje is ook wel lekkerquote:
ik kan er nu niks aan doen. doet hij al de hele dagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faalstream.. alweer.. Zo tune ik nog uit hoor!
quote:
dan ligt het aan de serverquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
kutverbinding zeg was gisteren ook al
veel plezier in dromenlandquote:
Slaap lekkerquote:
alweerquote:
ja net hoorde we hem niet goed hequote:
Ik wissel m'n gratis aanvraagje morgen wel inquote:
understatement of the centuryquote:
BAMquote:
ik hoop dat het zo even beter gaat en zonder ghostquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
understatement of the century
is ook gewoon niet leuk meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat het zo even beter gaat en zonder ghost
ik denk dat het poort 80 is daar ging het vorige keer dacht ik ook op misquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Misschien even de server resetten ofzo
Maar wie kan dat? Niemand die aanwezig is toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Misschien even de server resetten ofzo
Koelkastquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wie kan dat? Niemand die aanwezig is toch?
Ja jammer, maar je kunt er niet zoveel aan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef dragems het volgende:
nou bedankt voor het niet kunnen luisteren iedereen en morgen weer een kans
nee idd. soms gaat het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja jammer, maar je kunt er niet zoveel aan doen
Heb alsnog gelachen en genotenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef dragems het volgende:
nou bedankt voor het niet kunnen luisteren iedereen en morgen weer een kans
hahaha dankjequote:
Sssssttquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bj Symph werkt het tot nu toe beter
Ik geniet altijd al mega extra van Sympquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke allemaal extra genieten van symp.. hij is er een poosje niet
dus dit is een epische show(zoals altijd eigenlijk
) en nee ben geen slijmbal.. symp is gewoon goed punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
hmm.. dan kan ik flink wat verzoekjes opsparenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Na vandaag ben ik er pas 12 mei weer helaas
ik haal het wel weer inquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. dan kan ik flink wat verzoekjes opsparen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd al mega extra van Symp
uhm.. mr-green en valhallen moeten maar veel draaien denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dragems is back
-insert koosnaampje-
En Jofu moet maar eens VDJ gaan downloaden en leren hoe 't werktquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. mr-green en valhallen moeten maar veel draaien denk iken dragems is back
en Zokunenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Jofu moet maar eens VDJ gaan downloaden en leren hoe 't werkt
het is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Jofu moet maar eens VDJ gaan downloaden en leren hoe 't werkt
Maar ik moet toch leren hoe ik muziekjes laat spelen enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk
Een keer goed instellen
waar woon je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik moet toch leren hoe ik muziekjes laat spelen enzo
Zeg ik niet, dan weet jij het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Wil je met of zonder Dj controller/mixer radio maken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik moet toch leren hoe ik muziekjes laat spelen enzo
Moet niet te lastig worden, gewoon muziek draaien en een beetje tussendoor lullen ofzo, geen fancy dingetjes en geluidjes enzo..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wil je met of zonder Dj controller/mixer radio maken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg ik niet, dan weet jij het ookDa's niet helemaal naast de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Tuurlijk wel, ik doe de deur open, stap naar buiten en tadam, hallo Rotterdam!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik doe de deur open, stap naar buiten en tadam, hallo Rotterdam!
Dan is software als Virtual DJ genoeg. Wil je wat meer opties ga dan voor Traktor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet niet te lastig worden, gewoon muziek draaien en een beetje tussendoor lullen ofzo, geen fancy dingetjes en geluidjes enzo..
readyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen klaar voor het kwartiertje Disco?
Ik had er gewoon ff zin in
alleen krijg ik de mic niet geinstalleerd in VDJquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan is software als Virtual DJ genoeg. Wil je wat meer opties ga dan voor Traktor.
een mixer is wel handig voor de overgang van liedjes. Je hebt ook nog low budget opties.
Niet alleen dat, stom Ziggoquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ziggo saboteerd de epische symp uitzending voor mij
Ziggoquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ziggo saboteerd de epische symp uitzending voor mij
Doet ie niet, vakantie!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkast moet toch echt de boel komen redden nu hoor, dit is waanzin..
Nee hoor, ik kan ze allemaal meezingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het fout dat ik veel Abba nummers gewoon mee kan zingen?
Neeee joh! ik zing ze ook allemaal lekker meequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het fout dat ik veel Abba nummers gewoon mee kan zingen?
Bij traktor kan je dus een deck instellen als ''audio through''. En dat kanaal is dan weer gekoppeld aan de mic. Weet eigenlijk niet hoe dat werkt bij VDJquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen krijg ik de mic niet geinstalleerd in VDJ
Nee dat dacht je alleen maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ging ik nou echt boos naar beneden om mijn ouders te zeggen dat ze godverdomme heel gauw die klote recorder uit moeten zetten omdat ik anders te langzaam internet heb?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ging ik nou echt boos naar beneden om mijn ouders te zeggen dat ze godverdomme heel gauw die klote recorder uit moeten zetten omdat ik anders te langzaam internet heb?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik word zooooo vrolijk van deze muziekjes
Wat fijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik een kutliedje draaien maar het is wel vrolijk..
En ik heb reden om vrolijk te zijn
Nog 40 uur en dan ben ik van mijn ex verlost
Pics van je ex?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
zeker voor herhaling vatbaarquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit is zooo heerlijk nummer![]()
fout I know
Kom mee lekker swingen danquote:
Had het ook over mijzelfquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik heb bij voorbaat al sorry gezegd
quote:
Ik ben voor de vrolijkheid vanaafquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke en sorry hierna nog een heel vrolijk liedje.
Ik heb hem wel al een paar keer gedraaid maar hij is zo aanstekelijk
Oeh wat heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef mr-green het volgende:
ik realiseer mij dat ik morgen en die dag erna en daarna en daarna en daarna en daarna vrij heb
Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef mr-green het volgende:
ik realiseer mij dat ik morgen en die dag erna en daarna en daarna en daarna en daarna vrij heb
Beatedquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vakantie
Slaap lekker Jofuquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga toch die vrolijke herrie uitzetten en m'n bed opzoeken.. M'n wekker roept me om half 4 alweer
Damn wat vroegquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga toch die vrolijke herrie uitzetten en m'n bed opzoeken.. M'n wekker roept me om half 4 alweer
Jaah, was eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik vanavond al gewerkt heb.. Maar goed, we missen een paar man, dus dan moet het evenquote:
Kom maar ik leer het je welquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meatloaf
* Knetterkrankjorum zingt mee
nee het ligt niet aan julliequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Hij is wel heel zacht ineens.. of ligt dat aan mij?
Oeh ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer is voor Carooltje aangevraagd door Knetter
Soms schuift de schuif als ik een nummer inlaadt, en ik had het even niet in de gatenquote:
geeft ook niet.. maar schrok welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms schuift de schuif als ik een nummer inlaadt, en ik had het even niet in de gaten
ken ik nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Heerlijk schrjven op deze muziek
Als je klaar ben ga ik mooi alle albums van Sigur Ros achter elkaar draaien heb ik net besloten
Uhuquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis wel weer giga druk in het topic he
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Wat ben je toch ook een schatje knetter![]()
Jaa weet ik maar wat een heerlijk verzoekjequote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ook..
whoeps.. kusjekroel enzo.. doen wel via msn
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa weet ik maar wat een heerlijk verzoekje
Heerlijke ambient achtige muziek. Nummers die rustig 9 minuten duren en er wordt in een mengeling van Ijslands en een zelfverzonnen taal gezongen.quote:
zwijmeldagje?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat de stevige nummers maar waaien vandaag denk ik
beegees is altijd goedquote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Iemand zin in de Bee Gees, daar krijg ik nu spontaan zin in
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Iemand zin in de Bee Gees, daar krijg ik nu spontaan zin in
eendjequote:
* Knetterkrankjorum ookquote:
Hoi hoiquote:
quote:
quote:
quote:
dat wil ik ook altijd als ik dit nummer hoor..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zwijmelt en zingt mee
* Knetterkrankjorum wil nu eigenlijk graag een knuffel![]()
aaah jaaquote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik ook altijd als ik dit nummer hoor..
Gaan we maar even samen knuffelen
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Helaas is het met de zanger minder goed afgelopen, die heeft een jaar of 10 in de bak gezeten omdat hij zijn lief vermoord heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |