Ehm, je praat tegen een leek (en vrouw bovendien, maar goed dat vind ik niet echt een excuus voor mezelf)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef roeleke92 het volgende:
zit er ook maar 1 kabel met de accu verbonden?
Zoja weet jezelf hoe die andere moet worden aangesloten of niet en probeer dan nogmaals opnieuw.
Als je auto niet op contact staat heb je ook geen remdruk dat kan ook al heel veel doen.
lezen! er staat toch dat de electrische ramen nog wel werkten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef roeleke92 het volgende:
zit er ook maar 1 kabel met de accu verbonden?
Zoja weet jezelf hoe die andere moet worden aangesloten of niet en probeer dan nogmaals opnieuw.
Als je auto niet op contact staat heb je ook geen remdruk dat kan ook al heel veel doen.
Verder maakt ie nooit typisch v-snaargeluidenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef ra het volgende:
Je kunt eventueel checken of je Vsnaar op spanning staat.
Tikken is te weinig vermogen van accu, of kapotte startmotor.
Die accu is al 7 jaar oud, dus een nieuwe is geen overbodige luxe sowieso. Ik laat hem even doormeten inderdaad en dan bestel ik wel een nieuwe.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
of je accu is gewoon versleten..
hadden we hier in de nissan.. deed nog prima starten.. maar toch weinig over enzo..
bij de garage de accu door gemeten.... werkte dus slechts nog 1!! van cellen..
dan kan je wel laden wat je wil natuurlijjk.. maar veel juice komt er niet meer uit
onze was ook 7~8 jaar oudquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Die accu is al 7 jaar oud, dus een nieuwe is geen overbodige luxe sowieso. Ik laat hem even doormeten inderdaad en dan bestel ik wel een nieuwe.
Moet dat persé via internet dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef Dzjonka het volgende:
Tips voor sites om accus op te bestellen afh van model auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |