waar is hier ??quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
Hij ligt hier thuis, je mag hem komen halen.
quote:
wat ben jij aan het doen danquote:
Denk het niet. Of even NS bellenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Dimens het volgende:
Moet je even naar Veolia bellen, kleine kans dat zij hem hebben.
Als hij mijn zoon was had ik hem klappen verkocht thuis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef Unpredictable. het volgende:
Arme jongen Arme jongen je mamma zou wel boos zijn geweest he.
die zakdoekjes. Dat is het ergste nog wel waren ze al gebruikt ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef weekendboy het volgende:
[..]
portemonee mobiel zakdoekjes en schoolboeken
Goede vader, ik zou hem ook de hoeken van het huis laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Als hij mijn zoon was had ik hem klappen verkocht thuis.
Pak even je mobiel en bel naar je eigen nummer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef weekendboy het volgende:
[..]
portemonee mobiel zakdoekjes en schoolboeken
goh een Marokkaan die een tas gevonden heeft... wat klopt hier nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
Hij ligt hier thuis, je mag hem komen halen.
gedaan maar iemand ging in het frans praten ?? en toen zei ik je verlous mon telphone maar hij hing op ??quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pak even je mobiel en bel naar je eigen nummer.
Bel hem nog een keer en zeg "Rends mon sac et je vais vous donner un coup d'emploi"quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef weekendboy het volgende:
[..]
gedaan maar iemand ging in het frans praten ?? en toen zei ik je verlous mon telphone maar hij hing op ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |