je vriend heeft duidelijk geen interesse in je, hij ziet je als gebruiksvoorwerpquote:
Heb je de OP gelezen?quote:
Waarom grow up?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef leeell het volgende:
is ook echt nodig, nog een keer openen
strekking blijft: Grow up
Klinkt als: "Hij slaat me, maar hij is ZO'N lieve jongen verder!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef xxx_kim het volgende:
Maar hij doet voor de rest wel ontzettende lieve dingen..
Waarom zou ik dat doen? hij heeft me toen ook genomen zoals ik ben, dus dat moet nog steeds zo zijn toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Joe-Momma het volgende:
Sportschool. Zumba lessen. Spinning. Of gewoon een ander vriendje zoeken.
De verkorte versie dan maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef eleusis het volgende:
Ik ga niet heel mijn verhaal nog een keer typen hoor haha maar goed: maak het uit want het is een tranendal.
weer?, dit topic was later maar heeft een mooiere OPquote:
sowwyquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef eleusis het volgende:
Ik ga niet heel mijn verhaal nog een keer typen hoor haha maar goed: maak het uit want het is een tranendal.
Ja, maar dat is t nou juist, hij is voor de rest wel ontzettend lief, hij doet lieve dingen, verast me met veel dingen, maar de sex mis ik gewoon onwijs erg, ik kan niet met m en niet zonder m, en als ik t dan uitmaak, weet ik cker dat k de volgende dag weer voor de deur sta..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Is heel makkelijk hoor
afspraak maken en tegen hem zeggen 'Nou, het lijkt me beter voor ons allebei als we hier een punt achter zetten. Voor mij werkt het niet en ik heb niet het idee dat het de moeite waard is om te verbeteren. (We kunnen natuurlijk wel vrienden blijven!) Doei!'
hoe oud ben je dan ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef xxx_kim het volgende:
[..]
Ja, maar dat is t nou juist, hij is voor de rest wel ontzettend lief, hij doet lieve dingen, verast me met veel dingen, maar de sex mis ik gewoon onwijs erg, ik kan niet met m en niet zonder m, en als ik t dan uitmaak, weet ik cker dat k de volgende dag weer voor de deur sta..
Sorry, automatisme..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh my, ik dacht 15 maximaal aan je manier van schrijven (het is zeker, geen cker, je hoeft hier geen tekens te besparen om binnen de limiet van 165 tekens per post te blijven)..
dan zou je helemaal beter moeten weten inmiddels.
Dan blijf je toch lekker in je bagger relatie hangen. Boneless chicken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef xxx_kim het volgende:
[..]
Ja, maar dat is t nou juist, hij is voor de rest wel ontzettend lief, hij doet lieve dingen, verast me met veel dingen, maar de sex mis ik gewoon onwijs erg, ik kan niet met m en niet zonder m, en als ik t dan uitmaak, weet ik cker dat k de volgende dag weer voor de deur sta..
Oh ja, dat laatste is wel een goed idee, schijnt goed te zijn om je relatie nieuw leven mee in te blazenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou gewoon voor hem gaan hoorWonen jullie al samen? Ik zou eigenlijk proberen zwanger te raken
het trieste is, dat mensen zoals TS dat ook echt gelovenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat laatste is wel een goed idee, schijnt goed te zijn om je relatie nieuw leven mee in te blazen
Ach nog een alleenstaande moeder met een uitkering.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
het trieste is, dat mensen zoals TS dat ook echt geloven
ja en neem dan ook meteen een borstvergroting, laat je tanden bleken, zet wat haarstukjes in en ga wekelijks naar de zonnebank en de pedicure. Owja en laat hém het vooral allemaal betalen..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Misschien wat minder eten en de trap nemen ipv de roltrap? Misschien ziet je vriend je dan weer staan.
Jij hebt gezien je reactie ook een maatje meer he?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef Niefke het volgende:
[..]
Wees gewoon lekker jezelf en laat je vriendje de rambam krijgen als ie jou niet waardeert om hoe of wie je bent
wat een k*tleven zullen al die vrouwen hebben die zich sf sporten en uithongeren omdat hun macho vriendje ze anders niet meer ziet staan...
Toevallig valt dat enoooorm mee,quote:Op woensdag 20 april 2011 00:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Jij hebt gezien je reactie ook een maatje meer he?
Ja doe gewoon lekker gek. Er knap uit zien voor je vriend hoeft niet natuurlijk. En het is ook echt niet gezond en goed voor je, gewoon elke dag naar de mac. Daar knapt je leven van op!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef Niefke het volgende:
[..]
ja en neem dan ook meteen een borstvergroting, laat je tanden bleken, zet wat haarstukjes in en ga wekelijks naar de zonnebank en de pedicure. Owja en laat hém het vooral allemaal betalen..
Ow nee..want dan krijg je weer gezeur dat je nep bent of een barbie of een slet..*zucht* het is ook nooit goed he?
Wees gewoon lekker jezelf en laat je vriendje de rambam krijgen als ie jou niet waardeert om hoe of wie je bent
wat een k*tleven zullen al die vrouwen hebben die zich sf sporten en uithongeren omdat hun macho vriendje ze anders niet meer ziet staan...
Ik ben het met je eens vwb het gezond leven, je goed voelen en je cynisme vwb het volvreten bij de mac..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De vriend van TS is paranoia en TS heeft borderline, of iets in die trend. Kan ook andersom zijn.
[..]
Ja doe gewoon lekker gek. Er knap uit zien voor je vriend hoeft niet natuurlijk. En het is ook echt niet gezond en goed voor je, gewoon elke dag naar de mac. Daar knapt je leven van op!
Gezond leven en een goed lichaam hebben zorgt er niet alleen voor dat mensen van het andere geslacht je zien staan. Het maakt je ook een stuk vitaler en over het algemeen vrolijker, beter voor je weerstand en heel veel andere positieve dingen. Het is uiteindelijk gewoon beter dan jezelf volvreten "want het is zo lekker"
Sowieso, als je je wilt volvreten oké. Maar dan moet je niet zeuren als je alleen de afdankertjes krijgt
en waar slaat dat hele zwanger worden gebeuren op?:Squote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou gewoon voor hem gaan hoorWonen jullie al samen? Ik zou eigenlijk proberen zwanger te raken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat laatste is wel een goed idee, schijnt goed te zijn om je relatie nieuw leven mee in te blazen
Nu klink je als een verstandige meid.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef xxx_kim het volgende:
wie zegt dat ik me volvreet bij de mac? ik heb verder ook niet gezegd dat ik tokkie-dik ben? alleen dat ik niet de dunste ben?
ik ga me niet veranderen voor iemand die me eerst neemt zoals ik ben en later niet meer, ik heb m net zn laatste kans gegeven, dus ik hoop dat hij die niet misbruikt, anders houdt t gewoon op..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Sjeen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |