abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95732861
Oke, ik heb nu 9 maanden een vriend, we hadden het in het begin ontzettend leuk, weinig ruzie, gewoon redelijke sex, maar dat is allemaal zo veranderd de laatste tijd. ik heb in December met me ex gepraat over dat de sex tussen mij en mijn vriend niet zo goed was, en of hij daar misschien iets voor wist(hij weet dat meestal wel) maar mijn vriend had een progamma op zijn computer, dus hij kwam er achter dat ik met m had gepraat, en ik met mijn domme hoofd heb gezegd dat ik dat niet had gedaan, toen ging het uit.. toen heb ik 2maanden me best moeten doen om te laten zien dat ik er spijt van had, en het is toen uit eindelijk weer aan gegaan. daarna heb ik weer een paar keer ruzie met m gehad omdat hij stiekem met meisjes smste, en afsprak, waar hij verder niks mee gedaan heb(zegt ie) en nu zat ik eergister op zn skype, en dan zit hij met een meisje te skypen en zegt hij tegen haar jaa schoonheid, je bent zo mooi, en je heb een ongelovelijk mooi lichaam en ik ga mn cam voor je aansluiten blablabla. Dus ik confronteer m hier mee en hij doet er heel luchtig over, zegt ie ja zal het voortaan niet meer doen, en ik dacht niet na, en ik mag dat toch zeggen? (ik ben zelf niet de dunste, daarom kwetst t mij ook vooral dat hij tegen haar zei je heb zo'n ongelovelijk mooi lichaam, maar ik ben nog steeds het zelfde als in het begin van onse relatie) en de sex is eigenlijk ook kut geworden na dat het uit is.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. we doen het hooguit nog 1x per maand, of per 2weken en dan is het 'ff snel' iemand tips? :(
pi_95732909
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef xxx_kim het volgende:
Oke, ik heb nu 9 maanden een vriend, we hadden het in het begin ontzettend leuk, weinig ruzie, gewoon redelijke sex, maar dat is allemaal zo veranderd de laatste tijd. ik heb in December met me ex gepraat over dat de sex tussen mij en mijn vriend niet zo goed was, en of hij daar misschien iets voor wist(hij weet dat meestal wel) maar mijn vriend had een progamma op zijn computer, dus hij kwam er achter dat ik met m had gepraat, en ik met mijn domme hoofd heb gezegd dat ik dat niet had gedaan, toen ging het uit.. toen heb ik 2maanden me best moeten doen om te laten zien dat ik er spijt van had, en het is toen uit eindelijk weer aan gegaan. daarna heb ik weer een paar keer ruzie met m gehad omdat hij stiekem met meisjes smste, en afsprak, waar hij verder niks mee gedaan heb(zegt ie) en nu zat ik eergister op zn skype, en dan zit hij met een meisje te skypen en zegt hij tegen haar jaa schoonheid, je bent zo mooi, en je heb een ongelovelijk mooi lichaam en ik ga mn cam voor je aansluiten blablabla. Dus ik confronteer m hier mee en hij doet er heel luchtig over, zegt ie ja zal het voortaan niet meer doen, en ik dacht niet na, en ik mag dat toch zeggen? (ik ben zelf niet de dunste, daarom kwetst t mij ook vooral dat hij tegen haar zei je heb zo'n ongelovelijk mooi lichaam, maar ik ben nog steeds het zelfde als in het begin van onse relatie) en de sex is eigenlijk ook kut geworden na dat het uit is.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. we doen het hooguit nog 1x per maand, of per 2weken en dan is het 'ff snel' iemand tips? :(
Grow up.
  Forum Admin dinsdag 19 april 2011 @ 20:58:24 #3
35723 crew  GGMM
pi_95732944
Zonder Alinea's echt ontzettend irritant lezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:58:42 #4
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_95732964
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef GGMM het volgende:
Zonder Alinea's echt ontzettend irritant lezen.
Met waarschijnlijk net zo./
Do androids dream of electric sheep?
pi_95732965
Tip 1: gebruik de Entertoets wat vaker

Tip 2:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Grow up.
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:58:50 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_95732973
ik heb met moeite me door de OP heen geworsteld

bleek zonde van de tijd te zijn
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Forum Admin dinsdag 19 april 2011 @ 21:00:03 #7
35723 crew  GGMM
pi_95733063
Inmiddels gelezen. Ik sluit me aan bij de fipo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95733197
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef xxx_kim het volgende:
de sex is eigenlijk ook kut geworden na dat het uit is..
Ja dat lijkt me vrij normaal eigenlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:06:08 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95733490
- Je past seksueel niet bij elkaar
- Hij loopt andere vrouwen online op te geilen
- Jij klaagt online tegen een andere man over je vriend
- Hij luistert je af met spyware

Ik denk dat de oplossing simpel is, toch? Vergeet elkaar, verwijder die nummers, block die MSN, wis die ping.

Relaties hoeven niet zo te zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95733507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me vrij normaal eigenlijk.
bedoel nadat het uit was, tis nu niet uit meer..
pi_95733555
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef eleusis het volgende:
Relaties hoeven niet zo te zijn.
Wel joh, liefde is pijn lijden! :o
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:10:20 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95733797
oh misschien was die andere beter... momentje...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')