Oke, ik heb nu 9 maanden een vriend, we hadden het in het begin ontzettend leuk, weinig ruzie, gewoon redelijke sex, maar dat is allemaal zo veranderd de laatste tijd. ik heb in December met me ex gepraat over dat de sex tussen mij en mijn vriend niet zo goed was, en of hij daar misschien iets voor wist(hij weet dat meestal wel) maar mijn vriend had een progamma op zijn computer, dus hij kwam er achter dat ik met m had gepraat, en ik met mijn domme hoofd heb gezegd dat ik dat niet had gedaan, toen ging het uit.. toen heb ik 2maanden me best moeten doen om te laten zien dat ik er spijt van had, en het is toen uit eindelijk weer aan gegaan. daarna heb ik weer een paar keer ruzie met m gehad omdat hij stiekem met meisjes smste, en afsprak, waar hij verder niks mee gedaan heb(zegt ie) en nu zat ik eergister op zn skype, en dan zit hij met een meisje te skypen en zegt hij tegen haar jaa schoonheid, je bent zo mooi, en je heb een ongelovelijk mooi lichaam en ik ga mn cam voor je aansluiten blablabla. Dus ik confronteer m hier mee en hij doet er heel luchtig over, zegt ie ja zal het voortaan niet meer doen, en ik dacht niet na, en ik mag dat toch zeggen? (ik ben zelf niet de dunste, daarom kwetst t mij ook vooral dat hij tegen haar zei je heb zo'n ongelovelijk mooi lichaam, maar ik ben nog steeds het zelfde als in het begin van onse relatie) en de sex is eigenlijk ook kut geworden na dat het uit is.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. we doen het hooguit nog 1x per maand, of per 2weken en dan is het 'ff snel' iemand tips?