Dat snap ik maar ik kan niet vinden wat ik wil!quote:
Je hebt kans dat het a) uitverkocht is of b) uit de mode is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Unpredictable. het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik kan niet vinden wat ik wil!
En aangezien in mijn buurt alleen maar de standaard winkels zijn..
Wil ik graag een naam horen!
Ja hoeft ook niet per se de zelfde uitvoering te zijn. Ja dat klopt maar ik wil het echt passen en voelen op internet valt het vaak tegen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hebt kans dat het a) uitverkocht is of b) uit de mode is.
Je kunt ook op het internet gaan zoeken. Websites van bekende merken b.v.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef electronique het volgende:
ben je een vrouw? bij de only zag ik vandaag zoiets hangen
Neequote:
Jij koopt een spijkerjasje en zegt dat jongens geen smaak hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Unpredictable. het volgende:
[..]
Neeik bedoel niet van die lelijke dingen van vroeger. Jongens ga uit dit topic jullie hebben geen smaak.
Loop er gewoon maar eens naar binnen, zoiets op de foto is echt niet iets nieuws of hipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Unpredictable. het volgende:
[..]
Neeik bedoel niet van die lelijke dingen van vroeger. Jongens ga uit dit topic jullie hebben geen smaak.
Wat is er mis met een spijkerjasje!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef ElProf het volgende:
[..]
Jij koopt een spijkerjasje en zegt dat jongens geen smaak hebben?
Nee dat snap ik maar je hebt wel onmiddels al 1000 verschillende uitvoeringen gehad mensen die die ouderwetse shit dragen haal je er zo uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Loop er gewoon maar eens naar binnen, zoiets op de foto is echt niet iets nieuws of hips
Alles?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Unpredictable. het volgende:
[..]
Wat is er mis met een spijkerjasje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dit artikel over spijkerkleding staan:
http://www.trendystyle.ne(...)er-2011/index12.html
[ Bericht 12% gewijzigd door Countess op 19-04-2011 21:33:11 ]Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
En wat jij postte is dus ook al 40 jaar oud, loop nou gewoon een paar zaken binnen schat..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Unpredictable. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar je hebt wel onmiddels al 1000 verschillende uitvoeringen gehad mensen die die ouderwetse shit dragen haal je er zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |