Zie het zo: je beste kans om closer met haar te worden is door seks te hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Dus ik weet niet wat ik zou doen? Zou ik er naar toe gaan of niet? En ja ze wilt denk ik sex, maar ik heb daar geen trek in als ze me puur gebruikt als een soort medicijn.
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan ook juist andersom gaan, dat de seks tegenvalt en dat ze allebei afknappen op elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie het zo: je beste kans om closer met haar te worden is door seks te hebben.
Je mag misschien wel mee. Heel misschien.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, vriendinnen nooit gehad. Ik kan totaal niet met vrouwen opschieten op een meer diepzinnige manier dan oppervlakkig of zakelijk contact. Met hun eeuwige vrouwendingetjes en kinderen enzo, bah.
London is leuk. Zullen we samen gaan
Ik vind internet-contacten ook veel leuker en spannender en handiger en makkelijker dan IRL, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja zeg via hyves , heb ik tenminste leuk dat ik via dat afspraakjes kan regelen met hemIn begin was het per telefoon maar omdat hij een zenuwpees is die heel schijterig is met bellen is hyves makkelijker.
In het begin belde die toen ik nog nummermelder had en ik was niet thuis, kwam ik thuis en ik had zoiets van dat nummer ken ik niet dus ik belde hem terug. Gooit die de hoorn erop omdat die zo schrok dat ik terugbelde en toen belde die later weer terug. Hij is ook een tikkeltje neurotisch
We hebben het al een keer eerder gedaan. Dus ik denk het niet, blijkbaar interesseert het haar niet dat ik onervaren ben.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan ook juist andersom gaan, dat de seks tegenvalt en dat ze allebei afknappen op elkaar.
[..]
Je mag misschien wel mee. Heel misschien.
Ik zou gaan en haar troosten. Waarom mag iemand je niet nodig hebben. Je wilde toch haar vriendschap behouden?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Zojuist weer gebeld met die meid waarbij ik in de friendzone bevind. Ze belde me op om te vertellen dat ze zich kut voelt en begon ook te huilen enzo.
Ik voelde me vandaag prima, maar nu niet meer, want ten eerste geef ik heel veel om haar omdat ze altijd lief is tegen me en ik wil dat het goed met haar gaat. Bovendien werkt het aanstekelijk omdat ik dan zelf ook aan mijn klote leven ga denken en dat ze zo lief tegen me praat en echt om me geeft.
Toen hield ik het zelf ook niet meer, ik heb nooit mijn emoties getoond aan iemand in het echt en opeens kon ik me laten gaan en ze vond het niet erg! integendeel zelfs.
Maar nu voel ik me dus wel kut.... en eigenlijk komt het door haar.
Maar ze is echt heel eerlijk en lief en vertelde me ook dat ze het egoïstisch vond dat ze me belt als het kut gaat, en ze zegt ook dat ik haar altijd een beter gevoel bezorg en ze vroeg dus ook of ik weer langs wilde komen nu, maar ik heb daar geen trek in want ik wil me niet kut gaan voelen.
Dus ik weet niet wat ik zou doen? Zou ik er naar toe gaan of niet? En ja ze wilt denk ik sex, maar ik heb daar geen trek in als ze me puur gebruikt als een soort medicijn.
Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
We hebben het al een keer eerder gedaan. Dus ik denk het niet, blijkbaar interesseert het haar niet dat ik onervaren ben.
Snap het dubbele gevoel en het dilemma. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat mensen dichter tot elkaar komen omdat ze er voor elkaar waren als het ff (flink) kut ging.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Zojuist weer gebeld met die meid waarbij ik in de friendzone bevind. Ze belde me op om te vertellen dat ze zich kut voelt en begon ook te huilen enzo.
Ik voelde me vandaag prima, maar nu niet meer, want ten eerste geef ik heel veel om haar omdat ze altijd lief is tegen me en ik wil dat het goed met haar gaat. Bovendien werkt het aanstekelijk omdat ik dan zelf ook aan mijn klote leven ga denken en dat ze zo lief tegen me praat en echt om me geeft.
Toen hield ik het zelf ook niet meer, ik heb nooit mijn emoties getoond aan iemand in het echt en opeens kon ik me laten gaan en ze vond het niet erg! integendeel zelfs.
Maar nu voel ik me dus wel kut.... en eigenlijk komt het door haar.
Maar ze is echt heel eerlijk en lief en vertelde me ook dat ze het egoïstisch vond dat ze me belt als het kut gaat, en ze zegt ook dat ik haar altijd een beter gevoel bezorg en ze vroeg dus ook of ik weer langs wilde komen nu, maar ik heb daar geen trek in want ik wil me niet kut gaan voelen.
Ik ben bang dat ze zich laat leiden door haar gevoelens en dat ze spijt gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zou gaan en haar troosten. Waarom mag iemand je niet nodig hebben. Je wilde toch haar vriendschap behouden?
Ze vindt me niet zo heel lelijk zij ze laatst, vind ook dat ik er veel beter uitzie nu. Ik zag er ongezond uit vanwege weinig slapen, slecht eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.
Ze hebben al seks gehad, dus dat gaat niet echt op. En het is iig nuttiger dan in de friendzone blijven.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Kan ook juist andersom gaan, dat de seks tegenvalt en dat ze allebei afknappen op elkaar.
Nou het is meer dat we elkaar in real life zien, alleen het afspreken regelen via hyves. Hij is gewoon een beetje onhandig in dat soort dingen en dan is hyves ideaal . Je stuurt even prive een berichtje wacht af of die hapt (waar ik getraind ben het af te wachten door gewone afleiding zoals film en andere dingen te doen omdat hij ook onzeker is en niet altijd weet wat terug te sturen) of hij antwoord niet en komt dan gewoon naar de kroeg waar ik ook ben.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind internet-contacten ook veel leuker en spannender en handiger en makkelijker dan IRL, eigenlijk.
Precies. Wil ze meer dan is het goed, wil ze dat niet dan heb je in elk geval ff lekker geneukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is dat het blonde meisje met die grote mond (uitstekende tanden)? Wel fijn voor je dat die 8 (in je eigen ogen) toch met je wil neuken ondanks dat ze je zo lelijk vindt. Grijp je kans zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Wil ze meer dan is het goed, wil ze dat niet dan heb je in elk geval ff lekker geneukt.
Ligt er al iets vast qua datum en zo dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
Jij moet wel naar de meet komen hoor.
Denk dat hij gewoon bang is dat zijn vriendschap naar de klote gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Wil ze meer dan is het goed, wil ze dat niet dan heb je in elk geval ff lekker geneukt.
Ik weet niet. Volgens mij zou KW die rond pmen, maar miss heeft hij dat al gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt er al iets vast qua datum en zo dan?
Dat is niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze zich laat leiden door haar gevoelens en dat ze spijt gaat krijgen.
Ik niet, als dat telt...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
Jij moet wel naar de meet komen hoor.
Iedereen keert me de rug toe (sowieso).
En nee. Volgens mij liep de inschrijving sowieso nog tot 29 april oid.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens mij zou KW die rond pmen, maar miss heeft hij dat al gedaan
Dit idd... En ik denk dat die kans klein is, zelfs al zóu ze spijt krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon bang is dat zijn vriendschap naar de klote gaat.
Voortdurend haar afwijzen zal daar op termijn ook wel toe leiden.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon bang is dat zijn vriendschap naar de klote gaat.
Ik val ook nu pas binnen, maar de samenvatting lijkt als volgt te zijn: meid zit in de put en wil neuken. Ze biedt Richard pussy aan. Richard wil niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:46 schreef Crutch het volgende:
Huh? MIs ik iets? Heeft Richard een date?
Nee, maar wel een reden voor haar om het contact te verbreken mss en iets wat de vriendschap zou kunnen veranderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is niet jouw verantwoordelijkheid.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voortdurend haar afwijzen zal daar op termijn ook wel toe leiden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik val ook nu pas binnen, maar de samenvatting lijkt als volgt te zijn: meid zit in de put en wil neuken. Ze biedt Richard pussy aan. Richard wil niet.
Eerlijk zijn en aardig doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg te horen van een meisje dat ik niet te vertrouwen ben, gemeen ben, nep ben.
Iemand tips wat ik hieraan kan doen?
Om haar gedachten te veranderen bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik krijg te horen van een meisje dat ik niet te vertrouwen ben, gemeen ben, nep ben.
Iemand tips wat ik hieraan kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |