Uhm, wil je niet voor mij gaan spreken? Want dat is niet waarom ik niet ga. Danku.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef richard_prf het volgende:
Strawberry durft niet meer te komen op de meet, dat heb je lekker voor elkaar. Ze is een beetje bang voor je.
Wat was het idee? Gaan eten? Of staat dat nog open?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef mcf het volgende:
Hey mensen,
ik heb het een beetje krap in deze zware dagen, maar nu heb ik een date en vraag mij af wat ik goedkoop kan doen, maar ik wil niet overkomen als een of andere arme zwerver. En hoe moet ik het een beetje aanpakken met die date, dit is weer de eerste date sinds lange tijd
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Denk dat deze reeks wel op slot kan, gebeurt niet veel en als er wat is, is het vaak off topic
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Denk dat deze reeks wel op slot kan, gebeurt niet veel en als er wat is, is het vaak off topic
Ooit eens aan gedacht dat mensen er misschien op uit zijn nu met dit lekkere weer?????quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Denk dat je te opdringerig bent. Als je én seks met haar hebt en ook nog met dit mooie weer allerlei dingen met haar gaat ondernemen, lijkt het net een relatie. En dat wil ze dus niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ooit eens aan gedacht dat mensen er misschien op uit zijn nu met dit lekkere weer?????
Aangezien er niet veel boeiends gebeurd op het moment wil ik nog even melden dat ik gister avond ben gegaan en mijn troost skills gebruikte. Ze was erg emotioneel flexibel. Ik heb er overnacht.
Echter vandaag doet ze zeer afstandelijk -.-, reageert niet op smsjes, en slaat mijn verzoeken af om iets gezelligs te gaan doen met dit relaxte weer en dat terwijl ze wel genoeg tijd heeft
Dat wilt ze wel, maar niet met mij, dat is wel duidelijk nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je te opdringerig bent. Als je én seks met haar hebt en ook nog met dit mooie weer allerlei dingen met haar gaat ondernemen, lijkt het net een relatie. En dat wil ze dus niet.
Dat bedoelde ik ook.Hoe was haar vorige vriendje (qua innerlijk)?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat wilt ze wel, maar niet met mij, dat is wel duidelijk nu.
Wil je zelf wel echt een relatie met haar of wil je alleen bevestigd zien dat het mogelijk is?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Aangezien er niet veel boeiends gebeurd op het moment wil ik nog even melden dat ik gister avond ben gegaan en mijn troost skills gebruikte. Ze was erg emotioneel flexibel. Ik heb er overnacht.
Echter vandaag doet ze zeer afstandelijk -.-, reageert niet op smsjes, en slaat mijn verzoeken af om iets gezelligs te gaan doen met dit relaxte weer en dat terwijl ze wel genoeg tijd heeft
Weet ik niet precies, maar hij heeft haar verlaten omdat hij gek van haar werd volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.Hoe was haar vorige vriendje (qua innerlijk)?
Dan kan ze toch maar beter hulp proberen blijven te zoeken. Die emotionele labiliteit komt wel ergens vandaan. Maar daar kan jij verder niets mee idd. Ik zou er ook gek van worden als er geen verbetering in zat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar hij heeft haar verlaten omdat hij gek van haar werd volgens mijwant ze moest heel vaak huilen en in het begin maakte het nog indruk op hem, vervolgens zei hij dat ze zich niet zo moest aanstellen toen het vaker gebeurde omdat hij er aan gewend is geraakt en dat het geen indruk op hem maakt. Dat vond ze verschrikkelijk om te horen en kreeg ze het gevoel dat hij haar niet serieus nam en toen heeft hij haar verlaten en raakte zij nog depressiever. Al haar vrienden hebben haar laten vallen ook nog eens. Ze heeft nog 1 goede vriendin en thats it.
Dat snapt ze zelf ook niet waar dat vandaan komt omdat ze gisteren nog zei: " Ik snap er helemaal niks van, ik heb zoveel potentie maar het lukt me gewoon allemaal niet "quote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan ze toch maar beter hulp proberen blijven te zoeken. Die emotionele labiliteit komt wel ergens vandaan. Maar daar kan jij verder niets mee idd. Ik zou er ook gek van worden als er geen verbetering in zat.
Mja relatie gaat eigenlijk niet lukken, we hebben beide teveel problemen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wil je zelf wel echt een relatie met haar of wil je alleen bevestigd zien dat het mogelijk is?
En nu? Ga je haar ook gebruiken of ga je contact verbreken?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef richard_prf het volgende:
Het is simpel waarom ze wat voor me voelt:
Ik ben min of meer haar spiegel. Ze heeft het gevoel dat ze niet depri MAG zijn omdat ze zoveel mee heeft, dan gaat ze met mij vergelijken en voelt ze zich beter en schuldig omdat ik volgens haar ergere problemen heb. Vervolgens vindt zij mij een super sterk persoon omdat ik ondanks de problemen toch door ga (maar dat komt ook omdat ze mentaal gezien niet zo sterk is en niet goed tegen een stootje kan dus overdrijft ze sterk ).
ik denk niet dat richard haar gaat gebruiken. toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En nu? Ga je haar ook gebruiken of ga je contact verbreken?
Maak gebruik van het mooie weer, ga waterfietsen, picknicken, doe een dagje dierentuin, ga wandelen, bezoek eens een andere stad.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef mcf het volgende:
Hey mensen,
ik heb het een beetje krap in deze zware dagen, maar nu heb ik een date en vraag mij af wat ik goedkoop kan doen, maar ik wil niet overkomen als een of andere arme zwerver. En hoe moet ik het een beetje aanpakken met die date, dit is weer de eerste date sinds lange tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |