abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95764716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef richard_prf het volgende:

Strawberry durft niet meer te komen op de meet, dat heb je lekker voor elkaar. Ze is een beetje bang voor je.

Uhm, wil je niet voor mij gaan spreken? Want dat is niet waarom ik niet ga. Danku.
pi_95767242
Kom maar weer eens kijken...
pi_95767356
't is weer eens deaud hier :')
pi_95768027
Thanks.. ^O^

Ik ga morgen pillen halen voor de zenuwachtigheid. Ik heb het namelijk wel vaker; ook voor belangrijke presentaties en (soms) andere kleine onbenullige dingen.. zit er trouwens ook over na te denken om gewoon op een training of wat dan ook te gaan om goed te leren presenteren/professionele gesprekken te voeren zonder zenuwachtig te zijn en over te komen. Dat ik het dus met gemak (en misschien plezier) doe, ik zal het in de toekomst ook vaak moeten doen dus.. :+

Maakt me ook weer een stuk zelfverzekerder (denk ik) en dat is ook goed voor het versieren :9
  woensdag 20 april 2011 @ 17:47:39 #230
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_95768639
Hey mensen,
ik heb het een beetje krap in deze zware dagen, maar nu heb ik een date en vraag mij af wat ik goedkoop kan doen, maar ik wil niet overkomen als een of andere arme zwerver. En hoe moet ik het een beetje aanpakken met die date, dit is weer de eerste date sinds lange tijd
pi_95769173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef mcf het volgende:
Hey mensen,
ik heb het een beetje krap in deze zware dagen, maar nu heb ik een date en vraag mij af wat ik goedkoop kan doen, maar ik wil niet overkomen als een of andere arme zwerver. En hoe moet ik het een beetje aanpakken met die date, dit is weer de eerste date sinds lange tijd
Wat was het idee? Gaan eten? Of staat dat nog open?
Ron Paul 2012
pi_95773007
Denk dat deze reeks wel op slot kan, gebeurt niet veel en als er wat is, is het vaak off topic
pi_95773716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Denk dat deze reeks wel op slot kan, gebeurt niet veel en als er wat is, is het vaak off topic
:')
pi_95773859
quote:
pi_95774036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bedoel maar
pi_95775486
quote:
Ooit eens aan gedacht dat mensen er misschien op uit zijn nu met dit lekkere weer?????

Aangezien er niet veel boeiends gebeurd op het moment wil ik nog even melden dat ik gister avond ben gegaan en mijn troost skills gebruikte. Ze was erg emotioneel flexibel. Ik heb er overnacht.

Echter vandaag doet ze zeer afstandelijk -.-, reageert niet op smsjes, en slaat mijn verzoeken af om iets gezelligs te gaan doen met dit relaxte weer en dat terwijl ze wel genoeg tijd heeft :(
pi_95775603
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ooit eens aan gedacht dat mensen er misschien op uit zijn nu met dit lekkere weer?????

Aangezien er niet veel boeiends gebeurd op het moment wil ik nog even melden dat ik gister avond ben gegaan en mijn troost skills gebruikte. Ze was erg emotioneel flexibel. Ik heb er overnacht.

Echter vandaag doet ze zeer afstandelijk -.-, reageert niet op smsjes, en slaat mijn verzoeken af om iets gezelligs te gaan doen met dit relaxte weer en dat terwijl ze wel genoeg tijd heeft :(
Denk dat je te opdringerig bent. Als je én seks met haar hebt en ook nog met dit mooie weer allerlei dingen met haar gaat ondernemen, lijkt het net een relatie. En dat wil ze dus niet. :)
pi_95775685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat je te opdringerig bent. Als je én seks met haar hebt en ook nog met dit mooie weer allerlei dingen met haar gaat ondernemen, lijkt het net een relatie. En dat wil ze dus niet. :)
Dat wilt ze wel, maar niet met mij, dat is wel duidelijk nu.
pi_95775830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat wilt ze wel, maar niet met mij, dat is wel duidelijk nu.
Dat bedoelde ik ook.Hoe was haar vorige vriendje (qua innerlijk)?
  woensdag 20 april 2011 @ 20:21:11 #240
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95775936
Niks offtopic, we proberen een beetje losjes een discussie te voeren, maar 'o wee' als er iemand afwijkt van het onderwerp 'sociaal incapabel', dan word je meteen gecorrigeerd en genote.

Lekker man, écht. :{

Het was even geleden nog leuk, maar daar is snel alweer een stokje voor gestoken.
Je moeder is een hamster
  woensdag 20 april 2011 @ 20:33:04 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95776695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wil je zelf wel echt een relatie met haar of wil je alleen bevestigd zien dat het mogelijk is?
The view from nowhere.
pi_95776720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook.Hoe was haar vorige vriendje (qua innerlijk)?
Weet ik niet precies, maar hij heeft haar verlaten omdat hij gek van haar werd volgens mij :P want ze moest heel vaak huilen en in het begin maakte het nog indruk op hem, vervolgens zei hij dat ze zich niet zo moest aanstellen toen het vaker gebeurde omdat hij er aan gewend is geraakt en dat het geen indruk op hem maakt. Dat vond ze verschrikkelijk om te horen en kreeg ze het gevoel dat hij haar niet serieus nam en toen heeft hij haar verlaten en raakte zij nog depressiever. Al haar vrienden hebben haar laten vallen ook nog eens. Ze heeft nog 1 goede vriendin en thats it.

Het algemeen beeld dat men van haar heeft is dat ze als een grote aanstelster wordt gezien en met een lage mentale pijngrens.
pi_95776883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet ik niet precies, maar hij heeft haar verlaten omdat hij gek van haar werd volgens mij :P want ze moest heel vaak huilen en in het begin maakte het nog indruk op hem, vervolgens zei hij dat ze zich niet zo moest aanstellen toen het vaker gebeurde omdat hij er aan gewend is geraakt en dat het geen indruk op hem maakt. Dat vond ze verschrikkelijk om te horen en kreeg ze het gevoel dat hij haar niet serieus nam en toen heeft hij haar verlaten en raakte zij nog depressiever. Al haar vrienden hebben haar laten vallen ook nog eens. Ze heeft nog 1 goede vriendin en thats it.
Dan kan ze toch maar beter hulp proberen blijven te zoeken. Die emotionele labiliteit komt wel ergens vandaan. Maar daar kan jij verder niets mee idd. Ik zou er ook gek van worden als er geen verbetering in zat.
pi_95776944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan kan ze toch maar beter hulp proberen blijven te zoeken. Die emotionele labiliteit komt wel ergens vandaan. Maar daar kan jij verder niets mee idd. Ik zou er ook gek van worden als er geen verbetering in zat.
Dat snapt ze zelf ook niet waar dat vandaan komt omdat ze gisteren nog zei: " Ik snap er helemaal niks van, ik heb zoveel potentie maar het lukt me gewoon allemaal niet "

Ik weet wel dat ze supergevoelig is en dat ze echt behoorlijk depri werd toen haar vrienden haar ook begonnen te laten vallen.
pi_95777143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wil je zelf wel echt een relatie met haar of wil je alleen bevestigd zien dat het mogelijk is?
Mja relatie gaat eigenlijk niet lukken, we hebben beide teveel problemen eerlijk gezegd :P Maar we zijn nog wel te redden, volgens mij zit het probleem bij beide grotendeels in het hoofd.

Maar gewoon gezellige dingen doen, want het lijkt wel alsof we beide ervan van opknappen als we bij elkaar zijn. Zij voelt zich in elk geval beter dat is zeker en ik ook wel eigenlijk.
pi_95777355
Het is simpel waarom ze wat voor me voelt:

Ik ben min of meer haar spiegel. Ze heeft het gevoel dat ze niet depri MAG zijn omdat ze zoveel mee heeft, dan gaat ze met mij vergelijken en voelt ze zich beter en schuldig omdat ik volgens haar ergere problemen heb. Vervolgens vindt zij mij een super sterk persoon omdat ik ondanks de problemen toch door ga (maar dat komt ook omdat ze mentaal gezien niet zo sterk is en niet goed tegen een stootje kan dus overdrijft ze sterk ).
pi_95777485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef richard_prf het volgende:
Het is simpel waarom ze wat voor me voelt:

Ik ben min of meer haar spiegel. Ze heeft het gevoel dat ze niet depri MAG zijn omdat ze zoveel mee heeft, dan gaat ze met mij vergelijken en voelt ze zich beter en schuldig omdat ik volgens haar ergere problemen heb. Vervolgens vindt zij mij een super sterk persoon omdat ik ondanks de problemen toch door ga (maar dat komt ook omdat ze mentaal gezien niet zo sterk is en niet goed tegen een stootje kan dus overdrijft ze sterk ).
En nu? Ga je haar ook gebruiken of ga je contact verbreken?
  woensdag 20 april 2011 @ 20:55:49 #248
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95777931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En nu? Ga je haar ook gebruiken of ga je contact verbreken?
ik denk niet dat richard haar gaat gebruiken. toch?

het klinkt alsof ze je wel nodig heeft. dus het zal heus voorlopig nog wel goed gaan denk ik.

voor wederafspraken probeer altijd dingen te gebruiken die haar terugkrijgen in bepaalde staten.

je kent dat gevoel zelf ook wel, dan belt er iemand, en denk je oh my daar heb ik geen zin in.
maar dan vraagt hij iets wat jou interesse heeft, of waar je de vorige keer zo lol mee had, en dan ga wordt je ineens helemaal positief en ga je er opin

echte pua's doen dat ongemerkt.

en als ze zegt dat ze niet wil afspreken(zoiets las ik van je) dan weet ik het ook niet. het is moeilijk om te zeggen dat je dan wel wat anders gaat doen(Want ze kent je leven).

als ze zegt dat ze niet kan, probeer dan wel de indruk te geven dat je niet altijd kan.

bovenstaande is igg advies wat denk ik werkt. ookal is het moeilijk

hoe ik me voel als mij het zou gebeuren is stalken, verdrietig worden, wanhopig worden, veels te snel verliefd. etc.etc. en dat is moeilijk te onderdrukken
pi_95778131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef mcf het volgende:
Hey mensen,
Maak gebruik van het mooie weer, ga waterfietsen, picknicken, doe een dagje dierentuin, ga wandelen, bezoek eens een andere stad.
Children of the night. What music they make.
pi_95778443
Hij is nog niet online geweest dus denk nog niet dat die mijn berichtje heeft gelezen , nu even verder afwachten . Ik ben best zenuwachtig , het is namelijk wel spannend :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')