quote:
Als ik tesnel open geef je maar een tik hoor, of stop me voor straf in een bench ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik post altijd als een topic gaat sluiten haha
Nou was blij dat jij het deed want ik kan het niet hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als ik tesnel open geef je maar een tik hoor, of stop me voor straf in een bench ofzo.
Ze is zelf de grootste vrek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei laura verlinkt ff haar medebewoners dat ze alle chocopasta opeten ,i told you : moffenhoer
Van het weekend ook, toen Flip en Jo aan het tongen waren, dat zei: "dit is ook niet echt een boeiend uitzicht" echt super bitter, schijtwijf, misgunner, blegh, Laura is echt de grootste aandachtshoer, omdat ze altijd alles naar haar hand zet door meelevend te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
oei laura verlinkt ff haar medebewoners dat ze alle chocopasta opeten ,i told you : moffenhoer
Heb ik niet één keer gezien eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
Laura's Alex praat alleen 's nachts.. Maar met dat slaappatroon van haar kan dat ieder moment van de dag zijn
Zendtijd ingekocht door MamaDjoon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef suksan het volgende:
waarom staan er nu weer 2 streams op liggende jo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |