Hoezo, het duurt maar 96 dagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef Razor21 het volgende:
Damn net bij Eweka een abbo genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dit door UPC komt heb mijn abbo verhoogt van 25 naar 60 mbit krijg morgen het nieuwe modem. Huidig modem kan niet sneller dan 30mbit. Normaal zit ik rond de 3 MB per seconde.
Hopelijk als ik het nieuwe modem heb gaat het als een tierelier.
13 jaar geleden wist ik niet beter met Napster toen vond ik het normaal 1 mp3 tje 3 uur wachten ofzo....quote:
Ik lees overal dat de combinatie Eweka/UPC niet zo'n goeie is. Bij mij loopt het wel als een speer maar als ik het van andere lees ben ik een uitzondering. (60Mb)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef Razor21 het volgende:
Damn net bij Eweka een abbo genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dit door UPC komt heb mijn abbo verhoogt van 25 naar 60 mbit krijg morgen het nieuwe modem.
Wacht wel af tot dat ik het nieuwe 60 mbit modem van UPC morgen / zaterdag in huis heb. Wel lekkere snelheid damn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik lees overal dat de combinatie Eweka/UPC niet zo'n goeie is. Bij mij loopt het wel als een speer maar als ik het van andere lees ben ik een uitzondering. (60Mb)
[ afbeelding ]
Voor RacerDKB Ik gebruik al jaren Newsleecher en wil beslist niets anders meer.
Geeft niet, deel 1 is beter! (kom net uit de bios)quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Van het weekend binnen slurpen.
Fail het is deel 1
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Voor RacerDKB Ik gebruik al jaren Newsleecher en wil beslist niets anders meer.
Waar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef 7754 het volgende:
Hopla, weer een accountje afgesloten voor ¤3,- de maand.
Supernews: ¤6,99 voor onbeperkte snelheid (gelimiteerd door je ISP).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef gerbenp het volgende:
Ik betaal nu ¤7,50 voor 50 mbit bij hun. Wat is ideale vergelijkbare oplossing?
Ik zie alleen maar ¤8,99.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Supernews: ¤6,99 voor onbeperkte snelheid (gelimiteerd door je ISP).
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, die vind je ook niet zo makkelijk. Deze is dat: https://nl.supernews.com/signup/?account=SUPER-UNL-SSL-C
Eerste keer met iDEAL betalen, later kun je dat overzetten naar PayPal of whatever, omdat ik problemen had met automatische afschrijvingen daarna via iDEAL, en met PayPal werkt het wel.
Is dit automatisch incasso of gewoon prepaid (iedere maand zelf weten of je betaald)? Want dat is wel een goede deal!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Supernews: ¤6,99 voor onbeperkte snelheid (gelimiteerd door je ISP).
Allebei. Je kunt stopzetten wanneer je wil, je zit nergens aan vast, maar je hebt verder ook geen omkijken meer naar betalingen. Ik heb een paar euro op mijn PayPal-account gegooid en daar haalt hij elke maand 6,99 vanaf. Via supernews.com kun je inloggen met je eigen account en de betaling wijzigen, of je account opzeggen e.d...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Is dit automatisch incasso of gewoon prepaid (iedere maand zelf weten of je betaalt)? Want dat is wel een goede deal!
Je kunt ook in Spotnet instellen dat je het met een extern proggie dl-dquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Was ik alweer bang voor heb ik eindelijk mijn 60mb van UPC gaat het downloaden nog kut.
Heb bij eweka een abbo afgesloten dit haal ik nu :
[ afbeelding ]
Of zou dit aan Spotnet kunnen liggen?
Newsleecher net geinstalleerd blijf rond de 1 MB zitten. Heb nu een proefaccount bij Yabnews (5 dagen) genomen om te kijken of het verschilt met Eweka:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je kunt ook in Spotnet instellen dat je het met een extern proggie dl-d
Idd, tot voor een jaar terug was Eweka nog interessant, nu totaal niet meer. Eigen schuld, moeten ze maar meegaan met de tijd en de snelheid en retentie omhoog gooien. 50 Mbit, flikker toch opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef 7754 het volgende:
Snap niet waarom iedereen bij eweka bljft zitten, ze geven groepen niet door, doen aan verwijdering en het kan goedkoper bij een ander. En de retentie is net zo goed als bij anderen.
Ik heb nooit problemen met ze gehad en ze zijn goedkoper dan bij de enige andere provider die ik gehad heb (Tweaknews).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef 7754 het volgende:
Snap niet waarom iedereen bij eweka bljft zitten
Nog nooit last van gehad.quote:ze geven groepen niet door
Nog nooit last van gehad.quote:doen aan verwijdering
7,50 Vind ik geen hoog bedrag, dus ik ga me niet rotzoeken om een paar euro per maand goedkoper uit te zijn.quote:en het kan goedkoper bij een ander
En dus voor mij geen overtuigende reden om bij Eweka weg te gaan.quote:En de retentie is net zo goed als bij anderen
Dat is wel erg apart. Contact support eens.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:20 schreef Razor21 het volgende:
Voor mij nooit meer Eweka zo'n spijt dat ik sinds donderdag een abb heb. Kom gewoon niet boven de 1.25 mb per seconde uit.
Met Yabnews haal ik met gemak 6mb.
Net een email verstuurd zullen denk pas dinsdag reageren.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is wel erg apart. Contact support eens.
Dat heeft geen zin. Eweka + UPC = faal, je doet er niks aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is wel erg apart. Contact support eens.
Lijkt mij dat het probleem bij Eweka ligt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Eweka + UPC = faal, je doet er niks aan.
Eweka legt de schuld bij UPC en vice versa ook.
(spreek uit ervaring)
Geen last van. PM anders even een nzblink, dan kijk ik ook even.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
De laatste tijd kom ik steeds vaker bestanden tegen die kapot zijn. (Zelfs nadat quickpar ze goedgekeurd heeft.) 7-zip file manager werkt dan ook niet meer.
Onzin, geen enkel probleem mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Eweka + UPC = faal, je doet er niks aan.
Ik heb ook totaal geen problemen met Eweka/UPC. Ik vind het wel raar want ik lees overal dat ik dat wel zou moeten hebben. Ik merk wel dat ik nu met die zomeractie iets sneller download. Maar over kompleetheid en retentie niets anders dan lof.quote:
Niets mee aan de hand. Moest wel gerepareerd worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
http://binsearch.info/?b=(...)et4all.eu%3E&max=250
Kan hem hier 100% binnen halen, hoeft niet eens gerepareerd te worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
Gefaild hier. "» Unpacking failed, CRC error ". Ziggo/eweka.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
Spotnet werkt op zich best prima, Hitnews ken ik niet. Ik DL overigens wel met Sabnzbd, de downloader in Spotnet zelf is bagger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Superheld het volgende:
Ik heb al een tijdje geen usenet gebruikt, maar is Spotnet (ism Hitnews) al iets verbeterd?
Hitnews, hou toch op... nogsteeds archiefproblemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Superheld het volgende:
Ik heb al een tijdje geen usenet gebruikt, maar is Spotnet (ism Hitnews) al iets verbeterd?
Waar kun je dat instellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Spotnet werkt op zich best prima, Hitnews ken ik niet. Ik DL overigens wel met Sabnzbd, de downloader in Spotnet zelf is bagger.
Bewerken, Downloadknop, NZB Openen. Wel zorgen dat .nzb met Sab is geassocieerd in Windows.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waar kun je dat instellen?Ik lees dat ik dan spotlite moet downloaden namelijk.
Kortom alles corrupt van je bestanden die gedownload zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
Ik had mn files corrupt van newsleecher.... alles ingesteld opnieuw en .dat files weggepleurd.... maar élke keer als ik iets download blijven er bij repair en extracted blocks missen.
Heeft iemand een idee wat dat inhoudt? of er ergens een instelling niet goed staat, ect?
Nee, nee... ik heb die corruptie al opgelost. Had een speciaal topic in dig geopend ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom alles corrupt van je bestanden die gedownload zijn?
Maybe memory naar de klote of bad blocks op je disk.
Waar het eerste de meest logische is, de tweede het makkelijkst te testen.
Of als derde problemen bij je usenet provider. Ook wel eens gehad. Hun Array corrupt.
Nou, niet helemaal. 50/50.quote:
Aah, ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb ook veel problemen met eweka en gefaalde downloads.
Mijne loopt nog maandenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, ik ben dus niet de enige.
Naja, mijn dinge loopt tot zaterdag... zondag ga ik wel naar supernews voor 7 euro
Mocht je er feedback op krijgen, laat het dan even wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijne loopt nog maanden.
Net even een supportticket gestuurd.
Will do.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je er feedback op krijgen, laat het dan even weten
Ja dat is om te repareren, dat snapt mijn aars ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Idd, ga eerst eens begrijpen wat PAR2 is en waarom het erbij zit.
Ik ben persoonlijk absoluut geen fan van ingebouwde par2-fixes door m'n binary client (alt.binz gebruik ik), ik weet niet waarom, ik vind het gewoon niet chill. Download het programma QuickPar anders eens, dan open je gewoon (buiten je client om, zou ik auto repair uitzetten) de main .par2 file met QuickPar en de rest is super easy.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat is om te repareren, dat snapt mijn aars ook
Niet als je dat uit zet in de instelling van abquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:46 schreef Luchtkoker het volgende:
En niet alle clients downloaden automatisch de PAR2 files, bij Alt.Binz zijn die ook automatisch gepauzeerd. Moet je eerst handmatig aanzetten.
Ja.. sjonge sjonge, wie zit er dan ook nog bij eweka tegenwoordig. Genoeg betere alternatieven hoor,quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb ook veel problemen met eweka en gefaalde downloads.
Moet je even een spotnet database downloaden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef LeNick het volgende:
Even vraagje over Spotlite (de Mac variant van Spot-Net).
Is het mogelijk om de database up to date te hebben tot een aantal maanden geleden? Vind het beetje jammer dat ik nu maar zo weinig posts zie
Zit bij Eweka btw als dat nog uitmaakt, maar alleen deze 24 uur. Hierna kan ik evt. naar een andere.
Waar vind ik die?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Moet je even een spotnet database downloaden.
Zo, dat gaat heel wat beter!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb net mijn abbo bij XS News opgezegd.
Ben gedurende de hele maand niet boven de 3,6 mbs gekomen![]()
Ga nu maar eens Yabnews proberen.
Astraweb, > 1.000 dagen en headers gratis bij block accounts.quote:Ik haal tegenwoordig weer ouderwets headers op. Weet iemand een provider die veel headers kan weergeven.
he dat was me nog niet eens opgevallen, gaat idd hard nu met die prijs!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lightning Usenet gaat ook steeds hoger met de prijs. Nu al 4 euro binnen 2/3(?) maanden.
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ben usenet free. Mn eweka heb ik laten aflopen. Zit nu nog te kijken waar ik heen ga
Een persoonlijke ervaring maakt nog geen feit. Ik zit al jaren bij XSNews en haal áltijd m'n volledige snelheid mits m'n ISP niet fuckt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.
Eweka was ook kut. Maar dan meer kwa bestanden die kapot binnen kwamen. En dat bleek niet alleen aan mij te liggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.
Geen usenet, maar wil je dit forum niet onthouden in ieder geval:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een goeie groep voor techno, dubstep, minimal, drum&bass etc? Dus niet dat ik eerst door bergen kutmuziek heenmoet om bij een paar goeie sets uit te komen...
Tot hoelang loopt die deal?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef gerbenp het volgende:
De keuze is gemaakt, het gaat Supernews, de deal worden
Kan ook met VLC en SAB als je geluk hebtquote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef zarGon het volgende:
Was net een topic geopend in GC over SnelNL. SnelNL is een programma waarmee je films tijdens het downloaden al kunt afspelen. Ik ben het nu aan het gebruiken en het doet wat het doen moet.
Je kunt het in ieder geval 14 dagen gratis uittesten! (Wat ik nu aan het doen ben.)
Ook als het gerard is en het nog geparred moet worden?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef zarGon het volgende:
Was net een topic geopend in GC over SnelNL. SnelNL is een programma waarmee je films tijdens het downloaden al kunt afspelen. Ik ben het nu aan het gebruiken en het doet wat het doen moet.
Het programma werkt met VLC, dus zal wel op dezelfde manier werken. Kan het op een makkelijke manier ook op Windows?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ook met VLC en SAB als je geluk hebt. Anders het pakket nzb uit de repositories van ubuntu als ik het goed heb
.
Ook maar eens proberen.quote:nzb is a binary news grabber written in Qt 4. It natively downloads and
decodes the files specified in the .nzb file, an XML format which
describes binary files on Usenet by their message-id. nzb provides sup‐
port for direct streaming of media files to your favourite media
player.
nzb makes Usenet downloading easy by providing an easy to use interface
which loads up a specified .nzb file and either downloads the files
described in the nzb file or streams the data to an external applica‐
tion. This is usually used for video files which results in streaming
video over Usenet.
Ik probeer het binnenkort op mijn linux-pc, dan zal ik ook wel voor windows kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het programma werkt met VLC, dus zal wel op dezelfde manier werken. Kan het op een makkelijke manier ook op Windows?
Yes!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook als het gerard is en het nog geparred moet worden?
en waar jij het over hebt is windows-only?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes!
Probeer het maar. Een accountje is binnen 10 seconden gemaakt en kun je kostenloos voor 14 dagen gebruiken.
Op dit moment wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en waar jij het over hebt is windows-only?
Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op dit moment wel.
Wel zie ik op de website dat Mac OS en Ubuntu zijn doorgestreept (linksonder). Kan duiden dat er een versie voor die platformen in de planning is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |