Moet je even een spotnet database downloaden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef LeNick het volgende:
Even vraagje over Spotlite (de Mac variant van Spot-Net).
Is het mogelijk om de database up to date te hebben tot een aantal maanden geleden? Vind het beetje jammer dat ik nu maar zo weinig posts zie
Zit bij Eweka btw als dat nog uitmaakt, maar alleen deze 24 uur. Hierna kan ik evt. naar een andere.
Waar vind ik die?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Moet je even een spotnet database downloaden.
Zo, dat gaat heel wat beter!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb net mijn abbo bij XS News opgezegd.
Ben gedurende de hele maand niet boven de 3,6 mbs gekomen![]()
Ga nu maar eens Yabnews proberen.
Astraweb, > 1.000 dagen en headers gratis bij block accounts.quote:Ik haal tegenwoordig weer ouderwets headers op. Weet iemand een provider die veel headers kan weergeven.
he dat was me nog niet eens opgevallen, gaat idd hard nu met die prijs!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lightning Usenet gaat ook steeds hoger met de prijs. Nu al 4 euro binnen 2/3(?) maanden.
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ben usenet free. Mn eweka heb ik laten aflopen. Zit nu nog te kijken waar ik heen ga
Een persoonlijke ervaring maakt nog geen feit. Ik zit al jaren bij XSNews en haal áltijd m'n volledige snelheid mits m'n ISP niet fuckt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.
Eweka was ook kut. Maar dan meer kwa bestanden die kapot binnen kwamen. En dat bleek niet alleen aan mij te liggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
xsnews zou ik voorbij laten gaan. Bagger snelheid.
Geen usenet, maar wil je dit forum niet onthouden in ieder geval:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een goeie groep voor techno, dubstep, minimal, drum&bass etc? Dus niet dat ik eerst door bergen kutmuziek heenmoet om bij een paar goeie sets uit te komen...
Tot hoelang loopt die deal?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef gerbenp het volgende:
De keuze is gemaakt, het gaat Supernews, de deal worden
Kan ook met VLC en SAB als je geluk hebtquote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef zarGon het volgende:
Was net een topic geopend in GC over SnelNL. SnelNL is een programma waarmee je films tijdens het downloaden al kunt afspelen. Ik ben het nu aan het gebruiken en het doet wat het doen moet.
Je kunt het in ieder geval 14 dagen gratis uittesten! (Wat ik nu aan het doen ben.)
Ook als het gerard is en het nog geparred moet worden?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef zarGon het volgende:
Was net een topic geopend in GC over SnelNL. SnelNL is een programma waarmee je films tijdens het downloaden al kunt afspelen. Ik ben het nu aan het gebruiken en het doet wat het doen moet.
Het programma werkt met VLC, dus zal wel op dezelfde manier werken. Kan het op een makkelijke manier ook op Windows?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ook met VLC en SAB als je geluk hebt. Anders het pakket nzb uit de repositories van ubuntu als ik het goed heb
.
Ook maar eens proberen.quote:nzb is a binary news grabber written in Qt 4. It natively downloads and
decodes the files specified in the .nzb file, an XML format which
describes binary files on Usenet by their message-id. nzb provides sup‐
port for direct streaming of media files to your favourite media
player.
nzb makes Usenet downloading easy by providing an easy to use interface
which loads up a specified .nzb file and either downloads the files
described in the nzb file or streams the data to an external applica‐
tion. This is usually used for video files which results in streaming
video over Usenet.
Ik probeer het binnenkort op mijn linux-pc, dan zal ik ook wel voor windows kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het programma werkt met VLC, dus zal wel op dezelfde manier werken. Kan het op een makkelijke manier ook op Windows?
Yes!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook als het gerard is en het nog geparred moet worden?
en waar jij het over hebt is windows-only?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes!
Probeer het maar. Een accountje is binnen 10 seconden gemaakt en kun je kostenloos voor 14 dagen gebruiken.
Op dit moment wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en waar jij het over hebt is windows-only?
Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op dit moment wel.
Wel zie ik op de website dat Mac OS en Ubuntu zijn doorgestreept (linksonder). Kan duiden dat er een versie voor die platformen in de planning is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |