Naja ik zal ook nog wel stokbrood/sla/kruidenboter/koude schotel/ sauzen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb een krat Franziskaner en pils. Daarnaast hebben we 8 fakkeltjes en een doos met schwinefleischVan onze zijde genoeg inbreng, die (bier) deels verrekend gaat worden
Ik zou me inhouden met de salade/koude schotel, daar was de vorige keer ook amper van gegetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik zal ook nog wel stokbrood/sla/kruidenboter/koude schotel/ sauzen halen
True. En anders eet CP vast de restjes wel opquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja van mij hoeft dat ook niet, maar kan natuurlijk wel gewoon een krop sla halen? dat kost geen drol en voor de groenvoer liefhebbers hebben we dan toch wel iets.
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Een feestje dat ik had is afgecancelled. Kan ik nog komen, en wat moet ik meenemen?
Klinkt goed, let me know. Ik kan centjes meenemen of overcashenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Een feestje dat ik had is afgecancelled. Kan ik nog komen, en wat moet ik meenemen?
Als ze dit keer maar niet op mijn auto eindigenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh ja die frikandellen, die waren de vorige x zo lekker
Lijkt me prima, als jullie dat tenminste niet erg vinden om te regelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.
Puick! Gezellig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |